Nowy rzecznik i inne zmiany wewnątrz Netii

Newsy
Opinie: 1

Nowym rzecznikiem prasowym Netii został Karol Wieczorek, pełniący dotychczas w tej spółce funkcję Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej.

Zmiana na stanowisku rzecznika prasowego Netii jest elementem większych zmian organizacyjnych w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej, będącej elementem modernizacji struktury organizacyjnej, w efekcie której wydzielone zostały dwie dywizje (business units), dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych (B2C) i biznesowych (B2B).

Z początkiem kwietnia 2014 roku, z dotychczasowej struktury Departamentu Marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B. Powstał też nowy dział Komunikacji Korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych z dotychczasowego działu marketingu oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w Dziale PR oraz Dziale Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej. Dyrektorem ds. Komunikacji Korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Netii.

Małgorzata Babik, dotychczasowa Dyrektor ds. Public Relations i Rzecznik Prasowa Netii została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie NetMastersCup.

Karol Wieczorek od ponad dekady jest związany z PR w branży telekomunikacyjnej, w tym od blisko pięciu lat w Netii. Był m.in. twórcą i liderem projektu blog.netia.pl, a także koordynatorem pracy biura prasowego operatora. Przez pierwszych kilka lat swojej kariery zawodowej był dziennikarzem i redaktorem w prasie ekonomicznej oraz wydawnictwach specjalistycznych, skierowanych do branży nowoczesnych technologii. W latach 2003-2008 pracował jako PR Manager/Rzecznik prasowy w Tele2 Polska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również Podyplomowe Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: