Regulamin promocji „Karta MaxProfit!”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Karta MaxProfit!” obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną „Umową”), stając się Abonentem w myśl „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów” oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT).
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Promocja „Karta MaxProfit!” trwa od 11 lipca 2005r. i kończy się nie później niż 30 września 2005r.
5. Do wzięcia udziału w Promocji „Karta MaxProfit!” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu.
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! 50, MaxProfit! 100 lub MaxProfit! 200 zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! z wyłączeniem taryfy MaxProfit! 30.
7. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji „Karta MaxProfit!” nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji „Karta MaxProfit!”:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji „Karta MaxProfit!” nie może, w zamian oferowanych usług, żądać innego rodzaju usługi.
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu Promocji „Karta MaxProfit!”, rozpoczęcie naliczania Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt. 6 na nowym koncie Abonenta następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego, a niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego oraz Rabatu
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” Abonent może zmienić wybraną taryfę wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 100, MaxProfit! 200) i wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych „MaxProfit!” stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!.
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
4. Abonent może uruchomić następujące usługi dodatkowe:
a) Usługa Strefa Tanich Połączeń.
b) Usługa Kontakt Plus.
c) Usługa Rozmawiaj Taniej.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych usługach znajdują się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!.
5. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 4 mogą zostać uruchomione zgodnie z zasadami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!.
6. Przez 12 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” Abonentowi udzielany będzie Rabat od wartości Pakietu Kwotowego, pomniejszający minimalną miesięczną wartość rachunku telefonicznego o 25% niezależnie od wybranej taryfy, zgodnie z poniższą tabelą:
Taryfa MaxProfit! | |||
MaxProfit! 50 | MaxProfit! 100 | MaxProfit! 200 | |
Minimalna miesięczna wartość rachunku telefonicznego (Pakietu Kwotowego) | 50 zł (61 zł z VAT) | 100 zł (122 zł z VAT) | 200 zł (244 zł z VAT) |
Minimalna miesięczna wartość rachunku telefonicznego (Pakietu Kwotowego) z Rabatem | 37,50 zł (45,75 zł z VAT) | 75 zł (91,50 zł z VAT) | 150 zł (183 zł z VAT) |
Miesięczna wartość Pakietu Kwotowego do wykorzystania | 50 zł (61 zł z VAT) | 100 zł (122 zł z VAT) | 200 zł (244 zł z VAT) |
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „Karta MaxProfit!” w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji „Karta MaxProfit!” będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji „Karta MaxProfit!” oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT).
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3 działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 7 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, z zastrzeżeniem § 6 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400 zł.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Karta MaxProfit!” zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.