Netia rozpoczęła kampanię reklamową pakietów ze światłowodem, telewizją 4K i dostępem do Disney+. Twarzą nowej platformy komunikacyjnej przygotowanej przez agencję Red8 została Katarzyna Kwiatkowska.
Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej wystartuje 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.
Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.
Kampania reklamowa wspiera sprzedaż oferty z dostępem do Internetu w technologiach światłowodowych w opcji do 300 Mb/s wraz z usługą TV 4K (pakiet S z 81 kanałami) i dostępem do serwisu Disney+ w cenie 70 zł miesięcznie (cena z rabatami za zgody marketingowe i e-fakturę). Zawierając umowę na 2 lata, klienci otrzymają na start 3 miesiące abonamentu gratis.
Do każdego z pakietów można dokupić Pakiety Premium, wśród nich, np. Polsat Sport Premium razem z Eleven Sports za 20 zł miesięcznie lub HBO również za 20 zł miesięcznie, czy też pakiet Canal+ Select w cenie 35 zł miesięcznie.
Pakiety dostępne w nowej ofercie:
Prędkość Internetu |
Internet + TV S 4K |
Internet + TV M 4K |
Internet + TV S 4K + Disney+ |
Do 300 Mb/s |
55 zł |
65 zł |
70 zł |
Do 600 Mb/s |
65 zł |
75 zł |
80 zł |
Do 1 Gb/s |
85 zł |
95 zł |
100 zł |