Wystartowała nowa kampania medialna sieci Era, której twarzą jest Katy Perry. Międzynarodowa gwiazda muzyki pop zaprasza swoich polskich fanów do udziału w nagraniu jej teledysku do utworu „Firework” z płyty „Teenage Dream”.
40-tu najbardziej zagorzałych fanów artystki z Polski weźmie udział w tym międzynarodowym przedsięwzięciu i jeszcze tej jesieni stanie na planie teledysku wraz z Katy Perry. Artystka poszukuje do współpracy przy swoim nowym video clipie nietuzinkowych i kreatywnych osób z pasją, obdarzonych niecodziennym talentem i umiejętnościami, którzy zechcą odkryć swoje uzdolnienia przed całym światem. Aby spełnić swoje marzenia i wystąpić wraz z artystką w jej teledysku należy przesłać film video prezentujący siebie i swój talent w ciekawy sposób.
Wszelkie informacje dotyczące wspólnego projektu muzycznego sieci Era i Katy Perry dostępne są na nowym, uruchomionym, portalu muzycznym Ery www.eramusicgarden.pl. Również tam wszyscy, którzy chcą wystąpić wraz Katy, mogą dokonać rejestracji oraz przesłać swoje nagranie.
Kampania będzie emitowana w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Została ona przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.