Plus ma problemy z serwisem smartfonów Kazam

Newsy
Opinie: 11

Plus poinformował, że nie da się już naprawiać telefonów marki Kazam. Brakuje do nich podzespołów. W przypadku awarii smartfonu tej marki, Plus wymieni go na urządzenia marki Samsung, Lenovo, Wiko, Maxcom, ZTE lub Huawei.

Problemy dotyczą urządzeń Kazam Life R5, Kazam Thunder 345 oraz Kazam TV 4.5.

Plus w pewnym okresie bardzo zaangażował się w promocję produktów tej marki. W wybranych miesiącach Kazam zajmował pozycję lidera sprzedaży w tej sieci komórkowej.

Za naprawdę urządzeń Kazam odpowiadało Cyfrowe Centrum Serwisowe.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rock pisze: 2017-04-18 16:36
    Tępy klient wszystko weźmie.
    1
  • Users Avatars Mini
    gieem pisze: 2017-04-18 18:24
    Moim zdaniem "mój ukochany Plus" nie powinien sprzedawać takich kiepskich smatfonów. Mam nadzieję,że ta wyżej wymieniona sieć wycofa te tel.-e firmy Kazam.
    -4
  • Users Avatars Mini
    John pisze: 2017-04-18 21:30
    Firemka założona w UK
    0
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-04-18 22:05
    Plusowcy dostaną, myPhone te z Biedronki po 199 zł, jako zadośćuczynienie, o ile w ogóle ten żart a nie "sieć" będzie się poczuwała do odpowiedzialności. Padło wam - macie pecha, idźcie do serwisu, (nie ma serwisu, cóż przykro nam) pomyślimy o was ciepło w naszych salonach - ale w międzyczasie nie zapomnijcie zapłacić raty za telefon !!. A może weźmie Pan/Pani drugi na raty ??, mamy doskonałą ofertę, Samsung A5 2017 za jedyne 2199 zł na 36 rat :p lol
    2
  • Users Avatars Mini
    bez znaczenia pisze: 2017-04-19 02:04
    i tak wszystkie sieci się migają od przyjmowania telów na gwarancje, a jak nawet przyjmą to się długo czeka i mogą wrócić tel w poprzednim złym stanie, niestety taka prawda, jak się już kupi telefon i wyniesie się go z salonu to można być już zdanym tylko na siebie
    2
  • Users Avatars Mini
    asceta w świecie konsumpcjonizmu pisze: 2017-04-20 14:48
    celowe postarzanie produktów widoczne w pełnej krasie.
    2
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2017-04-20 19:08
    Ale o co chodzi? Zadeklarowali, że nienaprawialnego smarta wymienią na inny, w czym macie problem ludzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2017-04-20 23:25
    No dokładnie, nie wiem w czym problem, skoro Plus całkiem sensownie podchodzi do sprawy. Co jak co, ale w tym przypadku do Plusa nie ma się co doczepiać, bo jest na prawdę bardzo user friendly, jak to się teraz mówi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarosław pisze: 2017-04-21 16:41
    Są tacy, którzy wszędzie widzą ciemne barwy, a są też inni. I takich jest raczej większość. Tak że ja bym się nie bał tutaj, że ktoś może źle wiadomość zinterpretować: Plus z twarzą właśnie wychodzi z problemu, z jakim mogła się spotkać część jego klietnów. I chyba o to chodzi, co nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2017-04-24 15:53
    Nigdy mnie nie ciągnęło do Kazamów. W Plusie zawsze korzystałem z Honorów. Bezproblemowe i w Plusie zawsze w najlepszej cenie się pojawiały.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolo pisze: 2017-04-26 14:18
    Czy ja wiem, czy to problem Plusa? Plus pokazuje, że właśnie nie ma problemu. Klienci na pewno powinni być zadowoleni, bo nie zostawia się ich z problemem.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: