Klienci Crowley lubią swojego operatora

Newsy
Żródło: Crowley
Opinie: 0

81% klientów Crowley Data Poland ma o firmie bardzo dobre zdanie – to główny wniosek z badania przeprowadzonego na przełomie sierpnia i września b.r. przez niezależną agencję badawczą Inquiry. Najczęściej wymienianymi czynnikami wpływającymi na satysfakcję ze współpracy z Crowley były wysoka jakość oferowanych usług i atrakcyjna cena oferty (po 42% wskazań), a zaraz za nią bezawaryjność / niezawodność (38% głosów) oraz doskonała obsługa klienta (37%).

Dodatkowo, 77% klientów zgodziło się ze stwierdzeniem, że rozwiązania oferowane przez Crowley Data Poland pomagają zmniejszyć wydatki ponoszone na telekomunikację, a 75% uważa, że firma posiada kompetentnych i profesjonalnych pracowników. Klienci wysoko ocenili także elastyczne podejście do współpracy (70% badanych potwierdziło tę umiejętność), zrozumienie potrzeb klientów (70% wskazań), jak również sprawne rozwiązywanie potrzeb klientów i dbałość o swoich odbiorców (odpowiednio 66% i 67% wskazań).

W porównaniu z wynikami badania zrealizowanego w 2005 roku, odsetek klientów zadowolonych ze współpracy z Crowley Data Poland rośnie – wówczas satysfakcję z oferty Crowley deklarowało 77% respondentów.

Crowley Data Poland może pochwalić się także pokaźną grupą klientów lojalnych. Szczególnie w obszarze transmisji danych – usługi, która wymaga od dostawcy najwyższego poziomu kompetencji, trzy czwarte klientów firmy nie tylko nie rozważa zmiany operatora, ale jeśli miałoby ponownie wybierać dostawcę, zwróciłoby się z tą kwestią do Crowley.

Wśród potencjalnych klientów marka Crowley Data Poland także posiada pozytywne konotacje. Wśród przedstawicieli klientów biznesowych, którzy nie korzystają z usług Crowley, ale słyszeli o firmie, 37% uważa, że firma oferuje wysokiej jakości usługi, wykorzystuje nowoczesne technologie i posiada profesjonalnych pracowników.

Powyższe wyniki stanowią wyciąg z raportu na temat potencjału rynku oraz wizerunku Crowley przygotowanego przez firmę badawczą Inquiry. Ankiety zostały przeprowadzone drogą wywiadów telefonicznych w 800 firmach zatrudniających od 5 do 249 pracowników (SME). Próba uwzględniała zarówno segment obecnych klientów Crowley Data Poland, jak i segment potencjalnych klientów stanowiących ogólnopolską, reprezentatywną grupę firm.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: