Klienci Crowleya oceniają swojego dostawcę internetu

Newsy
Żródło: Crowley
Opinie: 27

Crowley zorganizował pierwsze z cyklu spotkań "Rada Klientów". Podczas spotkań klienci sieci Crowley mają możliwość oceny otrzymywanych usług oraz przekazania sugestii odnośnie nowych rozwiązań. Klienci podkreślali przede wszystkim szybki czas instalacji oraz konkurencyjność ofery sieci Crowley.
Największe - według Klientów - zalety sieci Crowley, decydujące o wyborze właśnie tego operatora to:

  • 100% CIR w dostępie do internetu

  • szybka instalacja

  • łącza międzynarodowe wysokiej jakości

Duże firmy często wybierają Crowley Data Poland ze względu na zdywersyfikowaną ofertę, małe zaś z uwagi na kompleksowość usług oraz łatwość współpracy. Nierzadko o wyborze sieci Crowley decydują także względy ekonomiczne.
Klienci bardzo pozytywnie ocenili ofertę produktową Crowley Data Poland, szczególnie zaś usługę VoIP VPN, którą uznali za jedną z najbardziej konkurencyjnych na rynku. Podkreślali też wysokie kwalifikacje przedstawicieli handlowych.
"Cenię firmę Crowley ze względu na konkurencyjną ofertę oraz dobrze wykwalifikowanych handlowców. Handlowiec pełni dla nas bowiem funkcję opiekuna, łącznika i adwokata we wszystkich sprawach. Dlatego ważne jest, aby znał się doskonale na swojej pracy. Bardzo pozytywnie oceniam także takie spotkania, jak to. Mogą one być pożytecznym źródłem wymiany informacji." - mówi Paweł Marczewski z Wydawnictwa Bauer, klienta sieci Crowley od stycznia 2001 roku.
"Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, dlatego - oprócz cyklu szkoleń dla nich dedykowanych - postanowiliśmy stworzyć forum wymiany opinii i doświadczeń. Chcemy jak najwięcej nauczyć się od abonentów naszej sieci, aby oferować im jak najlepsze usługi. Mamy także nadzieję, iż nasi Klienci pozytywnie odbiorą tę inicjatywę i będą chętnie włączać się do udziału w Radzie Klientów." - mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

Opinie:

Opinie archiwalne (27):

Komentuj

Komentarze / 27

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    choian pisze: 2002-12-12 13:17
    Nic nie wiem o tej firmie może KAN się wypowie
    0
  • Users Avatars Mini
    k.kosinski pisze: 2002-12-12 13:28
    wlasnie, skoro sa tacy dorzy, skuteczni i tani to powinni zalatwic sobie lepszych specow od marketingu. moze ktos cos wie o tym wiecej???
    0
  • Users Avatars Mini
    jaculak pisze: 2002-12-12 13:31
    Łącze w moim bloku jest dostarczane przez Crowleya. Na razie jest ok. 20 użytkowników, łącze 512kbit/s i nie mogę narzekać. Z tego co wiem, to mają niezły serwis łącza. Nie jest to na pewno provider na indywidualnego użytkownika. Z wyników to na razie udało mi się uzyskać transfer 50KB/s zza oceanu.
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2002-12-12 13:42
    Firma nie znana na naszym rynku... A co do oceny Jaculak'a widać, że są spox
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-12 14:04
    życze im powodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    choian pisze: 2002-12-12 14:45
    Dzięki Widzę że nie tylko Kan ma coś do powiedzenia w tym temacie Pozdrowienia dla Lajkonika
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 15:32
    NO jasne ze nie tylko KAn,dzieki za info LAJKONIK,bo a tez sie na tym nie znam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    s0ny pisze: 2002-12-12 15:37
    JA mam sdi i jestem zadowolony tylko drogo. moze zmienie na neostrade.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lajkonik pisze: 2002-12-12 15:40
    choian, bossnokia :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jaculak pisze: 2002-12-12 15:54
    Fawu: ceny...., to nie są łącza idące po linii telefonicznej jak np. SDI, tylko linie dzierżawione (w szczególności chyba większośc to radiolinie). Cen dokładnie nie znam, ale w zależności od łącza to pewnie od kilkuset zł (bliżej 1000) do kilku tysięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 16:18
    A ja mam stałe łacze i jest super nie narzekam,chociaz inni to robia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pit1002 pisze: 2002-12-12 17:39
    wypowiedź moja będzie krótka : Mam w pracy stałe łącze udostępniane przez Crowley i jesteśmy zadowoleni zarówno z jakości usług jak i serwisu
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-12-12 18:08
    ***jaculak jak mozna dzierzawic radiolinie?? Crowley nie wchodzi na rynek dla klientow indywidualnych bo po co?? czysta ekonomia
    0
  • Users Avatars Mini
    jaculak pisze: 2002-12-12 18:35
    **Giewont: pisząc "dzierżawka" miałem na myśli rzecz czysto umowną, osobną linię (kabel czy radiolinię) do łącza, a nie korzystanie z istniejącego łącza telefonicznego - tylko nie wnikaj teraz znowu, że kabel na dzierżawkę też jest takim właśnie "kablem telefonicznym" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-12 18:35
    Popieram Giewont- po co bawic sie w drobnice jak mozna wyssysac kase z gigantow. Jakos nie mialem mozliwosc korzystania z uslug omawianej firmy. BTW 50kb/s zza oceanu - nie wiem czym tu sie szczycic (chyba ze porownujesz do modemu)
    0
  • Users Avatars Mini
    Użytkownik Crowleya pisze: 2002-12-12 20:23
    Powyższe komentarze wyglądają jakby były pisane przez pracowników Crowleya. Niestety w biurowcu (Kraków) korzystamy z łącza firmy Crowley i np. przedwczoraj o godzinie 13:50 siadł internet... i ruszył dopiero wczoraj o 12:55... szkoda słów - cały ruch \"ginął\" na 3 hopie. Awaryjność usług firmy Crowley jest przerażająca - szczerze odradzam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mileh pisze: 2002-12-12 22:51
    Marketingowe blablabla-nie. I to bardzo drogie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-13 00:36
    Dzieki za ostrzezenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-13 08:53
    Niech tepsa da sie ocenic! Moglo by to przybrac calkiem ciekawy obrut!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaculak pisze: 2002-12-13 09:31
    Tytan ** albo masz w domu jakąś super rurę do internetu albo pomyliły ci sie literki. Nie napisałem 50kb/s ale 50KB/s. A róznica nie jest bynajmniej drobna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-13 10:05
    jaculak tytan ma poprostu zwykly modem w domu i lekko mu sie pomylilo! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pagos pisze: 2002-12-13 10:33
    W zeszłym roku Datastar (Crowley) zajął OSTATNIE miejsce jeśli chodzi o jakość obsługi klienta w ankiecie prowadzonej wśród klientów bezprzewodowych dostawców internetu. Może coś zrobili przez ten rok. A może nic nie zrobili. Poczekajmy na niezależne badania.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 15:53
    Co tu duzo gadac,TPsa nie bedzie miala takich cen jak inni operatorzy,wiem bo u mnie,moj operator stalego internetu jes o polowe tanszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-13 16:19
    BOSS nie wiadomo do konca! tepsa ma bardzo duze mozliwosci, ale narazie wie kiedy moze sobie pozwolic na drozsze uslugi, a kiedy tansze! ma zaplecze sprzetowe znacznie wieksze od konkurencji wiec ma wieksze szanse na roznicowanie cen w zaleznosci od potrzeb!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 16:38
    Qba:O,co sie satlo ze nie naskoczyles teraz na mnie jak zwykle?Wzruszylem sie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-13 19:40
    pagos - dzieki za informacje. Co do TPSA i internetu- to rozwiazanie tylko dla bardzoo bogatych.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 20:03
    OK qba sorry,teraz to ja juz przesadzam :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: