Długie Rozmowy nawiązały współpracę z Polską Akcją Humanitarną. Od dziś klienci DRSA mogą wziąć aktywny udział w programie i wesprzeć projekty pomocowe przygotowane przez PAH.
Współpraca pomiędzy DRSA a PAH będzie polegała na stworzeniu przez operatora telekomunikacyjnego usługi specjalnie dedykowanej dla poszczególnych projektów PAH. DRSA stworzy nową ofertę abonamentu opartą na dotychczasowym numerze i linii telefonicznej abonenta. Klienci Indywidualni i Biznesowi zawierając umowę z DRSA będą mogli wesprzeć działania Polskiej Akcji Humanitarnej przekazując określony procent swojego rachunku telefonicznego na wybrany projekt PAH.
Od strony technicznej nie oznacza to żadnej zmiany dla potencjalnego Klienta/Darczyńcy. Zmieni się tylko wystawca rachunków. Każdy Klient, który zdecyduje się wziąć udział w projekcie i wesprzeć PAH będzie musiał podpisać stosowne dokumenty, które dostarczone i odebrane zostaną za pomocą kuriera. Wszelkie pozostałe formalności DRSA przejmuje na siebie.
Zaletą akcji jest samodzielne dokonanie wyboru przez Klienta, który projekt chce wesprzeć spośród licznych Programów PAH: m.in.: Pajacyk, Woda Pitna oraz Programu Edukacji Humanitarnej.