Agencja marketingu mobilnego Telecom Media opublikowała drugą edycję raportu o polskim rynku cyfrowej rozrywki komórkowej – Mobile Multimedia 2008. Raport przedstawia profil użytkownika telefonu komórkowego oraz stan rynku multimediów w wielu przekrojach – wg operatorów, producentów telefonów komórkowych oraz konsumentów. Wyniki raportu obalają niektóre z popularnych stereotypów m.in. ten, że główną grupą odbiorców cyfrowej rozrywki są dzieci i nastolatki. Według raportu, klienci Ery pobierają prawie dwa razy mniej multimediów od klientów Plusa i Orange.
Mobile Multimedia 2008 to także rankingi najpopularniejszych modeli telefonów multimedialnych, najpopularniejszych rodzajów muzyki pobieranej na telefon, udziały producentów telefonów w pobraniach contentu oraz wiele innych informacji o mobilnych trendach.
Raport powstał w oparciu o wyniki 32 tysięcy ankiet wypełnionych przez użytkowników telefonów komórkowych w okresie styczeń-marzec 2008 roku oraz na postawie analizy pobrań multimediów od stycznia 2007 do marca 2008 zrealizowanych za pośrednictwem Telecom Media.