Multimedia Polska i Interia.pl nawiązały współpracę, w wyniku której internauci Multimediów, po wpisaniu błędnego adresu www, połączą się ze specjalnie przygotowaną przez Interia.pl stroną. To pierwsze tego typu rozwiązanie miedzy operatorem kablowym a portalem internetowym. Teraz, ponad 240 tysięcy użytkowników usługi dostępu do internetu w sieci Multimediów, w przypadku błędnie wpisanego adresu www, trafi na stronę specjalnie przygotowaną przez portal Interia.pl, na której poinformowany zostanie o nieprawidłowo wpisanym adresie.
Strona z linkiem do wyszukiwarki Interia.pl przygotowana jest w taki sposób, aby wczytywała się bardzo szybko, a jej zawartość nie irytowała użytkowników. Docelowo na tak przygotowanej stronie umieszczona zostanie wyszukiwarka, która pomoże użytkownikowi znaleźć to czego szukał w sieci - naprowadzi go, doradzi, zasugeruje rozwiązanie.
Strona będzie zawierać komunikaty operatora skierowane do użytkowników oraz zachęcać będzie do odwiedzenia np. nowego serwisu Interia.pl (aktywny link po kliknięciu przekieruje nas do tego serwisu).
"Podobne rozwiązanie stosuje Wp.pl w Neostradzie. Jednak nie można tam zamieszczać informacji promocyjnych. Nasze rozwiązanie docelowo da więcej możliwości dla każdej ze stron. Będą mogły pojawiać się informacje o nowościach w Multimediach czy w Interia.pl" – informuje Agnieszka Kliber, PR Manager z portalu Interia.pl.
W ramach podpisanej umowy strony zobowiązały się do opracowania, wdrożenia oraz utrzymania poziomu obsługi aplikacji komputerowej realizującej usługę przekierunkowania błędnie wpisanego adresu do strony z wyszukiwarką.
Wartość podpisanej umowy nie została ujawniona przez Multimedia Polska i Interia.pl.