PLAY opublikował fragment z raportu badawczego dotyczącego analizy procesu przenoszenia numeru do tej sieci:
Elementami wysoko ocenionymi w procesie okazały się:
– Bezproblemowy przebieg procesu (92% zadeklarowało brak trudności w trakcie MNP)
– Informacje udzielane przez sprzedawcę na temat MNP (93% Top2Boxes)
– Przesyłanie informacji na temat statusu sprawy i ich ilość (92% klientów uznało ją za odpowiednią)
– Ogólny czas trwania procesu (akceptowalny dla 89%).
Wśród trudności, jakie wystąpiły w procesie, klienci wskazywali równie często na trudności generowane przez poprzedniego operatora (44%) jak i Play (44%).
Zdecydowana większość osób ocenia proces MNP pozytywnie:
Klienci są również usatysfakcjonowani zakresem informacji udzielanych im w salonach podczas procesu MNP
Z punktu widzenia klienta jednym z najistotniejszych czynników jest czas potrzebny na przeniesienie numeru:
Badanie zostało przeprowadzone latem b.r.