Klienci Plusa najbardziej szczodrzy

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 79

Użytkownicy sieci Plus GSM przesłali na uruchomione przez Plus GSM dwa serwisy SMS na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 112 681 wiadomości wspierając ją tym samym kwotą 566 205 zł. Wykazali się największą hojnością spośród użytkowników telefonii komórkowej w naszym kraju. Rekordzista wysłał w dniu finału ponad 100 wiadomości.

Użytkownicy wysłali w dniu Finału 109 881 SMS-ów pod charytatywny numer SMS 7547 (5 PLN netto) oraz 2800 SMS-ów pod numer 7647 (6 PLN netto) umożliwiających pobranie grafiki lub hymnu WOŚP. Drugi serwis działa do 18 stycznia, szczegóły znajdują się na stronach Miasta Plusa (www.miastoplusa.pl). Całkowity przychód netto uzyskany z funkcjonowania obydwu serwisów przekazany zostanie na konto WOŚP. 

Ponadto, pracownicy Polkomtel S.A. z entuzjazmem zaangażowali się w to niecodzienne przedsięwzięcie. Pięćdziesięciu wolontariuszy Plus GSM wybranych spośród ponad dwustu chętnych, profesjonalnie wyszkolonych pracowników Call Center sieci Plus GSM aktywnie wspierało Orkiestrę w studio TVP przez ponad 15 godzin niedzielnego Wielkiego Finału. Obsługiwali infolinię telewizyjnej aukcji 300 okolicznościowych medali oraz 100 złotych kart telefonicznych.

Opinie:

Opinie archiwalne (79):

Komentuj

Komentarze / 79

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-01-13 15:51
    No no gratulecje szczodrym plusowiczom!! Oby było tak za rok!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-01-13 16:31
    A jak na tym tle wypadli abonenci Ery i Idei? Może jakieś zestawienie? issa***: dzięki Twoim smsom na WOŚP Idea powinna być co najmniej na drugim miejscu :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-13 16:38
    No proszę - po raz kolejny potwierdza się, że nie liczy się ilość abonentów, tylko ich jakość ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 17:05
    *Gonzales: bo liczy sie liczba uzytkownikow a nie posiadaczy ;) w kazdym razie gratulacje dla calego narodu, chociaz przez 1/365 roku jestesmy w porzu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2004-01-13 17:15
    ciekawe ile z tych smsow bylo wysłane z publcznych komórek, za które płacą podatnicy?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-13 17:54
    z kwoty 566 205 zł piec zlotych (to ostatnie) jest moje ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Duke pisze: 2004-01-13 17:54
    Zupełnie nie rozumiem temtu tego newsa. Abonenci Ery wysłani pod numer 7547 najwięcej bo 112 441 sms-ów. A Plusowcy 109 881 sms-ów. Gdzie tu logiga ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-01-13 17:58
    ...z pewnością Laura szybko rozwiąże tą zagadkę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-01-13 18:03
    Dziekujemy. Jedyne czego zaluje osobiscie ja to to, ze dran minister finansow bedzie z tego mial 22%...
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-01-13 18:07
    zgadzam siem z jarpolem.
    0
  • Users Avatars Mini
    adamudo pisze: 2004-01-13 18:10
    Duke: "oraz 2800 SMS-ów pod numer 7647 (6 PLN netto)" ta usługa była dostępna tylko w sieci PlusGSM
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-01-13 18:10
    ***jarpol***adam - pocieszcie się, ze tych "dziadów" tez trzeba wspomagać bo jeszcze za malo mają w kieszeniach na kontach.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-13 18:45
    No i juz masz odpowiedz Duke- to byly logo i dzwonki bodajze...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 19:03
    ***Grzes Z. i Laura: jestescie sobie wzajemnie alter ego? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-01-13 19:31
    o ile pamietam to era miala 560 tys wiec roznica jest kosmetyczna, ale najwazniejsze jest to ze jest kasa dla dzieci
    0
  • Users Avatars Mini
    gregor pisze: 2004-01-13 19:39
    Nie ma co sie dziwic, w plusie nie ma choloty tylko sama klasa biznes ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 20:14
    *gregor: troche szacunku dla ludzi... a moze wyznacznikiem dla Ciebie jest od kogo dostaje ktos fakture? ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 20:26
    *kops: to powiedz mi dlaczego przy conajmniej 2 krotnie wyzszej liczbie klientow ery w stosunku do + uzbieralo sie mniej $$ ??
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-13 20:35
    No...ja mam Simplusa :-)) Wiec nie taka klasa biznes
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 20:35
    ***windu: zmiana planow: tym razem lepsza (duzo) jest promocja z inteligo (przy okazji konto funkcjonalniejsze (i za darmo jesli masz na nim pow. 100zl), choc w raiffeisenie sa nie taryfy plus a pakiety (ale tu nie ma taniej poza szczytem) - zalezy co preferujesz. w raiffeisenie bonus jest dopiero od taryfy plus60 (10zl do wygadania przez 6mies.) a w inteligo przez 18mies znizka na abo (10zl) i od plusa60 takie samo 10zl do wygadania, ale przez 12mies. w i. nie mozna ruszac taryfy (bo przepadna bonusy), a w r. mozna zmienic pakiet. ja bym wybral inteligo z plus60 (przez 18 mies 48,80zl do zaplacenia i po wygadania 30minut albo wyslaniu 30smsow jeszcze 10zl (to 42smsy np., albo 16,5 min poza szczytem, albo 33min do wybranej, albo 6,5 w szczycie).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 20:36
    ...watpliwosci: nie wiem czy te 10zl mozna wydawac na strefe plus, nie wiem tez co z wlaczeniem TaniejPozaSzczytem - zapisy o "ofercie podstawowej" sa niejasne, bo zawsze oznaczalo to plaska stawke, ktora imho sie nie oplaca... co studiujesz? moze sam przeanalizuj regulaminy i pytaj. bede tu jeszcze wieczorkiem, zdrowia! a egzem sie nie przejmuj, a bo to 1szy raz? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 20:39
    ***gregor: sie nie podszywaj. a poza tym to nieprawda ze era ma wiecej klientow - ma wiecej wypuszczonych w ludzi kart taktaka niz simplus. mysle ze nie ma mozliwosci weryfikacji "liczby klientow" w tej chwili, ale plus ma ich ca. tyle samo (i idea tez).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-13 21:18
    Ciągnąc temat nie na temat... Zgadzam się z którymś przedmówcą, że jednaj jakość nie ilość się liczy. Jakość zawsze zrobi ilość - odwrotnie się nie da :-) A w temacie... Chyba żony telefon dzwoni od niedzieli hymnem Orkiestry, syn widzę ma tapetę z sercem, drugi też... Bardzo fajne - zarówno muzyczka jak i tapety.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-01-13 21:21
    Klienci Plusa, to jak widać, nie osoby z najniższym wynagrodzeniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-01-13 21:23
    ...klienci plusa chcieliby takze "szczodrze podziekowac" za papierowa oferte zakupu telefonow w cenie 61 zlotych w ofercie simplusa...jako jeden ze szczodrych plusowych klientow dziekuje "serdecznie"...i proponuje innym dobrym firmom pojsc w slady POLKOMTELA s.a...i zaoferowac podobna korzystna oferte wyprzedazowa...np. koncern mercedesa moglby zajac sie rownie papierowa oferta sprzedazy np. piecioletnich ekspozycyjnych aut klasy sl w cenie powiedzmy 3.000 zlotych...znana firma produkujaca pralki w rejonie wielkopolski moglaby wybrane trzy modele pralek zaoferowac naprzyklad w fantastycznej wyprzedazowej cenie 100 zlotych...z pewnoscia prestiz wymienionych firm sie podniesie i klienci stysiackrotnia wyzej wymienionym firmom przychody...delektujac sie korzystaniem z tych produktow "na papierze"
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-01-13 21:23
    Ciekaw jestem kogo było stać na wysłanie tych 100 wiadomości. Przecie to ponad 600zł.?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-13 21:28
    Gumek - mnie nie - ale znam ludzi, któzy większe przelewy na konto Orgiestry robią co roku :-) Nie z konta firmowego - z prywatnego jak najbardziej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 21:31
    **klops,ok zaraz popatrze na promocje inteligo.Szkoda,ze nie ma tych 5gr,ech!Dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 21:38
    **klops - fajny jeste ten rabat na abo i na połaczenia i smsy.Czytam dalej...Studiuję dziennikarstwo,a egzaminem sie nie pzrejmuję,bo juz raz taką sutuację mialem :-) Dzieki jescze raz.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 21:57
    ***klops - Mogę aktywować strefę plus,natomiast nie mogę aktywować taniej poza szczytem oraz jedosekundowego naliczania.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:07
    *** windu - widzę , że "wkuwasz" dalej :-))) Konto Inteligo jest "spoko" właśnie korzystałem przed chwilą , bardzo oszczędnokilobajtowe a to przy korzystaniu w ten sposób bardzo duża zaleta.Nie masz "tokena" , tylko kartę kodów , wygodnie , naprawdę wygodnie , tak jak każde konto intenetowe , a w połączeniu z telefonem Plusa (wap) już wogóle.. A jeśli chodzi o WOŚP to już zupełnie nie rozumiem , o co tu chodzi....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:11
    Windu , gdybyś kupił aktywację w Idei , miałbyś też profity związane z korzystaniem z Banku Zachodniego i jego internetowej części , nie mówiąc o programie "Profit" i jego specjalnej karcie. Troszkę się dziwię , bo i Twoja Mama w Idei i Ty , a Twoja Nokia 6610 jest tam po dobrej cenie , a i masz dobrą promocję "Mierz wyżej". Nie wspominam o gprs-ie i pakietach na wap , wtedy byś korztsał z elektronicznego konta z łatwością i bezproblemowo w każdym miesjcu. Oczywiście to Twój wybór...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:15
    Jeszcze chciałem dodać , że mam bardzo niskie mniemanie o Banku Zachodnim (przelew wewnętrzny 5 zł , zewnętrzny 7 zł- wstyd) , i dużo osób w Szklarskiej "wieje" do PKO BP. Najlepszy klient BZ to chyba mój brat :-), a on jak na ironię w Plusie. Ale już jednym okiem , spogląda na Inteligo. Zaznaczam , że to moje subiektywne odczucie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 22:18
    gdzieś kiedys czytałem na temat włąsnie klientów polskich opów,najlepiej prezentuja sie klienci Plusa potem Ery i na końcu Idei.Nie wiem ile w tym prawdy ale sądze że jest to po częci prawda.Przeanalizowałem to zestawienie na przykładzie znanych mi numerów i faktycznie Plus wypadł najlepiej.Sam w niedziele wysłałem 10 smów na WOŚP :-),wolę wysłac smsa niz dawać do puszki,dzieci zbierajace czasami miewaja różne pomysły .
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 22:21
    odnoście banków internetowych ja kozystam z ING BSKonline,powiem tyle że jest to zaje....rozwiązanie.Prostota obsługi i gwarantowane bezpieczeństwo,jest także mozliwośc wykupienia usługi smsowej(drogo to wychodzi-bank nalicza(ł)klientowi banku opłate za zwrotnego smsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 22:24
    Miałem kiedys załozone konto w multibanku,ale jak dostałem jakies koperty z kodami do robienia przelewów to mi sie słabo zrobiło,dodatkowo trzeba było dzwonic na infolinie banku aby potwierdzic i aktywować koperte z kodami(bez sensu).Co do Inteligo,fajna oferta dla klientów Plusa,fajne rozwiązania,gdybym nie miał juz ładnych kilka lat konta w ING ,pewnie trzymałbym kase w Inteligo
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 22:28
    Odnośnie liczby abonentów!!!dziwi mnie że wszyscy podają w tych liczbach jako abonentów,osoby kożystające z systemów przedpłaconych!Fajnie sobie zawyżają średnia :-),jak takiego POPaka czy Simplusowicza mozna nazwać abonentem?Nie jest niczym przecież związany,ciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:30
    Co do abonentów Plusa , bo rozważań odnośnie WOŚP mam serdecznie dość (przepraszam ,ale to prawda) , ja także się zastanawiam , jak to możliwe , że Plus jest trzeci , skoro na mojej karcie sim , mam prawie same numery Plusa. Ja wiem , że moja karta sim , jest niereprezentatywną próbką , niemniej u mnie przynajmniej tak jest a i co słyszę to zanajoma teściowej aktywacja w Plusie, tamten w Plusie , ten w Plusie. Kiedy mój ojciec zrobi "Konwersję" ??? Ciekawe , naprawdę...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 22:32
    *issa - ja na razie "rozglądam się" za promocjami,jeszcze niezdecydowałem gdzie kupię.Co do Plusa to podobają mi się te zniżki na abonament.A co do mojej mamy to jest własnie jest zła,bo dzwoniła do propozycji i zaproponowali jej niewiele.Jeszcze będzie dzwonic za kilka dni,bo może konsultant juz jakiś zmęczony był i chciał do domu?Ale faktem jest,że zastanawia się kobieta nad nieprzedłużaniem umowy jesli dalej bedą obstawac przy swoim.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:33
    A wogóle to spójrzcie na Gol. Ja jestem totoalnym odszczepieńcem i pomieszańcem :-))) , ale *** tkubon - Plus, *** wlo - Plus, ***Gonzales - Plus, *** Nobel - Plus, ***Klops- Plus , *** windu (niedługo ) - Plus...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:36
    *** Windu - a ja już sonduję Plusa , bo Mama przedłuża 20 lutego umowę , a ja w czerwcu , i czekam co mi ***wlo napisze , bo On ma doświadczenie w "pertraktacjach" no i zna Plusa od podszewki. Ale przedłużenie umowy , pewne na 101% , tak czy owak u mojej mamy...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 22:39
    ***issa i nobel: bylem w BZ WBK - drogo, choc konto studenckie ok - tylko potem klopot, inteligo ma platneprzelewy ale za to bankomaty w kazdej dziurze w Polsce, co do multibanku to pewnie system ten sam co w mBanku - mi on odpowiada, choc na co dzien korzystam z lukasa - najtanszy i nie musialem sie uczyc nowych bankomatow - maja umowe z BZ WBK ;) gdybym mial telefon z gprs-em to pewnie inteligo by wygralo, w plusie mozna poza tym placic przez inteligo jadac tramwajem ;) ***windu: a to skad wiesz? zaraz zadzwonie i zapytam jak to z ta "usluga standfardowa" i TPS... no, spadowa do nauki...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 22:43
    **klops bo w regulaminie jest napisane.Co do banków ja mam konta w Multibanku i mBanku i bardzo je sobie chwalę.Na dzień dzisiejszy nie zamieniałbym na inny bank.Miałem kiedyś konto w Pekao S,A ale nawet nic chce mi się o nich pisac,drodzy są skubańcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:54
    Zgadzam się , przelew zewnętrzny w Inteligo 99 groszy... Co do BZ to już dawno go omijałem , ale ostatnio zaproponowałem kuzynowi , że mu zapłacę mandat komunikacyjny (jeździł bez biletu po Wrocławiu he,he i zamiast kilku złotych musiał zapłacić 191, na rzecz P.R.E.S.C.O w Pile z kontem w BZ właśnie) , bo szedłem koło BZ . Wchodzę a Pani mówi , przelew 5 zł (wewnętzrny !!!) , nie wiem czy mnie okłamała (to chyba niemożliwe ?) , ale powiedziałem , że 4 zł to lepiej wydać na coś do jedzenia , NIŻ DAĆ ZAROBIĆ BANKOWI i puściłem mu przez Inteligo. Przepraszam , ale jak dla mnie megazdzierstwo i mogę to napisać dużymi literami -proszę bardzo - MEGAŻDZIERSTWO (5 i 7 zł ?!!!) - szok. I dziękuję bardzo takiemu bankowi. W PKO BP - przelew wewnętrzny i na Inteligo KOSZTUJE ZERO ZŁOTYCH.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 22:58
    *** Nobel- co do Twojej wypowiedzi z 21.28. W świetle regulaminu , "POP-ak" to nie abonent , lecz użytkownik. Na 100% . Nie wiem jak Polkomtel nazywa użytkowników S+. Jeśli chodzi o Idee - paragraf 4, punkt 33.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-13 23:03
    I widac, kto jest najepszy!!!! A tak na powaznie to a propos tych komentarzy, ze filozofuje. Wlasnie teraz widac, ze z najmniejszej sieci poszlo najwiecej smsow. Era taka wielka, a wyslali mniej od +!!! Mysle, ze za niedlugo to wlasnie + przejmie koszulke lidera, jesli chodzi o wielkosc sieci (ilosc abonentow). Ma ogromy przyrost ich a roznica miedzy ere to tylko 0,5 mln wiec jest do nadrobienia. Szczegolnie, ze teraz dali bardzo duzo ciekawych promocji. kazdy znajdzie cos dla siebie, np. Superkarty, pakiety kwotowe itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 23:06
    ***issa - ja takie megazdzierstwo miałem w Pekao- 4zl miesiecznie i to jeszcze bez dostępu do rachunku przez internet.Duzo tym bardziej,ze za przelewy.teleserwsy i inne bzdety te zsobie liczyli.Mam dylemat,bo Promocja Plusa i Inteligo jest niezła,ale abonament z cilpem wyjdzie 24 zl z hakiem brutto.Wiec w tym przypadku zastanawiam sie czy faktycznie nie lepiej w Idei wziac aktywki w "Mierz wyzej",dopłacam niewiele a mam 30 minut.Ewentualnie pozstaje jeszcze plus i abo za 10 zl,ale tam faktycznie nie można aktywować strefy,nalicznia,ani taniej poza szczytem.Z drugiej strony zastanawiam sie czy gdyby można było je aktywować to bym z nich korzystał.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 23:08
    Aha w cenniku telefonów promocji "Mierz wyżej" nie widzę 6610,wiec uznaje,ze nie jest dostępna w tej promocji?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-13 23:14
    *** windu. Nie czekaj już. Wrzuć do szklanki trzy karteczki , Plus Inteligo, Idea (może i bez "Mierz wyżej"- masz za 303.78) i trzecią "Plus i Abo. za 10zł" i co wyciągniesz to niech będzie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-13 23:19
    ***issa,tak chyba tak zrobię :-) To jest cena noki?Gdzieją znalazłes?
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 23:39
    ***Issa--Nie wiem jak tam w Judei jest w regulaminie ale przypomnij sobie jak to era reklamowała się ile yo jez nie ma abonentów (?),podobna sytuacja w Plusie.Nikt nie jest abonentem jeśli ma pre-paid.A własnie tak nasze sieci się reklamują:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 23:42
    ****wracając do banków.Jak wspomniałem mam konto w ING,płace miesięcznie 15 zł ale wszystkie przelewy mam wliczone jako usługę****wracając do promocji Plusa i Inteligo to zawsza sa kalieś ciekawe,kedyś była promocja dla nowych klientów tego banku że Plus dawał(chyba) N6210 za 1zł a wtedy ten telefon kosztował 599+vat.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-13 23:44
    ***windu: wlasnie deliberowalem 10min. z mila pania z BOKu. jak na + calkiem kompetetntna ;) (w ogole wole rozmawiac z kobietami ;) i doszlismy do wniosku, ze jednak mozna w momencie aktywowania (podpisywania) uruchomic TPS (no i 1/1). tylko potem przez 18mies. jesli to ruszysz to bonusy przepadna. jak juz pisalem imho jest to dosc paskudna polityka pozbawiania abonentow ich promocji. bo zadne racjonalne argumenty nie przychodza mi do glowy (dawniej to nawet zmiana na wyzsza taryfe sie nie oplacala...) taki urok plusa, za to ceny rewelka!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-13 23:44
    No wlasnie ta liczba to chyba liczba uzytkownikow a nie abonentow. Uzytkownikiem moze byc abonent lub uzytkownik systemu pre-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 23:47
    ***Issa,ja mam umowe z Plusem do końca stycznia,zaproponowali mi pzry umowie na rak:50% zniżki na abonament albo 40minut co miesiąc,albo 200sms( nie wiem czy na miesiąc bo nie wysyłam,nie interesuje mnie to)lub tez pomniejszenie comiesięcznego rachunku o 50zł.Natomiast telefony(tutaj umowa na 24 miesiace)...cóz jak dla mnie za drogo,np 6610 czy 6600 za 299+vat,T610 -199+vat
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 23:52
    Na telefon napewno się nie zdecyduję poniewaz za drogo(a skapy jestem :-).Właśnie wczoraj rozwiazałem umowe tez w Pluie na telefon żony,kupiliśmy nowy aparat za 1zł(N 3100)Dostaliśmy do tego Sami Swoi za 5gr-przez rok,taktowanie co sek.za 1zł przez rok,dodatkowo przez rok po 20sms i 20 minut do abonamentu.Telefon był kupiony w Promocji dla pracowników mojej firmy,zorganizowanej prze Polkomtel( wielkie BraWO)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-13 23:54
    ****tkubon--przypomnij sobie jak Era dała całą strone w gazecie wyborczej że ma już milion abonentów(wtedy juz był TT):-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-01-14 00:00
    klops: ze zmianą taryfy w plusie jest tak samo jak dodanie "Taniej poza szczytem" czy uslugi naliczania sekundowego. Plus ma tak zrobiony system billingowy, że mając taryfę, np. Plus60 to nie jestto samo co Plus60 z naliczaniem sekundowym, dla Plusa to jest inny plan taryfowy, zresztą w systemie tak to jest nazwane (nie pamietam teraz skrótów). Do tego jak ktos weźmie Plus60, "Taniej poza szczytem" i naliczanie sekundowe to dla systemu jest to inny plan taryfowy i stąd biorą się te dziwne historie. POZDRAWIAM, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-14 00:08
    ***nobel: a jakie rachunki placisz? ja bym sie skusil na 50zl i jednoczesne zmniejszyl abo. jak beda mowili, ze przy mniejszym abo to mniej zl to negocjuj. mi dawali 20zl do plus40. jak powiedzialem ze chce to samo ale z plus20 to nie protestowali. no, chyba ze Ci potrzebna nowa sluchawka. imho se t610 za 240zl to w porzu cena biorac pod uwage ze zachowujesz plusTobie i numer (zmieniac numer po 2 latach to musi byc wyjatkowo upierdliwe). z reszta zobacz ile masz zapisow w ksiazce telefonicznej. chce Ci sie klepac smsy do wszystkich? a do niektorych wypada zadzwonic ;). ale bank to masz drogi, kolego, w lukasbanku fullwypas z tokenem za 7zl. a poza tym obsluga zagraniczna przez BZWBK (do tego to sa dobrzy). na ukrainie z ludzmi z tvp i kancelarii prezydenta poszedlem do sklepu. ich karty nie przeszly (prestizowe pekao itp), a moja visa electron przez system BZWBK spoko ;) mialem ubaw...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-14 00:14
    ***gm: dzieki za wyjasnienia. pracowales tam kiedys czy co? ;) w kazdym razie niemoznosc zachowania (w wielu promocjach) bonusow prz np. podwyzszaniu taryfy jest glupie. przeciez im powinno na tym zalezec. to jakby mowic "nie podniose tych 10zl z chodnika bo musze zrobic 2 kroki w prawo" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-14 00:17
    ***Klops-ten telefon w Plusie mam już 4 lata,rachunki (ostatnio)200-300zł,we wszystkich wariantach o których pisałem jest albo to albo to...:-)apropos banku,Ing nie jest tanim bankiem napewno,zapomniałem dodać że mam jeszcze w ramach konta ubezpieczenie na życie,a także darmowe leczenie w jakiejś klinice(nie wiem jaka,na szczęście nie musze się tym interesować)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-14 00:20
    ***Gm, usługa taniej poza szczytem w Plusie to inna forma rozliczzenia poza szczytem,aktywacja jest bezpłatna,nie ma abonamentu.Jeśli ktoś nie ma aktywnej tej usługi może sobie tylko w brodę pluć,także nie ma najmniejszych problemów z takowaniem 1s przy tej usłudze,nie wiem co miałes na myśli,???
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2004-01-14 00:21
    SŁYSZELIŚCIE KIEDYŚ O NALICZANIU 1-sekundowym W PRE-PAIDZIE??? TO NIEDŁUGO USŁYSZYCIE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    simonn pisze: 2004-01-14 00:23
    pewnie prezes plusa chciał poprawić wizerunek firmy i stuał te 100 smsy hurtowo, mnie było stać na wysłanie 2, bez wyraźnego odbicia na budżecie, ale 100, sorry jakoś ciężko mi w to uwierzyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-14 00:24
    issa - ja mam w książce ok. 60% kontaktów w Plusie - reszta to inne sieci i stacjonarne (oczywiście jeśli ktoś ma stacjonarny i komórkę, komórka jest domyśłnym telefonem). Co do kont bankowych - mam VIP-owe w Kredyt Banku za 8 zł miesięcznie bodajże (i 3 złote ubezpieczenie karty Visa Electron Kontakt - karta oprócz standardowej funkcji karty płatniczej jest również kartą identyfikacyjną - jeśli wykonuje się cokolwiek w okienku, wystarczy przeciągnąć kartę przez czytnik, wpisać pin i juz nie trzeba się legitymować). Mam też w KB konto firmowe - 25 zł miesięcznie (oczywiście Visa Electron Konakt 3 złote). Bankowość elektroniczną mam w obu przypadkach ZA DARMO - nie płaci się za nic - jedynie w przypadku zgubienia karty kodów 5 złotych nowa kosztuje :-) Żadne operacje nie są płatne. Chcą pieniędzy za nietypowe usługi, ale one są związane z kontem w ogóle - np. informacja esmesowa o stanie konta po każdej operacji, raz na dzień itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    simonn pisze: 2004-01-14 00:27
    ale mimo wszystko gratuluję, wyniku na szczytny cel
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-14 01:09
    *** windu - cennik Idei , chyba , że coś podrożało , bo mam na komputerz zapisany z 06.12.2003 ***MAX- SEKUNDOWE NALICZANIE W PRE-PAID ? CÓŻ TO ZA SENSACJA ? JUŻ MASZ W MIX 60/1 ZA 6.10( JUŻ Z VAT) , A ŻE NIE BĘDZIE TANIEJ NIŻ W ABONAMENCIE CZYLI 18.3 TO PEWNE NA 100% . KTO TO WEŹMIE W PRE-PAID ZA TAKĄ CENĘ ? RACZEJ NIEWIELE OSÓB. ALE NA DZIEŃ DZISIEJSZY STAWIAM , ŻE BĘDZIE TO MIAŁ SIMPLUS. POZDRAWIAM. No i dla mnie to nie jest , jak pisałem wartośc sama w sobie, abonentom pre-paid , wystarczyło by myślę taktowanie 30/30 bez opłaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-14 01:32
    **klops z regulaminu Plus Inteligo:''Jakakolwiek zmiana taryfy i/lub dokonanie aktywacji / deaktywacji usług: "Usługa Taniej Poza Szczytem" i "Usługi jednosekundowego naliczania opłat" w okresie czasu: 18 miesięcy od dnia aktywacji karty PLUS MEGA INTELIGO (...)powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu".***issa -ale w "Mierz wyżej" mogę wziac tą nokię,bo w cenniku jej nie ma?Kiedyś było tak,ze w każdej nowej promocji mozna buyło wziąć każdy telefon z aktualnie dostępnych,ale czy tak jest nadal?
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-01-14 01:54
    nobel * ta klinika to Medicover :) nie wiem dlaczego tak dużo płacisz, skoro ja mam studenckie konto i tylko 2 PLN / msc płacę i co rok 6 za kartę... przelewy są w abo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-14 02:37
    ***windu: jak juz pisalem deliberowalem z BOKiem (sadzac z glosu szkoda ze nie na boku ;) i doszlismy do wniosku ze mozna uruchomic TPS lub 1/1 W DNIU AKTYWACJI - dlatego napisane "od dnia...". poza tym byloby to nielogiczne bo tam stoi "aktywowac/deaktywowac" a to znajac logike grecka oznacza ze teoretycznie mozna by bylo deaktywowac do czego trzeba najpierw aktywowac, nie? z reszta najlepiej wejsc do dobrego salonu (najlepiej firmowego jak mieszkasz w duzym miescie) i zapytac... nie wiem gdzie mieszkasz - ten icpnet to poznan ale nie tylko...
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-01-14 09:03
    Nie pozostaje nic innego jak pogratulować wszystkim którzy w w/w akcji wzieli udział:-) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-14 13:53
    **klops - dobra,jak będę w mieście to sie zapytam,mieszkam w samym centrum Poznania,więc z salonem nie będzie problemu.Powiem Tobie,ze ta promocja z Inteligo coraz bardziej mi się podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2004-01-14 15:26
    Ja jestem bardzo zadowolony z Plusa, właśnie dzisiaj dostałem oferte specjalną przy przedłużaniu umowy i oferuja mi 50% tańszy abo i umowę na rok, rachunki miałem w okolicach 150 zl, tak więc teraz będe miał 130 min, takt 1/1 za 83 zl, nieźle prawie połowa dotychczasowych kosztów.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-14 16:43
    ***Reboot: nie chwaliłeś się, że zdajesz na prawo [szukasz dziury w całym] ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2004-01-14 18:57
    Trochę mnie to dziwi. No ale jeżeli jest tak na prawdę. To brawo dla abonentów Plus Gsm.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-14 21:38
    ***mike-l: upewnij sie 3 razy ze umowa na rok! mi proponowali to samo ale umowa byla na 1,5 roku a znizka na rok. poza tym to chyba dlugo w + jestes i placisz poleceniem zapl., bo w wyzszych taryfach dotychczas tylko znizka 20% byla...
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2004-01-15 02:13
    ***klops: umowa jest na 12 miesięcy, poleceniem zapłaty nie płace,raczej opóźnienia mam ale nie dłuższe niż kilkanaście dni więc dopłacam za monitoring rachunku, a w plusie jestem od początku.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-15 02:17
    ***mike-l: od poczatku uzywania komorki czy od poczatku plusa? bo to 2. by wyjasnialo dobre traktowanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2004-01-15 10:05
    ***klops, od początku Plusa , pierwszym telefonem była Motorola 7500 kupiona za koszmarne pieniądze ,dobrze ,że w promocji miałem przez 6 miesięcy po 100 min gratis, co w tamtym czasie było super promocją, telefon w stanie czuwania wytrzymywał 12-14 godzin,takie to były wtedy sprzęty.Pozdrawiam
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: