Klient w centrum - jeden z operatorów komórkowych wziął to sobie do serca bardziej niż pozostali

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
Klient w centrum – jeden z operatorów komórkowych wziął to sobie do serca bardziej niż pozostali

Lead: Dziś klienci oczekują od operatorów, że zaoferują im wiele kanałów komunikacji. Chcą też, aby przewidywali ich potrzeby, zapewniali im najlepsze, najbardziej jakościowe doświadczenia, a bycie z ich marką nagradzali użytecznymi i dopasowanymi do oczekiwań prezentami – to strategia rynkowa, którą od dawna kieruje się T-Mobile. Dodatkowo magentowy operator dba, by jego klienci nie bali się obcowania z najnowszymi technologiami i czerpali z tego satysfakcję oraz radość.

W przeprowadzonych dwa lata temu badaniach Armatis Customer Experience Index przez SW Research, 60 proc. respondentów wskazało w nim na rozwiązanie sprawy w pierwszym kontakcie jako najważniejszą cechę wpływającą na ich zadowolenie. W dalszej kolejności respondenci wskazywali na szybką (48 proc.) oraz wielokanałową (37 proc.) obsługę, możliwość kontaktu w trybie 24/7 (28 proc.), a także więcej opcji do samodzielnego załatwienia sprawy (27 proc.).

W przypadku operatorów telekomunikacyjnych duże znaczenie dla klientów ma także fakt, że mogą oni korzystać z sieci dającej gwarancję wysokiej jakości i niezawodności. A to m.in. dlatego, by być w kontakcie z bliskimi, zawsze, gdy jest taka potrzeba, czy też realizować to, co dla nas – klientów – jest naprawdę ważne, zarówno pod kątem zawodowym, jak i prywatnym. Do tego zaś coraz częściej potrzebna jest dobra sieć. Potwierdzają to wyniki badania „Preferencje zakupowe Polaków” (2023), przeprowadzonego przez SW Research. Dla aż 57,6 proc. respondentów jakość produktu nadal jest ważniejsza niż cena. Element jakości jest też z pewnością kluczowy przy wyborze usług telekomunikacyjnych.

T-Mobile Polska nie ma obaw, że w tym momencie klient powie “chcę sprawdzić, czy macie tak dobrą sieć i usługi, jak twierdzicie”. Dlatego osoby, które zastanowią się czy dołączyć do sieci, mogą ją przetestować bez zobowiązań przez 30 dni. W ramach ofert dostępnych w T-Mobile klienci mogą wybrać dowolną usługę, którą są zainteresowani – od abonamentu komórkowego, przez internet mobilny, internet domowy i internet światłowodowy, aż po pakiety telewizyjne. Każdy może zawrzeć umowę na świadczenie tych usług z Gwarancją satysfakcji z sieci, która umożliwia testowanie ich przez 30 dni bez zobowiązań.

Jeśli taka osoba nie będzie jednak zadowolona z testowanej usługi, ma prawo odstąpić od zawartej umowy i umowy sprzedaży urządzenia w ciągu 30 dni od ich zawarcia. W tym celu wystarczy złożyć oświadczenie o odstąpieniu w dowolnym kanale sprzedaży (w przypadku umów bez urządzeń). Jeśli testowanie sieci wiązało się z zakupem sprzętu, odstąpienie od umowy i umowy sprzedaży oraz zwrot urządzenia muszą nastąpić w miejscu, w którym umowa została zawarta w ciągu 30 dni od ich zawarcia. W przypadku kanałów online i infolinii, klienci mogą skorzystać z bezpłatnego zwrotu, zamawiając kuriera. Po złożeniu oświadczenia w terminie 30 dni, abonent otrzyma zwrot poniesionych kosztów (abonament, opłatę za telefon, opłatę aktywacyjną). Jednak jak pokazują kilkumiesięczne już doświadczenia, takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo i niezwykle rzadko.

Klient w centrum – jeden z operatorów komórkowych wziął to sobie do serca bardziej niż pozostali

Możliwość przetestowania usługi telekomunikacyjnej jest też szczególnie cenna dla osób, które rozważają zmianę operatora. Wiadomo, że nikt nie lubi kupować kota w worku. A w T-Mobile osoby, które zechcą przenieść swój numer komórkowy do tej sieci mogą zawrzeć z operatorem umowę na przeniesienie tego numeru nawet 12 miesięcy przed wygaśnięciem umowy z ich obecnym operatorem, nie ponosząc przez ten czas opłaty za abonament w magentowej sieci. Takiej oferty na rynku nie ma żaden inny operator.

Z drugiej strony w badaniu „Preferencje zakupowe Polaków” (2023) SW Research aż 86 proc. proc. respondentów deklarowało konieczność ostrożniejszego wydawania pieniędzy. T-Mobile zdaje sobie z tego sprawę i m.in. dlatego na obecny sezon wakacyjny przygotował nową ofertę roamingową. Operator obniża stawki roamingu poza Unią Europejską oraz Europejskim Obszarem Gospodarczym w strefach 1B i 2, tj. m.in w takich krajach, jak.: Szwajcaria, Albania, Czarnogóra, Brazylia, Chiny, Turcja, Egipt, Hongkong, Indie, Indonezja, Izrael, Jamajka, Japonia, Stany Zjednoczone. Jakie kraje są w jakiej strefie roamingowej można sprawdzić na stronie tutaj.

Operator obniżył też stawki za transfer danych. W ofertach abonamentowych klienci taryf T i T-Data oraz taryf biznesowych (Magenta Biznes, Jump proFirma lub DATA JUMP), wyjeżdżający do stref roamingowych 1B i 2 otrzymują bezpłatnie w każdym cyklu rozliczeniowym na dobry początek 5 MB, następnie za pierwszy 1 GB zapłacą jednorazowo 49 zł. Po jego wykorzystaniu cena to nadal 49 zł za 1GB rozliczany proporcjonalnie za każde rozpoczęte 100 kB. Włączenia dodatkowego pakietu danych w roamingu można dokonać przez aplikację (np. „Mój T-Mobile”, „Moja Heyah”, “Red Bull MOBILE”). Każdy użytkownik może na bieżąco śledzić stan zużycia danych i może dokupić dodatkowe pakiety internetu - to znacząco zwiększa komfort podróży zagranicznej i zabezpiecza przed niechcianymi wydatkami. Z taką ofertą roamingową w T-Mobile nie musimy już wyłączać telefonu podróżując po świecie.

Klient w centrum – jeden z operatorów komórkowych wziął to sobie do serca bardziej niż pozostali

Tym bardziej, że istnieje możliwość dokupienia dodatkowego pakietu danych. Dla klientów korzystających z usług głosowych, objętych nową ofertą roamingową, dostępne są również dodatkowe pakiety internetu: 5 GB ważne przez 7 dni w cenie 99 zł oraz 10 GB ważnych przez 14 dni w cenie 149 zł.

Inną ciekawą inicjatywą, jaką podjął operator jest zaznajomienie klientów z nowymi technologiami. Kilka miesięcy temu operator otworzył pierwszy w Polsce T-Mobile Magenta Experience Center (MEC) w warszawskiej Galerii Mokotów. MEC to kipiące energią miejsce spotkań, w którym operator chce nie tylko dawać klientom najlepsze doświadczenia i prezentować im najnowsze technologie, ale także czerpać z ich opinii i uczyć się od nich, by wdrażać jeszcze lepsze usługi i oferty. Oprócz standardowych usług operator oferuje tam każdemu, bez względu na wiek, płeć, możliwość rozmowy o nowych technologiach przy kawie i w otoczeniu zieleni. Klienci mogą się dowiedzieć m.in. jak działa AI oraz AR, jak wygląda największy phone wall w Polsce oraz czym wyróżnia się tablet 3D. W strefie Magenta DOM, oprócz typowo domowych sprzętów, takich jak telewizory, dekodery czy routery 5G, klienci mogą poczuć się jak w centrum rozrywki, testując rozwiązania VR. Znajdzie się też coś dla fanów gamingu, bowiem w strefie z konsolami każdy może przenieść się do świata najlepszych gier i doświadczyć emocji na najwyższym poziomie, sprawdzając swoje umiejętności z padem w ręku. W MEC można znaleźć stanowisko z dronami, drukarkę 3D, drukarkę do folii ochronnych na sprzęt czy gogle AR. To jednak nie wszystko, bo w MEC użytkownicy mogą wziąć udział w cyklicznie oferowanych, angażujących spotkaniach z zakresu cybersecurity, spotkać specjalistów i ciekawe osoby w trakcie tematycznych wykładów i warsztatów, a to nadal nie cała lista wydarzeń, które się tam odbywają. Warto być na bieżąco, bo na pewno każdy znajdzie coś dla siebie – w MEC ograniczenia nie istnieją!

T-Mobile docenia też swoich najbardziej lojalnych użytkowników, kierując do nich takie programy, jak Magenta Moments, dostępny w aplikacji „Mój T-Mobile”. Poprzez ten angażujący program operator daje swoim klientom możliwość skorzystania z unikatowych ofert promocyjnych i atrakcji. Proponuje też specjalne rabaty i akcje specjalne. Wszyscy klienci mogą poczuć się jak prawdziwy VIP w magentowym świecie, bowiem jako pierwsi dowiadują się o wyjątkowych konkursach czy wydarzeniach, na które mogą zdobyć bezpłatne wejściówki. Dzięki licznym partnerom programu, T-Mobile jest w stanie zapewniać swoim klientom regularnie liczne atrakcje, które wywołują pozytywne emocje. A ich lista stale się poszerza! I tak to koło się zamyka.

Bycie bliżej klientów jest od dawna wpisane w DNA T-Mobile. To przede wszystkim zrozumienie tego, co jest ważne dla użytkowników i zbudowanie z nimi silnej, opartej na zaufaniu relacji w ramach której mogą dostawać najlepsze doświadczenia. I to właśnie wyróżnia magentowego operatora na polskim rynku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: