Kolejna edycja promocji "Nowa Superkarta" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 94

Regulamin Promocji "NOWA SUPERKARTA III"

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "NOWA SUPERKARTA III" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. W Promocji "NOWA SUPERKARTA III" nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
5. Promocja "NOWA SUPERKARTA III" trwa od 9.05.2005 do 30.06.2005 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji "NOWA SUPERKARTA III" bez podawania przyczyn.
6. Do wzięcia udziału w Promocji "NOWA SUPERKARTA III" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1pkt.1.
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA III" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, zgodnie z poniższą specyfikacją:

Abonament Nowa Super 25 Nowa Super 45
25 zł brutto 45 zł brutto
Ilość minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS 50 100
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty 200 400
Stawka za minutę połączenia 0,72 zł brutto
Stawka za krajową wiadomość SMS 0,18 zł brutto

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "NOWA SUPERKARTA III":
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji "NOWA SUPERKARTA III" nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi.
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA III" może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej od posiadanego planu cenowego - opłata za zmianę wynosi 30,50 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Nowa Super 25 i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 40 minut na połączenia lub 160 SMS.
2. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na połączenia do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem, wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999.
3. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
4. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament.
5. Abonentowi, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA III" w momencie aktywacji udostępniane są następujące usługi: naliczanie sekundowe, poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM, połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), CLIP, ponowna aktywacja, wymiana karty SIM, gdy jest wadliwa, wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8Kb na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, Plus Net - profil Zielony, zmiana planu cenowego na taryfę Plus oferty podstawowej świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o wyższej opłacie abonamentowej, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR.
6. Za usługi nie określone w § 3 pkt.5. opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą:
Promocyjny plan cenowy Nowa Super 25 Nowa Super 45
Taryfy oferty podstawowej NowyPlus 25 NowyPlus 45
7. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "NOWA SUPERKARTA III" w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA III" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji "NOWA SUPERKARTA III" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji "NOWA SUPERKARTA III" Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "NOWA SUPERKARTA III" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (94):

Komentuj

Komentarze / 94

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-10 23:28
    nastepny szit plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-10 23:29
    Oferta swietna, 45gr brutto za minute i do tego NA PEWNO mozna uruchomic DWiW przez 6 miesiecy za free, Swojaki i strefe, wychodzi 18gr za minute lokalnego w strefie w tej ofercie
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-10 23:30
    **lesio: idz sie walnij w glowe palancie to potem moze zmadrzejesz. Jak nie umiesz liczyc to sie do podstaowki cofnij młocie
    0
  • Users Avatars Mini
    Michu pisze: 2005-05-10 23:34
    Całkiem, całkiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-05-10 23:35
    ***lesio - fakt, koniecznie wróć do szkoły, a po drodze zajrzyj jeszcze do przedszkola. Swietna oferta, myślałem ze cos w niej zmienią, a zmianie uległa jedynia liczba rzymska. Mimo to 10pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-10 23:39
    Sam jesteś młot w maxproficie jest 10 gr za minute ,to chyba mniej niz 18 co ? sms 18 gr to kpina .Oferta plusa dla abonentow indywidualnych jest taka jak zwykle czyli do DUPY !!! Polega to na wymyślaniu coraz to nowych promocji, które nic nie wnoszą .
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-05-10 23:52
    Gdy ***Lesio się zorientował, że jego hejah nie jest najtansza atakuje bezmyślnie wszystko inne. Dawno nie czytałem tak wkurzonego ***tkubona - ale nie ma sie co dziwić. Bardzo dobra oferta dla kogoś kto ma dobry telefon i chce tanio rozmawiać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-10 23:53
    ***tkubon - a skąd ta pewność co do DWiW gratis?
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-05-10 23:54
    lesio* a cos ty za taki prowokator? Dyskutowac nawet z toba nie ma co bo porownujesz rozne rozwiazania. 45gr za minute do wszystkich sieci to niezla stawka. 10gr masz w Profit 200 w ramach SP albo z wybranymi numerami
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-05-10 23:54
    ***lesio - pochwal się za ile Ty rozmawiasz skoro 18 groszy to dla Ciebie drogo? Moze przez internet? Albo podpinasz sie pod tepse w piwnicy?
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-10 23:55
    po 6 miesiącach nowy plus :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-10 23:57
    **zawiasa - no bez przesady. Tochę trudno byłoby uzyskać korzystając z Heyah , host gprs2. plusgsm.pl;-) Ma **lesio taki punkt widzenia i już. MaxProfit jest obiektem zachwytu i niedoścignionym jak do tej pory wzorem dla Idei i Ery , jeśli chodzi o kwestię , jak powinna wyglądac korzystna taryfa biznesowa , czego raczej nikt nie zakwestionuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-10 23:59
    ***lesio - luzik;-) Po 6 miesiącach nowa umowa w razie chęci przedłużenia i dalej te same warunki , lub telefonik:-) Wariantów zrsesztą tyle , co ofert dla przedłużających umowę na plusgsm.pl:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-11 00:00
    *** po 45 gr za minute masz tylko 100 minut to wystarcza na 3 dni a pozniej ? I skad te 18 groszy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:03
    Za 28zł 100/150 minut międzymiastowych lub lokalnych , a za 48zł tych minut odpowiednio 200/300. Oczywiście w Strefie. To tak samo , a nawet lepiej niż w MaxProfit , bo minutka po 24/16 groszy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:07
    **markus - Strefa w Maxie to 20 groszy netto , a nie 10 groszy;-) ***lesio - założenie przy kupnie danej taryfy jest takie na logikę , by nie przekraczać abonamentu. Cociaż mi się to np. nigdy nie udaje;-) Ale oczywiście masz rację. To już zauważył wcześniej ***x-treme - po minutach z abo. drożej niż w ramach abonamentu , co jest trochę dziwną sytuacją.
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-11 00:12
    *** a to jest mój heyah nazywa się VAR w licencji GPRS 50pln miesięcznie EDGE bez ograniczeń (stara promocja ma juz jakies 1,5 roku) w plusie mam jeszcze bonusa za 10 pln/mies z bezplanymi przekierowaniami wewnatrzsieciowymi co w polaczeniu z maxprofitem daje 10gr wewnatrzsieciowo . dodatkowym bonusem jest a raczej byla mozliwosc wykupienia na bonusie pakietu 90 MB za 6 zl miesiecznie .Kto zna sciąganie pakietów kwotowych w plusie ten wie ze w max proficie jest to nie oplacalne .Co do smsow to korzystam z plusowej bramki email -sms w telefonie 6230 (koszt w pierwszej promocji maxprofitu 2gr ) pozniej plus sie poprawil i zmienil taryfikacje z 10 k na 100 k , na szczescie zalapalem sie na samym poczatku .
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:13
    Warto sobie powiedzieć szczerze , że ta oferta jednak nie jest dla tych co chcą dzwonić do Ery i Idei , bo takie coś będa mieli mając właśnie abo./prepaid w Erze lub Idei;-) Ale dla tych co dzwonią do Plusa i na stacjonarki oraz nie potrzebują telefonu i kuli u nogi w postaci umowy na dwa lata jest to luksusowa oferta. Tym bardziej , że i można sobie dokupić internet za 30zł , dodatkowe pakiety sms lub mms do Plusa , DWiW...
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-11 00:13
    issa to wydzwoń tych minut 1700 miesięcznie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:18
    ***Lesio - pakiety biznes i mb wciąż działają. Co masz na myśli pisząc o zmianie 10KB na 100KB?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:18
    Jakie 1700 minut?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 00:29
    oferta w porządku chyba po wakacjach z niej skorzystam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:33
    ***lesio - looknij i przeanalizuj punkt 37 cennika MaxProfit i powiedz co się zmieniło;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-05-11 00:37
    Pierwszy raz slyszę ze na Superkarcie mozna właczyć Strefę Plus! Gdzie to pisze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-11 00:43
    Mam już w dwóch egzemplarzach wydrukowane pisemko i jutro sobie wędruję do dodatniego salonu złożyć wypowiedzenie. Cóż za miłe uczucie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:45
    ***rcicho - o! A dlaczego by nie można było włączyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-11 00:45
    no wlasnie to niestety moze dziwic ze po wydzownieniu minut z abonamentu zamiast taniec lub ewentualnie pozostac na tym samym poziomie co w abonamencie drozeje... jakby nie ten szczegol bylaby to chyba jedna z lepszych ofert dla osob ktore nie potrzebuja aparatu...
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-11 00:47
    *** Bylbym przysiagl ,ze widzialem 100 k ale moze omamy -no coz skleroza . Sprawdzalem cennik jakis miesiac temu i bylo na pewno 100 k ,bo plus lubi wprowadzac niespodziewane zmiany ,widocznie ktos sie przyczepil , ze pod jedna nazwa handlowa plus wprowadza dwie rozne taryfy .
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:47
    ***Grzegorz_Z - zbytek łaski. Nie szkoda było kasy na kartkę i papier , skoro odpowiednie druki są w Salonie? I tak raczej Twojego pisma nie przefaksują ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 00:51
    APN internet 100KB - 10 groszy , naiczanie po 10KB - 1grosz , APN wap 10KB-12groszy , naliczanie po 1KB - 1grosz. Jak było tak jest:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-11 00:53
    eeetam, kiedyś jak chciałem w Plusie złożyć reklamację panienka podetknęła mi pod nos pustą kartkę i długopis i powiedziała "proszę pisać". Na moje pytanie "jak mam to sformułować" wycedziła "jak pan uważa". To ta czarna, niesympatyczna, szczecinianie wiedzą o którą chodzi :) Pewnie im się wtedy druki reklamacyjne skończyły (które to ponoć też są). Ktoś także kiedyś napisał, że druki wypowiedzenia są używane tylko w przypadku zmiany regulaminu, gdy się na ową zmianę nie zgadzamy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 00:59
    lesio - głupiś jak... Max Profit to ja mam - Moja sąsiadka nigdy mieć nie będize... Nie gadaj więc głupot, bo o Tobie to świadczy - jak na początku napisałem - jeśli Cię zabolało... trudno ;-) issa - nie musisz przedłużać - to nie jest oferta w stylu - masz promocyjną taryfę a po okresie karencji automatycznie przechodzisz na cennik standardowy. To stała oferta tak naprawdę. rcicho - zawsze można było. lesio - jaki Ty cennik MaxProfit przeglądałeś, że widziałeś taryfikację co 100 kB? Ja jak mało kto śledzę cenniki Plusa i nigdy nie widziałem takiego cennika. Grzegorz Z. - gratuluję ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 01:05
    lesio - jeszcze jedno: "po 6 miesiącach nowy plus :(" - skąd ta sensacyjna wiadomość?
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-05-11 01:35
    kolejny nie wypal ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-11 02:21
    ***issa: Pytalem w salonie o DWiW i konsultant po wykonaniu kilku telefonow (dodam, ze w miare kompetentny konsultant) powiedzial, ze wszystkie uslugi dzialaja na tych podwojnych Nowych Plusach, wiec DWiW tez. Jesli teraz w NP45 mamy 150 min lokalnych to w tej promocji jest ich az 300, czyli 45zl brutto / 300 = 0,15zl czyli nawet mniej niz myslalem, co daje 45gr za "implus" duzo taniej niz w TP w sekundowych tam za 3 min placimy 36+20 czyli 56gr brutto, wiec jesli ktos ma stacjonarny do rozmow to moze od razu wywalic. Teraz juz wiesz ***lesio, przemysl to co mowisz, bo takie bzdury mnie bulwersuja ***orko1990 tez nie slynie z przemyslanych komentarzy. Jesli ktos chce tanio gadac i ma za np. za 50zl w tp 60 min to tu za 48zl brutto (abo+strefa) do 300 minut rozmow. Chyba dwa razy sie nie trzeba zastanawiac. tylko nikt do tego w ten sposob nie podchodzi, tylko pisze bzdury bez przemyslen!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-11 02:24
    10gr za min to do wybranych numerow w max profit, fakt, ze z kazdego miesja. tu masz mozliwosc uzywania go w strefie, czyli jak stacjonarnego bezprzewodowego o duzym promieniu zasiegu. Poza miastem masz strefe do kilku-kilkunastu km nawet. 12gr brutto to tak jak napisalem na jeden gora kilka numerow a tu masz na cala strefe numeracyjna, w ktorej mieszkasz. A poza tym 23gr brutto wychodza miedzymiastowe i do plusa. Czy ktos znajdzie na dzien dzisiejszy lepsza oferte bez telefonu???
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2005-05-11 02:58
    Co?? Chcą 5 tys. kary za niewywiązywanie się ze zobowiązań??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 08:55
    tkubon - zaraz Ci ktoś powie, że bez telefonu tańszy jest Skype czy jeszcze coś innego ;-) neo - a co? masz zamiar nie przestrzegać regulaminu? Czy może "przypadkowo" może się to zdarzyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 09:11
    Co działania usług dodatkowych, to przecież jasne - § 3 pkt 6 jasno mówi ile za co liczą i z jakich usług można korzystać. BTW - zaraz do ich napiszę chyba, że byki robią przy skrótowcach :-) W regulaminie raczej nie powinno być tego typu błędów, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 10:47
    *** wlo -- a jednak nie jest tak rozowo jak piszesz (nie wskaze ktory komentarz bo jakos mi to ucieklo i nie moge znalezc).. ale: wszystko fajnie, mozna miec sporo tych minutek (jesli sie zrezygnuje ze stacjonarki i wezmie ta superkarte), ale osoby ktore do nas dzwonia beda mialy "troche" drozej niz na stacjonarne, nieprawdaz? :-/ najlepszym pomyslem byloby (jak gdzies juz od dawna jest -- niemcy?) wprowadzenie numeru stacjonarnego dla strefy! wtedy nawet bym sie nie zastanawial! a tak to tylko "w miare" dobra oferta, niestety.. co do taktowania gprs w mp! to plus zrobil psikusa i zwiekszyl takt wapa 10x! wczesniej byl 1 gr za 10 kB (wap), a teraz 1 gr za 1 kB! :-( no i te fatalne rozlicczenia pakietow.. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 10:50
    tzn. taktowanie wapa spadlo 10x czyli zrobil sie 10x drozszy niz byl.. zamieszalem we wczesniejszym poscie troche.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 11:01
    ***Q - pokaż regulamin promocji w której było takie naliczanie o którym piszesz;-) **neo - tradycyjna kara umowna to 500zł. Jeśli nie jesteś przestępcą to punkt mówiący o "opłacie" 5 tysięcy złotych w życiu Cię nie będzie dotyczył:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 11:18
    *** issa -- nie pokaze, bo juz na stronie plusa tego nie ma (jest tylko nowy cennik).. :-/ ale glowe dam sobie uciac ze tak bylo.. swego czasu bardzo dokladnie przypatrywalem sie max profitowi! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 11:59
    Q! - już dawno zwróciłem na to uwagę - nawetnie raz mówiłem tutaj, że znam ludzi, którzy żałowali likwidacji stacjonarnego :-) Mam kolegę, któy się przeprowadził i nie chciał stacjonarnego - komórki tanie mu wystarczyć miały... Taaa... Zakłada stacjonarny ;-) Bo nikt do niego nie dzwoni, a jednak długie pogawędki wieczorne ciągle najtańsze są w tepsie - jeśli więc ktoś dzwoni na kmórkę to rozmowa kończy się na kilku zdaniach... Q! - z tym WAP-em coś nie zrozumiałeś jakiegoś cenika chyba? Kiedy było 1 grosz za 10 kB? Nigdy! Może Ci się potentegowało z Internetem? 10 groszy za 100 kB z taktem co 10 kB - wtedy rzeczywiście 10 kB wychodzi po groszu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:00
    Q! - zaraz Ci wyślę cenniki MaxProfitów... Chciałbym zobaczyć Twoją głowę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:12
    *** wlo -- nic mi sie nie potentegowalo, powaznie.. nie dalej jak w grudniu / styczniu wap byl _tak samo_ taryfikowany jak internet! maglowalem max profity! na prawo i lewo.. liczylem, przeliczalem, porownywalem, wszystko robilem! i gdyby wap byl w innej cenie niz pisze (10 kB za 1 gr, dokladnie tak) to bym nawet na to nie spojrzal! :-) wiec *** wlo -- przyslij mi cennik max profitow! ze stycznia, jesli oczywiscie masz do nich dostep (na www plusa nic nie znalazlem).. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:15
    *** jeszcze *** issa moze potwierdzic, ze pisalem do niego dokladnie w tej sprawie w okolicach poczatku stycznia! niestety nie mam tych maili (tam byl zrzut ekranu).. :-/ i *** issa probowal mnie usilnie przekonac, ze nie mam racji podczas gdy ja wysylalem mu przeliczenia i zrzuty ekranu.. :-) *** issa, kurde, wlacz zesz sie do rozmowy, nooo.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 12:22
    może koledze *Q! chodzi nie o plany maxprofit tylko o promocję maxprofit(przed oficjalnym włączeniem) zaraz spróbuję sprawdzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 12:23
    ***Q - mam konto na tlenie , taki spory 1 gigabajtowy magazyn, w wolnej chwili poszukam tych maili:-) Szczerze przyznaję , że nie pamiętam tych "zrzutów" , ale jak mówiłem poszukam , a jeśli chcesz Q , to wrzuć w wyszukiwarkę na Gol-u "MaxProfit" i ewentualnie powiedz o która chodzi konkretnie promocję. Być może był to jakiś błąd , jak to mówią chcochlik komputerowy;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:25
    Q! - w grudniu to zdaje się Max Profitów jeszcze nie było? Były promocyjne tylko. Ceny usług dodatkowych były z taryf Plus Max... Co Ty więc chcesz porównywać? WAP był rzeczywiście taktowany jak Internet wówczas... z ceną 10 groszy za 100 kB. Cenników jako takich przecież wówczas nie buyło... Były tylko regulaminy promocji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:31
    Chociaż nie jestem do końca pewien z tym WAP-em... Chyba jednak nie był rozliczany jak internet - tam był APN internet tylko w tych promocjach. Na pewno. Później to sprawdzę - mam te regulaminy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mago30 pisze: 2005-05-11 12:31
    Jeden gr za 10KB wychodzi w jednej idei dla firm i nigdzie nie ma taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 12:32
    ***wlo - nie , ceny za wap i internet , były wyszczególnione w tabelkach promocji , wiesz , że ja mam 2*MaxProfit!Karta , czyli promocje i jak napisałem naliczanie tych usług jest identyczne jak w oficjalnym cenniku MaxProfit
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:35
    Tak - nie masz racji Q! zawsze 10 groszy było za 100 lub 10 kB - odpowiednio internet i wap. Może było w warunkach promocji inaczej zdefiniowane i nie zrozumiałeś - ale było jak jest obecnie - zawsze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:38
    no wąłśnie - odnośniki podane przez isse to potwierdzają - raz piszą "Stawka za przesłane dane na APN: wap.plusgsm.pl (za każdy rozpoczęty 1KB) 0,01 zł" a raz: "Stawka za 10 KB danych przesyłanych na APN: wap.plusgsm.pl (opłata jest naliczana za każdy rozpoczęty 1KB) (netto) 0,10 zł" Na pewno Q! coś Ci się potentegowało :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:39
    *** wlo -- czyli sie jednak nie mylilem! :-P wap byl tak samo rozliczany jak internet! problem w tym, ze to byla promocja.. ;-) ale byla! :-P no coz, teraz juz chyba wszystko jasne.. :-) co do wyrzucenia stacjonarki to sorry -- pisal o tym *** tkubon.. :-) tak wiec promocja rzeczywiscie byla promocja, a nie sciema.. no coz -- wiedzialem ze dzwoni, ale nie wiedzialem w ktorym kosciele.. :-P p.s. *** wlo -- dlaczego zawsze mowisz aby nie porownywac promocji ze stala oferta (mam tu na mysli wlasnie wap i mp!)? co w tym zlego? jak widac roznica byla zasadnicza, na korzysc promocji.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 12:40
    ***MAGO30 - no , Idei nikt długo nawet do pięt nie dorastał jeśli chodzi o transmisję danych: InterOptimaWap (WapManiak) , GprsManiak(WebManiak) , Licencja GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:40
    issa - ja jednak sprawdzę, szczególnie pierwszą promocję MaxProfit - tę z listopada. Tam coś mi się zdaje nie było wap w tabeli... jedynie apn internetowy/e
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:41
    Q! - nie był!! nie ma żadnej korzyści na rzecz promocji - gdzie Ty to widzisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 12:44
    ***Q - przestudiuj jeszcze raz na spokojnie podane promocje...
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 12:45
    Pierwszy regulamin z listopada nie traktował o wapie, naliczanie co 100kb na internet. W następnych już wap był 1kB . pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:46
    *** wlo -- hmm.. kurde, dalej daje za to swoja glowe, ze jednak bylo.. :-/ jeszcze jak wysylalem do *** issy maila to sprawdzalem 3(!)x zeby byc na 100% pewnym.. kurcze, juz sam nie wiem, naprawde.. :-/ coz, chyba pozostanie to dla mnie kwestia nierozstrzygnieta.. :-/ w kazdym razie teraz juz nie ma problemu z powodu sposobu rozliczania pakietow w mp! -- bez sensu jak dla mnie (najpierw pakiet kwotowy na wszystko, pozniej reszta).. w tym wypadku ciekawa alternatywa wydaje sie SK3 25/45 + swojaki + pakiet gprs -- wtedy tez jest calkiem tanio.. :-) p.s. *** wlo -- czemu na mnie krzyczysz? :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:48
    *** wlo & *** issa -- sorry za "sprzeczanie sie", ale ja jestem bardzo uparty zwierz.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 12:49
    MOŻE KTOŚ CHCE TEN REG NA MAILA. PIERWSZY MAX BEZ WYSZCZEG.WAPU!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:51
    *** ||| -- mozesz podeslac? :-) a co z drugim maxem? :-P jogo_mix(at)interia.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:52
    lll - potwierdzam - już znalazłem tamten regulamin ;-) W następnych był 1 kB za 1 grosz - rozliczenie, stawka 10 groszy za 10 kB. Nie było nic innego Q! Ta kwestia już jest rozstrzygnięta ;-) Pakiety schodzą przed pakietem kwotowym... Kto Ci naopowiadał takich rzeczy, że po? Po pakiecie to schodzą stare pakiety dla taryf z pakietami minutowymi. Ale nie były one robione "pod" MaxProfity, więc nie ma się co dziwić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 12:53
    OK
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 12:56
    *** wlo -- cholera jasna, juz nic nie rozumiem.. :-/ gdzies kiedys przeczytalem taka bzdure i teraz opowiadam dalej takie "urban legends".. boshhh, co za glupa.. :-P coz, zdarza sie.. ;-P hmm, to w takim razie czemu tak bardzo podobal mi sie ten max profit!? sam juz nie wiem.. :-P a glowy nie dam bo dla mnie nic nie jest rozstrzygniete (zart;-) i byly okolicznosci lagodzace (pakiety;-).. :-P a tak na serio to dzieki za cierpliwosc (wszystkim) i pzdr. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 12:58
    Podobał Ci się bo był i jest atrakcyjny. Mi się wtedy spodobał i jak tylko wprowadzili na stałe, od razu zmieniłem wszystkie 3 taryfy na Max Profity ;-) Nie dość, że płacę rachunki niższe niż za 2 telefony w 2001 to nie mogę wykorzystać w pełni pakietów!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 13:01
    *Q POSZEDŁ.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 13:03
    *** wlo -- no cos w tym jest.. :-) szkoda tylko, ze gdybym sobie zalatwial to bym musial biegac po ludziach z pytaniami czy sie zgodza (a niby czemu mieliby nie? :-P).. no i chcialbym do tego wziasc pakiet na wap/internet -- glownie dla smsow (teraz ponad 99% to te za 1 gr:-) i poczty.. :-) no coz, zobaczymy -- moze po wakacjach cos powalcze? i jak juz to tylko mp!15 -- wiekszego _na pewno_ (na dzien dzisiejszy) nie wygadam.. ;-) choc jak mowia -- apetyt rosnie w miare jedzenia.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 13:03
    *** ||| -- dzieki, juz patrze.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 13:10
    *** wlo -- rowniez dzieki za regulamin.. :-) bardzo fajny jest manual -- wszystko i konkretnie jak na dloni.. :-) no ok, ok -- niech Wam bedzie.. ;-) ale i tak nie jestem do konca przekonany.. :-/ no coz..
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 13:10
    Nie doczytałem, ale czy napewno strefa zwiększa ilość min w abo. (z tego co wiem swojaki nie).pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-11 13:13
    *** ||| -- wydaje mi sie, ze § 3 pkt. 6 mowi sam za siebie: "za uslugi nie okreslone w § 3 pkt.5. oplaty beda naliczane zgodnie z Cennikiem swiadczenia uslug telekomunikacyjnych Plus GSM".. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 13:20
    wlo - to co pisał lesio ja też dostałem taką informację od konsultanta, że po 6 miechach przechodzi się na NP-y, sprawdzałem to przy drugim wydaniu tej promo bo chciałem kumplowi polecić...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 13:20
    pewnie inna sprawa jest przy umowie przedłużeniowej w wersji superkarty
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 13:24
    ***mardall . Bzdura warunki w/w na zawsze.pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 13:29
    ***III - też mi sie wydawało, że bzdura ale wolałem się upewnić i taką informacje niestety uzyskałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 13:31
    To był jego drugi tydzień w pracy pewnie. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 13:34
    przed chwilą dzwoniłem znowu i "po 6 miesiącach automatycznie jest pan przenoszony do taryfy NP25 lub NP45 w zależności od wersji superkarty" - to była kobieta a wiec nie mógł być ten sam gość co wtedy, chyba ze zmienił płeć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 13:37
    Poproś z kierownikiem zmiany. Smieszne hmmm
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 13:48
    Śmieszne ale prawdziwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 14:15
    Ale jaki problem przedłużyć ewentualnie umowę po 6 miesiącach o kolejne 6 na tych samych warunkach?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 14:19
    jak o to pytałem tzn. o korzystanie z tej oferty jak oferty przedłużeniowej to zależy to od propozycji, które dobierane są indywidualnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 14:20
    mardall - nie prawda, jak pisze lll (w końcu On wie lepiej niż ja) masz te warunki do czasu kiedy zdecydujesz się na zmianę taryfy - co jest oczywiste :-) A może to być i za 5 lat dopiero. Zapytaj, gdzie to podaje regulamin promocji - może wezmą dupę w troki i przeczytają coś więcej... Nie daj się spławiać tak łatwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 14:22
    aaa... jeśli korzystasz z tej ofery zamiast pwa to owszem - po okresie umowy przenoszą Cię do poprzedniej taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-11 14:25
    no właśnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-11 15:14
    ***issa problem z tym przedłużeniem bo najpierw trzebaby było wrócić na 1 okres rozliczeniowy na nplusa przed zmianą. Dlatego warunki na zawsze.pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 17:07
    mardall - no ale to kontrakt jest - zawsze można go przedłużać. Przy nowej aktywacji, masz te taryfy lifetime... Do czasu zmiany taryfy - nie z przymusu a z chęci zmiany.
    0
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-05-11 17:54
    wlo pc143.sieradz.sdi.tpnet.pl "lesio - głupiś jak..." Badź łaskaw głupich szukać w adresie swojego hosta oraz korzystajacych z ich uslug !
    0
  • Users Avatars Mini
    aminno pisze: 2005-05-12 00:19
    kolejna ta sama edycja
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-12 21:20
    "Odpowiedź: (BOK Plus GSMd) - 12-05-2005 15:17 Uprzejmie informujemy, że w przypadku opisanej przez Pana sytuacji będzie Pan miał możliwość wykorzystania 150 minut na połączenia do sieci stacjonarnych lub 100 minut na połączenia z wybranymi numerami w usłudze Swojaki." Sprawa dotyczy Nowej Superkarty 25 ;-) Pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-05-17 01:03
    lewizna na maksa jak widac
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: