Kolejna edycja promocji "Strefa Plus" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 69

Regulamin promocji "Strefa Plus VIII" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "Strefa Plus VIII" ( dalej jako "Promocja") obejmuje wszystkich Abonentów Plus GSM, którzy w okresie obowiązywania Promocji posiadają aktywację lub dokonają aktywacji w planie cenowym: Pakiet 25, Pakiet 35, Pakiet 45, Pakiet 65, Pakiet 105, Pakiet 185, Pakiet Plus 15, Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105 lub planie taryfowym: Czasami, Często, Non Stop, Plus oraz nie korzystają z usługi System Plus. 
2. Promocja trwa od 15 kwietnia do 30 września 2004 r. 
3. W okresie trwania Promocji Abonenci mogą aktywować usługę Strefa Plus na warunkach określonych w tabeli 1. 

Tabela 1. 

Opłata aktywacyjna 5 zł 6,10 zł z VAT 
Opłata deaktywacyjna 2 zł 2,44 zł z VAT
Opłata miesięczna 10 zł 12,20 zł z VAT
Opłata za zmianę obszaru 5 zł 6,10 zł z VAT

4. W okresie obowiązywania Promocji opłata miesięczna za usługę wynosi 1 zł (1,22 zł z VAT). 
5. Po upływie okresu Promocji określonego w pkt. 2 Polkomtel S.A. ma prawo przedłużyć Promocję na kolejne okresy. Polkomtel S.A. poinformuje o takim fakcie Abonentów, którzy posiadają aktywną usługę Strefa Plus poprzez wiadomość SMS. 
6. W trakcie trwania Promocji Abonent może dokonać trzech zmian obszaru Strefa Plus zgodnie treścią pkt. 21. 
7. Strefa Plus to usługa, która umożliwia wykonywanie tańszych połączeń z miejsca wybranego przez Abonenta w procesie aktywacji usługi. Połączenia wykonywane z obszaru Strefa Plus są naliczane według stawek określonych w tabeli 2. 

Tabela 2. 

  Minuta połączenia lokalnego1,3,4 Minuta połączenia międzystrefowego2,3,4 Minuta połączenia do sieci Plus GSM Minuta połączenia do Internetu5
Szczyt 0,36 zł 0,44 zł z VAT 0,42 zł 0,51 zł z VAT 0,60 zł 0,73 zł z VAT 0,24 zł6 0,29 zł z VAT7 0,29 zł z VAT8
Poza szczytem 0,24 zł6 0,26 zł z VAT 0,36 zł 0,44 zł z VAT 0,42 zł 0,51 zł z VAT
Noc 0,24 zł 0,29 zł z VAT 

1 Połączenia pod wybrany numer kierunkowy w ramach jednej strefy numeracyjnej - zgodnej z obszarem Strefa Plus (zgodnie z krajowym planem numeracyjnym). 
2 Połączenia pod dowolny numer kierunkowy - różny od numeru strefy numeracyjnej obszaru Strefa Plus (zgodnie z krajowym planem numeracyjnym). 
3 Nie dotyczy połączeń do innych niż POLKOMTEL S.A.operatorów sieci komórkowych 
4 Dotyczy połączeń głosowych oraz przesyłania danych i faksów. 
5 Dotyczy połączeń z numerami dostępowymi: 123, 601 100 123, +48 601 100 123. 
6 Do 30 kwietnia 2004r. dotyczy świadczenia na rzecz szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych, placówek Polskiej Akademii Nauk. Od 1 maja 2004 r. dotyczy świadczenia na rzecz studentów, szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych, placówek Polskiej Akademii Nauk oraz państwowych i samorządowych instytucji kultury a także użytkowników indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej. 
7 Obowiązuje do 30 kwietnia 2004 r. w stosunku do innych podmiotów niż wymienione w przypisie nr 6 zdanie 1. 
8 Obowiązuje od 1 maja 2004 r. w stosunku do innych podmiotów niż wymienione w przypisie nr 6. 
Pozostałe połączenia zgodnie z wybranym planem taryfowym. 
Opłaty za połączenia naliczanie są za każde rozpoczęte 30 sekund, chyba że Abonent ma uruchomioną usługę jednosekundowego naliczania opłat. 
Godziny szczytu: poniedziałek - piątek 08:00-18:00 
Poza godzinami szczytu: poniedziałek - piątek 18:00 - 23:00 i 6:00 - 8:00 oraz soboty, niedziele i święta 6:00 - 23:00. 
Noc: cały tydzień 23:00 - 06:00 
Połączenia naliczane zgodnie z usługą Strefa Plus pomniejszają pakiety minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie oraz inne dostępne pakiety minut chyba, że w procesie aktywacji wybrana została opcja niepomniejszania pakietów minut lub Abonent dokonał zmiany sposobu rozliczania pakietów minut.
Połączenia naliczane zgodnie z usługą Strefa Plus pomniejszają wartość pakietów kwotowych chyba, że w procesie aktywacji wybrana została opcja niepomniejszania pakietów kwotowych lub Abonent dokonał zmiany sposobu rozliczania pakietów kwotowych. 

Usługi telekomunikacyjne podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT wg stawki 22%. Do 30 kwietnia 2004r. usługi transmisji danych i wiadomości - wyłącznie usługi dostępu do sieci Internet są opodatkowane podatkiem VAT wg stawki 7%, a od 1 maja 2004 r. wg stawki 22%. Do 30 kwietnia 2004r. usługi transmisji danych i wiadomości - wyłącznie usługi dostępu do sieci Internet na rzecz szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych, placówek Polskiej Akademii Nauk są zwolnione z podatku VAT. Od 1 maja 2004r. usługi transmisji danych i wiadomości - wyłącznie usługi dostępu do sieci internet świadczone na rzecz uczniów, studentów, szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych, placówek Polskiej Akademii Nauk oraz na rzecz państwowych i samorządowych instytucji kultury oraz usługi na dostęp wdzwaniany i szerokopasmowy do internetu dla użytkowników indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej na dostęp szerokopasmowy są zwolnione z podatku VAT.

8. Abonent może zdefiniować swój obszar Strefa Plus zgodnie z indywidualnymi preferencjami np.: miejsce zamieszkania lub inne wybrane miejsce i jego najbliższe okolice. Ostateczny kształt obszaru Strefa Plus wyznaczany jest przez Polkomtel S.A. 
9. Po aktywacji usługi Abonent ma aktywną opcję powiadamiania o połączeniu wykonywanym z obszaru Strefa Plus. Przed każdym połączeniem realizowanym z obszaru Strefa Plus Abonent będzie informowany - specjalnym sygnałem dźwiękowym - że znajduje się w swoim obszarze Strefa Plus. 
10. Po aktywacji usługi Abonent może sprawdzić przypisany mu numer kierunkowy1) oraz czy pakiety minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, inne dostępne pakiety minut oraz pakiety kwotowe są pomniejszane o połączenia wykonywane ze Strefy Plus -W tym celu należy wysłać SMS o treści: STATUS pod numer 8008. 
11. Abonenci, którzy aktywowali usługę przed 15 kwietnia 2004 r. mają wyłączoną opcję pomniejszania pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz włączoną opcję pomniejszania pakietów kwotowych. Abonenci ci mogą zmienić sposób rozliczania pakietów minut w abonamencie, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych zgodnie z punktami 16-20 niniejszego regulaminu. 
12. Aby wyłączyć sygnał powiadamiający o połączeniu z obszaru Strefa Plus należy wysłać SMS w formacie: USTAWIENIA NIE pod numer 8008. 
13. Aby ponownie włączyć sygnał powiadamiający o połączeniu z obszaru Strefa Plus należy wysłać SMS w formacie: USTAWIENIA TAK pod numer 8008. 
14. Wielkość obszaru Strefa Plus określa obecność sygnału dźwiękowego pojawiającego się przed każdym połączeniem wykonywanym z obszaru Strefa Plus. 
15. Usługa może być aktywowana w dowolnym miejscu na terenie Polski znajdującym się w zasięgu sieci Plus GSM. 
16. Aby aktywować usługę Strefa Plus z opcją pomniejszania pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych należy z miejsca, w którym ma być określony obszar Strefa Plus wysłać SMS w formacie: AKTYWUJ pod numer 8008. Pomniejszanie pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych będzie aktywne następnego dnia po aktywacji usługi. 
17. Aby aktywować usługę Strefa Plus bez opcji pomniejszania pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych należy z miejsca, w którym ma być określony obszar Strefa Plus wysłać SMS w formacie: AKTYWUJ MNIE pod numer 8008. 
18. Aby włączyć opcję pomniejszania pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych należy wysłać SMS w formacie: USTAWIENIA MTAK. 
19. Aby wyłączyć opcję pomniejszania pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych należy wysłać SMS w formacie: USTAWIENIA MNIE. 
20. Zmiana sposobu rozliczania pakietów minut wliczonych w abonament, minut dostępnych w usłudze Plus Tobie, innych dostępnych pakietów minut oraz pakietów kwotowych w ramach usługi Strefa Plus będzie aktywna od następnego dnia po wysłaniu SMS w sposób określony odpowiednio w pkt. 16 - 19 powyżej, z zastrzeżeniem, że można dokonać tylko dwóch takich zmian w jednym cyku billingowym. 
21. Aby dokonać zmiany obszaru Strefa Plus należy z miejsca, w którym ma być określony nowy obszar Strefa Plus wysłać SMS w formacie: ZMIANA pod numer 8008. 
22. Obszar Strefa Plus zostanie określony przez Polkomtel S.A. w miejscu, z którego wysłano wiadomość aktywującą lub modyfikującą obszar. 
23. Aby deaktywować usługę należy z dowolnego miejsca wysłać SMS w formacie: DEAKTYWUJ pod numer 8008. 
24. Treść poleceń może być wpisywana zarówno małymi jak i wielkimi literami. Wymagane jest natomiast stosowanie odstępów pomiędzy wyrazami. 
25. Proces aktywacji i modyfikacji usługi może trwać do 24 godzin. O zakończeniu procesu aktywacji lub modyfikacji obszaru Strefa Plus Abonent zostanie powiadomiony SMSem zwrotnym. 
26. Połączenie rozpoczęte w obszarze Strefa Plus taryfikowane jest zgodnie z cennikiem usługi określonym w pkt. 7 niniejszego Regulaminu Promocji niezależnie od miejsca zakończenia połączenia. 
27. Połączenia wykonywane z obszaru Strefa Plus na numery w usłudze Sami Swoi naliczane są zgodnie z cennikiem usługi Sami Swoi. 
28. Przywrócenie świadczenia poszczególnych usług po czasowej lub stałej deaktywacji karty SIM nie dotyczy usługi Strefa Plus. Usługa ta musi być w takich przypadkach ponownie aktywowana. 
29. Abonent zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM. 
30. Abonent zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT. 
31. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
32. Polkomtel S.A. ma prawo do wyłączenia usługi Strefa Plus ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta ze zobowiązań określonych w pkt. 29-31. 
33. Zastrzega się możliwość zmiany Regulaminu Promocji lub wcześniejszego zakończenia Promocji. 
34. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.

Opinie:

Opinie archiwalne (69):

Komentuj

Komentarze / 69

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Vampirella pisze: 2004-04-06 16:06
    No i bardzo dobrze, że zost. przedłurzona bo ludki powinny przyzwyczaic się do strefy i do tego, że tel. stac. nie jest już potrzebny. Z komóra zawsze wygodniej i jak widać może byc tanio. Jestem "za".
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-04-06 16:07
    promocja zupełnie ok. szkoda że inni operatorzy nie idą w ślady plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-06 16:19
    "Strefa Plus 8" to brzmi jak tytuł średniej klasy horroru albo SF ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-04-06 16:20
    ..szkoda ze nie obnizyli tych cen w strefie np do sieci wlasnej ceny wcale nie sa rewelacyjne,nie mowie juz o tym ze mogli sie pokusic o o dodanie do strefy innych operatorow.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-06 16:20
    mogliby obniżyć nieco ten miesięczny abo z 10 zeta na 5 np. za tę strefę.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-04-06 16:27
    Dość długu będzie trwała ta promocja, no ale czego nie robi się dla klienta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-06 16:33
    *loco8* czy ty tego nie widzisz ze SP jest za 1zł miesiecznie !! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vampirella pisze: 2004-04-06 16:42
    mao, to, że "+" nie dodał idei i ery do strefowych poł. to wynik ich dobrej strategii marketingowej. To oczywiste iż siec tym samym chce nakłonić do przejścia na "ich strone" i rezygnacji z konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-06 16:45
    Wszystko fajnie , tylko troche ta tabelka nielogiczna, bo nie wiem ile kosztuje połączenie ze strefy do Plusa w szczycie i poza szczytem.Wedlug rubryki " Minuta połączenia do sieci Plus GSM w szczycie" - 0,73 zł z VAT , a według " Minuta połączenia lokalnego( z przypisem 3) " - 0,44 zł z VAT .Natomiast ów trzeci przypis mówi , że stawka nie dotyczy połączeń do innych niż POLKOMTEL S.A.operatorów sieci komórkowych , czyli jak dla mnie dotyczy rozmów wewnatrz sieci.. Czy istnieje coś takiego jak połączenie lokalne w ramach sieci? Chodzi mi o to czy jeśli dzwonię do aboneta o numerze 601xxxxxxx i znajduje się on np. piętro wyżej ode mnie to płacę 44 grosze a jeśli ten sam abonent wyjedzie na drugi koniec Polski to płacę już 73 grosze? Jak dla mnie zupełnie nielogiczne , bo co tu ma do tego stacjonarny numer kierunkowy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-06 16:54
    Chciałbym powiedzieć, że inni operatorzy równiez mają ciekawą ofertę połączeń do sieci stacjonarnych - proszę zapoznać się z ofertą mega. Przez całą dobę kosztują one odpowiednio 0,45 i 0,30 PLN, bez rozróżnienia na kierunek (lokalne strefowe). Ceny te obowiązują po pakiecie (ale w pakiecie kosztują tyle samo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarpol pisze: 2004-04-06 16:58
    Mogliby juz sobie odpuscic, anulowac promocje i cene abonamentu po prostu ustalic na 1 PLN. Za 10 PLN malo kto na to pojdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-06 17:00
    o co chodzi? :) pkt. 3.: "w okresie trwania promocji abonenci moga aktywowac usługe strefa plus na warunkach okreslonych w tabeli 1. (tabela 1: oplata miesieczna: 12.20 pln z vat)" oraz pkt. 4.: "w okresie obowiazywania promocji oplata miesieczna za usluge wynosi 1 pln (1.22 pln z vat)".. wiec jak to jest? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tas pisze: 2004-04-06 17:03
    **Jarpol - dokładnie o tym samym pomyslałem jak to przeczytałem :) Niech w końcu zrobią na stałe 1 PLN i będzie święty spokój
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-06 17:04
    ... zapytajcie *wlo* od zna prawie na wszystko odpowiedz jesli chodzi o +gsm :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2004-04-06 17:11
    ***Alexander25***Chyba chodzi o to, że mieszkając np. w Szczecinie (kierunkowy 091) dzwoniąc na telefon w tym wojewówdztwie (czyli kierunkowy 091) płacisz 44gr w szczycie a jak dzwonisz np. do Warszawy (kierunkowy 022) to płacisz 51gr w szczycie... A na Plusa nie ważne w jakiej części Polski jesteś ty i odbiorca rozmowy to płacisz 73gr...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 17:19
    ***loco: Ty jestes jakis niereformowalny czy "na zlosc mamie" nie czytasz tych regulaminow? ;) ***Q: spoko, jest 1zl, w koncu na tym polega promo, ale masz racje, zapis jest nieczytelny ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 17:20
    a tak w ogole to absoltnie 10pkt dla plusa za przedluzenie az do konca wrzesnia, tylko ze akurat w tym roku jestem wyjatkowo mobilny do wtedy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-06 17:24
    Owszem, Kalaman , to jest jasne , ale zwróć uwagę na przypis 3 przy rubryce " Minuta połączenia lokalnego" i jego objaśnienie "nie dotyczy połączeń DO INNYCH NIŻ POLKOMTEL S.A. operatorów sieci komórkowych " , czyli według tego stawka 0,44 nie dotyczy Idei i Ery , ale Plusa jak najbardziej tak. Z tym to kłopotliwym pytaniem zwróciłem sie do boku - i pani powiedziała , że obowiązuje stawka 0,73 ale sama zwątpiła po analizie tabeli , ma to zgłosić działowi zajmującemu się strefą , bo tabelka podaje sprzeczne informacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2004-04-06 17:26
    W porownaniu do porzednich promocji teraz mamy inne rozliczanie Samych Swoich (korzystniejsze, pkt 27) i mozliwosc sterowania tym czy minuty wygadane w Strefie Plus beda nam pomniejszac ilosc minut w abo, pakietach, Plus Tobie, pakietach kwotowych czy tez nie( pkt 8). Moim zdaniem zmiana na korzysc! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-06 17:27
    **klops: no właśnie cholera o to mi chodzi, znowu długi regulamin i to jeszcze pomieszany!:( w tabelce jak BYK stoi że za 10 netto, a pkt4 dopiero wyjaśnia że za 1,22. Ja te niusy czytam pobieżnie, nie wczytując się w każdy podpunkcik, sorki :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Vampirella pisze: 2004-04-06 17:33
    bo standardowo kosztuje 10 zeta ale jest promocja! logiki troche echhhh
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 17:34
    ***loco: w porzu, tylko ze ten regulamin jak na plusa jest krotki i przejzysty ;) trzeba sie przyzwyczaic ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-06 17:38
    Plus jak zwykle przedłuża promo?? Zawsze mnie "bawią" te wysokie numerki po tytule Plusowej promo;) Wprowadziliby te 1,22 na stałe i nie bawili w numerację promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 17:40
    ***Alexander25: ja mysle ze w plusie kopneli sie przy ukladaniu tabelki bo na ich www jest to samo, co wiecej ustawa o vat niezle nakomplikowala ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-06 17:40
    Ja też się zastanawiałam ile się w koncu płąci, więc to nie jest takie logiczne, jak się Vampirelli wydaje. Wszak pkt 3 głosi: "w trakcie trwania promocji opłaty wynoszą" a nie "standardowo opłaty wynoszą" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 17:41
    ***ola: wysoki numerek - niskie ceny ;) vot szto!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 17:43
    nie jestem prawnikiem ale jesli 2 p-ty regulaminu bylyby przeciwstawne to wydae mi sie ze liczy sie ten korzystniejszy dla abonenta, powinno byc cos o tym w regulaminie swiadczenia uslug...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-06 17:51
    Klops - zobaczymy czy poprawią , ale zamierzam ich o to jeszcze pomeczyć - chyba plusik wpadł :-) ale cóż, w końcu "uczeń bez dwóji to jak żołnierz bez karabinu " :-) .
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-06 18:13
    a propos przypisu 3. w sumie to on nie mowi o polaczeniach z plusgsm tylko z numerami innych operatorow niz Polkomtel, a Polkomtel ma koncesje rowniez na telefonie stacjonarna o ile pamietam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-06 18:15
    ***titq: to moze byc to.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-06 18:17
    ale z drugiej strony, jest to pokrecone:)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-06 18:18
    klops: no tak sobie kombinuje, ale wyslalem maila do opiekuna i zaczekam na oficjalna odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-06 18:25
    szkoda, że nie weszło to na stałe do cennika to przestałbym sie wahać i poszedłbym do plusa znów, mój numer sprzed 3 lat jest dalej wolny tak więc byłbym zadowolony i to bardzo, byłem w erze i na przedłużenie zaproponowali mi co następuje, 30 minut dodatkowo, plus naliczanie 1/1 za 1,22 PLN i 30% upustu na abonament. Naliczanie i upust przez pół czasu trwania umowy. No nie wiem czy coś podpisać. Teraz mam 45 minut dodatkowo więc niby zabrali mi 15 minut ale dali naliczanie 1/1. Stwierdzili, ze za mało płacę - a po co mi tyle minut dawali? Do tego mam 30 minut z premii tak więc za 100 minut co miesiąc z taktem 1/1 płaciłbym przez rok przy np medium 40 troche ponad 40 złotych. ale niewiele więcj płaciłbym w plusie ze strefą plus jest nad czym myslec
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 18:58
    ICEWIND - a o co chodzi? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 19:11
    No nie - to już ósme (?) przedłużenie, a Wy się zastanawiacie nad zasadami działania? No trochę mnie rozśmieszyliście :-) Zmieniło się trochę - te opcje dodatkowe z naliczniem lub nie z pakietów, ale reszta bez zmian pozostała... Połączenie lokalne oznacza dokłądnie ten sam kierunek - Kalaman - np. będąc "zarejestrowanym" w strefie 091, dzwoniąc na 091 masz połączenie lokalne, dzwoniąca na inne kierunkowe dzwonisz międzystrefowo. Jednak możesz wybrać jako "Strefowy" inny kierunek niż ten, w którym się znajdujesz - np. będąc pod 091, możesz zdefiniwać dla siebie 022 i dzwoniąc do Warszawy, dzwonisz jak lokalnie, natomist dzwoniąc do kumpla za ścianą na stacjonarny, dzwonisz międzystrefowo :-). Co do tego punktu 3 to ewidentna pomyłeczka redakcyjna - ktoś nie chciał, żeby w regulaminie były wymienione nazwy konkurencyjnych sieci i spieprzył sprawę - bo przecież dla połączeń z Plusem jest oddzielna pozycja.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 19:15
    mardall - jak najbardziej - sam też nie korzystam, ale wielu znajomych przekonałem i już nie boją się dzwonić na stacjonarne. Szczególnie się to opłaca w pakietach kwotowych, chociaż po tej zmianie z możliwością dowolnego ustawiania to nie ma już znaczenia. No i połączenia w sieci też są mimo wszystko dużo tańsze niż w abonamentach... Do tego sekundowe taktowanie... I taniej niż ze stacjonarnego na stacjonarny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-06 19:32
    **wlo -ale żeby wybrać inny kierunek jako lokalny,muszę się znajdować w tym obszarze,na którym ten kierunek obowiązuje?Idąc za Twoim przykładem - musiałbym jechać do Warszawy,tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 19:38
    windu - a co ja napisałem? Do połączeń lokalnych możesz wybrać dowolny numer kierunkowy. Nie musisz być w danej strefie numeracyjnej, którą sobie wybierzesz. Bo co innego Streda Domowa, a co innego numeracyjna. Będąc w Strefie Domowej wyznaczonej powiedzmy w promieniu 3 km od Twojego domu powiedzmy w Poznaniu, możesz "być" w strefie numeracyjnej w Krakowie :-) I wtedy połączenia do Krakowa masz liczone jako likalne a w Poznaniu jako międzystrefowe. Oczywiście domyślnie system nadaje Ci numer właściwy dla strefy w jakiej się znajdujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 19:45
    Np. wyjeżdżając na wakacje, w nowym miejscu ustalałeś strefę ale z numerem kierunkowym Twojego miasta - miałeś wówczas połączenia lokalne. Hmmmm... W sumie nie mam czasu czytać tego nowego regulaminu, ale powiem tak - tak było jeszcze do ostatniej wersji Strefy, może ta nowa to zmieniła - nie jestem pewien... titq - co Ty na to?
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-06 20:01
    wlo: jestes bardzo dobrym konsultantem:) i wszystko jest tak jak mowisz
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-06 20:22
    prawie: polaczenia lokalne to te we wlasnej strefie numeracyjnej, np. dla mnie lokalne to te z kierunkowym 61, natomiast jak bede chcial dzwonic taniej do wawy to podaje w BOK kierunkowy 22 i place poznej za polaczenia z numerami tamtej strefy numeracyjnej jak za polaczenie miedzystrefowe
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-06 20:22
    No dobra,ale to jak w takim razie zmienić ten numer kierunkowy,obowiązujacy w miejscu dzialania Strefy Plus na inny,dowolny?Przyznam się,ze nie rozumiem.Połączenie lokalne - "połączenia pod wybrany numer kierunkowy w ramach jednej strefy numeracyjnej - zgodnej z obszarem Strefa Plus".To jak zmienic te lokalne na numeracje np warszawską skoro nie muszę jechać do Wa-wy i tam ustalać nowej strefy?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-06 20:40
    **titiq ja też tak to rozumiem.To akurat rozumiem :) Ale żeby te lokalne zmienić na połączenia np Krakowem przy pozostawieniu strefy w Poznaniu...?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 21:04
    titq - no tak, ustalmy - ja nie korzystam ze strefy, ale kiedyś wszystkiego się dowiedziałem, przekazałem ludziom i korzystają, więc mam potwierdzenie. Załóżmy, że ktoś mieszka w Warszawie i w Warszawie aktywuje strefę. Zatem połączenia do kierunkowych 022 ma jako lokalne, do pozostałych międzystrefowe. Natomiast przebywając dalej w Warszawie, może zmienić sobie numer kierunkowy dla połączeń lokalnych - np. na 012 i za połączenia do Krakowa będzie płacił jak za lokalne, natomiast na pozostałe jak za międzystrefowe, w tym także za połączenia na 022 - czyli nawet tek, które realizuje we własnej strefie numeracyjnej. Pytanie moje brzmi, czy w tym zakresie coś się zmieniło? Myślę, że nie? No i w tym wszystkim wkurza to, że na wyświetlaczu nie widać "on-line" czy jest się w strefie czy nie. W Niemczech szwagier ma ikonkę domku jeśli porusza się obrębie strefy domowej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 21:09
    windu - właśnie zaniepokoił mnie to "...zgodnej z obszarem Strefa Plus" dlatego nie chcę zamieszać, bo być może już nie można w jakiejś strefie numeracyjnej wybrać innego numeru kierunkowego dla lokalnych. Dotychczas zmieniało się to przez BOK.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-04-06 21:15
    a kiedy strefa plus pojawi sie w simplusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-06 21:31
    Aha czyli coś takiego w ogóle było mozliwe?Niezle.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-06 21:32
    *wlo* napisz mi prosze jak strefa schodzi z minut abonametu czy nie bo juz sam nie wiem bo z pakietow to normalnie a nie dopiero po wykorzystaniu pakietu prawda ??
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-06 21:51
    Fajnie, ze przedluzyli, ale mogliby juz wprowadzic np. 2zl na stale, a nie ciagle przedluzac, bo jesli nie beda przedluzac to z opcja za 10zl miesiecznej oplaty to drogo. Ja dzwonie duzo na lokalne w szczycie, czesto jestem w obszarze o promieniu 1 km, rozwazam mozliwosc obnizenia taryfy plus60 (50min 30 smsow) na plus20 i aktywowanie strefy, wtedy mialbynm 20 min i 10 smsow, moze by troche taniej wyszlo, bo stawki w strefie sa naprawde niezle i **ojcze dyrektorze:: Idea MEGA to oferta bez subsydiowanych aparatow i dlatego sa takie stawki, ponadto standardowy takt 60/30. A Strefa to usluga, ktora moze dzialac w kazdej promocji i takt standardowy to 30/30. Wiec strefa wychodzi korzystniej. Wszystko zalezy jeszcze od profilu dzwonienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-04-06 22:21
    strfa plus tak, ale zeby abo na nia bylo tansze,, moze sie w sim+ doczekamy strefy,,,, szkoda ze nie wyswietla tzw "domku" gdy sie jest w strefie,, jak to bywa w zachodnich siecach ,, ale cotam, nie narzekam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 22:21
    ICEWIND - teraz, od 15 widać, że będzie chodzić jak się komu podoba... możesz i z abonamentu i spoza abonamentu sobie ustawić... dotychczas było tak, że przy pakietach kwotowych były one wykorzystywane na wszystkie połączenia, natomiast w przypadku minut abonamenowych, były one wykorzystywane tylko poza strefę (czyli do Ery i Idei ze strefy i wszędzie spoza strefy) a połączenia ze strefy były liczone dodatkowo. Teraz moża wybierać jak się chce - to dobre :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-04-06 22:23
    Bardzo fajna usługa. Korzystam z niej na codzień, moja Strefa to od 2 do 12 (!!!) km. Pamietam takze promocje (o tym wczesniej pisał wlo) "Zabierz strefe na wakacje" (czy jakos tak). Wyjechałem na 10 dni, aktywowalem sobie te promocje i po 18:00 dzwonilem do domu po 0,24 pln. Rewelacyjna usluga, polecam. To fakt, ze przydaloby sie jakies sygnalizowanie no-line czy jest sie w SP czy juz poza nią. Jezeli ktos chce stprawdzic czy bedzie dzwonil korzystajac ze SP wystarczy wybrac numer 2626 i uslyszy dwa sygnaly informujace o strefie. UWAGA!!! Na takie spraewdzenie nie dziala 2601, po prostu nawet bedac w SP nie informuje o tym przy takiej próbie polaczania. Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-06 23:20
    wlo: no wlasnie nie jestem pewien czy tu masz racje, bo patrzac na definicje okreslen polaczenia lokalne i miedzymiastowe jaka jest zamieszczona na www plusa to: połączenia lokalne - na wszystkie telefony stacjonarne znajdujące się w ramach strefy numeracyjnej (zgodnej z położeniem obszaru Strefy Plus). połączenia międzymiastowe - na wszystkie telefony stacjonarne znajdujące się poza strefą numeracyjną. Jednoczesnie widze kilka sprzecznosci pomiedzy tym co nam mowiono na szkoleniu ze strefy a tym co jest na www:( i musze to jutro wyjasnic bo jakos nei lubei wychodzic przed klientami na idiote:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-06 23:48
    no właśnie titq... ja jestem pewien, że to o czym piszę działało jeszcze na początku roku - tzn. że można było być w strefie numeracyjnej innej niż w rzeczywistości i w tej strefie wykonywać połączenia lokalne. W regulaminie teraz piszą o strefie numeracyjnej właściwej dla strfy plus... dowiedz się i daj znac - to w sumie ważne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2004-04-07 00:25
    Ile kosztuje sms pod nr 8008 ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-07 00:36
    Heh przedłużaja już po raz 8smy tą promocje. Nie wiedzieć czemu nie wprowadzają tak niskiej opłaty do cennika (1zł), tylko ciągną w postaci promocji, ale nie ma się co dziwić, gdyby dali normalnie 10zł miesięcznie, to sądze, że dużo osób by zrezygnowało z tej usługi, a tak mogą mieć sporą liczbę użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2004-04-07 00:38
    Strefa jest ok. Tylko dlaczego co pare miesiecy trzeba pamietac zeby sie dowiedziec czy nadal bedzie promocja? Ostatnio dzwonilem przed swietami bo promo sie konczyla z koncem roku a ja niechcialbym bulic 10pln za usluge to mi pani powiedziala zebym przed wielkanoca zadwonil. teraz trzeba pamietac zeby po wakacjach dzwonic i sie dowiedziec czy nie chca mnie naciagnac. Jak dla mnie zreszta usluba jest bardzo kozystna i szacuje ze kozystniej jest wziac niskie abo ze strefa niz bulic wiecej w abo. Jednak przyjmujac ze placi sie za stefe 1,22pln a nie 12,22pln.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-07 00:49
    lukas: widocznie nie potrafia, podaj jakis pomysl, ocenimy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2004-04-07 03:27
    bardzo dobra oferta,az sam wlacze te strefe na probe.zauwazcie prosze,ze teraz mozna tak ustawic strefe abu zjadala/lub nie minuty z abo!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2004-04-07 04:45
    Czy strefa zabiera minuty z abonamentu \"czasami 150\" które de facto nie dą darmowe 24 h ,lecz wyłącznie po 18. Jak wtedy sprawa wygląda??
    0
  • Users Avatars Mini
    lelo68 pisze: 2004-04-07 06:05
    krzysiek** to proste, jeśli wybierzesz opcje wykorzystywania minut z abo to tak będzie, czyli np. dzwonisz ze strefy w szczycie - minuty z abo nie ruszane, koszt połaczenia wg taryfy strefy lub jeśli połączenie era/idea wg taryfy CZASAMI 150, dzwonisz ze strefy po szczycie koszt połączenia nie ważny bo wykorzystujesz "darmowe" minuty. Jeśli inaczej czyli wybierzesz opcję niewykorzystywania minut z abo na połączenia ze strefy wtedy minuty z abo wykorzystasz tylko na połaczenia po szczycie poza strefą lub po szczycie w strefie na era/idea. Prawda że proste:)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-07 12:56
    ***titq: a ja mam pytanie ;) na umowie przedluzeniowej mialem zapis ze pakiet 20zl nie obejmuje polaczen w ramach systemplus i bodajze strefy firmowej (kurcze, nie mam tego przed soba), jak rozumiem strefa plus schodzi z tego pakietu? takie jakos mi sie watpliwosci pojawily po pojawiniu sie tej opcji ze schodzeniem minut strefowych z abo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-07 12:59
    ok, po konsultacji: polaczenia lokalne - wylacznie wlasna strefa numeracyjna (ta gdzie aktywowano strefe), polaczenia miedzystrefowe - wszystkie inne niz wlasna strefa numeracyjna polaczenia z nr stacjonarnymi, polaczenia z plus - wiadomo wszystkie z numerami komorkowymi plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-07 13:06
    klops: no niestety zgodnie z umowa przedluzeniowa nie schodzi:( mowi o tym paragraf 8 punkt 2 litera c, podobnie jak ten pakiet w przypadku niewykorzystania nie przechodzi na nastepne miesiace
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-07 14:28
    ***titq: tylko dlaczego nie ma tam odpowiedniego i jasnego zapisu? choc kiedys tlumaczyli mi pod 2601 tak jak Ty teraz ;) w kazdym razie dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-07 14:49
    klops: no wiec wlasnie jest w tresci umowy wyrazny zapis, ze nie schodzi: 2.Bonifikata Pakiet Kwotowy nie dotyczy: a)opłat abonamentowych b)usług międzynarodowych i roamingowych c)połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Strefa Plus, Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-07 15:04
    ***titq: rzecz w tym ze w mojej umowie nie ma slow "Strefa Plus" ;) jest chyba system plus i strefa firmowa ;) sprawdze w domu, ale jestem prawqie pewien bo dlatego w ogole mialem watpliwosci, dzieki za konsultacje ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-07 15:59
    ***klops: hehe, no to w mysl zasady, ze wszystko co nie jest zabronione jest dozwolone..:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-04-07 23:09
    już nie denerwuje czytanie o promocjach w plusie...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: