Szczegółowy regulamin promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" w sieci Plus GSM:
1. Promocja "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł + 22% VAT.
3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparat telefoniczny oferowany przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowi niepodzielny Zestaw z kartą SIM i samodzielnie nie jest przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatu telefonicznego wchodzącego w skład Zestawu wynosi odpowiednio:
Model aparatu telefonicznego | Cena w zł przy zawarciu umowy i wyborze taryfy Czasami 10 | Cena w zł przy zawarciu umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 30, Często 15, Non Stop 15 | Cena w zł przy zawarciu umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300 |
Siemens SL45i | 249,00+ 22% VAT | 199,00+ 22% VAT | 149,00+ 22% VAT |
6. Promocja "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" trwa od 11 listopada 2002 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 30 listopada 2002 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.
8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i":
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.
9. Klient nabywający Zestaw promocyjny może wybrać jedną z taryf dostępnych w planach taryfowych: Czasami, Często, Non Stop.
10. W Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.
11. Rabat, o którym mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji, udzielany będzie przez pełnych 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM.
12. Wysokość rabatu, o którym mowa w pkt. 10 kształtuje się odpowiednio:
Taryfa | Sumaryczna wysokość rabatu w okresie 18 miesięcy od daty aktywacji | Miesięczna wysokość rabatu | Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie 18 miesięcy od daty aktywacji |
Czasami 10 | 150,12+ 22% VAT | 8,34+ 22% VAT | 16,66+ 22% VAT |
Czasami 30, Często 15, Non Stop 15 | 200,16+ 22% VAT | 11,12+ 22% VAT | 23,88+ 22% VAT |
Czasami 150, Często 50, Non Stop 50 | 250,02+ 22% VAT | 13,89+ 22% VAT | 56,11+ 22% VAT |
Często 100, Non Stop 100 | 300,06+ 22% VAT | 16,67+ 22% VAT | 93,33+ 22% VAT |
Często 150, Non Stop 150 | 300,06+ 22% VAT | 16,67+ 22% VAT | 143,33+ 22% VAT |
Non Stop 300 | 300,06+ 22% VAT | 16,67+ 22% VAT | 223,33+ 22% VAT |
13. Klient, który kupił Zestaw w Promocji " Jesień z Plusem - Siemens SL45i", nie może w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania Umowy zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.
14. Zmiana taryfy w okresie 18 miesięcy od daty aktywacji w Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" powoduje zaprzestanie naliczania rabatu, o którym mowa w pkt.10 - 12.
15. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 18 miesięcy od daty aktywacji karty SIM, minuty oraz w przypadku taryf Czasami również SMSy wliczone w abonament, w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym są naliczane osobno, proporcjonalnie do liczby dni. Oznacza to, że niewykorzystane minuty za część okresu rozliczeniowego w którym trwała promocja nie przechodzą na okres po promocji.
16. Po zakończeniu 18 miesięcy, począwszy od dnia aktywacji karty SIM, opłaty abonamentowe naliczane będą zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM.
17. Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf w wybranym planie taryfowym, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
18. W Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 złotych + 22% VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
19. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
20. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + 22% VAT.
21. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 20, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 22 niniejszego Regulaminu.
22. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł.
23. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 22 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.
24. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
25. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
26. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych +22% VAT.
27. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 24 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji.
28. Promocja "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.
29. Klient biorący udział w Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
30. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Jesień z Plusem - Siemens SL45i" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
31. Cena wymienionego w pkt. 5 aparatu telefonicznego, oferowanego na zasadach ogólnych wynosi 999,00+ 22% VAT.
32. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł + 22% VAT.
33. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
34. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
35. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
36. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 33-35, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 22.