Kolejny atak UOKiK na TP

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 33

UOKiK wysłał do Telekomunikacji Polskiej oficjalne pismo informujące o wszczęciu kolejnego postępowania wyjaśniającego. Urząd postanowił sprawdzić, czy uniemożliwienie klientom płacącym niższy abonament (tzw. plan socjalny) dostępu do stałego, szerokopasmowego internetu (Neostrada) nie stanowi złamania ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. TP ma 14 dni, by wyjaśnić UOKiK-owi, dlaczego takie ograniczenie wprowadziła.

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-20 08:44
    Moze ktos nie korzysta z telefonu stacjonarnego, tylko z komorki, a chce miec NEOSTRADE...to po co ma co miesiac placic za plan Standardowy??? I tak Tepsa sie wymiga :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasz.m pisze: 2004-01-20 09:01
    Biedna tepsa.... wciąż ten niedodry Urząd za coś ją ściga... a to taki dobry i poczciwy monopolista..
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-20 09:05
    W tej sytuacji ***pajorro byłoby zasadne pytanie, dlaczego do posiadania Neostrady potrzebny jest w ogóle telefon stacjonarny? Chyba tylko po to, aby TP mogła przypominać o zaległych fakturach. A na poważnie - generalnie nie lubię TP, ale w tym wypadku ich popieram. Ceną za niższy abonament jest ograniczony dostęp do usług i jest to jasne i przejrzyste. To tak, jakby Centertel miał się tłumaczyć, dlaczego osoby korzystające z usługi Idea dla Firm nie mogą korzystać z GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gorant pisze: 2004-01-20 09:34
    UOKiK robi TPSA kryptoreklame ich niby nowych uslug bo i tak z tego nic innego nie wynika
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-20 09:53
    no nie ***Gonzales, jak czytam Twoje wypowiedzi o tepsie to mam ochote wejsc na wojenna sciezke ;) jak chca by dostawca i-netu to niech ludzi nie ograniczaja, jest to wredne i nie ma nic wspolnego (jak cala ta firma, prawie) z etycznym biznesem. kablowki jakos dostarczaja i-net bez TV i nie placza. poza tym jest to prawnie zabronione jako "oferta wiazana" - nie jestem specem ale jest cos w ten desen. rozumiem jeszcze, ze nie sprzedaja neo bez telefonu w ogole, ale z planem socjalnym powinni... atytul artykulu jest kiepski: UOKiK nie atakuje tylko robi co powinien, pilnuje i zapytuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-20 10:00
    UOKiK raczej się błaźni, ***klops. A dzieje się tak, ponieważ ilość newsów o wszczęciu koljenego postępowania jest niekompatybilna z ilością newsów o ukaraniu TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-20 10:09
    I takimi właśnie sprawami powinien zajmować się UOKiK. Poza tym to skandal. Pytanie, dlaczego Netia nie zainteresowała się sprawą i nie rozwiązała problemu?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-20 10:24
    Gonzales- najlepszy rozwiazanie- nie korzystac z Tepsy :-) I po problemie... Widzac po hoscie to masz Dialoga, jak to chodzi? Internet, rozmowy itp.??
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-01-20 10:29
    UOKiK powinien się też zająć moją kablówką Vectra w której też w niższym pakiecie za TV nie ma internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-20 10:47
    ***Pajorro - tak jak wszędzie :). Mam CDI Plus - czyli teoretycznie 128 kb/s. Czasmi zbliża się do tej prędkości, czasami działa wolniej niż analog. Rozmowy - tez tak jak wszędzie. Miałęm audiotele, czy brać TP, czy Dialog, ale po rozważeniu wszystkich za i przeciw wybrałem Dialog. Po prostu wiem z autopsji, że to co Dialog załatwia w 15 minut, TP załatwia 15 dni :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-20 10:48
    ***Erazmus - ja do ogródka pod tytułem Vectra dołożyłbym kwestię "dostępności" najtańszego pakietu - za 6 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-20 10:53
    klops - nie całkiem masz rację - żeby kablówka działała musi położyć własny kabel i za to bierze kasę, żeby neostrada działała musi być linia telefoniczna. A zasady ponoszenia opłat za położenie linii są określone w cenniku. Jeśli ktoś nie chce płacić więcej abonamentu (który powinien pokrywać koszty utrzymania, konserwacji i obsługi linii, płaci więcej za rozmowy. Usługą podstawową jest standardowy abonament, więc ja się nie dziwię podobnie jak Gonzales. Wiązanie natomiast sieci kablowych z kablową TV to sam powiedz - nadużycie - mało jest sieci świadczących usługę kablem TV - bardzo mało... Erazmus - u nas na ulotkach nie piszą, że są takie ograniczenia (mówię o Vektrze).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-20 10:57
    hmmmm... ***Erazmus: dziwne, warszawskie kablowki daja i-net bez TV jak chcesz, o ile w ogole chca zalozyc i-net, bo jest duopol i maja czesc ludzi w... kablu.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-20 11:06
    **klops panowie kablówki podłączając mi internet sprawdzali czy mam wykupiony najwyższy pakiet programowy (czyt. najdroższy) Takze nie tylko Tepsa stosuje takie praktyki.Sieci kablowe nie są wcale święte.
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-01-20 11:16
    TP jak zwykle przegina.Może ktoś chce mieć tylko neta a telefon ma np w Netii czy TeleZachód itp...Albo telefon i neostrada albo wcale to nie wybór!!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-20 11:25
    ***windu: o swietosci nic nie pisalem, bo pisze co wiem a wiem co napisalem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-20 11:32
    fynf - wymyśl inną technologię... i zrób na tym kokosy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-20 11:34
    a może w Szczecinie taniej niż neostradę oferują dostęp do sieci na łączach dzierżawionych?
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2004-01-20 12:14
    W moim przypadku panowie z kablówki również sprawdzili czy posiadam najwyższy pakiet. W przeciwnym wypadku opłata miesięczna byłaby wyższa o ok. 20%.
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-20 12:33
    A dobrze im !!! niech ewentualnie płacą i płaczą ...!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-20 12:53
    ***light7: a czy w ogole bez pakietu TV nie zalozyli by Ci? bo o to tu chodzi... ***wlo: przuy tych cenach za net to polozenie kabla chyba jednak im sie zwraca ;) swoja droga mogliby zrobic z dial-upu "usluge powszechna", ceny bylyby regulowane a operatorzy (glownie TP) chcialaby jak najwiecej ludzi przesadzic na neo+ wiec ceny by troszke spadly. tak mi mowi moja (chora?) wyobraznia o biznesie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-01-20 13:22
    *** klops Niestety nie jest możliwe (przynajmniej we Wrocławiu) wykupienia netu bez najwyższego pakietu w Vectrze , który teraz kosztuje 44 zł. Chciałem przejść na pakiet socjalny za 6 zł ale niestety musiałbym zrezygnować z internetu bo w Vectrze jest to usługa wiązana. Od kwietnia przechodzę na CDI w Dialogu bo nie kalkuluje mi się płacenie za TV , której nie oglądam.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-20 13:26
    ***Erazmus: fajnie ze masz alternatywe - ja zadnej w warszawce. niech nikt mi nie mowi ze tu sa najwieksze mozliwosci ;( bo jest dupa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-01-20 13:42
    *** klops nie narzekam ;-) Jak będę miał więcej kasy to być może przejdę z CDI na DSL w dialogu (1 MBit) tylko 40 zł drożej ale to w przyszłości.
    0
  • Users Avatars Mini
    EM pisze: 2004-01-20 14:44
    hmmmm, dziwne ja tam mam pakiet socjalny i neo i nic sie nie dzieje, wiec nie wiem w czym problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-01-20 14:49
    Być może przeoczyli to ;-) W końcu mają tam niemały burdel po zlikwidowaniu BOK-ów.
    0
  • Users Avatars Mini
    goober pisze: 2004-01-20 14:49
    I bardzo kurde dobrze żę UOKiK się tym zainteresował.... mam nadzieję że tepsa wkońcu się nauczy czegoś bo jak narazie robią co chcą, jak byśmy jeszcze byli w epoce realnego socjalnizu....
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-20 15:40
    ***EM@IL: w bloku moich rodzicow ludzie jak wylacza (wymowia) kablowke to pol roku albo dluzej jeszcze ja maja ;) to nie jest nielegalne, ale czy etyczne? %#$@$%#@%&%@$ od pytania czy etyczne sa stawki za te uslugi...)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-01-20 19:27
    no dawno powinni sie tym zajac, co ma jedno do drugiego, bardzo dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-01-20 22:23
    "Kolejny atak UOKiK na TP" Oby było takich więcej, i aby wszystkie przyniosły swój właściwy skutek. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hzk pisze: 2004-01-21 11:45
    czy nie czas skonczyc ze sprzedaza wiazana a gdzie prawo wyboru klienta i jego poszanowanie tylko dlaczego tpsa ma az tydzien to powinna byc decyzja natychmiastowa i tak od sdi prommocji po neostrade nigdy nie bylo mniej niz2oonzl psam sprawdzilem w rachunkach
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-22 12:53
    hahaha! ja tylko napisalem ze abstra[...]je od pytania ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-01-22 16:55
    goober : tepsa to przecierz jest jeszcze w socjalizmie. I pozostanie w tej epoce jeszcze dlugo.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: