Kolejny cios wymierzony w TP

Newsy
Żródło: UOKiK
Opinie: 64

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński wszczął postępowanie antymonopolowe, które wyjaśni czy Telekomunikacja Polska nadużyła swojej pozycji rynkowej.

Zastrzeżenia UOKiK wywołuje łączenie przez Telekomunikację Polską standardowych planów taryfowych z dodatkowymi usługami. W ten sposób konsumenci – oprócz abonamentu – są zobowiązywani do korzystania i opłacania innych usług telekomunikacyjnych (np. „tanich weekendów i wieczorów”). Ponadto Urząd sprawdzi czy TP oferuje usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu („Neostrada”) jedynie tym klientom, którzy wykupili usługę połączeń telefonicznych.

Wyżej wymienione praktyki mogą stanowić nadużycie pozycji dominującej przez narodowego operatora, który w ten sposób skutecznie blokuje rozwój konkurencji.

Zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów postępowanie antymonopolowe w sprawach praktyk ograniczajacych konkurencję powinno być zakończone nie później niż w terminie 5 miesięcy od dnia jego wszczęcia.

Jeżeli zarzuty się potwierdzą, Prezes UOKiK może w decyzji nakazać zaniechania kwestionowanej praktyki, a na przedsiębiorcę nałożyć karę finansową sięgającą 10 proc. ubiegłorocznego przychodu.

Opinie:

Opinie archiwalne (64):

Komentuj

Komentarze / 64

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-04 22:34
    no może w koncu będzie można wziąć neostradę bez abonamentu telefonicznego
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-04 22:42
    Wątpię. Dialog też dostarcza DSLa łącznie z linią telefoniczną i nie budzi to zdziwienia. Aczkolwiek miło by było płacić te 42 PLN mniej. Zaoszczędzone środki możnaby przeznaczyć na szybszy transfer.
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-08-04 23:07
    No widzę ze koło TPSA rozciąga się cały czas jakiś śmierdzący dym ;-) Co kara to wyższa chyba będzie. Jak tak dalej pójdzie TPSA odda cały zesłoroczny przychód na kary pieniężne ?
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2005-08-04 23:13
    Tak tylko ze DIALOG nie jest operatorem DOMINUJACYM... a to juzjest roznica! Jesli Domanujacy cos narzuca bo klient nie ma szansy skorzystania z oferty operatora (a tak jest w ogromnej czesci kraju) to jest to wykorzystywanie swojej pozycji...
    0
  • Users Avatars Mini
    lipnylipek pisze: 2005-08-04 23:14
    Wyżej wymienione praktyki mogą stanowić nadużycie pozycji dominującej przez narodowego----------jakiego narodowego???? toć telekomuna jest francuzka
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2005-08-05 00:05
    No tak, tepsa robi sie coraz bardziej francuska to rzadowi i jego instytucjom juz przestaje zalezec na utrzymaniu monopolu. W sumie to dobra wiadomosc. Gdyby tak jeszcze klienci, ci ktorzy moga, rezygnowali z telefoni stacjonarnej tej firmy jak rowniez z idei (a tu alternatywa jest) to mielibysmy prawdziwa rewolucje.
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-08-05 00:17
    oby coś z tego wyszło bo te 42zł pustego abonamentu za samą linie to hamskie zdzierstwo! Jaki pakiecik można dostać za ta kase i do tego tel w promocji:D czekam na neo bez abo!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kozikpl pisze: 2005-08-05 00:27
    zgadza się, moge płacić abo ale jakiś tańszy bo 42 zł za sygnał w słuchawce to ZDECYDOWANIE za dużo :(, w tel. komórkowej za 42 zł masz kolo 50 minut i jeszcze Cię onsługują jak należy. Pozdro for All
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-08-05 01:22
    kozikpl kto ci każe płacić 42zł za nic. możesz płacić tp 50zł i mieć 60 minut w abo. twój wybór. a UOKiK ostatnio pokazywał ze jedno K (Klienta) to powinno zniknąć z jego nazwy a zostać samo URZĄD OCHRONY KONKURENCJI (najczęsciej tele2). Wszyscy mają być równi wobec prawa a nie że jeden opetator coś musi a drugi już nie bo niby nie jest dominującym to tak apropo przykładu wyżej z dialogiem. W erze też nie mogę wziąść sobie samego Blue coneckta. a w idei samej licencji gprs. Jak się czepiać to wszystkich a nie ciągle wszyscy mają jednego chłopca do bicia. I żeby nie było że niby kocham TP, sam akurat właśnie rezygnuję ze stacjonarki i z neostrady z prostego powodu szkoda mi na to kasy, jako człowiek już w średnim wieku wyrosłem z zasysania wszystkiego z netu wiec takie szybkie łącze jest mi zbędne. biorę w lokalnej osiedlówce łącze 256 za 55brutto (lepszej oferty u mnie w mieście nie ma) i to mi starczy. a Zaoszczędzona kasa pomoże w szybszej spłacie kredytu mieszkaniowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2005-08-05 01:28
    mogłeś mieć też za 115zł sporo gadania w TP, ale pewne urzedy bardziej zajęły się interesem tele2 a nie konsumentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-08-05 01:41
    Bzdura,jaki kolejny cios? Te sprawy ciagna sie z Tpsa latami,tyle ich bylo,co chwila dostaja jakies upomnienia albo kary,a oni z tych kar sie odwoluja i w praktyce konczy sie na tym co zawsze. Czy tpsa nie placi kar zadnych,ale oczywiscie propaganda przez UOKK jest ciagle podtrzymywana po to aby w spoleczenstwie uksztaltowaly sie poglady,ze jest to instytucja potrzeba,sprawnie dzialajaca i rzetelna. Moje pytanie postawione drugi raz na gsmonline: czy kiedykolwiek TPSA zaplacila jakas sume pieniedzy??? Mowie o fizycznej wplacie z ich konta,a nie wirtualnych kar z ktorych latami sie odwoluja po sadach i sprawy te albo sa umarzane albo dochodza wspolnie do jakiegos kompromisu w postaci wyeliminowania czy modyfikacji dzialan czy uslgu. PORAZKA
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-08-05 01:52
    MARAS* ale po co? Ja stacjonarnego juz nie uzywam , tylko trzymam go do neostrady, a na codzien komorka a za 40zl to mozna w cholere pogadac z komorki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-08-05 01:54
    ***Maras: to nie jest tak jak myslis. za 50zl masz niby 60 min, ale jesli ktos rozmawia tylko lokalnie to 60 min w standardowym kosztuje go najmniej 7zl wiec jeszcze ciut mniej niz 50, ponadto po przekroczeniu pakietu kazde nastepne polaczenie to 20gr na starcie ZA NIC!!!! To jest jeszcze wieksze zdzierstwo niz plan standardowy moim zdaniem, w standardowym najlepiej preselekcje do innego operatora i masz tanio. W erze co prawda jest oplata za taryfe data, ale bez modemu jest to 1zl miesiecznie, w ideii nie ma, a tym bardziej w plusie, gdzie mozesz placic 60zl brutto i nic wiecej jesli nie chcesz!!! Operator dominujacy ma pewne zobowiazania wobec klientow, tak jest na calym swiecie, chodzi o to, zebys mial taniej, tak samo powinna byc mozliwosc wziecia ADSL'a z innej sieci niz TP, tak jak w calym zachodnim, cywilizowanym swiecie!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-08-05 01:56
    tak czy inaczej pomysl, zeby placic za sama neostrade na pewno nie przejdzie, ale byc moze wprowadza jakis inny abonament, albo chociaz nie beda robic problemow z socjalnym. Najlepszym wyjsciem bylaby jakas pusta taryfa za powiedzmy 20zl miesiecznie (koszt utrzymania linii, ktos musi usuwac awarie, infrastruktura naziemna jest duzo drozsza w utrzymaniu niz komorkowa, wiec taka oplata bylaby zrozumiala) i moznaby brac albo neostrade albo i to musza na bank wprowadzic ADSL od innego operatora. Coz, pozostaje nam czekac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-05 02:30
    heh bardzo chętnie przeczytałbym tu newsa pt. "Kolejny cios wymierzony w Polkomtel S.A." :) A co do kwestii tu poruszonej - to fajnie że ktoś napisał że chciałby neo 42 zł taniej. Tylko nie zapominajcie o jednym - kto im zabroni pobierać wtedy wyższego abonamentu za to neo? Nie chcesz połączeń telefonicznych? Proszę bardzo. Ale wtedy będzie taniej tylko o złotówkę. I kto im tego zabroni?
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-08-05 04:14
    popieram jak się czepiać to wszystkich obiektywnie! tepsa ma ponad 10 milionów abonentów a to daje duże pole do popisu "czepiactwu". żaden inny operator stacjonarny nie ma takiej infrastruktury i możliwości oraz bazy klientów. rozumiem konkurencja ale we wszystkie strony i jak konkurencja to możliwość oferowania usług lepszych od innych firm działających na rynku, a co się dzieje tymczasem: kto wymyśli usługi o niebo korzystniejsze od możliwości konkurencji dostaje po uszach od UOKiK. tu nie chodzi o interesy Klientów lecz tylko i wyłącznie rynku - nie możemy pozwolić na zbyt tanie usługi w jednej firmie bo inne padną i tyle więc trzeba hamować tzw. rewolucje w ofertach by każdy mógł stopniowo obniżać ceny i dalej mieć swoją własną cześć rynku. ma to swoją logikę. fakt jest jeden - jeśli bić to wszystkich. jeśli karać to każdego. jeśli już to egzekwować kary. a z nazwy usunąć jedno K ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtaszek pisze: 2005-08-05 09:23
    A ta reklama Heyah na GOLu jest wkurzająca, wydaje mi sie, ze taka forma tylko zniecheca potencjalnych klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-08-05 09:37
    galliano78 - z tego co pamiętam to grupa TP raz zapłaciła karę - jakieś grosze pare tysiecy zł. za nie ujawnienie pewnych danch kontrolerom - to chyba było w Idei. bo im się nawet nie chciało odwoływać dla paru złotych. Pozostałe kary, zwłaszcza te największe poprostu nie obroniły się przed sądem bo argumenty urzedów miały się słabo do obowiązującego prawa. tkubon: blueconnekt musisz płacić za usługę 120zł i jeszcze abonament tel. ładnie nazwany DATA za 30zł (analogiczna sytuacja do TP). Dialog to samo nie skorzystasz z DSLa bez płacenia abo za tel, netia też. Mówisz też że w TP najlepiej wziąść preselekcję innego operatrora ok czemu nie a czy u innego operatora możesz wziąsć preseleksjcę TP? NIE. bo taka jest równość podmiotów na naszym rynku jeden musi inny nie. i niech najpierw z tym skończy URTiP, UOKiK a przede wszystkim nasi kochani wybrancy narodu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 11:18
    Dokładnie - ktoś zna operatora świadczącego usługi DSL na linii telefonicznej bez telefonu? Nie ma takiego. Jednak do Tepsy można się przyczepić bo podlega przepisom z racji dominującej pozycji.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 11:22
    Ja mam propozycję - zacznijcie kupować aktywacje w Erze - jej niedalego do poziomu 40% udziału w rynku jest. Kiedy będzie PTC uznana za podmiot dominujący, zajmą się np. ceną dostępu bezprzewodowego. Jeśli uznają, że nadużywa swojej pozycji, onbiżą. Jeśli obniży Era to i Idea i Plus... ;-D A jak będziecie się na Erę obrażać to nigdy nie będzie możliwości kontroli rynku. I trójca będzie robiła to co będzie jej się podobać... Pomyślcie o tym ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jurbi pisze: 2005-08-05 12:20
    jak to nie można samej licencji GPRS w idei przecież można
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-08-05 12:36
    ***wlo: ty to ale jestes cwany lis :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-08-05 12:47
    bedzie kara, to i tak sie odwolaja. maja kose, to zatrudnia najlepszych prawnikow i nici z kary.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aserto pisze: 2005-08-05 13:30
    ***Maras możes kupić samą licencje w idei, nie musisz mieć tam telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-08-05 13:59
    ***Mars: ALe TP jest operatorem DOMINUJACYM (jedynym w naszym kraju, w krajach rozwinietych jest np. kilku takich operatorow!) i wszedzie w noramlnych, rozwinietych krajach takie obostrzenia obowiazuja szczegolnie narodowe telekomy. To jest normalne i nie ma sie czemu dziwic. Moim zdaniem trzeba wziac przyklad z NIemiec, gdzie masz mozliwosc wyboru operatora DSL. Telekomowi placi sie ustalona przez regulatora kwote (niezbyt wygorowana za utrzymanie linii) i mozesz brac z takich firm jak 1&1, Arcor, Tele2 itd. lacze ADSL. Nikt na to u nas nie zwraca uwagi, a juz na pewno nie urzad, ze TP ma monopol w dostepie szerokopasmowym!!! ****wlo: Bez telefonu moze nie, ale z abonamentem za 1EURo albo 0, w Niemczech byla kiedys taka promocja, ze brac z DT ADSLa i miales np. abonament z rozmowami wieczorami i w weekendy po calych Niemczech za darmo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-08-05 14:13
    Bla bla bla.... będą badać, bla bla bla.... nałożą karę , TP się odwoła i nic się nadal nie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-05 14:41
    Ale byłoby super mieć Neostrade, ale nie mieć stacjonarnego :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-05 14:43
    Pozatym płacąc abonament za Neostrade (wcale nie niski) też w jakimś stopniu się płaci za utrzymanie lini
    0
  • Users Avatars Mini
    jurbi pisze: 2005-08-05 14:51
    Mnie zastanawia następująca sprawa: skoro połacę plan standardowy za posiadanie numeru w TPsie a nie moge podłączyc sobie neostrady ponieważ jak informuje mnie automat na stone neostrada.pl "Niestety, Twoja centrala nie oferuje jeszcze usługi neostrada tp." to do qrwy nędzy nie jest moja centrala tylko ich więc płacąc te same pieniądze za abo co inni mam mniejsze możliwości i to mnie totalnie rozwarstwia
    0
  • Users Avatars Mini
    jurbi pisze: 2005-08-05 15:51
    ... c.d. TPsa powinna udostępniac samą neo bez dodatkowych opłat skoro opłata abonamentu nie gwarantuje możliwości podłączenia neo w innym przypadku powinni odpowiednio obniżyć abonament klientom którzy nie mogą sobie podłączyć neostrady
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-05 16:04
    od 2003 roku to już praw2dopodobnie 30 postepowanie w sprawach tepsy....
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-05 16:55
    wlo, przecież nikt nie chce kupować w Erze, ludzie zakładają fikcyjne firmy tylko po to, by dostać Maxprofita. A Plusowi to jeszcze daleko do 40% ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-05 16:57
    ***Grzegorz_Z - czyżbyś przegapił info , że Polkomtel jest znów na celowniku UOKu? Chodzi o punkty umów dotyczące sim-locka. Noooo kolego , to mnie niemile zaskoczyłeś ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-08-05 16:59
    Ja zastanawiam się natomiast po co łączyć te dwa abonamenty. Może te 42zł to opłata za używanie linii, konserwacje itp. Może być tak, że jak zrezygnujemy z linii telefonicznej to będziemy płacić dodatkowe 42zł za utrzymanie linii neostrady. A tak przynajmniej mamy ten stacjonarny, na który ktoś może do nas dzwonić. Jestem pewny, że TPSA, jak przegra tę sprawę, to podwyższy ceny abo na NEO. BO w końcu kabel mamy dalej, z centrali korzystamy nadal, z łączy i studzienek... A może się myle?
    0
  • Users Avatars Mini
    jurbi pisze: 2005-08-05 17:03
    Mariusz czytałeś może moje żale??? :-)) Bo myślę że tochę się mylisz ..
    0
  • Users Avatars Mini
    jurbi pisze: 2005-08-05 17:29
    a widzieliście może kiedyś aby koszt neostrady w ulotkach tpsa był podawany jako suma abonamentów ? więc po co mi sprzedaż wiązana jak zechcę aby ktoś się do mnie mógł dodzwonić to sobie TT kupię
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-08-05 18:17
    W Samych Swoich za 42zł mamy trzy godziny połączeń na stacjonarki i to w rozliczaniu jednosekundowym, bez jakichkolwiek tzw startówek w postaci 20gr więc wybór jest prosty na dzień dzisiejszy TP jest cholernie droga
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 19:12
    A ja właśnie podpisałem aneks do umowy na Neostradę 512... Od następnego miesiąca zapłącę 69 netto przez 24 m-ce ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 19:13
    I mi to w zupełności odpowiada. Bo i usługa bardzo dobra, dużo taniej niż moje SDI, cztery razy szybciej... A i jak widzę syn zadowolony, bo już planuje budowę swojej witryny www ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-05 19:22
    wlo- jak tobie fajnie! A a ja za 512 musiałbym płacić 96 zł brutto :-(( A teraz czekam aż mi dadzą 256 kbps :/ No i zbieram kase na modem ADSL z Wi Fi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 20:12
    :-) U mnie WI-Fi juz działa ;-) Okazało się, że nie jestem na tyle głupi by nie skonfigurować tego, ale... nie przeczytałem w instrukcji komputera o jednym takim przycisku.. ;-) Jeden pstryczek i działa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-08-05 20:50
    I BARDZO DOBRZE NIECH IM SIĘ DOBIORĄ DO T..KA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-05 21:13
    ***Grzegorz - tu masz ten link , jeśli tego nie widziałeś , o Polcomtelu ;-) ttp://skocz.pl/aagn
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-08-05 21:37
    ****pajorro: To bez sensu zbierac na ten modem WiFi lepiej wez modem z wyjsciem Ethernet (duzo tanszy) i do tego za 150zl D-Linka Wireless Router za 149zl brutto a nawet mniej nowke na allegro widzialem i tym sobie mozesz super podzielic lacze bez zadnych problemow ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-05 21:42
    tkubon- ja mam Access Pointa D-Linka w domu więc mogę kupić tylko modem ethernetowy... ale po co mam mieć w pokoju jedno pudełko więcej? AP-ka umieszcze na drugim końcu mieszkania i będzie lepszy sygnał na komputerze rodziców... no i dalej będe mógł iść z moim notkiem ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-08-05 21:57
    Oby tylko cos wyszlo z tego a nie kolejne postepowanie bez rezultatu. Mnie to wprawdzie nie dotyczy, bo mam telefon internetowy w Realii i place 9 gr brutto za minute na wszystkie polskie stacjonarki i zadnego abo. Sasiadce jednak sam niedawno pomagalem napisac skarge do UOKiK na TP, bo przyszli do niej i namowili na 50zl abo a gdy chciala wrocic do standardowego to juz nie bylo mozliwosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 22:24
    tkubon - no przestań... WiFi to przecież standard powoli... Po co kable ciągnąć po domu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 22:28
    a propos tepsy i jej klientów... byłem dzisiaj w telepunkcie podpisać aneks do umowy na neostradę i kobitka się kłóciła, że dlaczego ona ma płacić abonament jak od czerwca nawet słuchawki telefonu nie podniosła, bo "siedzi" u córki!! A oni bandyci jej przysyłają tylko faktury i kiedy chce zadzwonić okazuje się, że telefon jest wyłączony!! To jest [...} dziadostwo, które tylko w Polsce może się zdarzyć!! Normalnie sam się czułem zażenowany, a powiem szczerze, że kobitka w telepunkcie ma nerwy... oj ma... Ode mnie kobita by oberwała, kosztem utraty pracy i sądem, ale na kopach bym ją wyniósł ze sklepu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-08-05 22:48
    wlo damski bokser jesteś?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 22:50
    no nie... oczywiście, ale nerwy by mi puściły, gdybym ja był na miejscu konsultantki
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 22:51
    przy stoliku obok załatwiałem swoje sprawy i nie wytrzymywałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-05 23:42
    Adrian i Marciewicz - nowa reklama Mumio ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-08-06 02:20
    ***pajorro: no kup drugiego AP albo podlacz do niego lepsza antene (koszt ok. 30-50zl www.yagi.pl), modem WiFi jest drogi z tego co czytalem na stronie o neostradzie to kosztuje ok kilka stow, a AP 149zl :) Zrob jak chcesz, ale modem wifi, szczegolnie ten ktory standardowo proponuje tpsa to troche droga zabawka ;) ***wlo: Czytaj doklaniej a potem pisz. NIe widzisz ze polecam pajorro Access Pointa, czy chodzi o to, zeby taniej sobie zrobil bezprzewodowe neo w domu ;) Ostatnio zalatwialem znajomemu do podzielenia Chello wlasnie D-Linka nowego i dziala znakomicie, a modem Wifi z tp to nie dosc ze o mniejszej funkcjonalnosci to jeszcze chamska cena za niego. Jesli podlaczysz modem Wifi to tez musisz kable ciagnac chociazby ten z gniazdka telefonicznego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-06 02:26
    tkubon - tyle, że tutaj ani pajorro ani ja nie mówimy o tym sagemie, który oferuje tepsa... czytaj dokłądniej ;-))) A jak podłącze modem bez wifi to nie ma kabli?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-06 04:54
    Issa - dzięki. To są przecież p*****ły z tymi simlokami. Plus to se może. Co najwyżej oni łaskawie mogą odmówić pośredniczenia w naprawie. Ale jak się sam zgłosisz do autoryzowanego serwisu, to Cię z pocałowaniem ręki skasują za oryginalne części. Dowiadywałem się jakiś czas temu o to, bo skądś o tym słyszałem - teraz już wiem skąd - musiałem gdzieś to wyczytać w tych ich pożal się boże "regulaminach".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-06 10:49
    : -)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-06 11:25
    tkubon- ja myślę raczej o modemie D-Linka :-) Antene Yagi to ja mam w garażu- pozostała po radiówce, którą miałem 2 rok temu jeszcze... no, ale wiesz- ona ma krótki kabel- nie będę trzymał anteny w pokoju przecież... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-06 11:28
    tkubon- od gniazdka telefonicznego do modemu mam około metra kabla :-P ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-06 11:32
    Odnośnie tego WiMax'a w SferaNet. Cena za łacze 512 kb/s z umową na 24 miesięce- 130 zł Nie doczytałem się o limitach i o tym czy to łacze jest symetryczne, ale to i tak za dużo- porównując nawet z "badziewną" Neostradą 512 z limitem i czterokrotnie wolniejszym uplinkiem :-) Miejmy nadzieje, że z czasem będzie lepiej...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-08-06 16:53
    ****wlo: Czy ja napisalem gdzies o modemie Sagema??? Wiem co oferuje tp. **pajorro: Ja tez uzywam do mojej radiowki Yagi, ale na www.yagi.pl (to nie to samo) masz mniejsze anteny np. Hellicall czy jakos tak za 35zl do domowych warunkow w zupelnbosci wystarczy i na pewno pokryje zasiegiem caly dom , nie jest duza i mozna gdzies ja ladnie "wepchnac" w domu czy mieszkaniu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ajelo pisze: 2005-08-08 00:17
    Oferta neostrady w takim kształcie jest już pare lat - NO MAJĄ NIEZŁY REFLEKS - albo coś chcą udowodnić przed wyborami (swoje nieróbstwo :P) lub raz na rok zabłysnąć w mediach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sybilla pisze: 2005-08-13 14:46
    mam nadzieje że kiedyś telekomuna spakuje swoje walizki i pujdzie z torbami....
    0
  • Users Avatars Mini
    lelt pisze: 2006-02-20 13:50
    Zauważyłem ,że wszyscy tylko wieszaja psy po TPSA a to taka solidna firma !!!!!!! Nawet ostatnio w dniu 16 .02.2006 r. około godz. 22.45 w TVP 3 Regionalna pojwiła sie szokująca informacja o przyznaniu dorocznej nagrody dla TPSA za jej niestamowitośc otóz przyznano jej nagrode"Chrzanu" innym firmom przyznano nagrody "Miodu" A za co ta nagroda?????. Mianowicie TPSA nawet posunęła sie do tego mże rachunki za usługi przesyłała juz osobom " zmarłym" czy jeszce coś tu mozna dodać wydaje mi się?
    0
  • Users Avatars Mini
    lelt pisze: 2006-02-20 13:56
    Biedna TPSA. Niesamowite została okradziona z ksiązki telefonicznej,która została umieszczona na stronach internetu www.ksiazka-telefoniczna.com . No i w tej chwili nie ma potrzeby dzwonić do TP po numer za którt trzeba słono płacić.wystarczxy tylko poszukać w internecie znowu-straty dla TPSA ?????
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: