W mediach można już zobaczyć ciąg dalszy kampanii Heyah, informującej o obniżeniu cen smsów w sieci do 3 groszy brutto.
Na małym i dużym ekranie emitowane są nowe filmy reklamowe, podkreślające unikalne wartości marki - atrakcyjna oferta Heyah jest stała, dla wszystkich, bez zbędnych zabiegów. W stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, MTV i VIVA) można obejrzeć trzy spoty zatytułowane: "Lady", "Smarkacz" i "Bogdan", w których zobaczymy bohaterów znanych już z filmów i komiksów Heyah. Trzecia faza kampanii utrzymana została w tej samej stylistyce co wcześniejsze kreacje - rysunki Janka Kozy.
Komiksy można również zobaczyć, jak i podczas wcześniejszych odsłon, na nośnikach reklamy zewnętrznej. Nowe historyjki pojawiły się na billboardach w dziesięciu największych miastach: Katowice, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok i Trójmiasto. Podczas ostatniejfazy kampanii widoczne będą również reklamy na wielkich siatkach winylowych w wybranych miastach Polski, takich jak: Gdańsk, Kraków, Warszawa, Toruń, Wrocław, Katowice, Łódź oraz Szczecin.
Kampania Heyah rozwija się także w Internecie. Na popularnych witrynach skierowanych do młodego odbiorcy - portale studenckie i szkolne, rozrywka, informacja, komunikatory - widoczne będą top layery, bilboardy oraz tła stron nawiązujące do trwającej kampanii Heyah 3 Grosze.
Autorem komiksów Heyah jest Janek Koza, rysownik komiksowy.
Za kreację kampanii odpowiada agencja G7, planowaniem i wykupem mediów zajął się dom mediowy OMD, za realizację kampanii internetowej odpowiada FFCreation.