Kolejny etap przygotowań do sprzedaży Plusa sieci Vodafone

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 60

Do końca sierpnia Tel-Energo sprzeda PSE swój 1,5-proc. pakiet akcji w Polkomtelu. Spółka liczy, że dostanie za niego 180-220 mln zł. Według analityków akcje z Tel-Energo trafią do PSE tylko po to, by wkrótce w ramach dużej transakcji przejść w ręce inwestora strategicznego, którym niemal na pewno będzie Vodafone. O Vodafone mówiło się zresztą również, że sam przymierza się do wykupienia pomniejszych pakietów akcji Polkomtela, licząc, że to zmobilizuje do działania dużych polskich graczy, którzy od wielu miesięcy nie mogą się dogadać w sprawie wyboru finansowego doradcy do obsługi transakcji.

Opinie:

Opinie archiwalne (60):

Komentuj

Komentarze / 60

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 12:28
    Czyli nadszedł ostatni etap nabijania kabzy a potem to już hulaj dusza diabła nie ma i nikt nie będzie się już Plusem przejmować...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 12:29
    Tylko żeby się negatywnie na plusowcach nie odbiło... Bo wiadomo jak to jest, jak się tworzyło jakąś firmę, to się o nią dba, a taki Vodafone to będzie Polskę mieć w głębokim poważaniu i będzie tylko chciał doić abonentów...
    0
  • Users Avatars Mini
    rm01 pisze: 2004-05-14 12:52
    w Szwecji kiedy Europolitan został wykupiony przez Vodafone polepszyło się i z cenami i z zasięgiem
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 13:10
    OT: do "klops" jeśli się dziś tu pojawi: jest nowa wersja opery do komórek, może jesteś zainteresowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-14 13:34
    dzieki *loco, ale na ericssonie r320s to raczej nie pojdzie mimo ze opera tez skandynawska ;) na kompie za to uzywam i sobie chwale ponad wszystko. namowilem tez ***isse i wyglada na nawroconego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-14 13:34
    no no - już nadchodzą inne czasy Orange,Vodafone,T-Mobile ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-14 14:08
    Firma firmie sprzedaje żeby następna firma kupiła. A pieniążki się piorą i procenciki lecą :) Szkoda że my, klienci jesteśmy na końcu łańcucha pokarmowego i nikt o nas nie dba tak naprawdę, jesteśmy tylko takimi maszynkami do wyciskania kasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-14 14:13
    hmm, a ja mam wrazenie ze plus szykuje sie do wprowadzenia jakiejs nowej oferty.... nie w sensie ze nowej w ogole, ale nowej u siebie....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-05-14 14:16
    PSE, KGHM, Orlen a także Tel-Energo to firmy państwowe, które są udziałowcami firmy. Ale jak nie przejdzie rząd Belki i będziemy mieć następne wybory, to Plus Vodafonem będzie dość szybko. Chcą sprzedać Plusa, aby jeszcze coś zgarnąć dla siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek pisze: 2004-05-14 14:32
    ...Fazi... dokładnie tak siedzą na stołkach i tylko liczą ile zabrać. Ja jestem za szybkim przejściem Plusa w Vadofone może będzie mnie to bolało ale się dużo zmieni i myślę że na lepsze. pozdro dla plusowców
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-05-14 14:58
    Gdyby Vodafone kupiło PLUSA, byłoby to z pozytkiem dla tej firmy. Plusem kierują ludzie, dla których to przystanek, a nie firma, którą się chce rozwijać. Mam na mysli ludzi z politycznego nadania, z prezesem na czele, który tak się zna i chce znać na tym, czemu prezesuje, jak ja na obróbce ze skrawaniem. Ta firma zaczyna już ciągnąć, a nie rozwijać się.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 15:16
    Z jednej strony to fajnie, ze duzy miedzynarodowy gracz kupuje Pokomtel. Napewno moze to wplynac na obnizenie cen, bo przeciez taniej negocjowac np. cene sluchawek dla 5 sieci, niz dla jednej. Z drugiej strony troche to przykre, ze jedna z najlepszych polskich firm juz za chwile polska firma byc przestanie, a nasi urzednicy w imie szybkiego zarobku dla siebie wyzbywaja sie Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 15:17
    ***titq: Masz na mysli "Plus Mix" o ktorym tu kilka dni temu poszly informacje?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-14 15:35
    ja bym chciał, aby kupili plusa jak najszybciej, bo mimo wszystko licze na korzystne zmiany, tak jak ktos wczesniej wspomina Szwecje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 15:58
    no i będzemy mieli vadafone na wyświetlaczach..
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-05-14 16:12
    hehe nie dosyć że większość akcji PLUSa należy do firm państwoych - to reraz mamy ładne wewnętrzne pranie pieniędzy i robienie sobie tzw. kosztów. (a dla menadzerów i szefów premia). PSE kupi akcje Polkomtela za 180-220 mln od kogo? od samych siebie - Tel-Energo przecież w 85% jest własnością PSE. tak w Polsce białe kołnierzyki robią szmal. Potem PSE sprzeda akcje firmie Vodafone ale już za inną cenę, a że po drodze zniknie gdzieś kilka milionów to już mały szczegół.
    0
  • Users Avatars Mini
    koonraad pisze: 2004-05-14 16:38
    a mi sie wydaje ze Polkomtel zmieni nazwe na Vodafone a Plus GSM bedzie nadal, tak mi kiedys powiedzial koles z BOKu, miejmy nadzieje ze tak bedzie :] bo chcialbym baardzo zeby zostal Plus GSM a nie Vodafone PL ... blecch
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 16:47
    ***koonraad: Mysle ze nazwa handlowa sie nie zmieni. Nie po to laduje sie grube pieniadze w promocje marki, logo i tego, aby firma byla dobrze i pozytywnie rozpoznawana, aby jednego dnia zmieniac te nazwe i zaczac pracowac od zera. Wiekszosc ludzi, ktorzy nie ienteresuja sie rynkiem telekomunikacyjnym nie ma pojecia co to Vodafone, wiec takie posuniecie bylo by w mojej ocenie samobojstwem. Byc moze dodadza gdzies mniejszy drukiem Plus GSM "by Vodafone" ale zmiany nazwy handlowej i logotypu nie nalezy sie raczej spodziewac.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-14 17:13
    ***vision- masz racje, napewno nie zmienią nazwy firmy, napewno nie od razu. Jednak jeśli będą chcieli zrobić duużą kampanie reklamową...to zmiana nazwy może nastąpić dosyć szybko :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 17:33
    ***pajorro: Mysle, ze gdyby zdecydowano sie na zmiane nazwy tak duzej firmy, to wybrano by droge, ktora poszedl chocby koncern BASF (dzis EMTEC), czyli dublowania logotypu, gdzie z roku na rok proporcje wielkosci obu logotypow zmieniaja sie na rzecz nowego, az do zaniku starego logo. Jest to stopniowe oswajanie klientow z nowa nazwa, no i jak by nie patrzec tansze. Chcac zmienic nazwe szybko, pociaga to ogromne koszta, chocby zmiany nazw uslug do ktorych klienci sa przyzwyczajeni np. Strefa Plus, Plusnet, Plus Tobie itd. nie biorac pod uwage zmian tysiecy logotypow na puntkach sprzedazy. Niedoceniamym kapitalem firmy jest wlasnie znajomosc logotypu oraz zaufanie klientow do niego. Marka Plus GSM jest silnie zakorzeniona, wysoko rozpoznawalna i budzaca pozytywne skojrzenia. Ktos musialby byc bardzo nieodpowiedzialny aby zmieniac to w krotkim okresie czasu. Dlatego jednak wydaje mi sie, ze nazwa Plus GSM sie jednak ostatnie z ewentualnym dodatkiem Vodafone.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-14 17:38
    Myślę, że jak Vodafone kupi Plusa, to nazwa też się szybko zmieni. Co było w Niemczech kiedy Voda kupowała bodajze D2. Niemieckie władzie sieały panikę że się wykupuje ich najlepsze firmy, podobne teksty jak teraz sadzi Endrju L. Sprawa się zaraz po kościach rozeszła i już od dawna jest w Niemczech sieć Vodafone, czerwone salony sprzedaży, ani śladu po starej marce i jakoś nie było katastrofy. Zmiana nazwy może być czasem pozytywna. Co prawda traci się już wyrobioną opinię, dobrą ale i złą. Czasem warto zrobić taki ruch. Zobaczcie co wyszło z Heyah. Gdyby PTC odpaliło taki system jako nowa taryfa TakTak pewnie by nie było takiego efektu. A tu nowa marka odniosła sukces. Wiele osób nawet nie wie że Heyah ma jakiś zwiazek z PTC.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-14 17:48
    vision: Można przecież zrobić sieć Vodafone a taryfy nazwać Plus i wtedy Strefa Plus czy Plus Tobie może zostać. Można też iść na całość i zrobić Vodafone Tobie, Vodna Strefa itp :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 18:16
    ***RAFALS: oczywiscie ze mozna. Przyklad z Heyah nie jest tutaj na miejscu, bo bylo to stworzenie nowej, odrebnej marki czy jak kto woli produktu. Tutaj mowimy o zastapieniu znanej i rozpoznawanej firmy czyms, co w Polsce nie jest znane w ogole. Ja nie bronie nazwy Plus GSM jak niepodleglosci, tylko zwracam uwage, na dosc wysokie koszta takiej operacji, koniecznosc przeprowadzenia dlugiej i zmudnej kampanii informacyjnej, oraz na koniecznosc budowania wizerunku nowej marki, z juz nizszego poziomu, jaki posiada obecnie Plus. Sa to dosc trudne i ryzkowne operacje, dla powodzenia ktorych potrzeba wpompowania ogromnej kasy. Zatem ewentualna zmiane nazwy widzialbym jako dluzszy proces, niz szybka i gwaltowna zmiane z natychmiastowym odejsciem nazwy Plus. Klient musi wiedziec, ze nowa nazwa jet wynikiem rozwoju firmy i wciaz moze liczyc na to, co mial, ze na tym nie straci. Klinet musi miec czas, aby oswoic sie z nowym wizerunkiem no i przede wszystkim go zaakceptowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-14 18:33
    Mogą zmienić nazwę na Vodafone Plus :-)) Tak jak właśnie w Niemczech jest Vodafone D2...Zawsze to pozostanie ten Plus w nazwie..
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 19:08
    ***pajorro: zapewne jest to najlepsze rozwiazanie o czym wspomnialem gdzies tam wyzej, posrod koncepcji zmiany nazwy :-)))) Aczkolwiek dalej pozostaja to tylko nasze gdybania i rozwazania, a co zrobi przyszly inwestor to sie dopiero przekonamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-14 19:11
    vision: Myślę, że przykład Heyah jest na miejscu. To w końcu nic nowego, kolejny prepaid. Gdyby iść twoim tokiem to PTC powinno zrobić nową taryfę w TakTak, powiedzmy Heyah TakTak. Dzieki temu mogła by użyć znaną już markę. Ale nie wybrali nowy brand. Dzieki temu pozbyli się "ogona" typu TakTak jest drogi, kręci z Vatem (doładowania pokazywane netto z karty za którą płacisz brutto i część ludzi, niesłusznie zresztą, myślała że ktoś tu kręci) itp. A tak mają nową markę Heyah, na zareklamowanie której wydali niemało, tyle że w przeciagu kilku tygodni wszyscy poznali tą nazwę i PTC osiągneła sukces.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 19:58
    ***RAFALS: Nie, nie zrozumielismy sie. Istnieje wiele producentow, ktorzy w swoiej ofercie maja rozne marki. Za przyklad niech posluza tutaj koncerny jak Unilever czy Procter&Gamble. Maja one w swojej ofercie wiele produktow z tej samej grupy. np. proszki do prania, jednak wypuszczaja je pod innymi markami, poniewaz dany produkt jest adresowany do innej grupy odbiorcow, dlatego nie Tworzy sie submarki o nazwie np. \"Ariel Dosia\', poniewaz -oprocz wspomanianej przeze mnie innej grupy docelowej-, nie zmienia sie (czytaj nie obniza) postrzegania przez konsumenta klasy produktu. PTC tworzac nowy brand w postaci Heyah, zachowala niezmieniony wizerunek Tak-Tak oraz Era. W przypadku Plusa i Vodafone mowimy o zmianie nazwy glownego produktu, a nie dodania nowej marki, jak to zrobila PTC Stad tez porowanie do Heyah nie jest wlasciwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 20:00
    ***RAFALS: cd. Mozna by dokonac takiego porownania wtedy, gdyby to Tak-Tak zmienil nazwe na Hehay. Moze gdybys dokladniej czytal moje wypowiedzi nie bylo by tej dyskusji, poniewaz z mojego toku myslenia nie wynika, iz Era powinna wprowadzic taryfe w TT zwana Heyah. Mowimy o dwoch roznych rzeczach :-) Ty o wprowadzeniu kolejenej marki handlowej, ja o zmianie nazwy dobrze znanej i ugruntowanej marki.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-14 20:25
    vision: ja nic nie mam na mysli:) ale dobrze kombinujesz... hehe znaczy pewna tajemnicza, cos sugerujaca pozycja sie pojawila w formularzach, ale moze to tylko zbieznosc nazw, w kazdym razie jest nieaktywna, ale jest
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-14 20:28
    co do zmiany nazwy, to ja wole nie, taki szyld ladnie swiecacy nad sklepem z logo to jest wydatek min kilka tysiecy zlotych, do tego pieczatki, wizytowki, wpisy w roznych miejscach, masakra... prowizje malutkie i maleja a wydatki dodatkowe mialyby byc??? brrrrr
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 20:29
    ***titq: no to bardzo czekam na szczegoly :-)))) Szczegolnie intrygujacy jest ten ponoc bezplatny takt 1/1s :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-05-14 21:55
    No i w koncu wywala ta bande pijawek podoczepianych w roznych dziwnych miejscach z rozdania rzadowego. Dla Plusa to moze wyjsc tylko na dobre , a pracownicy nawet jak ich wywala to z CV w ktorym jest praca w VODAFONE znajda prace wszedzie w europie.
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek1313 pisze: 2004-05-14 23:03
    Wedlug mnie nazwa zostanie taka jaka jest - take jest mnojke zdanie!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-14 23:29
    vision: ja czekam na cokolwiek co zwiekszy mi sprzedaz, bo jak szef dzwoni wieczorem to wpadamy w panike
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 23:43
    ***titq: nie dziwie sie, skoro jak sam mowisz prowizje coraz mniejsze, konkurencja coraz wieksza, to przydalby sie jakis "przeboj" rynkowy czego Tobie i Plusowi zycze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-15 00:52
    Czyli juz w niedalekiej przyszłości na 100% będziemy mieli Vodafone Plus. Może to i dobrze dla klientów wyjdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-05-15 01:31
    Vision, wcale nie samobojstwo. Plus jest juz marką lekko drętwą i nie zawsze pozytywnie kojarzoną (ma opinię marki drogiej i biznesowej, powtarzam, opinię, nie musi mieć to pokrycia w faktach). Wypromowanie Vodafone w Polsce to TYLKO kwestia kasy. Najprawdopodobniej nazwa będzie mieszana, jak napisał Gumek. Heyah tez nie byla wczesniej znana,a teraz po 2 miechach ma rozpoznawalnosc 80% wsrod młodych ludzi. Klient poza tym wcale nie musi wiedziec, ze zmiana marki dotyczy tej samej firmy - wszystko kwestią strategii.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-15 05:11
    ***Ania rozumiem, ze opierasz sie na wynikach rzetelnych badan, a nie wlasnym (czy znajomych) postrzeganiu marki? Bo badania pokazuja, iz Plus przede wszystkim kojarzony jest z najnowszymi technologiami i profesjonalizmem. Co do cen respondenci plasuja Ere i Plusa na tym samym poziomie. Powtorze po raz kolejny, bo widac ze uparcie do niektorych to nie dociera, ze wprowadzenie Heyah nie mozna porownywac do zmiany nazwy z Plusa na Vodafone!! To dwie ZUPELNIE INNE operacje rynkowe i marketingowe. Rece opadaja jak liscie, jak co niektorzy wszystko upraszczaja... To tak jak by porownywac wprowadzenie na polski rynek samochodow marki Deliber oraz zmiane nazwy z BMW na Suncar.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-15 12:09
    vision: Widzę że masz zasadę, każde zdanie jest dobre, jeśli jest identyczne z twoim. Co niektórzy wszystko upraszczają? Może i tak, ale mają do tego święte prawo. Ty zaś bardzo wszystko komplikujesz. Tak jak Heyah jest brandem firmy PTC, tak Plus GSM jest brandem firmy Polkomtel. Więc nie mów że do "niektórych" nie dociera. Dociera, ale mają tą wielką przyjemność posiadania innego zdania na ten a pewnie i na wiele innych tematów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 15:12
    RAFALS - z D2 nie masz racji. Właśnie leży przede mną "duża" karta sim "D2 Privat" z 1996 r. Nie ma na niej nic o Vodafone (ale jest reklama Motoroli :-)). Jednak od początku istnienia sieci D2 (albo prawie od początku) Vodafone ją kontrolowała. Dzisiaj spółka nazywa się Vodafone D2 i niemieckie władze, jak to bywa w prywatnym interesie, nie wtykają swoich brudnych paluchów do tego interesu. Niemieckie władze to nie polskie, gdzie chcą niby prywatyzować, ale jednak państwowa kontrola (poprzez swoich ludzi) wydaje się im lepsza... Vodafone Plus... pajorro ma rację - tak będzie i dobrze będzie, że tak będzie :-) Co do dyskusji nt. łatek przypinanych do sieci - ja "siedzę" w Plusie bo mam najtaniej - po prostu. Ważne jest też dla mnie nie zmienianie numeru - to mnie powstrzymuje przed niekontrolowanymi decyzjami po ogłoszeniu kolejnych cenników. Po pewnym czasie zresztą i tak wychodzi na moje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 15:16
    Wczoraj moja żona przyniosła mi opinię swoich koleżanek, że Idea jest najlepsza, bo ma najtańsze... dobre telefony :-) Tak też można podchodzić do tematu :-) Jednak na pytanie co powinien potrafić dobry telefon, już są problemy z odpowiedzią - oczywiście zdjęcia jeśli robi to już jest dobry :-) Z kolei po pytaniu o wysokość rachunków i porównaniu co która z ile może, okazało się, że moja żona może najwięcej. Sama się zdziwiła, bo raczej do tych spraw wagi dużej nie przykłada - ani do telefonów ani do pozostałych spraw - to ma działać jeśli już jest i tyle :-) Nie wiem czy czasem jej nie zmienię taryfy na Efekt Plus 30 - zmniejszy jej się nieco ilośc dostępnych minut, ale za to będzie mieć taktowanie sekundowe w niższej cenie abonamentu niż teraz ma Plus 40 z pełnym Plus Tobie). Jeśli dojdzie do tego strefa, to sądzę, że nawet nie będzie widać zmiaiany w ilości mintu (oczywiście tych przeciętnych - Efekt to pakiety kwotowe...).
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-05-15 15:25
    Oby tylko z VODAfone nie wyszło WATER-GATE :) Jak VODA przejmie PLUSa, a od nowego roku wystartuje nowy operator - mam tu na myśli O2 - to będziemy mieli u siebie takie same sieci jak w Junajtet Kingdom.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-15 15:32
    wlo:racja, nazywała się D2. Ale od momentu kiedy Vodafone ma większość udziałów w tej firmie salony są znajomo czerwone z jednym dużym napisem Vodafone. A tak naprawdę to mam to gdzieś czy operator będzie się nazywał Plus, Minus czy Vodafone. Jeśli tylko będę zadowolony z jego oferty to nazwa ma mniejsze znaczenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-15 15:47
    ***RAFALS: Widzisz, tam gdzie nie wiem czegos, to wypowiadam sie w sposob stonowany i raczej pytajacy - patrz np. wiadomosci finansowe. Ty mowisz, ze masz przyjemnosc posiadania innego zdania - fajnie, szkoda ze nieprawdziwego. To tak jak bys patrzyl na trawe i uparcie twierdzil, ze jest czerwona, chociaz fakty mowia inaczej. Tak sie sklada, ze akurat psychologia produktu zajmuje sie zawodowo i swoich tez nie wyglaszam tutaj, bo tak mi sie cos wydaje, albo chcialbym aby cos tak bylo, ale dlatego, ze madrzejsi ode mnie opisali pewne prawa i zasady rzadzace pewnymi zjawiskami.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-15 16:03
    vision: pożyjemy zobaczymy jaka będzie nazwa operatora, czy stara (Plus GSM) czy łączona(Vodafone-Plus) czy może nowa (Vodafone). Jakże mi miło z takim fachowcem dyskutować, co nie zmienia faktu że dalej zostanę przy moim zdaniu. A co do trawy, o żeczach oczywistych się nie dyskutuje i ja tego nie robię. Jak jesteś w branży to wiesz, ze nieraz to co opisali mądrzejsi w książkach to jedno a życie to drugie. Są pomysły które na początku spotykają się z uśmieszkami ze strony fachowców a kiedy okazuje że osiągneły sukces to dodaje się je do podręczników. Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-15 16:13
    ups, ale siara "żeczach" mi się napisało. Chyba ogarneła mnie pomroczność jasna w tej zapalczywości do komentowania. Poprawiam - rzeczach. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-15 19:47
    jak na razie news dotyczy jednego akcjonariusza a sadze ze zaden z polskich akcjonariuszy nie podaruje sobie premii jaka bedzie musialo Vodafone zaplacic za przejecie pakietu kontrolnego w plusie i dopiero wtedy rozwazania o nazwie beda mialy jakikolwiek sens.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-15 20:21
    Odchodząc od tematu- ***wlo, zauważyłeś, że panowie z Nokii na stronie Gsmonline sugerują już zmianę 6310i na 6810... :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 22:13
    no widzę właśnie - chociaż telefon fajny (z możliwościami) to jednak nie dla mnie przez tą klawiaturę.... ale kto wie? może czasem jednak... ???
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-15 22:19
    Napewno pisze się wygodniej niż za pomocą normalnej :-) Telefonik fajny, nie powiem, ale lepiej poczekać na Nokie 6230 :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 22:20
    mówiłem, że za mala... zobaczę kiedy ją będę miał w ręce - może mnie wtedy przekona do siebie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-15 22:29
    Niektóre osoby to bardzo przyczepiają się do latającej tylnej klapki... Myślę, że w czerwcu już 6230 wejdzie do oferty operatorów. ***Deem wspominał, że w maju ma być w Ideii, ale jakoś nic nie widać :-)***wlo- fakt, 6230 jest trochę mała, ale pisali, że klawisze się w miarę wygodnie obsługuje, ma bardzo łądny design- taki normalny i koorek- cały czarny, a raczej taki grafitowy- coś a'la Nokia 5110. Widziałeś może jej test na GOL-u???
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-15 22:40
    Może trochę opóźniony jestem, ale chodzę sobie po stronie Simplusa, żeby zobaczyć do kiedy trwa promocja smsy za 15 gr ( bo zastanawiam się nad zmianą z taryfy 1 Sekunda na TEAM2) i widzę, że GPRS nie jest już jako promocja tylko stała oferta :-)) Ciekawe odkąd już tak jest ;-)) Szybki jestem :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-15 23:43
    Ludzie co wy wygadujecie? Chcecie sprzedac jedno z najlepiej rozwijajacych sie przedsiebiorstw polskich jakiemus zagranicznemu molochowi???? Osobiscie jestem zwolennikiem tego co polskie. Dlaczego Plus nie kupi jakiegos operatora za granica i nie zrobi rebrandingu na np. Plus GSM UA, albo Plus-i cos tam jeszcze???? Niech zostawia polskie marki w spokoju. W niemczech jest siec E-plus, ktora kontroluje Orange, a jakos nie zmienia swojej marki. W Hiszpani Optimus, takze kontrolowany przez Orange i tez nikt nie chce zmieniac marki przykladow moznaby mnozyc. Rynek telekomunikacyjny jest jedna z najlepiej rozwijajcych sie dziedzin w naszym kraju, dlaczego mamy oddawac to co te firmy juz wypracowaly gotowe jakims dupkom zza granicy...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-16 13:37
    To może zrobimy zbiórkę na pakiet kontrolny Polkomtela i Plus podbije świat ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-16 14:01
    **RAFALS: Udzialy zagraniczne to pakiet mniejszosciowy. A to, ze do czegos plus doszedl to efekt tego ze maja dobry system zarzadzania, optymalizacji kosztow itd., a nie dlatego, ze wlascicielem jest vodafone. On tylko jest wlascicielem i nadstawia reke w dniu wyplaty dywidendy. Jezeli ta siec sie bedzie tak dalej rozwijac jak to jest do tej pory, to zaden vodafone nie jest nikomu do szczescia potrzebny. Zreszta w niemczech tez wielu ludzi sie oburzalo gdy D2 Mannsesmann przejmowal Vodafone
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-16 14:14
    tkubon: tylko że system zarządania przygotowuje zarząd, który jest złożony z przedstawicieli akcjonariuszy czyli również Vodafone i TDC. A co do nadstawiania ręki po kasę, to właśnie polscy udziałowcy, a są w większości, przegłosowali już dwa razy wypłatę wysokiej dywidedy. Więc chyba to właśnie oni drenują firmę a nie zachodni udziałowcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-16 18:53
    tkubon - po wypłatę dywidendy raczej polscy udziałowcy bardziej dążyli... poczytaj newsy sprzed półtora roku. A lepiej byłoby, gdyby właścicielem firmy był ktoś kto się zna na telekomunikacji niż na ropie czy wydobywaniu i rafinacji miedzi... No właśnie - RAFAL mnie uprzedził z informacją o tym komu bardziej zależało na wypłącie dywidendy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-05-16 23:51
    Polkomtel to potężna firma. A wykupienie części akcji PLUS`a o niczym nie świadczy. Wydaje mi sie tylko, że powinno być lepiej, a dla nas klientów taniej. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-17 00:05
    *tkubon: a jakbys znal oferte sieci nalezacych do TDC to bys wiedzial ze oni nie tylko reke wyciagaja ale dali plusowi np. pakiety kwotowe i strefePlus o czym swiadczyc moze to, ze na litwie nalezaca do nich siec (bite) ma to od lat w ofercie...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: