7 marca 2005 r. MEDIATEL (do niedawna SM-MEDIA) rozpocznie świadczenie usług tanich połączeń lokalnych poprzez prefiks 1031 i preselekcję. Koszt jednego impulsu (naliczany co 3 minuty) w rozmowach lokalnych wynosić będzie 0,23 zł bez VAT w sieci MEDIATEL – jest to o 20% taniej niż w Planie Standardowym TP (0,29 gr plus VAT).
Stało się to możliwe po podpisaniu 28 lutego b. r. Aneksu do Umowy o Połączeniu Sieci z dnia 30 sierpnia 2004 r. zawartej pomiędzy Spółką a Telekomunikacją Polską S.A. Aneks przewiduje udostępnienie połączeń lokalnych przez MEDIATEL SA w warszawskiej strefie numeracyjnej dla abonentów TP S.A. Spółka nie ustaje w wysiłkach skierowanych na poszerzenie zasięgu swoich usług głównie poprzez wykorzystanie nowych możliwości wynikających z liberalizacji rynku telekomunikacyjnego i ograniczania monopolistycznej pozycji TP S.A. w ramach obowiązującego prawa telekomunikacyjnego.
Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa MEDIATEL, która swoim zasięgiem obejmie warszawski obszar tranzytowy. Celem kampanii jest przede wszystkim budowa świadomości marki MEDIATEL. Polska spółka wybrała najbardziej swojskie zwierze jako symbol kampanii reklamowej - krowę. Jak daleko polskiej krowie do usług telekomunikacyjnych - bliżej niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Przekaz kampanii jest genialny w swej prostocie, śmiały, a korzystanie z rady sympatycznej krówki jest gwarancją sukcesu kampanii i skutkować powinno zwiększoną znajomością samej marki MEDIATEL.
W związku z akcją marketingową dział sprzedaży MEDIATEL S.A. jest intensywnie rozbudowywany w całym województwie mazowieckim poprzez tworzenie sieci dealerów. Podpisanie umowy z MEDIATEL SA będzie możliwe przez telefon po uruchomieniu wkrótce infolinii – 0 801 80 1031.