Agencja marketingu mobilnego EL2 przeprowadza dla firmy British American Tobacco konkurs SMS-owy "Zima w Alpach". Jest to kolejny konkurs SMS-owy organizowany przez firmę EL2 dla tego koncernu tytoniowego.
"Wiele firm zdało sobie już sprawę jak efektywnym narzędziem jest marketing mobilny. Jego zastosowanie przyczynia się do wzrostu sprzedaży i zwiększenia lojalności klienta wobec marki. Stosując marketing mobilny można promować produkt przy optymalnym zaangażowaniu środków i wręcz z chirurgiczną precyzją dotarcia do odbiorcy" - mówi Izabella Siurdyna PR & Marketing Manager z firmy EL2.
Konkurs rozpoczął się 1 października i potrwa do dnia 30 listopada 2003 roku. Do wygrania jest 30 wycieczek w Alpy. Zwycięzcami w konkursie zostaną te osoby, które spełniły 2 warunki: odpowiedziały prawidłowo na pytanie konkursowe i przesłały najciekawszą propozycję hasła. Wyboru najciekawszych haseł dokona specjalnie powołana komisja.
Oferta wzięcia udziału w konkursie została skierowana za pomocą korespondencji prywatnej, wyłącznie do pełnoletnich osób palących, które wcześniej wyraziły pisemną zgodę na przetwarzanie ich danych.
Uczestnik zgłasza swój udział w konkursie wysyłając SMSa, w którego treści wpisuje imię i nazwisko oraz unikalny numer ID, który każdy klient otrzymał poczta. W odpowiedzi otrzymuje SMS zwrotny z pytaniem konkursowym. Jeżeli odpowie prawidłowo przechodzi do ostatniego etapu konkursu gdzie otrzyma SMSa z prośba o stworzenie trzywyrazowego hasła najtrafniej oddającego wyjątkowy charakter papierosów, których dotyczy konkurs. Wyłonienie zwycięzców nastąpi po zakończeniu konkursu.