Firma Intracall Telecommunication Services rozpoczęła świadczenie usług telekomunikacyjnych dla polskich klientów. Firma oferuje konta telefoniczne, dostępowe karty telefoniczne oraz usługę Intracall IP Phone pozwalające na uzyskanie tanich połączeń na telefony stacjonarne oraz komórkowe w kraju i za granicą, wykonywane nie tylko z obszaru Polski ale i całego świata. Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i biznesowych.
Podstawowym produktem oferowanym przez Intracall są różnego rodzaju dostępowe karty telefoniczne. Intracall oferuje 3 rodzaje kart w 6 nominałach. Są to karty Intracall pre-paid z dostępem z Polski, karty internetowe (PC to Phone / IP Phone) z dostępem z obszaru całego świata i karty międzynarodowe typu Callback także z dostępem z obszaru całego świata.
Zalety korzystania z usług Intracall to przede wszystkim możliwość korzystania z konta w Polsce i zagranicą (nie ma granicy dla usługi) oraz dostępność przeprowadzania rozmów z: telefonu do telefonu, telefonu do komputera, komputera do telefonu i komputera do komputera.
Jedno konto umożliwia użytkowanie wszystkich usług Intracall jednocześnie. Możliwe jest także uzyskanie wszystkich rodzajów połączeń - także lokalne! (przez VoIP).
Korzystanie z usług Intracall pozwala na duże oszczędności (nawet do 90%) w stosunku do tradycyjnego telefonowania. Także połączenia wewnątrz sieci Intracall są tanie, również ze względu na korzystną taryfikację.
Intracall oferuje rozwiązanie telekomunikacyjne dla wszystkich rodzajów firm (usługa nie jest ograniczona dotychczasowymi barierami technicznymi). Ponadto firma oferuje specjalny program oszczędnościowy dla firm i ich pracowników - firma może być jakby reselerem, który rozdaje konta telefoniczne swoim oddziałom, filiom czy pracownikom i centralnie nimi zarządza.
Korzystając z usług Intracall klient otrzymuje dodatkowy numer abonamentowy - ma do dyspozycji numer telefonu IP, do którego można dzwonić z wewnątrz oraz z zewnątrz sieci Intracall. Użytkownik zawsze ma pełną kontrolę swoich rozmów dzięki billingom on-line na stronie www.intracall.pl.
Pozostałe korzyści to sposoby płatności: zarówno pre-paid (Intracall) i post-paid (Intrafon), jak również możliwość zachowania przez użytkownika dotychczasowych aparatów telefonicznych (aparaty telefoniczne analogowe (standardowe) z bramką IP działają w trybie PSTN (Public Switched Telephone Network) - komutowana sieć telefoniczna i IP (Internet Protocol) - sieć internetowa, przenoszenie pakietów).