Energis Polska zapowiada rozpoczęcie świadczenia usług połączeń międzystrefowych na koniec października lub początek listopada. Spółka przeprowadza obecnie testy punktów styku z siecią Telekomunikacji Polskiej S.A. Po ich zakończeniu oraz uruchomieniu tzw. ringu północnego będzie gotowa do świadczenia usług na terenie całego kraju.
Dyrektor ds. PR, Marzena Rogalska, nie chciała ujawnić stawek, jakie będą obowiązywały klientów korzystających z usług głosowych - mają one być przedstawione na tydzień przed rozpoczęciem świadczenia usług. Rogalska zaznaczyła, że firma nie będzie przyciągać klienta najniższymi na rynku stawkami. Spółka nie będzie aktywnie zdobywała klientów indywidualnych, natomiast klientów biznesowych chce zdobywać wysoką jakością usług i obsługi klientów. Firmy, które chcą korzystać z usług Energisu będą musiały podpisać umowę, ponieważ spółka samodzielnie wystawia faktury.