Koma S.A. przejęła krakowską firmę MCCnet

Newsy
Żródło: Koma S.A.
Opinie: 2

Koma S.A., wchodząca w skład grupy Prokom, stała się posiadaczem większości udziałów krakowskiej firmy MCCnet Sp. z o.o. - specjalizującej się w unikatowych rozwiązaniach mobilnych. 

Koma S.A. przejęła 51% udziałów MCCnet, z opcją zwiększenia swoich udziałów do 76 %. Zaangażowanie Koma S.A. nie ogranicza się jedynie do inwestycji kapitałowej. Przejęcie przez Komę firmy MCCnet stwarza szanse na rozwój autorskich pakietów programów skierowanych do firm oczekujących usprawnienia funkcjonowania działów kadr, serwisu czy sprzedaży. Specjalizacja i doświadczenie MCCnet pozwoli Komie na zajęcie w grupie Prokom roli wiodącego dostawcy usług mobilnych, zarówno w segmencie B2B, jak i B2C oraz otwiera nowe możliwości uczestnictwa w projektach związanych z szybkim rozwojem sieci Wi-Fi oraz aplikacji IVR-owych (interaktywna informacja głosowa).

Dzięki silnej i stabilnej pozycji Komy oraz jej portfelu klientów, MCCnet zyskuje znaczną wiarygodność u swoich dotychczasowych odbiorców i w krótkim okresie ma szansę stać się firmą generującą znaczne zyski.

"Unikatowość części rozwiązań MCCnet pozwala tej firmie na oferowanie swoich rozwiązań również za granicą, co wraz z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej daje nam szanse dotarcia do zupełnie nowych rynków odbiorców. Uważam, że posiadanie większościowego udziału w firmie MCCnet znacząco poszerzy ofertę Koma S.A. zarówno pod względem produktowym jak i usługowym" - stwierdził Prezes Zarządu Koma S.A. Lech Cabaj.

Powstała w 2001 roku firma MCCnet koncentruje się wokół rozwijania rozwiązań mobilnych zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych. Programiści MCCnet'u opracowali unikatowe protokoły transmisji ulepszające jakość i podwyższające niezawodność przesyłania danych w oparciu o transmisję GPRS. Wiele spośród rozwiązań MCCnet nie ma jeszcze swoich odpowiedników Europie. Oferta firmy jest w szczególności adresowana do podmiotów gospodarczych: posiadających mobilnych pracowników, chcących uruchomić skomplikowane systemy infolinii, planujących wzmocnić proces komunikacji z klientem czy też zastosować niestandardowe działania promocyjne. To właśnie MCCnet "przecierał szlaki" wykorzystania systemów głosowych oraz technologii SMS do działań marketingowo - promocyjnych. 

Na zlecenie PTK Centertel zrealizował szereg serwisów głosowych takich jak: "Dźwiękówka" - przesyłanie wiadomości głosowych wraz z muzyką czy MRS - Mobilne Raportowanie Sprzedaży - system komunikacji i zarządzania pracownikami w terenie.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: