Komercyjne uruchomienie usługi „Push to talk” w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 106

Plus GSM 17 czerwca br. wprowadzi usługę „Push to talk” (Naciśnij i mów). Poszerza ona zakres funkcji telefonu komórkowego, umożliwiając komunikację głosową realizowaną przez pakietową sieć transmisji danych UMTS/EDGE/GPRS.

Usługa ta stanowi połączenie telefonu komórkowego z „walkie talkie” o rozszerzonej funkcjonalności, pozwalającej na obsługę połączeń grupowych i uniemożliwiającej prowadzenie nasłuchu przez osoby niepożądane. Głos przesyłany jest jednokierunkowo do osoby lub grupy osób zdefiniowanych w telefonie nadawcy.

Wysłanie wiadomości głosowej jest bardzo proste: wystarczy nacisnąć specjalny przycisk w telefonie i nie zwalniać go do zakończenia wypowiedzi. Użytkownik może definiować grupy, w ramach których wymieniane będą komunikaty głosowe. Może również udostępniać grupy kolejnym abonentom usługi przez wysyłanie zaproszeń.

Usługa PTT może stanowić atrakcyjną propozycję nie tylko dla służb ratowniczych, ale także dla klientów indywidualnych oraz firm wymagających od pracowników przekazywania na bieżąco swoich statusów czy raportów. Funkcję połączeń grupowych można wykorzystać w rozwiązaniach korporacyjnych przez tworzenie grup użytkowników na poziomie firmy, oddziału lub departamentu. Jest ona też niezwykle przydatna przy organizacji imprez masowych.

Usługa dostępna od jutra dla klientów biznesowych, aktywowana przez Dział Obsługi Klienta, może być uruchomiona na stałe (subskrypcja miesięczna), na jeden dzień, trzy dni lub tydzień. Cena za korzystanie z usługi przez klientów biznesowych wynosi: jeden dzień – 3,28 zł, 3 dni – 8,20 zł, tydzień – 16,39 zł, subskrypcja miesięczna – 50 zł (ceny netto).

W najbliższych dniach Polkomtel S.A. udostępni usługę Push to talk także klientom indywidualnym. Jej aktywacja będzie możliwa również za pomocą powszechnie stosowanych metod – przez SMS, IVR lub E-BOK. W aktualnej ofercie Plus GSM dostępne są następujące telefony dedykowane do obsługi Push to talk: Nokia 6020, Nokia 5140 i Nokia 6260.

Opinie:

Opinie archiwalne (106):

Komentuj

Komentarze / 106

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2005-06-16 18:47
    Kosztuje to 61 zł miesięcznie. Plus nieskończoność kosztuje 75 zł. Może mi ktoś wytłumaczyć sens korzystania z PTT ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomski pisze: 2005-06-16 18:48
    Napewno ktoś się znajdzie by korzystać z PTT, np. tak jak w notatce firmy...
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2005-06-16 18:49
    tu nie ma sensu Majorze Bieniu... :d
    0
  • Users Avatars Mini
    jadar pisze: 2005-06-16 18:51
    SUPER walkie talkie przez GPRS. Mozna rozmawiac z osobani ktore sa o 300 km odemnie jeszcze raz SUPER.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:51
    Major Bień - pomyśl trochę... transmisja pakietowa...
    0
  • Users Avatars Mini
    jadar pisze: 2005-06-16 18:52
    Spoko oferta np dal osob pracujacych na wysokosci. Nie bedzie juz: "Gieniu podaj mi cegle" krzyczane tak ze caly blok slyszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-06-16 18:56
    I tak oto cena zabiła całkiem fajną usługe..!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2005-06-16 18:56
    wlo: może jakaś samogłoska ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:59
    :-) A może ktoś mi powiedzieć, czy odtwarzacze iRiver z serii iFP700 to mają metalowe obudowy, czy plastikowe?
    0
  • Users Avatars Mini
    dave pisze: 2005-06-16 19:03
    Ptt obsluguje kazdy telefon z Symbianem (trzeba zainstalowac odpowiednia aplikacje). Ale z cenami to trochu przesadzili...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 19:08
    Co to za aplikacja?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-06-16 19:23
    no no, plus w tym roku szaleje....tylko pewnie za chwilę pojawią się wpisy że mógłby obniżyć cene sms :))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    admy pisze: 2005-06-16 19:25
    to czekamy na konkurencje
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-06-16 19:29
    Bardzo ciekawa usługa, gdyby tylko była tańsza... A może dla indywidualnych będzie taniej? Bo tak to chyba niewielu się znajdzie chętnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-06-16 19:31
    dave* niestety nie na wszystkich z symbianem jeszcze jest. na P910 nie widzialem. Ale rozwiazanie calkiem fajnie dziala , do pewnych zastosowan jest calkiem wygodnie a biorac pod uwage ze ludzie posluguja sie teraz komunikatami a nie dialogiem moze byc hitem wsrod mlodziezy. Dla biznesu glownie sluzby "mundurowe" ochrona , na budowach,
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-06-16 19:32
    Na początku wprowadzania nowej usługi cena jest zawsze spora, np. pierwsze mmsy kosztowały po 2,44. Cena spadnie jak prawie każdy będzie miał telefon z ptt
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-16 19:39
    no cena jest troche nie-ten-tego, ale jesli wszystkie sieci beda to mialy i beda "wpuszczaly" kazdego uzytkownika do siebie (czyli komunikacja z kazda siecia) to cena bedzie bardzo fajna.. :-) moze cieszyc subskrypcja na 1/3/7 dni -- w sam raz do testow i do wyrobienia sobie zdania na jego (PTT) temat.. ;-) co prawda telefonow jeszcze nie za wiele z tym ustrojstwem, ale im dalej w las tym bedzie tylko lepiej.. :-) a to super sprawa np. na otwartym terenie, budowach, jezdzie na dwa samochody, itp. :-) za usluge 10/10! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-06-16 19:40
    Ciekawe w jaki sposób wprowadzą to pozostałe sieci? I kiedy i za jaką cenę? Myślę, że może być taniej, pierwszy zawsze ma najgorzej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ta pisze: 2005-06-16 19:40
    ha na budowie?? a po co??? krotkofalowki kosztuja po ok 150 zl sztuka - mniej niz komorka, nie 3ba placic abonamentu, latwiejsze w obsludze - wiec... JA TO IDZE TROCHE DO BANI
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-16 19:41
    no i ciekawe czy bedzie mozna to miec tez w simplusie? ;-) bo jesli tak to bedzie super (tak na przyszlosc)! ale mysle, ze nie powinno byc z tym problemu :-D pytanie teraz jak sie tym poslugiwac? przez co to odtwarza dzwiek gdy mowi druga osoba? trzeba caly czas trzymac sluchawke przy uchu (bez sensu), a moze przez zestaw glosnomowiacy, np. wbudowany? ciekawe, ciekawe.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-16 19:44
    a o 2300 idea / era uruchomi testy dla technikow i powie, ze ona jako pierwsza uruchomila to komercyjnie.. :-P a tak na serio to calkiem fajnie, bo to zawsze kolejna mozliwosc na komunikowanie sie.. no i bedzie tak jak z mms'ami na poczatku (pomijajac cene) -- malo kto bedzie to mial, ale z czasem bedzie tego coraz wiecej.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-16 19:48
    teraz juz chyba kwestia czasu jest stworzenie komunikatora PTT -- PC :-) chociaz czy aby na pewno..?
    0
  • Users Avatars Mini
    goatee pisze: 2005-06-16 19:50
    To będzie przyszłość!!!!!!!!!!!! za rok dwa wszystcy beda uzywali ptt :) dla mnie super! Jeżeli Idea szybko (przynajmniej relatywnie) nie wprowadzi ptt namawiam szefa i przechodzimy na + nareszci nie trzeba bedzie obdzwaniac wszystkich pokolei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-06-16 19:51
    Cieszy innowacyjność Plusa, jednak ceny na razie skalkulowano na wysokim poziomie. Teraz tylko potrzeba więcej telefonów z obsługą PTT :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bary pisze: 2005-06-16 19:54
    czekam na ere teraz! przebija plusa i cena i dostepnoscia uslugi!
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-06-16 19:59
    bartplus* ceny calkiem przyzwoite, pamietaj ze to im ma nie zarznac rynku glosowego. bary* A TERAZ ODLOZ klawiature i wez leki bo chyba juz czas .
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-16 20:13
    wlo podobno nie sciagasz mp3 ani filmow :))
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2005-06-16 20:13
    Pewnie, że przyzwoite.
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-06-16 20:15
    Bardzo dobra usługa.. duży plus dla Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 20:42
    arczi - koduję sam, z własnych płyt ;-) to zabronione?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-06-16 20:44
    takie "łoki toki" tylko zasięg większy. Można jednym naciśnięciem powiadomić 30 przedstawicieli handlowych o braku premii w tym miesiącu. Ileż to czasu zaoszczędzi zapracowanym menagierom ze stolycy.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-16 20:45
    Zawsze cuś nowego i napewno zlapie sie ktos na to,a co do cen to napewno spadną szybko.Malo telefonow jak narazie z PTT,wiec malo chetnych...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 20:49
    Nie jestem z tych co muszą mieć wszystko i wszystkie nowości. Mam kilkadziesiąt, no - może więcej nieco, chociaż nie klikaset ;-) płyt, których słucham co jakiś czas. A to co jest na kilka dni to mam od tego radio - to jest podstawa mojej wiedzy muzycznej.
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-06-16 20:49
    spoko, przeciez gprs tez jak plus na poczatek wprowadzil, to byl abonament zeby mozna bylo wogole korzystac z uslugi + koszty transmisji danych i cenami powalal, ale wtedy to byla normalka dla plusa (najdrozsza siec). teraz jak konkurencja wprowadzi (idea za 2 lata;-)) wtedy ceny stopnieja i bedzie mozna korzystac:-) ciekawe czy dziala to w roamingu?i czy tez w ramach abonamentu???
    0
  • Users Avatars Mini
    gopix pisze: 2005-06-16 21:02
    Tylko zaraz... przypuśćmy, że zapłacę i będę gadał do kolegi to on też musiałby zapłacić, żeby mnie usłyszeć??
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-06-16 21:14
    Kretyni powinno byc za darmo przynajmniej do momentu upowszechnenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemek11 pisze: 2005-06-16 21:17
    dave* jakiego programu potrzebuję do SX1 żeby uruchomić PTT
    0
  • Users Avatars Mini
    mad pisze: 2005-06-16 21:52
    Z tego co mi ostatnio mowili w salonie ERY to PTT jest dostępne i jest rozliczane jak za sms
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-16 22:08
    HAhahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-16 22:31
    Dla biznesu... no może usługa sensowna.. ale indywidualnemu? Nie wiem po co
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-06-16 22:34
    mad: jasne...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-06-16 22:44
    zobaczymy jak to sie rozwinie - obecnie plus dla PLUSA - tylko niech ERA za pół roku nie mówi,że była pierwsza
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2005-06-16 22:49
    no, to już od jutra będę testowac n5140. ale pytanie zasadnicze - jeśli mam na koncie 2 abonamenty z aparatami z ptt, to czy do obu będzie trzeba dokupić tę usługę? innymi słowy - czy subskrypcja obejmuje wszystkie telefony na koncie, czy tylko jeden? bo jeśli jeden, to już się robi 100 pln/mies za dwie słuchawkofalówki :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2005-06-16 23:16
    Moim zdaniem cena zaporowa. biorac pod uwage ze rozmowa jest ograniczona( bo w jednym kierunku) powinno byc taniej i to duzo taniej. mimo wszystko dobrze ze plus to wprowadzil Wymusi to uruchomienie usługi w innych sieciach( judei nie licze bo ona 100 lat za urzynami) i obnizenie cen. Brawo plus
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-16 23:47
    jak Plus wymyśli jakąś nową usługę to zawsze odpłatnie!!! (!)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-06-17 00:14
    Ciekawi mnei tlyko jakość tej rozmowy, bo aby np ze Skype'a korzystać zalecane jest łącze conajmniej 256kb/s, a GPRS jest znacznie wolniejszy i jeszcze szybkość zależy od dużo czynników (np zasięg, czy nawet czy telefon sie porusza) więc ciekawe jak to sie sprawdza w praktyce
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-06-17 00:17
    **Krzysiek, coś chyba pomyliłeś prędkości, 256 kbp/s daje nam 32 kb rzeczywistego transferu, a tyle nie potzreba na rozmowe przez neta. Do tego wystarczy na upartego 32 kbp/s co daje nam 4 kb rzeczywistego transferu. Gadu gadu na rozmowie przez mic. pobiera 2.5 kb transferu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-06-17 00:39
    kb (kilobit) to wiem co jest, a kB (kiloBajt) tez wiem, ale widze, ze ty nie wiessz skoro dajesz kbp/s gdzie p oznacza / ale nie ważne, poważnie widziłęm, ze takie jest wymagane łącze do skapea
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-06-17 01:02
    No,ciekawe jak działa ten zwierz co sie zwie PTT:) może to bedzie rewolucja???:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dlugi pisze: 2005-06-17 02:01
    Troche drogo ale jak konkurencja zaoferuje tez ta usluge to moze byc ciekawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-17 02:18
    wlo jest legalne gdy masz oryginalne plyty :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-06-17 02:46
    Nie do końca rozumiem sens takiej usługi, ale zawsze to o jedną usługę więcej. Do zabawy w sam raz. A za te 50 PLN to mam rozumieć, iż mogę takie wiadomości wysyłac do każdej sieci? Bo jak tylko do Plusa to trochę drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-06-17 02:51
    PS: czyżby rychły koniec ery smsów? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2005-06-17 03:21
    + dla plusa moim zdaniem konkurencja to jeszcze długo tego nie wprowadzi. nawet nie słyszałem o testach
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2005-06-17 03:34
    jeśli era to ma i rozlicza jak sms to gratulacje jedno zdanie = sms= 20gr. A tak przy okazji czy ktoś wie jaką aplikacje ptrzeba aby PTT działało na symbianie winnych nokiach?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-06-17 03:43
    **GUCŁAW, JAKIE jedno zdanie= sms=20 gr? Poczytaj na czym polega push to talk...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-06-17 05:50
    przy tej kosmicznej cenie to tylko niestety fajerwerk techniczny - bo chyba trzeba być idiotą by uruchmić za 61 zł na aparacię te usługę skoro za 75 zł mozna mieć nielimitowane rozmowy wewnatrzsieciowe. Ale na wszelki wypadek moje 2 nowe aparaty które kupię do końca miesiąca na pewno bedą miały PTT chyba wezme 6020 dla mojej Pani i ew 5140 dla konusa (chociaż chyba 300 zł za tego "gumowca" to trochę szkoda skoro już na horyzoncie jest jego następca z literką "i"
    0
  • Users Avatars Mini
    siara pisze: 2005-06-17 09:26
    Dla porównania w niemieckiej sieci T-Mobile od października 2004 do 31 lipca tego roku mają za darmo! Po tej dacie będą płacić 1Euro za jeden dzień korzystania. W Plusie cena cena za jeden dzień jest podobna a to znaczy ,że korzystanie z PTT w Plusie jest relatywnie dużo droższe niż u nich. U nas powinno to kosztować max 1 zł na dzień. Ale przecież Plus jest znany ze zdzierstwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-06-17 09:44
    Cieszy wprowadzanie nowych technologii, ale póki co mogliby dopracować te już istniejące - E-BOK nie działa od wczorajszego wieczora.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucky pisze: 2005-06-17 10:33
    "siara" idac Twoim tokiem rozumowanie merc warty w niemczech; w przeliczeniu na nasze 400.000 pln u nas musi kosztowac 100.000; i wszyscy dealerzy merca sa znani ze zdzierstwa?? Przeciez chyba nikt naszym opom nie robi znizki na sprzet platforme i licencje o 75% ????? a moze sie czepiam; nie uwazasz ze Plus poniosl pewnie takie same koszty wdrozenia jak T-Mobile????
    0
  • Users Avatars Mini
    lucky pisze: 2005-06-17 10:37
    a poza tym pracuje w firmie ochroniarskiej i juz mielismy okazje widziec w testach ta usluge - nie mozna tu jej porownywac do plus nieskonczonosci, bo po pierwsze te nielimitowane rozmowy sa do bodajze wrzesnia; a po drugie w ptt slyszymy sie wszyscy naraz; jak w walkie talkie; i nie musze lazic wkolo budynku by zlapac zasieg
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-06-17 10:39
    PTT to coś takiego jak nielimitowane połączenia tylko że taniej... ale jest maly problem, bo żeby kożystać z tej uslugi trzeba mieć specjalny fon :/ ale jakby kazdy mial takie telefony to napewno bylo by to kożystniejsze od nielimitowanych połączeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucky pisze: 2005-06-17 10:40
    "mad" zaden op poza Plusem tego nie ma; wiem bo mielismy w firmie kilku przedstawicieli biznesowych; ten z Plusa zalatwil testy i chodzilismy z 5140; a Era i Idea nic nam nie zaproponowali
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 10:45
    yo_gi - gorzej... trzeba mieć NOKIĘ!! ;-D Zdaje się Samsung coś działa w tej kwestii, ale nie widziałem jescze Samsunga z usługą NiM ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 10:47
    lucky - tematu za ile operatorzy kupują sprzęt sieciowy ja już od dawna nie poruszam...
    0
  • Users Avatars Mini
    lucky pisze: 2005-06-17 11:04
    "wlo" masz racje; propozycje zakupu jakie dostalismy to byly tylko Nokie; podobno w jakiejs pierwszej fazie wdrozen tylko ta marka ma dzialac; docelowo wszystkie telefony z obsluga PTT; a co do sprzetu zakupowanego nie mam zadnej wiedzy; ale powiedz sam tak na zdrowy rozum; uwazasz ze taka Nokia np. sprzedaje Niemcom 4 razy drozej niz dla naszych opow? moge zrozumiec roznice ale nie takie i teraz pytanie, gdzie lepiej yc opem? jak dla mnie w Niemczech; przy tej zamoznosci nikt nie mowi ze 1 euro to drogo na dzien i inwestycja sie zwraca; na naszym rynku jak widac walczy sie cenami a kto chce byc innowatorem jest skazany na komentarze w stylu zdziercy. etc
    0
  • Users Avatars Mini
    tester pisze: 2005-06-17 11:17
    Widziałem testy PTT - bardzo przyjemnie - robione przez przedstawicieli nokii - on w poznaniu ona w wawie - zadnych problemow :) pokazali jeszcze jedną opcję ktora jest w nowych telefonach - dostepnosc danych userow. Podobnie jak satatusy na gg - wiecie kto ma wlączony telefon na swojej liscie a kto nie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2005-06-17 11:28
    Podobno testy sa w erze ale to nic pewnego co do idei toniewiem I "Popin" Ta usluga nawet w 1%nie zagraza popularnosci smsow
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 11:35
    lucky - no Push to Talk to technologia Nokii. Oczywiste jest, ze sami będą na tym zarabiać. Później dopiero się upowszechni kiedy spredadzą licencje. Tak jak z innymi technologiami w GSM było, które Nokia wymyślała. A wymyśliła ich najwięcej chyba ;-) Nie - powiem więcej - Niemcy więcej kupują więc... mają jeszcze taniej ;-) WujekM - a jakie masz źródło tej informacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-06-17 12:06
    Chciałbym zobaczyć jak to dziala w praktyce :-) Plusie może zorganizujesz jakieś pokazy w swoich salonach?
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 12:42
    U indywidualnych 80 pln'ów brutto, biznes 61 . Moim zdaniem za drogo, ale firmy korzystające normalnie z krótkofal. może się "nabiorą". *pkt za innowacyjność w naszym zacofanym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 12:43
    8pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 12:54
    Bartplus_zapomnij ;)dobrze ze jest GOL, a jaki sens tej usługi i że drogo?Wyobraźcie sobie że Firma X przeprowadza jakąś akcje promocyjną np kilkudniowe pokazy więc subskrypcja na tydzień i organizatorzy kontaktują się między sobą na maxa za 20zł.Jest sens?Tak...Jest Drogo?nie...a dla indywidualnych..jade na spływ kajakowy z kumplami na 3dni..włączamy sobie subskrypcje na pare dni za jakies marne 25zl i znowu mamy kontakt na okrągło.Jest sens?Tak.Jest drogo?Nie....i do tego ma służyć ta usługa
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 12:58
    a ta usługa była prawdopodobnie dostepna od dłuższego czasu dla dużych korporacji posiadających telefony w plusie..oczywiście nieoficjalnie
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-06-17 13:09
    *neko: ale jak jedziesz na ten "spływ", jedzie Was kilka osób (zakładam, że wszyscy mają tel. z PTT), to opłatę należałoby pomnożyć przez ilość osób. Drogo? WYdaje mi się, że tak - przynajmniej na początku
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 13:40
    Pedros77-drogo w stosunku do czego?subskrypcja na 3dni to 10zł oczywiście każdy musi mieć ptt i zapłacić te 10 zł...ale czym to jest w stosunku do opłat za rozmowy czy nawet plus nieskończoność..
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 13:42
    dlatego czekam z niecierpiwością na ptt dla indywidualnych w plusie i oczywiście zaopatrze sie w N5140 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 13:47
    Bartplus - jest pokaz w powerpoint działania usługi ;-) neko - dokłądnie ;-) Opłaty są zróżnicowane w przypadku nielimitowanej usługi. "Okresowe" są w tej samej cenie dla biznesu i dla indywidualnych. pedros77 - ale taniej niż kupować dwie czy trzy krótkofalówki albo kontaktować się klasycznie. W końcu nie trzeba na tydzień kupować abonamenu a na 3 dni - to 10 złotych tylko. A to już się na pewno opłaca. Generalnie usługa jest kierowana do firm - tych większych nawet.
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-06-17 13:48
    technologiczna ciekawostka ale rzeczywiscie za dosc wysoka cene - ciekawy jestem najbardziej opinii ludzi ktorzy beda wykorzystywac to w pracy - czy wogle gra jest warta swieczki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 13:48
    Jakby ktoś już chciał aktywować: Dodaj pluskod5 NIM1" dla usługi na 1 dzień, Dodaj pluskod5 NIM3" dla usługi na 3 dni, Dodaj pluskod5 NIM7" dla usługi na 1 tydzień ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 13:49
    neko - już pewnie jest, chociaż oficjalnie dopiero od poniedziałku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-06-17 13:56
    wlo - jeszcze do mnie ta prezentacja nie dotarła, ale to tylko pewnie kwestia czasu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 14:01
    lll - nie podchodziłbym tak do sprawy. Na co mają się nabierać niby? Krótkofalówka to prymitywna w sumie metoda komunikacji - nie dość, że o ograniczonym zasięgu (chyba, że ktoś ma wykupione pasma czy to tam trezba) to łatwa do podsłuchania bo analogowa technika. Tutaj masz praktycznie nieograniczony zasięg, praktycznie brak możliwości podsłuchania transmisji... Za to się płąci. I najważniejsze - nie każdy może to mieć. Tak jak najbardziej wyasioną wersję nie wiem - mercedesa może kupić każdy, tak nieliczni ją kupują ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 14:19
    ***wlo- ok, no może nie chodzi o nabieranie bo nikt nikomu nic na siłę nie wciska, ale ceny zaporowe ( indyw. 80pln/mies.). Nie za bardzo kumam zastosowanie w biznesie na szerszą skalę (może poprostu jeszcze nie widziałem manuala ;-) ). Na spływ(biwak, obóz) dla zabawy owszem, ale na dłużej nie widzę sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 14:21
    lll - a tym mercedesem nie? Ja powtarzam - nie każdy musi korzystać. Zauważ, że dwie strony co najmniej muszą to mieć aktywne. Takie, które potrzebują tego typu kontaktu. Czy normalny człowiek potrzebuje mercedesa z dwoma komputerami PC telefonami telewizorami i co tam jeszcze jest - barek z pięcioma gatunmkami trunków i kryształowe kieliszki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 14:23
    Zgadzam się - dlatego cena jest wyższa niż dla firm przy opłacie miesięcznej. Bo Firma kilka aktywacji uruchomi, a indywidualny? To biznes jest nie "co łaska" ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 14:27
    wlo- może merca+pc+tv -nie, ale te trunki hmmm (mogą być bez kieliszków) ;-). Piję poprostu do ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 14:29
    no nie "co łaska" ale 80pln no bez przesady. Przy 75 za nieskończ. 80 za ptt to jest przesada.
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 14:33
    NIe widzę poprostu co więcej da mi ptt od zwykłej komunikacji na co dzień (pomijam zabawy w wojsko na biwaku).
    0
  • Users Avatars Mini
    radgalez pisze: 2005-06-17 14:34
    w usa, w nextelu ta usluga jest juz od dobrych paru lat (co najmniej 5, bo wtedy sie z tym spotkalem). watpie czy PTT to technologia nokii, bo motorola miala juz telefony PTT kilka lat temu, a nokia wprowadza je od niedawna.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 14:48
    lll...ta usługa nie jest do codziennej komunikacji i nie jest po to aby ją zastąpić...porównanie do plus niesk. tez nie jest odpowiednie bo tam 75zł nie ważne czy na dzień czy na miesiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 14:51
    radgalez - chyba jednak o czym innym mówisz - przeczytaj dokłądnie. I przy tym pamiętaj, że motorola wymyśliła walkie-talkie ;-) To, że się porównuje PTT do W-T to tylko bardzo ogólne porównanie - to zupełnie inna technologia.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 15:12
    wlo-pisałeś coś o jakimś pokazie działania usługi...napisz gdzie jak możesz
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-06-17 15:13
    ciekaw jestem czy to w roamingu bedzie działało ? bo przy wyjezdzie na narty na tydzień bym odpalił albo chiciażby do łaczenia się z samochodami w drodze. W każdym razie usługa mi się bardzo podoba dawno na nią czekałem a ceny mam nedziejęże to tylko "testowe" - podobnie jak kiedyś jednosekundowwe naliczanie
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-06-17 15:16
    NEKO- OK. Masz rację. Pozostajemy przy tym że jest to usługa biwakowa.pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 15:16
    z tego co wcześniej gdzieś czytałem to ptt ma działać w roamingu ale nie wiem czy od razu
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 15:22
    bodopl - działa, ale za GPRS wtedy trzeba płacić. Nie trzeba domniemywać - piszą o tym wyraźnie przecież - nie czytacie chłopaki? "Usługa dostępna jest w sieciach partnerów roamingowych, u których dostępny jest roaming GPRS, w wysokości 1,25 zł (1,53 zł z VAT) za 50 KB danych (naliczanie opłat rozłączne dla danych wysłanych i odebranych)".
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-17 15:59
    wlo-no właśnie dlatego napisałem że gdzieś o tym czytałem ale mam dzisiaj mały zamęt i dlatego nie byłem tego pewny
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 19:50
    No proszę - nie dość, że na Symbiany jest oprogramowanie dla NiM to także jest w Java!! Prosiłęm GOLowiczów i się nie doczekałem a dostałem od człowieka, któremu powiedziałem o tym po raz pierwszy i tak go zaciekawiła technologia, że wie na ten temat więcej niż my wszyscy - w ciągu dwóch dni ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2005-06-17 21:33
    Usługi Instant Messaging obejmują także chat i wiadomości błyskawiczne,więc należy rozrózniać także samo Push To Talk.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-17 23:34
    Plusik szaleje. U konkurencji pojawi sie pewnie w przyszlym roku (wylaczajac Idee;) ) Cena spadnie a na chwile obecna z pewnoscia znajda sie tacy ktorym sie oplaci.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 01:07
    dt - no ja na pewno to przetestuję... kiedy tylko zdobędę jakiś telefon z NiM ;-) Jeden już jest do testów, drugi muszę załatwić jeszcze.Niedługo mam dwa PWA - 5140 biorę więc będzie z inną 5140 się łączyć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-18 02:12
    ja też czekam na swoje pwa i oczywiście 5140, choć rachunki mam niskie ale będę walczył o obniżene ceny jak lew ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-18 14:06
    a wiec jednak wprowadzili...a mieliśmy z *rebootem testować PTT w Visual Communicator ale nie mogliśmy się zgrać...
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek1995 pisze: 2005-10-07 17:09
    maciek1995@vp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Jon pisze: 2015-03-21 01:52
    i co działa te PTT po dziesięciu latach?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: