Komercyjny dostęp do Internetu przez sieć elektryczną

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita, Patt
Opinie: 71

Pattern Communications we współpracy z Zakładem Energetycznym Kraków SA.  zaoferował indywidualnym klientom w Krakowie dostęp do Internetu przez sieć elektryczną w technologii PLC.

Pierwsze w Polsce próby tej technologii zostały podjęte przed rokiem, zaś w ciągu najbliższych 2 tygodni - jak zapowiedziała spółka Pattern - na handlowych zasadach mają z niej zacząć korzystać pierwsi klienci.

- Próby technologii PLC przeprowadziliśmy w 7 zakładach energetycznych w Polsce, ale komercyjną umowę zawarliśmy dotychczas z ZE Kraków. Z innymi partnerami rozmawiamy - powiedział dziennikowi "Rzeczpospolita" Marcin Bodnar, prezes Pattern Communications. Spółka planuje zdobyć 3-5 tys. klientów zainteresowanych Internetem z gniazdek elektrycznych do końca br., a do końca 2003 r. 10-15 tys.

TARYFA SREBRNA
Została przygotowana z myślą o osobach, które korzystają z Internetu mniej intensywnie i nie chcą płacić tyle samo, co bardzo aktywni użytkownicy. W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej, nasi Srebrni Klienci mogą ściągnąć i wysłać 250 MB informacji. Po przekroczeniu tej ilości danych naliczane są dodatkowe opłaty za ściągnięte informacje. 250 MB jest równoznaczne z około:
- 10,000 obejrzanych stron www lub
- 100,000 krótkich e-mail lub
- 500 minut (10 CD) muzyki w formacie MP3 lub
- 25 download'ów programów lub gier
Ściągnięcie 250 MB przy wykorzystaniu modemu, jest równoznaczne z podłączeniem przez dial-up 24 godziny na dobę, w ciągu prawie całego tygodnia.

TARYFA ZŁOTA
Została przygotowana z myślą o osobach, które intensywnie korzystają z Internetu. W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej nasi Złoci Klienci mogą w ciągu miesiąca ściągnąć i wysłać 750 MB informacji. Po przekroczeniu tej ilości danych naliczane są dodatkowe opłaty za ściągnięte informacje. 750 MB jest równoznaczne z około:
- 30,000 obejrzanych stron www lub
- 300,000 krótkich e-mail lub
- 1500 minut (30 CD) muzyki w formacie MP3 lub
- 75 download'ów programów lub gier
Ściągnięcie takiej ilości informacji przy wykorzystaniu modemu, jest równoznaczna z podłączeniem przez dial-up przez prawie trzy tygodnie.

TARYFA PLATYNOWA
Została przygotowana z myślą o osobach, które bardzo intensywnie korzystają z Internetu. W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej nasi Platynowi Klienci mają nielimitowany dostęp do Internetu.

Rodzaj usługi

Taryfa Srebrna

Taryfa Złota

Taryfa Platynowa

Jednorazowa opłata instalacyjna i aktywacyjna

200 PLN

200 PLN

200 PLN

Abonament miesięczny

80 PLN

120 PLN

199 PLN

Ilość informacji w abonamencie

250 MB

750 MB

nd

Opłata za każdy rozpoczęty MB powyżej abonamentu dla danej taryfy

0,20 PLN

0,16 PLN

nd

Dodatkowo, użytkownik jest zobowiązany uiścić kaucję w wysokości 99 PLN, za urządzenie udostępnione przez Pattern Communications. Kaucja będzie zwracana w przypadku rezygnacji z usług. Wszelkie powyższe opłaty będą powiększone o należny podatek VAT.

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (71):

Komentuj

Komentarze / 71

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kennys pisze: 2002-07-12 11:52
    Trochę ten abonament za wysoki :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 11:55
    No dobrze,ale dlaczego tak wolno ta technologia jest wdrażana,pare bloków w Warszawie i teraz w Krakowie,przy takim tępie,to bedzie tylko technologiczną nowinka.Dobra ale tylko nowinka:P
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-07-12 12:06
    przy taryfie zlotej koszty sa jak SDI a tam nie ma limitow wiec cos tu chyba nie tak, te ceny powinny byc o 20 zl nizsze to wtedy tak owszem jest to konkurencja, oni porownuja do modemu jak ktos siedzi w necie tyle co e ich zlotym ti juz dawno ma SDI i zadnych limitow, a jak sie podzieli z sasiadem to polowe taniej wiec niech troche pomysla i zjada z cen
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-07-12 12:10
    NO TORSZECZK DROGO PPOWYCHODZIŁO TO ŁACZENIE SIĘ Z INTERNETEM JAK KTOŚ DUŻO SOBIE ŚCIĄGA DANYCH TO WCALE NIE MA TAK SUPER WESOŁO " ((( A JUŻ MYŚLAŁEM JAK PRZECZYTAŁEM NAGŁÓWEK ŻE WRESZCIE COŚ SIĘ CACZYNA ZMIENIAĆ NA LEPSZE : ((( SZKODA : ((
    0
  • Users Avatars Mini
    jacula2 pisze: 2002-07-12 12:10
    drogo..... drogo...... drogo... drogo...... a jaki transfer? wogole z takimi cenami to ja nie wiem ....... SDI wypada konkurencyjniej
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-07-12 12:12
    Troche drogo za 80 zł to ja mam stałe łącze bez limitów. Natomiast wdrażanie nowych technologi to zawsze coś ale niestety z taką ceną ta technologia szybko siądzie na dnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-07-12 12:25
    hubi: pomyliles sie. W taryfie zlotej jest limit 750 zl, a w platynowej nie ma limitu. Myslalem ze ta usluga bedzie tansza, czyli taryfa platynowa cos k. 80 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-07-12 12:29
    W porównaniu z SDI troche drogo (i do tego limit MB). Albo zejda z cen albo nie wypali.
    0
  • Users Avatars Mini
    5L33PY pisze: 2002-07-12 12:37
    wszystko zalezy jakie sa tego maxymalne transfery......
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx.xxx.xxx pisze: 2002-07-12 12:38
    ceny powinny być o wiele niższe
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-12 12:40
    SDI -- r00lez. A tu jakieś limity 750MB -- to akurat jeden film i kilka mp3 i po wszystkim. ŻENADA :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 12:42
    sdi z tpsa konkurencyjny do netu z gniazdka,pochwała dla tepsy czy cuś:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-07-12 12:43
    Popieram
    0
  • Users Avatars Mini
    amakos pisze: 2002-07-12 12:46
    W wiadomości nie ma nic o transferze, adresie IP (stały, dynamiczny). Ceny jak na polskie realia zwalają z nóg... (powinny być 50% niższe, z zarobiliby 100% więcej - dużo więcej ludzi skorzystałoby z oferty)
    0
  • Users Avatars Mini
    amakos pisze: 2002-07-12 12:47
    A poza tym te limity...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-07-12 12:55
    Limity rzeczywiście skromne, ceny wysokie, no i trzeba jeszcze zapisywać ile przesłaliści MB danych, by nas nie robili w człona. Kiedys jak o tym słyszałem, to była rewelacja, przy aktualnej konkurencji na rynku, te ceny są wyokie, choc przecież nie wszyscy mogą mieć net z kablówki i nie wszędzie telekomuna może włączyć sdi.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-07-12 12:56
    Fajnie testowali w 8 miastach a tylko Kraków działa, ceny żadna rewelacja, ktoś wspomniał o 20 pln mniej, powinno być połowę mniej i wcale nie przesadzam.
    0
  • Users Avatars Mini
    kasztan72 pisze: 2002-07-12 13:01
    polska pazerność nie zna chyba granic...to ma być konkurencja???pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2002-07-12 13:02
    a jaka jest pzepustoość tehgo łącze? ale i tak to nie jest konkurencyjna oferta !!! Za 99 zł i instalacje mam z kablówki łącze o przepustowości 512 kb/s i miesieczny trnasfer 16 GB!! po przekroczenie którego nic wiecej nie płacę tylko zmniejsza sie przepustowosc łącza - cos takiego jak dialup
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-07-12 13:03
    Mieszkam obok zakladu energetycznego i chyba zrezygnuje z mojego lacza an kozysc energeciarzy!Tylko ciekawi mnie jaki jest transfer!Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-07-12 13:05
    a transfer? Widze ze dialog wypada najlepiej. 128 kB ISDN'a za 103 zl brutto/mc zdecydowanie bije wszystkie pomysły. No i oczywiscie modem ISDN jest w terminalu gratis.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-07-12 13:07
    spokojnie z tymi cenami, jesli transfer będzie szybki a klientów mało (bo ceny, jak to zwykle na początku, wyśrubowane) to pójdą po rozum do głowy i obniżą ceny. Pamiętacie ceny pierwszych centerteli? A wracając do sprawy: MSZ najważniejsze jest upowszechnienie tej usługi + szybkośc przesyłu, a nie ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 13:21
    dwie taryfy zależne od ilości pobieranych z sieci informacji: srebrną w cenie 80 zł miesięcznie za 250 MB (to ilość informacji, której ściągnięcie z Internetu za pomocą zwykłego modemu trwałoby 6 dni po 24 godziny na dobę) i złotą w cenie 120 zł za 750 MB. Oprócz tego pobierana jest jednorazowa opłata instalacyjna w wysokości 200 zł i kaucja zwrotna za modem - 99 zł (wszystkie opłaty netto). tyle więcej z komunikatu szybkość sobie łatwo praktycznie można wyliczyć:P
    0
  • Users Avatars Mini
    jacula2 pisze: 2002-07-12 13:31
    moze energetycy musza placic wysoki haracz dresiarzom z TePsy i dlatego im malo z tego zostaje ???
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-07-12 13:36
    bodzio chodzilo mi o to ze w SDI nie ma limitow
    0
  • Users Avatars Mini
    Berry pisze: 2002-07-12 13:37
    No wlasnie... jakim to niby modemem wyciagniesz 250 megsow w 6 dni? Przy predkosci 56kbit zrobisz to w 12 godzin. Te limity to jest kpina, tylko frajer sie nabierze. Poza tym Pattern nie odpowiedzial mi na zadnego maila jakiego do nich wyslalem. Ogolnie nie wchodzilbym.
    0
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2002-07-12 13:44
    Oni chyba zartuja !!!! takie ceny i ten limit !!! A co jak mam liczyc ilosc mb danych. To poprostu moze troszke tansza wersja modemu ! Kpina !
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-07-12 13:54
    balta: są programiki które liczą za Ciebie. Z drugiej strony 250 MB to dla większości użytkowników zupełnie wystarczająco. No może dla Was nie, orły i sokoły inetu, ale dla większości tak. Tylko ta cena....
    0
  • Users Avatars Mini
    amakos pisze: 2002-07-12 14:06
    Teoretycznie to jest tak: 56kbps = 56/9 (8+bit stopu) = 6,22 kB/s 6,22*3600s=22400 kB/h 22400 kB/s / 1024 = 21,875 MB/h 250 / 21,875 = 11,43 godziny = 11 godzin 24 minuty (około) Obliczone przy cały czas maksymalnym transferze - wartość czysto teoretyczna Ale te 11 godzin z hakiem to trochę mniej od tygodnia
    0
  • Users Avatars Mini
    amakos pisze: 2002-07-12 14:10
    Apetyt rośnie w miarę jedzenia - jeśli 250 MB można ściągnąć w 11 godzin przez zwyły modem ( no powiedzmy przez 20 - nie wszyscy mają takie super łącza i na okrągło ściągają programy) to jeśli będzie szybki transfer to tydzień - dwa i po limicie
    0
  • Users Avatars Mini
    mar_10 pisze: 2002-07-12 14:54
    Nie wiem dokladnie jakiego rzedu transfery beda osiagalne w tej sieci ale jesli beda one sensowne to limit 250MB czy nawet 750MB to wielkosci niezbyt duze. Na przegladanie www i czytanie poczty to wystarczy ale przeciez dobra predkosc przesylu zacheca do sciagania duzych danych (mp3, obrazki, filmy itp.) a wtedy taki limit przekroczymy w kilka godzin. Ogolnie wyglada to dosyc drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    japa pisze: 2002-07-12 15:13
    drogo !!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-07-12 15:41
    fajny pomysl, chociaz cena moglaby byc bardziej konkurencyjna. Ale fajnie ze cos takiego u nas wprowadzono. Mam nadzieje ze wraz z iloscia nowych abonentow cena bedzie coraz nizsza i ze uruchomia te usluge takze w innych miastach. Bo np. w Lodzi by sie taka konkurencja przydala. Ja za 128 kb/s przez kablowke place 122 zl. Wiec 199 to nie jest znowu az tak drogo. Jasne ze sa tansze rozwiazania. Ale ja mam praktycznie mozliwosc wyboru tylko kablowki. Tyle tylko ze na razie pewnie u mnie nic takiego nie bedzie. Podobnie jak nie ma w Lodzi neostrady. Wiec na razie kablowka jest monopolista jezeli chodzi o dostep do internetu. Ciekawe ile komputerow mozna podlaczyc do tego urzadzenia dostepowego i czy beda pobierali dodatkowe oplaty za podlaczenie dodatkowych komputerow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-07-12 15:42
    a moze jest juz jakis szczesliwy posiadacz internetu przez siec elektryczna na golu i moze sie podzielic swoimi wrazeniami. Ciekawe jak to chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 15:55
    Alibi zadałeś ciekawe pytanie,chodzi, o to czy np. biorąc pakiet Platynowy dla małej sieci bedzie możliwość podziału transferu jak to często bywa np.w sdi.Bez limitu przy dobrej szybkości i braku,a wlaściwie niemożliwości zablokowania udostępnienia netu przez sieć na inny komputer może się zrobić dość atrakcyjna tam gdzie nie ma internetu z kablówki.Chociaż u mnie zakładają sieć kablową za cenę 45zł.w kablu transfer 40kb/s.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Jac pisze: 2002-07-12 16:03
    Wszyscy pytają się o transfer: na stronie Patterna jedyne co znalazłem to :"Wszyscy, niezależnie od wybranej taryfy, będą mieć dostęp do prędkości nie mniejszej niż 256 kbs. " i wszystko jasne...limit maly ...oplata slona...
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-07-12 16:11
    To mialabyc konkurencja??????????????????? heheheheheheheh, 120 zl za 750MB, jak mozna mowic o konkurencji jak wiekszosc firm swiadczacych uslugi dostepu do netu albo jest drozsza od tpsa albo zasieg ma tak maly ze dotyczy to garstki osob. Mamy kapitalism i ceny dyktuje rynek, a w tym przypadku uslugodawca raczej nie jest zainteresowany obnizaniem cen
    0
  • Users Avatars Mini
    Bazyliszek pisze: 2002-07-12 16:54
    Limity na MB ściągane z sieci??? I to jeszcze za _taką_ kasę!? Który to mamy teraz wiek? Bo to mi zalatuje późnym średniowieczem... Ktoś tu chyba sobie żarty z porządnych ludzi robi...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-07-12 17:20
    na pewno drogo ale dobrze że pojawia się jakaś alternatywa
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-07-12 17:27
    niezly bajer, przynajmniej nie trzeba ciagnac dodatkowego kabla przez chalupe, ale te ceny i taryfy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dejwi pisze: 2002-07-12 17:39
    Ci co mówią o stałym łączu, to chyba mieszkają w blokach :-) Popatrzcie na ceny stałych łącz do domów jednorodzinnych. A czy drogo w porównaniu z SDI to zależy od prędkości jaką się potrzebuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-12 17:42
    Ciekaw jestem tylko jak wyglada przesył, ceny są w normie pod warunkiem, że transfer osiąga jakieś 100 - 150 kbps
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-12 17:49
    a juz myslalem, ze bedzie to lepsza oferta niz moje ACN, a tu niespodzianka :))) za 120zl to ja sciagnalem w zeszlym miesiacu cos ponad 2GB :)))) Ciekawe jaki maja transfer i awaryjnosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    cgX pisze: 2002-07-12 17:57
    no włanie ciekawe jaką ma przepustowość. Jeżeli transferek byłby spoko to Pakiet Platynowy nie wydaje sietaki zły, ale aby się kalkulował To busiało to by być ponad 128kbs
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-07-12 18:01
    a ja wam powiem ze studiuje w krakowie i dla wielu ludzi bedzie to zbawieniem, a to powod: bierzesz taka skrzyneczke i idziesz na nowe mieszkanie, rozwiazanie szczegolnie dobre dla wedrujacych, w grupie na pewno 2 kumpli to bierze, jeden nawet zalapal sie w fazie testowej, ale musial to uchodzic... takze gdy bylo malo ludzi /tzn wogole/ to kolega na transfer nie narzekal, o konkrety nie pytajcie bo nie wiem, ale jak kupisz taka skrzyneczke to nie musisz w domu uzywac tylko ze soba nosic, to jest taki "mobilny " internet :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-07-12 18:03
    wole moje sdi... Troche drogo i wolno ale przynajmniej bez limitow
    0
  • Users Avatars Mini
    ZK pisze: 2002-07-12 18:16
    Tylko jeden komentarz cisnie mi sie na usta (klawiature ;]): buahahahahaha Przy moim domowym sciaganiu to limit "zlotej" ;] taryfy wykorzystalbym po 4h, a platynowa jest za droga w stosunku do konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-07-12 18:58
    Nie jest to tanie ale fajnie, ze wreszcie rozwiazanie ujrzalo swiatlo dzienne. Ciekawym tylko kto robi im billingi zatem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-07-12 19:01
    no to ta super oferta raczej nie ma szansy zaszaleć na naszym rynku. A miało być tak tanio szybko i dobrze. Poczekajmy jeszcze na faktyczny transfer (narazie firma deklaruje nie mniej jak 256 kbit/s) i na to co będzie w umowach, a czar pryśnie zupełnie. No to ustwiajcie się w kolejce do Pattern'a. A tak przy okazji we władzach spółki jest Jakub Tropiło, były wiceminister Skarbu Państwa. więc może troszkę obietywizmu przy wypowiedziach na temat TEPSY nie zaszkodzi (a nie same epitety)) bo jak widać jej oferta internetowa jest coraz lepsza, a konkurencja nie stara się aby zaproponować coś ciekawego.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-07-12 19:33
    jeszcze długo sie to nie przebije...z czym do ludzi...jakies ograniczenia...?
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-07-12 19:56
    a co sadzicie o neostradzie plius-po prostu rewelka!!! za 170 PLN mam trans 512/128 bez ograniczen ilosciowych, u mnie w wawie hula bez przeszkod-sprawdzalem transfer na numion.com i uzyskuje maksymalne predkosci!(trans zagraniczny wiadomo troszke gorzej, ale to jest naturalne-dochodzi wiele dodatkowych lacz itp.).Zawsze nienawidzilem telekomuny, ale zrobili wreszcie krok w dobrym kierunku-zajebiste lacze za w miare przyzwoita cene(za instalacje zaplacilem 70 PLN-wyrobilem sie przed koncem ubieglego miecha)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-07-12 19:56
    ...i zyc nie umierac moj modemik ADSL Siemensa czyni cuda i swieci tak przyjaznie zielonymi diodami ;)) nawet podczas rozmowy nie spada transfer. duzego wyboru nie mialem-telekomuna skutecznie zablokowala konkurencje w postaci kablowek, ale teraz jak pomysle, ze mam lacze za ktore instalacja kosztuje 800 PLN netto, a do niedawna abo kosztowal cos okolo 460 PLN netto-to jestem happy. Ale BOK maja do D... rozbiezne info od kazdego konsultanta, a od lokalnego uzyskalem info, ze to wogole w ciagu klku miesiecy nie bedzie dzialc :))).ogolnie nikt nic nie wie-a jednak dziala :))))))))) to je cala telepsiarnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-07-12 20:00
    aha-musialem zmienic number bo moja stara centralka nie obslugiwala, ale to tylko koszt 20 PLN-wszystkim ktorzy nie maja alternatywy i czekali na cos takiego latami(tak bylo w moim przypadku) goraco polecam :))
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-07-12 20:01
    madzer : przebije przebije. Przy szybkim transferze i wygodnej instalacji ( brak dodatkowych kabli) znajdą się chętni. A jak zejdą z cenami to usługa stanie sie masową.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-12 22:00
    Zk, w 4h to byś nie dał rady bo transfer by Ci nie pozwolił :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-07-13 00:31
    dość drogo... a jaka jest przepustowość łącza?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-13 00:56
    Ja tam zaciskam zęby i czekam na Neostradę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    djdab pisze: 2002-07-13 02:29
    Nastepni debile robia limity transferu danych TPSa juz sie przejachala na swojej neostradzie przez takie ceny i limity transferow, ale widze ze w Polsce nigdy sie niczego nie naucza. W dialogu mam za 140 zl z abonamentem telefonicznym ISDN 128kb bez limitu transferow i nie uwazam tego za ekstra oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    komar pisze: 2002-07-13 04:29
    ja mieszkam koło krakowa i mam łoncze stałe z prywatnej sieci rozprowadzajacej internet i moge sciagac ile chce bez limitów za stałą opłatom miesiecznom w wysokosci 40zł przepustowosc do półmega i mam gdzies modem a tym bardziej internet z gniazdka za cene z nieba a podłończenie mnie kosztowało 250zł
    0
  • Users Avatars Mini
    qbub pisze: 2002-07-13 13:06
    Zgadzam siem z przedmowcom. Mi dzisiaj podłączają sieć osiedlową - 220 podłączenie, 45 abo - i dziękuję energetyce za wielką łaskę pozdr all Kuba
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-13 13:20
    Grafomanstwo sie szerzy... wiem, ze takich rzeczy sie nie wypomina, ale to az oczy bola jak sie widzi cos takiego... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-13 13:25
    kaosone: dzieki Tobie wiem gdzie zmierzyc predkosc internetu i powiem Ci, ze jest lepiej, niz myslalem :))) Mam zawsze co najmniej 2 razy wieksza przepustowosc niz ta, za ktora place :))) Na polski internet siega to nawet czterech razy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-07-13 16:20
    nepomucen:to masz fajnie-notabene przepustowosc w ACN zwiekszyla sie drastycznie kilka dni temu(jakos przypadkowo zgralo sie to z wprowadzeniem neo+ ;) ), konkurencja powoli zaczyna dzialac. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-13 18:13
    kaosone: zeby jeszcze kazaa wykorzystywala te predkosci, a tu jak jest 10kB to sie ciesze :))) a mozliwosc mam, zeby szlo powiedzmy 128kB/s :)))) ACN ostatnio juz ktorys raz podwyzszyl przepustowosc, wiec sie ciesze, ze nareszcie sie ich doczekalem u siebie w domu :) kiedy wspomne modem...... ech...... :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-07-14 14:36
    djdab jak nie masz pojecia o tym co piszesz to nie pisz, zadnych limitow na neo nie bylo, byl taki plan ale nie zostal on wprowadzony. Rynek sie rozwija, jest coraz wiecej mozliwosci podlaczenia, ceny spadaja. Wszystko jest na dobrej drodze, troche cierpliowsci. _________ Kaosone skad masz takie informacje ze przepustowosc w acn zwiekszyla sie drastycznie???? nic takiego nie mialo miejsca. Przy podstawowej usludze mozna od dawan do niektorych zastosowan zwiekszyc przepustowcosc czterokrotnie (dla podstawowego abonametu niminalnie jest 128/96 )
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-14 18:52
    Giewont: ACN ciagle testuje zwiekszanie przepustowosci. Sprawdz sobie na tej stronie jaka osiagniesz predkosc. Ja place za 128, a mam na polski internet ponad 512, na Europe okolo 512, i im dalej tym mniej, ale nie ma na co narzekac :) Zreszta predkosc wysylania w ACN zwiekszy sie prawdopodobnie w najblizszym czasie. Konkurencja goni, wiec mozna sie spodziewac pozytywnych zmian (tak jak dali wieksza przepustowosc przy wysylaniu). Pozdrawiam uzytkownika ACN :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BusteR pisze: 2002-07-14 19:16
    Dlaczego tam nie ma nigdzie nic o predkosci?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-15 10:02
    Troszke chyba z tymi cenami przesadzili, ale jest to nowosc, wiec moga raczej sobie poszalec, poki konkurencja sie nie pojawi!
    0
  • Users Avatars Mini
    k0mp pisze: 2002-07-15 17:40
    Powaleni sa chyba...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-07-16 18:10
    Chyba jednak bedę wykorzystwywal gniazdko z prądem po staremu...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    djdab pisze: 2002-09-13 14:05
    Giewont: Jak nie bylo limitow na neostrade. Teraz nie ma a kiedys jak dopiero co ja wprowadzili to byly normalne limity wez sobie sprawdz stary cennik tepsy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: