Komputronik wprowadza do swojej oferty usługę Helpdesk. Klienci mogą skorzystać ze zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7.
Aby z niej skorzystać należy w sklepie stacjonarnym lub internetowym zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże nam m.in. z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także usługi hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.
Koszt usługi Helpdesk zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie od Komputronik.
Klienci Komputronik mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów. Serwis sprzętu obejmuje m.in. diagnozę sprzętu, czyszczenie, instalację systemu operacyjnego i oprogramowania oraz wymianę dysku i pamięci RAM. Dzięki temu w stary sprzęt można tchnąć nowe życie i przedłużyć jego żywotność.
Po ustaleniu wygodnego dla siebie terminu można skorzystać także z serwisu w domu lub biurze. Pracownik Komputronik przyjedzie pod wskazany adres i wykona m.in.: konfigurację sieci, instalację lub reinstalację systemu operacyjnego i innego oprogramowania, podłączenie urządzeń peryferyjnych, podłączenie i konfigurację urządzeń Smart, bądź rozwiąże inny problem IT.