Komputronik chce być jak Netflix

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0
Komputronik wprowadza usługę Subskrypcji sprzętu

Komputronik wprowadził usługę Subskrypcji sprzętu elektronicznego.

Dzięki tej usłudze podczas trwania dwunastomiesięcznej umowy płacimy stałą opłatę tylko za korzystanie ze sprzętu, a nie jego realną wartość, np. najnowszy iPhone 14 dostępny jest od 215 zł miesięcznie, podczas gdy jego rynkowa wartość zaczyna się od 5 199 zł. Po zakończeniu umowy będziemy mogli ponownie skorzystać z usługi Subskrypcji i wziąć na kolejne dwanaście miesięcy nowe urządzenie.

W ofercie Subskrypcji Komputronik znajdziemy smartfony, laptopy, tablety, komputery stacjonarne i smartwatche. By z niej skorzystać wystarczy wypełnić specjalny formularz lub odwiedzić jeden z salonów Komputronik. Zobowiązanie podpisywane jest na 12 miesięcy.

Sprzęt, z którego przestaniemy korzystać zostanie później odsprzedany w niższej cenie lub inni klienci będą mogli skorzystać z niego w ramach subskrypcji sprzętu.

Każde urządzenie w ramach Subskrypcji Komputronik jest objęte gwarancją producenta oraz posiada podstawowy pakiet ochronny SafeUp. Dodatkowo klienci mogą rozszerzyć swój pakiet do SafeUp+, który oferuje jeszcze większe wsparcie.

Zakresy pakietów ochronnych:

ZAKRES SAFEUP

(zawarty w czynszu najmu)

ZAKRES SAFEUP+

(dodatkowa usługa)

Zestaw PC

Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz serwisie i wycenę kosztów naprawy. Odbiór door-2-door i naprawa w 72 godziny.

Naprawa uszkodzeń portów USB / HDMI/ DP, kontakt ze Zdalnym Informatykiem i Konfiguracja Premium.

Monitory

Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz transport do serwisu.

Bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy w serwisie, naprawa zbitego ekranu i uszkodzenia portów USB / HDMI / DP. 

Laptopy

Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz serwisie i wycena kosztów naprawy. Transport do serwisu i naprawa zbitego ekranu.

Naprawa uszkodzeń portu zasilania, kontakt ze Zdalnym Informatykiem oraz Konfiguracja Premium.

 

Tablety

Folia ochronna z montażem, bezpłatną diagnozę problemu w salonie oraz transport do serwisu i naprawę zbitego ekranu.

Rozszerzenie pakietu ochronnego o bezpłatną diagnozę i wycenę kosztów naprawy w serwisie. Dodatkowo naprawa zbitego tyłu urządzenia.

Smartfony

Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz transport do serwisu. Zabezpieczenie folią ochronną i naprawę zbitego ekranu.

Bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy w serwisie oraz konfiguracja i naprawa zbitego tyłu urządzenia (z wykluczeniem aparatów).

Smartwatche

Naprawa zbitego ekranu, bezpłatna diagnozę problemu w salonie oraz transport do serwisu. Zabezpieczenie folią ochronną.

Bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy w serwisie oraz konfiguracja.

 

Najczęściej zadawane pytania dot. usługi Subskrypcji:

1. Czym jest usługa Subskrypcji?

Umożliwia ona długoterminowy wynajem sprzętu na zasadach abonamentu. Wynajem finansowany jest kredytem 0% (bez odsetek, bez prowizji, RRSO 0%), którego udziela Alior Bank. Subskrypcja obsługiwana jest bezpośrednio przez firmę Rent Up Europe S.A. przy współpracy z Komputronik S. A., który pełni rolę dostawcy sprzętu

2. Kto może skorzystać z usługi Subskrypcji?

Wynająć sprzęt mogą wszystkie osoby, które ukończyły 21 rok życia i posiadają ważny dowód osobisty.

3. Gdzie mogę skorzystać z usługi Subskrypcji?

Umowę najmu sprzętu zawrzesz w wybranych Salonach Komputronik.

4. Jakie produkty mogę subskrybować?

W ofercie Subskrypcji dostępne są takie produkty jak telefony, tablety, laptopy, komputery stacjonarne i smartwatche. Szczegółową ofertę poznasz w wybranych Salonach Komputronik.

5. Z czym wiąże się i ile trwa proces zawarcia umowy najmu?

Proces jest analogiczny do umów kredytowych i ratalnych. Wszystko dzieje się „od ręki” w Salonie i trwa ok. 15 minut.

6. Czy mogę wymienić urządzenie w trakcie trwania umowy?

Nie, dopiero po jej zakończeniu. Producenci przeważnie wypuszczają nowe generacje właśnie po 12 miesiącach, więc co roku można mieć najnowszy sprzęt.

7. Co zrobić, jeżeli sprzęt zostanie skradziony?

Należy poinformować o tym firmę Rent Up Europe oraz policję w przeciągu 2 dni od zdarzenia. Dalsze kroki zostaną przekazane po kontakcie.

8. Co w przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu?

Każdy sprzęt jest na gwarancji, a dodatkowo każdy jest objęty podstawowym pakietem ochronnym Safeup, a za dodatkową opłatą miesięczną istnieje możliwość jego rozszerzenia.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: