Koncert Kayah w ramach kampanii Sony Ericsson T290i i POP

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 16

W dniu 29 czerwca 2005 w Klubie Skarpa w Warszawie odbędzie się koncert Kayah podsumowujący wspólną akcję promocyjną Sony Ericsson i POP

W ramach wspólnej kamapnii Sony Ericsson i POP zostały wyprodukowane reklamy prasowe i telewizyjne z udziałem Kayah. Sony Ericsson objął też patronatem najnowszą płytę Kayah "The best & the rest". Została ona wydana przez wytwórnię Sony BMG, z którą Sony Ericsson działa na zasadzie umowy partnerskiej. 10 tysięcy płyt Kayah "The best & the rest" było w ramach kampanii promocyjnej rozdawanych w salonach sprzedaży wraz ze starterem POP oraz z zestawem Sony Ericsson T290i. 

Kampania Sony Ericsson i POP rozpoczęła się 29 kwietnia 2005 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-29 15:36
    czy oplaca sie inwestowac w marke ktora lada dzien moze zniknac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-29 15:37
    O kurka kayah na żywo już pędzę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-06-29 16:10
    cyt." wszyscy artyści to prostytutki..." koniec cytatu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-29 16:14
    moze i zniknie ale jeszcze pare lat wszyscy zamiast orabge i tak beda mowic idea...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-29 16:51
    A ja napiszę, że wystarczy jeden mały zabieg - cena zestawu w dół o połowę a ludzie sami wymiotą go z magazynu nie będzie potrzebna żadna Szczotkajah ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    linki1988 pisze: 2005-06-29 17:56
    kayah nic specjalnego mogli sie postarac bardziej
    0
  • Users Avatars Mini
    Wizzz pisze: 2005-06-29 18:09
    Kayah to chyba powinna Heyah reklamować, nie uważacie?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-06-29 19:10
    *Żurek - no ja napeweno nie, nawet przez pare tygodni... a tak w ogóle jaka marka (wieśniacka idea) taki artysta ją promujący (obtrzaskana przez wszystkie zetki, rmf-y i inne stacje dla motłochu po 10 milionów razy komercha w czystej postaci) - generalnie pewnie dla typowego targetu idei - rewelka ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    IDEAlna pisze: 2005-06-30 01:11
    Lennox, Idea i tak jest the best
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-06-30 12:16
    jak dla kogo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-06-30 12:27
    Szkoda że Kayah. Mogli dać większy wybór artystów nie wszyscy ja kochają. A pozatym pewnie mało ludzi by kupiło SE T290i beż tej płyty. Czystki magazynowe ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mucuss pisze: 2005-06-30 15:57
    @lennoa w jakiej to świetnej sieci ty jesteś? I co to jest TYPOWY target Idei? Nie musisz obrażac 8milionów klientów tej firmy... sam pewno z Nokią 3310 biegasz i cieszysz się z niej jak glupi do sera!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-30 19:36
    ja zostaje przy swojej taryfie ale nowy SE by sie przydał (ten mój ma niesprawny WAP)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-30 19:37
    rfajny artykuł. Chccceeee sie czytać
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-06-30 21:49
    nie widzę tu żadnego lennoa, ale to chyba do mnie, jestem w sieci: Plus, mój telefon to SE K700i, ale nie cieszę się z niego jak głupi do sera, telefon jak telefon... teraz co do obrażania 8mln klientów, nie... nie muszę obrażać ALE MOGĘ ! Pozatym nie obrażam całych 8 mln. dlatego użyłem zapewne nie zrozumiałego dla ciebie sformuowania "typowy target" chcesz wiedzieć jaki jest typowy target, proszę bardzo: 12-17lat, niska inteligencja, uwielbienie do kiczu, tandety, komercji narzucanej przez media, brak umiejętności samodzielnego myślenia (nie oznacza to braku myślenia, poprostu takim ludziom trzeba pokazać co jest dla nich dobre, a co złe, no i np. rmf i zet, tvn i polsat pokazują im że disco polo jest dobre, albo cokolwiek - to jest !) brak własnego zdania, brak jakichkolwiek zainetesowań, oczywiście to jest tzw. "typ idealny" nie występujący w naturze, ale to jest właśnie TYPOWY target idei, do którego ty się bez wątpienia zaliczasz, dlatego cię to tak ubodło zapewne
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-06-30 21:57
    dodam jeszcze że sam kiedyś byłem abonentem tej sieci, a mimo to nie przeszkadza mi to w wypowiadaniu takich sądów, wręcz to mnie do nich skłania... idea jest skierowana do wieśniaków, ale to nie znaczy że każdy jej klient jest wieśniakiem, ty np. jesteś bo tak bronisz swojej kochanej idei, czyli odpowiada ci ona, skoro idea ci odpowiada to pewnie nie masz wysokich wymagań co do swojego życia, pewnie śmigasz gdzieś z łopatą i rowy kopiesz, ale to nic złego, nie przejmuj się, nie każdy ma duże ambicje, ale wielu jest w idei mimo że tam nie pasuje, mimo że są bardzo niezadowoleni z usług tej firmy itd. itp. także jeżeli już to nie 8mln, a kilka (może 2mln, a może 5mln) mam nadzieje że tą wypowiedź dla odmiany zrozumiesz, bo z pierwszą to ci słabo poszło :D
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: