Otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie swojej informacji, że Xiaomi rezygnuje z marki Mi.
Od III kw. marka Mi zostanie zastąpiona przez główną markę Xiaomi. To ma być ułatwienie dla klientów, którzy często nie łączyli produktów Mi z Xiaomi. Produkty mobilne Xiaomi będą oznaczane dwoma markami: segment premium to Xiaomi, segment atrakcyjny cenowo to Redmi. Xiaomi wprowadzi także zmiany w logo swoich produktów. W przyszłości marki Xiaomi i Redmi będą także stosowane w całym ekosystemie.
Począwszy od trzeciego kwartału 2021 roku, seria produktów „Mi” firmy Xiaomi zostanie przemianowana na „Xiaomi”.
Zmiana ta ujednolici naszą globalną markę i zniweluje różnice w postrzeganiu jej oraz produktów.
Wdrożenie tej zmiany we wszystkich regionach może potrwać.
Wraz z wprowadzeniem nowej tożsamości marki na rynku znajdą się dwie odrębne serie produktów.
Produkty serii Xiaomi reprezentują szczytowe osiągnięcia technologii i oferują użytkownikom najwyższej jakości wrażenia.
Produkty serii Redmi to innowacje w bardziej przystępnej cenie i są skierowane do młodszych odbiorców.
Nazewnictwo serii produktów - Xiaomi i Redmi - zostanie z czasem zastosowane również w naszych produktach ekosystemu oraz IoT.
Mateusz Rzempała - PR Manager Xiaomi Poland