Koniec mBank mobile

Newsy
Opinie: 21

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

30 listopada 2014 r. firma Aspiro kończy działalność telekomunikacyjną prowadzoną pod marką mBank mobile. W związku z tym, z zachowując 30-dniowy termin wypowiedzenia, wypowiada wszystkie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarte zgodnie z regulaminami świadczenia usług mBank mobile oraz cennikami usług mBank mobile wraz z ofertami promocyjnymi oraz regulaminami promocji.

Od 1 grudnia 2014 r. przestają obowiązywać wszystkie regulaminy świadczenia usług mBank mobile oraz cenniki usług mBank mobile tj.: Regulamin świadczenia usług roamingu mBank mobile; Regulamin świadczenia krajowych usług łączności ruchomej mBank; Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile; Cennik usług mBank mobile - taryfa biznes; Cennik usług roamingu mBank mobile; Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru telefonicznego; Regulamin oferty Internet 100 MB; Regulamin oferty Internet 250 MB; Regulamin oferty Internet 1 GB; Regulamin promocji Internet - płaska stawka; Regulamin promocji Płaski starter II; Regulamin promocji Płaski starter; Regulamin promocji Długi starter; Regulamin promocji mZnajomi bis; Regulamin promocji mDealer; Regulamin oferty Internet za FREE; Regulamin Programu premiowego „Minuty za transakcje kartami kredytowymi mBanku”; Regulamin Programu premiowego „Minuty za kredyt gotówkowy”; Regulamin Programu premiowego „Minuty za kredyt samochodowy”; Regulamin świadczenia promocyjnego dostępu do numerów zaczynających się od cyfr 800 oraz 801.

Należy wykorzystać wszystkie dostępne na koncie prepaid środki do 30.11.2014 r., w związku z brakiem możliwości korzystania z nich w późniejszym okresie.

Istnieje możliwość zachowania dotychczasowego numeru telefonu dzięki przeniesieniu go do innego, wybranego przez siebie operatora w terminie do 30.11.2014 r.

Oficjalne podziękowania dla Klientów:

Szanowni Państwo,

mBank mobile rozpoczął działalność 13 grudnia 2006 roku jako pierwszy w Polsce wirtualny operator telefonii komórkowej. Przez cały okres funkcjonowania staraliśmy się utrzymać wysoką jakość świadczonych usług, przyjmując jako priorytet Państwa satysfakcję.

Serdecznie dziękujemy Państwu za korzystanie z naszej oferty i długoletnią współpracę, jednocześnie informując, że z dniem 30.11. 2014 r. mBank mobile zakończy działalność na rynku usług telekomunikacyjnych.

W ostatnich dniach naszej współpracy, chcielibyśmy utrzymać przyświecające nam do tej pory wartości, zapewniając Państwu możliwość utrzymania obecnego numeru telefonu, jak również proponując wartościową alternatywę dla oferty mBank mobile.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z preferencyjną ofertą pre-paid operatora Orange Polska SA, przygotowaną specjalnie dla klientów korzystających do tej pory z usług mBank mobile.

Jednocześnie informujemy, że wykorzystanie wszystkich dostępnych na Państwa koncie środków oraz minut promocyjnych zebranych do 15.10. 2014 r. w ramach promocji „Minuty na bank”, możliwe jest do 30.11. 2014 r. Ponadto, po 30.11.2014 r. nie będzie także dostępna usługa konto MOBILE.

Jeszcze raz pragniemy Państwu serdecznie podziękować za dotychczasową współpracę i korzystanie z naszych usług.

Z poważaniem,

Tomasz Gryglewski

Członek Zarządu

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    albin pisze: 2014-10-29 14:53
    W jaki sposób można odzyskać pieniądze z konta które mam ważne do 24.03.2015 roku. Na pewno nie zdołam ich wykorzystać w ciągu miesiąca.
    -1
  • Users Avatars Mini
    follow pisze: 2014-10-29 15:20
    Właśnie to powstrzymuje mnie przed choćby myśleniem o przeniesieniu się do jakiegoś witualnego operatora (a tu kurcze firmowany przez poważną instytucję). Nie dość że może się okazać efemerydą to jeszcze "łaskawie" daje 30 dni na wykorzystanie zgromadzonych środków. Jakby nie mogli zapowiedzieć choćby kwartał wcześniej, albo po prostu zaproponowac zwrotu. Wstyd i lekceważenie klientów Aspiro i mBanku.
    7
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2014-10-29 15:21
    Kolejni klienci załadowani w bambuko!Kiedy się skończy to bezprawie w tym popapranym państwie?
    1
  • Users Avatars Mini
    follow pisze: 2014-10-29 15:34
    Niby nie moja broszka, ale wkurzyło mnie to na tyle, że w formularzu kontaktowym mBanku napisałem: Z niejakim zdziwieniem przeczytałem informację, że firmowana Państwa i usilnie promowana marka telefonii "mBank mobile" (dostałem od Państwa starter choć go nie zamawiałem) kończy działalność i podaje tę informacje z 30-dniowym (sic!) wyprzedzeniem a po tym terminie środki zgromadzone na koncie przepadają. Nie neguję regulaminowości tego posunięcia, jednak z punktu widzenia kultury prowadzenia biznesu czy wiarygodności uważam je za fatalne. Moje zaufanie do Państwa (choć jestem tylko klientem banku a nie telefonii) zdecydowanie spadło (czego wyrazem jest choćby to, że chce mi się napisać tego maila w "nie swojej" sprawie.)
    5
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-29 16:48
    jaka to niby jest ta preferencyjna oferta w OrangePolska S.A. ?
    2
  • Users Avatars Mini
    toja pisze: 2014-10-29 17:23
    Zwróćmy uwagę na sposób komunikacji - nigdzie nie ma informacji wprost, że środki przepadną. Jest to dość typowy sposób postępowania wszystkich zamykanych dotychczas operatorów wirtualnych. W skrócie można to nazwać strategią "a może się uda". Na początku zachęta do wykorzystywania środków, po pierwszych skargach do UKE pojawi się gdzieś głęboko podlinkowany formularz zwrotu środków. Operator musi zwrócić środki, może tylko mieć nadzieję, że nie wszyscy się o to upomną, bo tak zrozumieją przekaz. Dość cwanie postąpiła tylko Sferia - nie zamykając operatora, ale praktycznie uniemożliwiając zakup doładowań tak by konta klientów straciły ważność.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-29 18:39
    Ja na to patrzę inaczej - przecież skoro mBank się wącha z Orange Polska to oczywiste jest to że mają identyczne standardy obsługi i praktyk względem klientów. A mało to było syfu względem mBanku? Już w głowie mi się przypomina jakaś strona internetowa niezadowolonych klientów "zrobieni w mBank", kilka pozwów zbiorowych przeciwko mBankowi także było lub do dziś się one toczą. Przecież w Orange Polska jest to samo - bagno, muł i wodorosty wychodzą na każdym kroku, musieli aż na stronie forum zamknąć bo tak wiele niezadowolonych osób było - a taki sam gówniany standard obsługi pozostał dziś. To czego wy oczekujecie po takich firmach? Że co, że nagle się nawrócą i po chrześcijańsku Wam zrobią "dobrze"? Po Orange Polska nawet na to nie liczcie, to firma zepsuta do kości... Po co naiwniactwo pchacie tam swoje pieniądze Bóg jeden wie czemu doładowując konta setkami złotych? Doładowywać za 100zł. najwięcej i starczy, lepiej być czujnym niż potem żałować. Ja zawsze powtarzałem - unikać Orange Polska i jak widać na załączonym przykładzie (i innych dostępnych w sieci) do mBanku też należy podchodzić z najwyższą ostrożnością. Na marginesie, pre-paid'y też odradzam - abonament to abonament, przynajmniej płaci się z dołu za wykorzystane usługi a nie z góry... nawet jeśli przyjdzie faktura na 500 zł. to zapłacę niż potem ma mi takie 500 zł. przepaść za darmo... tyle twardego spojrzenia na sprawę.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2014-10-29 18:52
    Do OrangeToDziadostwo: dostajesz 50 zł na karcie na start i podwójne doładowanie przez 3 miesiące niezależnie od kwoty doładowania. Jak się wydaje kto ma do 50 zł na karcie nie straci.
    4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-29 18:57
    #Kris - co ty opowiadasz, naprawdę? To co, doładuję 200(230) oni mi dadzą łącznie 460 zł. na konto? I to aż przez 3 miesiące non stop podwójnie? No aż się wierzyć nie chce że taka promocja! No proszę - to aż tak tonący brzytwy się chwyta. To znaczy że mają dużo odejść. W Orange zawsze tak było że jak im wskaźnik rezygnacji tzw. CHURN podskakiwał to wypuszczali lepsze promocje aby się ratować jak tylko można... a rezygnacje z Orange są najczęściej z powodu obsługi klienta lub ciężkich technicznych problemów, które co jakiś czas trapią klientów.
    -1
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2014-10-29 19:54
    Kris "zapomniał" dodać, że środki wpadają na konto promocyjne i są do wykorzystania jedynie w sieci Orange. ;-)
    1
  • Users Avatars Mini
    follow pisze: 2014-10-29 21:05
    mBank mi odpisał ale chyba nie zadali sobie nawet trudu przeczytania mojej wiadomości: "Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z mBankiem oraz jednocześnie przepraszam Pana za zaistniałe niedogodności. W nawiązaniu do przesłanej korespondencji informuję, że po zakończeniu działalności mBanki Mobile może Pan skorzystać z preferencyjnej oferty pre-paid operatora Orange Polska SA, przygotowanej specjalnie dla klientów korzystających do tej pory z usług mBank mobile oraz udział w konkursie. Projekt mBank Mobile był w skali całego rynku ciekawym przedsięwzięciem w historii mBanku. Wyrażał nie tylko chęć rozwoju oferty na wielu płaszczyznach, ale był też jednym z pierwszych pomysłów na łączenie usług bankowych i telekomunikacyjnych w sposób atrakcyjny dla klienta. Po latach, gdy definicja „banku w komórce” wraz z potrzebami klientów ewoluowała, formuła projektu MVNO wyczerpała się. Zastąpiła ją bankowość mobilna, w zakresie której mBank intensywnie się rozwija. Mam nadzieję, że powyższe infromacje okażą się pomocne. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/> Z poważaniem Anna Znyk Biuro Obsługi Klientów"
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-29 21:15
    hahahaha - no proszę, jak te dwie firmy wiele łączy. Zero merytorycznej odpowiedzi a za to taki sam słowotok i hańba jaką także uprawiają konsultanci Orange na liczne zgłoszenia i reklamacje. Dno, dno dno. DNO. /DanielR# czyli jednym słowem, kijem na dupę, nic specjalnego... w czasach no-limitu to promocyjne konto jedynie można na Internet wykorzystać w sumie...
    -3
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-10-29 21:49
    Czcze gadanie nic nie zmieni. Środki zgromadzone na koncie, w przypadku winy operatora (likwidacja działalności) podlegają zwrotowi na konto wskazane przez użytkownika. Nie można tak sobie wykasować środków wpłaconych przez klientów, jak się likwiduje przedpłacone usługi. Panowie z mBanku strugają głupa, bo jak rozumiem biznes nie wypalił, więc chociaż tych klientów, którzy jeszcze są próbują skubnąć. Oczywiście każdy użytkownik numeru mBank Mobile powinien już zgłosić skargę do UKE. Jakby to miało nie pomóc to jeszcze pozostaje kolejny pozew zbiorowy przeciwko mBankowi, ta instytucja wybitnie dba o swój wizerunek, tfu. Jak GG likwidowało działalność, to dostałem zwrot środków z konta bez proszenia się, wystarczyło tylko złożyć wniosek online.
    2
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2014-10-29 22:19
    W mailu który dostałem nie było nic że 50 zł oraz podwójne doładowanie to tylko do Orange. Sorry za wprowadzenie w błąd. Dopiero na stronie mobile przeczytałem że to tylko do Orange. Swoją drogą tak bogate firmy jak Orange i mBank mogły się "szarpnąć" na pełne 50 zł dla zaledwie 11 tysięcy klientów mBank Mobile. Nie stać ich na trochę więcej niż 500 000 zł ? To zaledwie kilka reklam w TV ... szkoda gadać. Co do środków uczciwie byłoby zwrócić je na konta w mBanku na dzień zamknięcia działalności. Chyba nie są to jakieś straszne sumy.
    2
  • Users Avatars Mini
    Andrzej pisze: 2014-10-30 10:30
    Szkoda że środki zgromadzone na koncie mbank mobile maja przepaść, powinni przelac na konta, a tak psują swoja markę. Nie wiedziałem że mBank mobile ma tylko 11 tys klientów..... Przykro że traktuja klientów jak śmieci.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-10-30 11:02
    Kolejny MVNO zwija interes. Od początku wiadomo było, że z dużymi graczami nie mieli szans. I tak długo wytrzymali. Sądzę jednak, że swoimi ofertami pogrzebali w mrowisku i przyczynili się do spadku cen. Ot dla przykładu regulator w Arabii Saudyjskiej wpuścił teraz na rynek MVNO (Virgin Mobile), gdzie twardo rządzi trzech operatorów. Powód: zwiększenie konkurencyjności, a co za tym idzie obniżka cen za oferowane usługi. Bez zdrowej konkurencji zawsze będzie drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    toja pisze: 2014-10-30 11:22
    Nigdzie mBank nie napisał, że środki przepadną, bo złamałby prawo. Napisał jedynie, że "środków nie będzie można wykorzystać po 30.11.2014", a to duża różnica. Intencją tego zapisu było to, aby równocześnie był zgodny z prawem, ale użytkonicy mieli wrażenie, że muszą środki wykorzystać, bo przepadną.
    2
  • Users Avatars Mini
    Stanowisko UKE (UKE może tylko prosić Aspiro) pisze: 2014-10-30 15:02
    Szanowny Panie, w odpowiedzi na przesłane przez Pana zapytanie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z dnia 30 października 2014 r. w sprawie dotyczącej zakończenia przez Aspiro S.A. działalności telekomunikacyjnej oraz wypowiedzenia przez Aspiro S.A. umów abonentom oferty mBank mobile, w treści poniżej uprzejmie wyjaśniam, co następuje. Przystępując do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ofercie pre-paid, abonent akceptuje warunki i zasady świadczenia usług, w tym kwestie dotyczące doładowań, okresy ważności konta, termin wykorzystania zgromadzonych na koncie środków, które dany dostawca usług określa w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz Cenniku. W przypadku Abonentów usług prepaid-owych (przedpłaconych) akceptacja warunków obowiązującego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych/cennika, następuje poprzez czynność faktyczną tj. włączenie się do sieci, wykonanie pierwszego połączenia. Obowiązujące przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 243) regulują poruszane przez Pana kwestie jedynie w odniesieniu do treści umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Ustawa nie normuje kwestii dotyczących usługi przedpłaconej (pre-paid) w omawianym zakresie. Kwestie te nie zostały również uregulowane w przepisach szczególnych wydanych na podstawie ustawy Prawo telekomunikacyjne. Szczegółowe zasady dotyczące świadczenia usług w systemie pre-paid, określają zatem regulaminy oraz cenniki świadczenia usług przedpłaconych. Mając na uwadze powyższe pragnę wskazać, iż dostawca usług w ofercie pre-paid, o ile nie przewiduje tego Regulamin świadczenia usług lub Cennik, nie ma obowiązku dokonywania zwrotu wpłaconych, a niewykorzystanych przez abonenta środków z doładowań. Niemniej jednak, dostrzegając problem jaki powstał na rynku z chwilą wypowiedzenia przez Aspiro S.A. w dniu 28 października 2014 r. umów abonentom oferty mBank mobile w zakresie wykorzystania przez nich zgromadzonych środków, w dniu 30 października 2014 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej podjął interwencję i wystąpił w tej sprawie do Spółki Aspiro, wnosząc o rozważenie przez Spółkę możliwości zwrotu niewykorzystanych przez abonentów środków do dnia 30 listopada 2014 r. lub do dnia przeniesienia numeru, w inny sposób. Liczę, iż powyższe przedstawione przeze mnie wyjaśniania będą dla Szanownego Pana pomocne. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE 801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub 22 534-91-74 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.
    3
  • Users Avatars Mini
    Stanowisko mBankMobile - klienta mają za nic pisze: 2014-10-30 17:54
    dziękuję za przesłaną wiadomość. Odnosząc się do Pani proźby wyjaśniam, że środki zgromadzone na koncie telefonicznym należy wykorzystać przed podanym terminem lub ewentualnym przeniesieniem do innej sieci. W przypadku braku ich wykorzystania środki przepadają. Mam nadzieję, że przekazana odpowiedź okaże się pomocna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dziadostwo mBank pisze: 2014-10-30 22:16
    Wielce pomocna odpowiedź mBanku, tak jak "nabitym w mBank", pomaga zrozumieć z kim mamy do czynienia. Jeśli Twój bank za Tobą nie nadąża, przejdź do mBanku, zachęca reklama. Pytanie bez odpowiedzi, czy zwykły klient nadąży za tym "cudownym bankiem", czy da się oskubać?
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-10-31 01:19
    M-bank jak Orange - te dwie firmy są siebie warte. Tak wiele ich łączy...
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: