Koniec testów usługi Kontakt 76 w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 90

Era zakończyła rynkowy test usługi KONTAKT 076. Wzięło w nim udział kilkadziesiąt tysięcy losowo wybranych klientów, którzy w zamian za otrzymywane w trakcie połączenia informacje reklamowe, płacili za rozmowę niższą cenę. Minuta połączenia w ramach tej usługi składała się z sekwencji 45 sekund rozmowy oraz 15 sekund informacji reklamowej dopasowanej do zainteresowań klienta. Przed rozpoczęciem każdej rozmowy, abonenci dokonywali wyboru czy chcą ją prowadzić w tradycyjny sposób według standardowych cen, czy też korzystając z nowej usługi - słuchać informacji reklamowych i płacić mniej. 
Usługa KONTAKT 076 spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i zadowoleniem ze strony uczestników testu - tylko 1% wyraziło niezadowolenie z usługi. Również reklamodawcy uznali, że KONTAKT 076 stwarza nowe, szersze możliwości komunikacji z odbiorcą. Podkreślali oni, że jest to pierwsze medium, które umożliwia tak bezpośredni kontakt z konkretnym odbiorcą, a ponadto ułatwia przygotowanie kampanii interaktywnej. W czasie trwania testów, za pośrednictwem tego nowego kanału komunikacji, swoje kampanie wyemitowały znane firmy z branży kosmetycznej, elektronicznej, finansowej i usługowej oraz cieszące się dużym czytelnictwem pisma.
Wziąwszy pod uwagę pozytywną ocenę uczestników testu, zarówno ze strony użytkowników, jak i reklamodawców, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. nie wyklucza włączenia KONTAKT 076 do stałej oferty rynkowej. Wydaje się, że w przyszłości usługa ta może stać się elementem pakietu usług standardowych, szczególnie w świetle zmian jakie zachodzą w wykorzystaniu telefonów komórkowych, które stopniowo stają się osobistymi urządzeniami do komunikacji multimedialnej zastępującymi klasyczne media.

Opinie:

Opinie archiwalne (90):

Komentuj

Komentarze / 90

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 18:49
    na GOLu ten post pojawi sie dopiero teraz, na konkurencyjnych stronach juz jest kilka godzin.
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-18 18:54
    gm: na innych stronach informacje o tym wydarzeniu sa od wczoraj.
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-01-18 19:00
    mam nadzieję, że udostępnią ją dość szybko
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 19:00
    moim zdaniem nawet niezly pomysl! Ale ciekawszym rozwiazaniem podobnym do tego bedzie w przyszlosci zapewne reklama telewizyjna przez telefon i podobnie jak tu po 45 sek ogladania siebie i gadania zobaczymy malą reklamówke!!!1 Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-18 19:00
    Jak wzieli pod uwage pozytywna ocene, to zamiast pieprzyc o "niewykluczeniu wlaczenia", powinni ja wczoraj wlaczyc dla wszystkich abonentow!
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-18 19:06
    do gm i muszka: gol poprostu spada na psy, spoznia sie z newsami i spojrzcie ile jest klikaczy w czolowce... zapewne przez ta glowna nagrode. A co do tej uslugi to moze ci wybrani klienci byli poprostu zadowoleni z tego ze placili nizsza cene za rozmowy, przekonamy sie jak 'kontakt 76' wejdzie naprawde w zycie. Pozdr, roody!
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2002-01-18 19:21
    Zeby tylko wprowadzili do stalej oferty rynkowej. I to wszyscy operatorzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-18 19:42
    przeciez ci co niechca mogli z tego nie kozystac, ale sa dobre strony tej uslugi duzo tansze rozmowy ja tam jestem za
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2002-01-18 19:52
    A Simplus dzisiaj konczy dzialanie uslugi "Roaming Pager".Mialem nadzieje ze albo przedluza albo wprowadza mozliwosc dzwonienia/smsowania.A tu przyszedl SMS klasy0 "Blabla zwijamy interes konczymy dzialanie uslugi w dniu dzisiejszym blabla" Wkurzyc sie mozna :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Leoniusz pisze: 2002-01-18 20:15
    dobrze ze jest mozliwosc wyboru przed rozmowa czy ma byc wlaczona czy nie. najwazniejszy jest wybor...
    0
  • Users Avatars Mini
    akrze pisze: 2002-01-18 20:27
    .... no tak - ta usługa była całkiem fajna. W tygodniu miałem 10 minut do wykorzystania a za każdą minutę (w sumie to chyba 45 sekund) płaciłem 10 gr+Vat. Myślę że na razie Erze brakowało reklamodawców bo tylko 2 razy słyszałem reklamy spoza Ery (NewsWeek i chyba Discovery). Szkoda że ją już wyłączyli i mam nadzieję,że przywrócą ją dla wszystkich abonentów. Pzdr Arek
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-18 20:41
    ale wiecie, przy takich warunkach (25 % "czasu antenowego" na reklamy) to minita rozmowy powinna kosztowac mysle tak w okolicach 15-20% ceny normalnej minuty... bo to na prawde jest nieludzkie - juz pominmy wygode, ale ja bym dostal cholery, jakbym tak mial rozmawiac... W TV czesto nie ogladam filmu tylko sobie nagrywam, zeby potem obejrzec i moc przewinac reklamy...
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-18 20:41
    Powiedzcie mi (Ci którzy korzystali z tej usługi) - co podczas słuchania przez Was reklamy słyszał abonent z którym rozmawialiście. Może była to cisza, a może był zmuszony słuchać to samo co Wy? Generalnie nie wydaje mi się aby ta usługa była dobra. Zastanówcie się - będą z niej korzystać osoby którym zależy na obniżeniu kosztów - a więc raczej ludziom mniej zamożnym. Segment rynku jest łatwy do przewidzenia. Z drugiej jednak strony reklamy zamieszczane podczas połączenia, aby były skuteczne muszą trafić do klienta który zechce np coś kupić lub skorzystać z jakiejś dodatkowej usługi - klienci do których kierowane będą te reklamy będą, siłą rzeczy wpadały w pustkę. Może się mylę, ale skuteczność tego typu usług jest symboliczna. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-18 20:52
    dexter: poczatkowo reklamy slyszala takze osoba do ktorej sie dzwonilo, pozniej pojawiala sie informacja z muzyka w tle "za chwile dalszy ciag rozmowy". Byla to bardzo dobra usluga, czesto z niej korzystalam i bylam niezwykle z niej zadowolona.
    0
  • Users Avatars Mini
    akrze pisze: 2002-01-18 21:01
    dexter: po wybraniu numeru poprzedzonego 076 słuchałeś 15 sek reklamy a później dopiero następowało połączenie. Już to że zacząłeś odsłuchiwać reklamę kosztowało Ciebie 10 gr i np. gdy numer do którego dzwoniłeś był zajęty to i tak płaciłeś 10 gr. ierwszej reklamy wysłuchiwałeś tylko ty a każda nastepną juz 2 osoby. Wiem, że wewnątrz sieci obie osoby słuchały reklam a np gdy dzwoniłem do Ideii to w tle leciała jakaś muzyczka czy coś takiego.. Super sprawa, jeżeli masz coś krótkiego do przekazania, bo do długoch pogawędek się to za bardzo nie nadaje, zresztą był tygodniowy limit.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2002-01-18 21:12
    Nawet fajne, mam nadzieje ze niedlugo bedzie dostepne ogolnie, bo mozna ograniczyc koszt korzystania z komorki, a to jest chyba w tym wszystkim najistotnijsze. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    zork pisze: 2002-01-18 21:16
    Usługa jest wypas, w Szwecji chyba tez jest coś takiego ale w sieci stacjonarnej
    0
  • Users Avatars Mini
    cekra pisze: 2002-01-18 21:26
    mega idiotyczny pomysł, jak w filmach na polsacie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    przycięty pisze: 2002-01-18 21:33
    dawjcie jeszcze darmowe fryty
    0
  • Users Avatars Mini
    wirusek pisze: 2002-01-18 22:10
    Fajny pomysł z tą usługą !!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2002-01-18 22:14
    Usluga spoko, bo tania, ale zaczely mnie juz denerwowac te reklamy - to samo na okraglo.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-19 10:40
    graffi: bo zapewne maja Idee albo + to narzekaja na Ere :)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-19 10:43
    graffi: a tak wogole to masz racje, nikt nikogo nie zmusza do dzwonienia w ten sposob, a faktem jest ze w sprawach biznesowych czas jest wazny takze watpie zeby ktos robil sobie przerwy na reklamy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-18 22:30
    Nadal ludzie protestują na nadmiar reklam w tv,które przerywają film,nie wyobrażam sobie jak mógłbym słuchać reklamy oczekując na rozmowe,już bardziej zgodziłbym się na reklamę w sms-ie,powiedzmy 15do20%sms-a zajętego reklamą,ale jeżeli ktoś uważa,że mu to odpowiada to czemu nie.A jeżeli do tego jeszcze ponosi mniejsze koszty no cóż takie czasy.pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-19 10:51
    Tak tylko zgoda na odbieranie połączeń z reklamami,dotyczy chyba wszystkich połączeń,a nie tylko rozmów przyjacielskich,a po otrzymaniu waznego powiedzmy telefonu odsłuchiwać reklamę nie widzę możliwości tego zastosowania w praktyce.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-18 22:31
    No cóż, pozostaje czekać kiedy wejdzie do oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2002-01-18 22:33
    poczekamy i przekonamy sie sami czy warto placic mniej
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2002-01-18 22:35
    będąc w erze nie miałem tej usługi i nie żałuję...
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-18 22:52
    do Kan: przy reklamach które zajmowałyby 15-20% "pojemności" SMSa niewiele pozostawło by na właściwą treść. Jest jeszcze jedna niedogodność takiego rozwiązania. Nie wiedząc ile znaków zajmować może reklama, wyślesz co prawda jednego SMSa ale po dołączeniu reklamy zostanie on podzielony na dwa. Odbiorca dostanie pociętego SMSa a Ty zapłacisz za dwa. Gra nie warta świeczki. Powtarzam moją opinię na temat reklam podczas rozmowy - dla mnie jest to berdzo złe rozwiązanie!. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-18 22:57
    A dla mnie swietne rozwiazanie!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_tr23 pisze: 2002-01-18 22:59
    robru: bo nie wiesz czego mozesz zalowac. Zamiast placic w szczycie 2zl by powiedziec swojej kobiecie ze juz idziesz na wyznaczone miejsce by chwilke poczekala, placisz tylko 0.12zl brutto. To w sumie gratuluje tobie ilosci kasy jaka masz w portfelu:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_tr23 pisze: 2002-01-18 23:01
    dexter: nikt nie zmusza Cie do kozystania z takiej uslugi sam mozesz decydowac i to jest zaleta takiej uslugi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-01-18 23:06
    fajny pomyślunek płacić mnie za złuchanie ględzenia jakiegoś facia tylko trochę wredna nazwa "KONTAKT 076" mam nadzieję że się zmieni ;) Życzę wam wszystkim wspaniałych ferii
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_tr23 pisze: 2002-01-18 23:11
    Tom14: chyba sie nie zmieni bo na poczatku KONTAKT 076 nazywal sie STREFA 076.
    0
  • Users Avatars Mini
    stan pisze: 2002-01-18 23:15
    Trochę się dziwię, że reklama (czytaj: drenaż mózgu) wchodzi do tej branży. Moim zdaniem jest to idiotyczne, żeby słuchać czegoś takiego w czasie rozmowy. Tajemnica tej usługi tkwi oczywiście w pieniądzach i jest ofertą dla tych, którzy są gotowi właśnie drenować sobie mózg za kilkadziesiąt groszy. Powodzenia! Pozdrawiam wszystkich. Stan.
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_tr23 pisze: 2002-01-18 23:19
    stan: moge Cie zapewnic (na moim przykladzie) ze po wysluchaniu reklamy i zakonczeniu krotkiej rozmowy nie pamietalem nawet co bylo w spocie reklamowym:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    zinman pisze: 2002-01-18 23:23
    Do Zinman: chytra przez ch - OOO!
    0
  • Users Avatars Mini
    stan pisze: 2002-01-18 23:46
    Piotrze, nie wiem czy warto wgłębiać się w temat reklamy, ale mówienie, że się nie słucha reklam jest chyba pocieszaniem się. Że reklama działa na podświadomość udowodniono już dawno. Niby jej nie słuchasz, ale w sklepie robisz rzut oka na regał i wybierasz chipsy konkretnej marki i nawet nie wiesz dlaczego. Gdyby było inaczej reklamodawcy nie wydawali by milionów na ten cel. No, ale to chyba temat na inną listę dyskusyjną. Poza tym szanuję fakt, że nie wszystkim przeszkadza faszerowanie reklamami, szczególnie kiedy ratuje to uczniowski budżet. :-) Pozdrowienia Stan.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2002-01-19 00:14
    Era N I E W Y K L U C Z A wlaczenia uslugo 076 do pakietu uslug. Nie no chyba padne ze smiechu!!!!!!!!!!!!!!! To po jaka cholere ja testowali????
    0
  • Users Avatars Mini
    pajdes pisze: 2002-01-19 00:30
    Pomysł bardzo zmyślny, jednakże poziom prezentowanych "reklam" odbiegał znacznie in "-" od akceptowalnego minimum. Swoje przegadałem....;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kjpp pisze: 2002-01-19 00:59
    Ciekawe rozwiazanie zawsze to mniejsze rachunki
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-19 01:10
    Pomysl KONTAKTU 76 jest moim zdaniem swietny i jak zostanie wprowadzony to abonenci Ery beda napewno z niego korzystac
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2002-01-19 02:52
    Skoro taki sukces i wszyscy zadowoleni to czemu usługa została przerwana ????
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-01-19 03:00
    era zepsutego sera:))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-19 03:18
    Ket, Marc, co wy chcecie od ery?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-19 03:21
    A co do usługi, to racja - nikt nie każe w ten sposób dzwonić, i pewnie nikt nie będzie tak dzwonił w sprawach biznesowych (no, może jkieś ograniczone osobniki) a powiedzieć "zaraz będę" jest w ten sposób dużo taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-01-19 11:52
    szkoda, ze era wycofała sie z K76 i tak enigmatycznie okresliła kiedy ta usługa wejdzie w cennik i czy wejdzie. W dzwonieniu np po taksówke czy w krótkich roznowach ponizej 1 minuty wychodziło taniej niz w tpsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-19 12:16
    kazdy jest zadowolony gdy mze placoic mniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-19 12:31
    Wiadomo ze jak za darmo to sie wszyscy ciesza! Oby to wystartowalo jak najszybciej bo Era siada na lopatki i jest daleko w tyle ze swoimi przedluzkami!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-19 12:44
    usługa przestała działać 16.stycznia dostałem sms od ery i jest mi bardza smutno bo to fajna sprawa była
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-19 12:59
    To usluga dla czesto dzwoniacych do znajomych, nie wyobrazam sobie aby pracownik mogl dzwonic do szefa, czy odwrotnie przez 076. Ale ja bym i tak nie korzystal nawet dzwoniac do znajomych
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-19 14:42
    W sumie to też jest jakiś sposób na zarabianie. Policzmy sobie, ile osób w sumie skusi się na taką promocje. Polacy lubią taniochę, nawet jeśli ma ona być w dodatkowy sposób niewygodna.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-19 14:43
    I coś odnośnie czasu, w chwili pisania mam na trzech zegarkach 12.25
    0
  • Users Avatars Mini
    akrze pisze: 2002-01-19 15:00
    Sądzę, ze lepiej jest zarobić 10 gr x kilkaset tysięcy użytkowników niż nie zarobić nic. Np w godzinach szczytu nigdy nie korzystam z komórki, tylko idę i szukam budki telefonicznej. No cóż - może era potzrebuje trochę czasu żeby policzyć i .... A co do dzwonienia do szefa - to też sie da - mówię że mam słabą baterię i że nie będę długo rozmawiał, a 45 sek czasami wystarczy aby przekazac jakąś wiadomość...
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-19 15:28
    a co do Ery..sadze ze w najblizszym czasie nic sie nie zmieni..nowy cennik jeszcze nie wejdzie skoro przedluzyli promocje pakietow sms do 14 marca..moze po tej dacie..zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-19 15:46
    A z ciekawosci: czy ktos, kto sobie aktywuje te reklamy bedzie mial mozliwosc zadzwonic do kogos bez sluchania reklam? Bo powiem uczciwie, ze (o ile nie zaistnieja warunki szczegolne) jak mi w trakcie rozmowy wyskoczy "prosze czekac, za 15 sekund dalszy ciag rozmowy" to prawdopodobnie bede raz prosil o wylaczenie tego czegos w przypadku dzwonienia do mnie, a jesli dana osoba nie wylaczy to po prostu bede sie rozlaczal wzglednie po prostu wrzuce tego kogos do filtra... Juz pomijajac brak wygody przy tago typu rozmowie, strate czasu, to jest to moim zdaniem po prostu okazywanie lekcewazenia. Byc moze jestem zasadniczy w tej kwestii ale przepraszam bardzo, moj czas i moje mnerwy rowniez sa cos warte, wiecej niz te kilkadziesiat groszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    akrze pisze: 2002-01-19 15:51
    Ramidus: Nie czytałęś uważnie poprzednich postów - jasne że nie musisz tego słuchać - jeżeli chcesz skorzystać z tej usługi to numer na który dzwonisz misisz poprzedzić prefiksem 076 np 076602900000. Wykrecając tradycyjnie numer nie słuchasz reklem !!! Pzdr. Arek
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-19 15:57
    szkoda ze nie obejmuje to tak taka:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-19 16:02
    akrze: a to przepraszam, usluga ma sens ;) glownie co prawda dla rozmow w stylu "sms'owym" - np. "spoznie sie kilka minut, wrzuc jakies zarcie do kuchenki" ;) - byleby nie powyzej 45sekund ;) Swoja droga szkoda, ze nie ma jakiegos standardu w tego typu uslugach (bo przez to nie bedzie na przyklad mozliwosci zablokowania rozmow przychodzacych z wlaczonymi reklamami). Zdrowka i dzieki za wyjasnienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-19 16:06
    Nie podoba mi sie ta usluga Lepsza jest bonus
    0
  • Users Avatars Mini
    Leoniusz pisze: 2002-01-19 17:04
    do Efena: w taktaku jest inna rownie ciekawa usluga - bonusy za polaczenia przychodzace z innych sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-19 17:16
    Oj a tu Cosmica jeszcze nie bylo? Co sie stalo!!!??
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-19 19:07
    A o ile placili mniej i jakie to byly reklamy?
    0
  • Users Avatars Mini
    akrze pisze: 2002-01-19 20:37
    Ja osobiście nie uszczęśliwiałem drugiej osoby reklamami, ponieważ dzwoniłem tylko gdy wiedziałem, że 45 sek mi wystarczy. Przypomniało mi się, że dwa lata temu to i 5 sekund niektórym wystaczało :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-01-20 00:01
    gruby_uj: ja mam Rozmowy Sponsorowane w POP-ku, od kwietnia 2001 roku, wylosowali mnie (spośród rzeszy POP-owców) na testu i do tej pory testują. Ostatnio nie dzwoniłem nigdzie bo mam abonament a POP-ek służy za "papierek" pod baterię.
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-20 00:24
    SKANDAL :) miec komore po to zeby sluchac reklam i placic kilka groszy mniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2002-01-20 01:18
    Ja uwazam, ze usluga jest ok. Nikt na sile nie musi z tego przeciez korzystac, a ten kto chce naprawde oszczedzac na rozmowach moze korzystac z strefy 076 i w ten sposob zaplacic mniej za rozmowy. Niestety cos za cos: albo normalna rozmowa, za ktora placi sie wedlug normalnego cennika, albo tansze polaczenie, ale zwiazane z wysluchaniem reklam. Albo rybka albo akwarium. Decyzja nalezy tylko i wylacznie od klienta :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-01-20 03:48
    Toc to debilizm. Ale coz... na takie pomysly moze wpadac tylko Era ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 05:17
    Kan, Ty nie wyrażasz zgody na otrzymywanie połączeń z reklamami - o tym decyduje dzwoniący wybierając przed numerem prefiks 76
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 05:21
    Efen, Qba, pogratulować wam tylko zwięzłych i precyzyjnych wypowiedzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    bobopik pisze: 2002-01-20 11:52
    A mi sie ta usluga bardzo podobala. za 10 groszy moglem rozmawiac prawie bez przerwy - szkoda ze ja zakonczyli ale mzoe bedize niedlugo zmartwychwstanie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-20 18:42
    Ludzie!!! Czy wy wszystkie posuniecia naszych operatorow musicie krytykowac???!!! Chyba 10 gr za minute, to nie to samo co 2 zl. Jak sie nie chce z tego korzystac, to sie nie korzysta!!!!!! wdze, ze najwiecej do powiedzenia maja plusowcy i ideowcy-wielkie wyrocznie i fachowcy. mszymaniuk i reszta jemu podobnych! Jesli jestescie tacy madrzy, to wesprzyjcie wasze sieci, bo jak na razie nie grzesza oneuslugowymi nowinkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-20 18:58
    Popieram Muszkę. Sam pomysł takiej usługi zasługuje na uznanie.W końcu kazdy abonent ma prawo wyboru czy chce rozmawiac z reklamami czy bez, i niech to własnie do niego nalezy koncowa decyzja!
    0
  • Users Avatars Mini
    peewee pisze: 2002-01-20 18:59
    Powinna taka usluga byc dostepna opcjonalnie dla wszystkich abonentow. W sumie tylko abonent %#$@$%#@%& reklam, a przy polaczeniach ponizej minuty takie rozwiazanie jest naprawde ekonomiczne i do zaakceptowania
    0
  • Users Avatars Mini
    peewee pisze: 2002-01-20 19:00
    Zlikwidujcie bota filtrujacego posty!!! Ja powyzej napisalem udsluh.u.j.acego !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-20 21:58
    Do graffi: Ty to juz chyba nigdy sie nie odpierdo.lisz, ale jezeli cie to bawi to nie widze nic przeciwko temu!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 21:59
    Qba, wcale mnie nie bawi! Jak przestaniesz pisać bez sensu to się odpier....
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-20 22:29
    Ja tam nadal popieram pomysl konaktu 76 i sam chetnie zaczalbym z tego korzystac jak najszybciej, bo dla mnie liczy sie to zeby miec jak najmniejszy rachunek /wiem, najlepiej by bylo nie dzwonic ale nie o to mi tu chodzi/
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_tr23 pisze: 2002-01-21 02:12
    muszka: glupio plusowcom i ideowcom ze u nich nie planuje sie wprowadzenia takiej uslugi wiec krytykuja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-21 03:34
    jak dadza 45 sek reklamy i 15 sekund rozmowy za 5gr to sie skusze :))))) rozmowa minutowa bedzie trwala 4 minuty, ale szpan ide przez wioske i slucham reklam, bo za 5 gr. a jak sie nagadam :))) po kazdej reklamie nie bede pamietal o czym byla rozmowa:))
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-21 03:52
    giewont: heh no to by bylo przegiecie zeby bylo 45 sek reklam, nie wiem czy znalazlo by sie na to tylu chetnych co na 15 sek reklam
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-21 11:02
    Oj garffi co z ciebie wyrosnie???
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-21 12:17
    Maciej+ przejrzales mnie, komentuje li tylko po to, zeby wygrac, cytuje: "mamone (samsona)". Ciesze sie, ze sa tak przenikliwe osoby jak Ty, bez takich osob swiat bylby smutniejszy... BTW: ostatnio snil mi sie "samson" - doznalem wzwodu oraz ejakulacji popartej nastepnie moczeniem nocnym... Maciej+ - bede wdzieczny, jesli nadal bedziesz tropil i tepil zlo. ide dodawac jednolinijkowe komentarze do telefonow. bedzie zmyla - w kolejnosci alfabetycznej, jednak od tylu, literka Z czeka... a teraz nieco powazniej i bardziej merytorycznie: nie przeszkadza Ci 15 sekund ciszy jak ktos do Ciebie dzowni? a z ciekawosci: przeszkadzaly Ci 5cio-sekundowki? tam tez wszak dzwoniacy oszczedzal... mechanizm identyczny, proporcje nieco inne (5ciosekundowki skuteczniejsze)
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2002-01-21 12:57
    Najwyzszy czas wprowadzic ta usluge do normalnego cennika!!! Ile mozna sie zastanawiac???!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-21 13:20
    Muszka: nie wiem jak inni, ale ja nie krytykuje pomyslu operatora, ale pomysl uzywania tego poza specyficznymi sytuacjami. Oczywiscie, ze im wieksza oferta tym lepiej, ale po prostu nie chcialbym, zeby ktos do mnie dzwonil z aktywowana tego typu usluga i czesc. Pozatem na razie sytuacja jest kiepska nie tylko w Idei/Plusie pod wzgledem "rozmow sponsorowanych" - ale w Erze rowniez (nie ma dostepnej tej uslugi - byl test i jak na razie cisza... Podejrzewam, ze ostateczne decyzje zapadna dopiero, jak sie okaze, ze reklamodawcy sa zainteresowani sponsorowaniem rozmow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-21 16:11
    Maciej+ - no to po prostu jestes specyficznym klientem (a wiec sytuacja pasuje do modelu) - wiec ta przyszla potencjalna oferta ery jest dla Ciebie atrakcyjna - choc na prawde wydaje mi sie, ze atrakcyjna jest dla stosunkowo niewielkiego odsetku abonentow... A ze z autobusu bys sie krepowal "pieciosekundowkowac" to cale szczescie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-21 21:22
    Qba, to było do mnie? Bo jak tak to GRAFFI jestem, a nie wyrośnie, bo już wyrosło :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-22 09:54
    Widac po tobie, ze jeszcze nie wyroslu i dlugo nie wyrosnie i nie obrosnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    pgonzo pisze: 2002-01-24 22:38
    Usługa może i fajna, ale nie jestem do niej przekonany, chyba że ceny będą dużo niższe, to wtedy...
    0
  • Users Avatars Mini
    askaa pisze: 2002-02-14 23:42
    jeżeli można samemu wybrać możliwość skorzystania z usługi w danej chwili to ok. Ale jeśli to jest włączone np na tydzień do każdej rozmowy to można się pochlastać, ja nigdy nie rozmawiam krócej niż 1,5 min.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: