Era zakończyła rynkowy test usługi KONTAKT 076. Wzięło w nim udział kilkadziesiąt tysięcy losowo wybranych klientów, którzy w zamian za otrzymywane w trakcie połączenia informacje reklamowe, płacili za rozmowę niższą cenę. Minuta połączenia w ramach tej usługi składała się z sekwencji 45 sekund rozmowy oraz 15 sekund informacji reklamowej dopasowanej do zainteresowań klienta. Przed rozpoczęciem każdej rozmowy, abonenci dokonywali wyboru czy chcą ją prowadzić w tradycyjny sposób według standardowych cen, czy też korzystając z nowej usługi - słuchać informacji reklamowych i płacić mniej.
Usługa KONTAKT 076 spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i zadowoleniem ze strony uczestników testu - tylko 1% wyraziło niezadowolenie z usługi. Również reklamodawcy uznali, że KONTAKT 076 stwarza nowe, szersze możliwości komunikacji z odbiorcą. Podkreślali oni, że jest to pierwsze medium, które umożliwia tak bezpośredni kontakt z konkretnym odbiorcą, a ponadto ułatwia przygotowanie kampanii interaktywnej. W czasie trwania testów, za pośrednictwem tego nowego kanału komunikacji, swoje kampanie wyemitowały znane firmy z branży kosmetycznej, elektronicznej, finansowej i usługowej oraz cieszące się dużym czytelnictwem pisma.
Wziąwszy pod uwagę pozytywną ocenę uczestników testu, zarówno ze strony użytkowników, jak i reklamodawców, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. nie wyklucza włączenia KONTAKT 076 do stałej oferty rynkowej. Wydaje się, że w przyszłości usługa ta może stać się elementem pakietu usług standardowych, szczególnie w świetle zmian jakie zachodzą w wykorzystaniu telefonów komórkowych, które stopniowo stają się osobistymi urządzeniami do komunikacji multimedialnej zastępującymi klasyczne media.