Discovery bez wyraźnej strategii na przyszłość telewizji

Newsy
Opinie: 0
Discovery bez wyraźnej strategii na przyszłość telewizji

Amerykański koncern telewizyjny Discovery ogłosił uruchomienie nowego globalnego serwisu streamingowego discovery+. W USA platforma zadebiutuje 4 stycznia 2021.

W grudniu discovery+ będzie dostępne także w Polsce w ramach oferty player.pl.

 

W naszym kraju Discovery ma w swoim portfolio usług online playera, tvn24 GO oraz jako udziałowiec canal+ także usługi online tej platformy satelitarnej. Dodatkowo Discovery zapowiada uruchomienie kolejnej usługi już wspólnie z Grupą Cyfrowego Polsatu.

 

W Stanach Zjednoczonych discovery+ zadebiutuje 4 stycznia 2021 roku we współpracy z Verizon. Klienci Verizon posiadający wybrane plany taryfowe otrzymają 12-miesięczny dostęp do discovery+ na platformie operatora.

 

Od zeszłego miesiąca discovery+ działa w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie głównym partnerem serwisu został Sky. Abonenci Sky Q mogą w ramach subskrypcji korzystać z discovery+ bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy. We Włoszech partnerem discovery+ będzie TIM.

 

W ciągu roku discovery+ zostanie uruchomione w ponad 25 krajach na całym świecie.

 

​​​​​Na rynku amerykańskim użytkownicy discovery+ otrzymają dostęp do ponad 55 000 odcinków serii o różnorodnej tematyce, ponad 2 500 bieżących programów i klasyków z portfolio kanałów Discovery, w tym HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel oraz Animal Planet. Będą mogli również obejrzeć nowe serie z udziałem popularnych osobowości, takich jak Chip i Joanna Gaines, Will Packer i Kevin Hart, Bobby Flay i Giada De Laurentiis, Amy Schumer, Carla Hall, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco i wielu innych.

discovery+ będzie dostarczać treści z gatunku non-fiction kanałów HISTORY i Lifetime, należących do A&E Networks, w tym ponad 1500 odcinków popularnych serii: Pierwsze 48 godzin, Bring It, Dance Moms, Ice Road Truckers: Drogi śmierci, Gwiazdy lombardu, Starożytni kosmici, Wojny magazynowe, 60 Days, Intervention czy Ghost Hunters.

Platforma udostępni także kolekcję programów przyrodniczych. W tej kategorii atrakcją będzie wyłączny dostęp online do oferty programów produkowanych przez BBC, m.in. The Mating Game, Planeta Ziemia oraz Błękitna Planeta, a także treści produkcji The Dodo. W tworzeniu programów discovery+ wesprą największe organizacje ekologiczne na świecie, w tym The Explorers Club, NRDC (Natural Resources Defense Council), The Nature Conservancy, Oceana i World Wildlife Fund.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: