Sieć Heyah ma już ponad 1 mln aktywnych klientów. Są to osoby, które chociaż raz doładowały samodzielnie swoje konto prepaid. Spytaliśmy Agatę Borowską, rzecznik prasową Heyah, co sądzi, o nowej, konkurencyjnej do Heyah ofercie Nowy POP. Według niej, odpowiedz na Heyah przyszła niespodziewanie późno: "Heyah rozpoczęła nowy etap na polskim rynku telekomunikacyjnym i wszystkie osoby pracujące nad projektem spodziewały się, że podobne oferty pojawią się znacznie szybciej. Czas reakcji jest bardzo istotny. W tym momencie konkurencja zareagowała o milion klientów za późno. Równocześnie powstawanie nowych, coraz bardziej atrakcyjnych ofert jest oczywiście zjawiskiem bardzo pozytywnym dla osób korzystających z telefonów komórkowych".
Rzecznik sieci Heyah zaprzeczyła, że jakoby dopiero teraz na polskim rynku rozpoczęła się "wojna cenowa". Według niej ruch w ofertach prepaid trwa już od wielu miesięcy, a w tym roku nastąpiła tylko intensyfikacja działań operatorów w tym segmencie. Według Borowskiej ewolucja ofert dotyczy głównie prepaidu ze względu na to, że w Polsce zaczyna funkcjonować powoli model włoski, czyli taki, w którym wzrasta popularność telefonów na kartę. Wynika to zapewne z tego, że Polacy nie chcą wiązać się umowami oraz chcą mieć pełną kontrolę nad kosztami swojej komórki. Według Borowskiej nie oznaczo to, że są to klienci nielojalni, bo np. w TAK TAK-u duży odsetek klientów ma ten sam numer od wielu lat.
Heyah nie zamierza gwałtownie reagować na ofertę Nowy POP. Borowska tłumaczy: "Od momentu pojawienia się na rynku Heyah było już kilka nowych propozycji - odpowiedzi konkurencji na oferte Heyah. Teraz powinno się pozostawić trochę czasu rynkowi na przeprowadzenie własnej analizy. Heyah nie jest marka reaktywną. Ma precyzyjny plan rozwoju, plan dialogu z klientem, który zamierza realizować". Heyah nie jest taryfą - jest czymś więcej - jest marką, która swoje działania wpisuje w różne sfery życia: komunikację, zabawę. Heyah to również styl, dlatego naszą ostatnią propozycją jest kolekcja Heyah."
Nadal w sieci Heyah są najbardziej atrakcyjne stawki na połączenia i SMS-y wewnątrz sieci, co ma przyciągać młodych ludzi.