"Konkurencja zareagowała o milion klientów za późno..."

Newsy
Opinie: 151

Sieć Heyah ma już ponad 1 mln aktywnych klientów. Są to osoby, które chociaż raz doładowały samodzielnie swoje konto prepaid. Spytaliśmy Agatę Borowską, rzecznik prasową Heyah, co sądzi, o nowej, konkurencyjnej do Heyah ofercie Nowy POP. Według niej, odpowiedz na Heyah przyszła  niespodziewanie późno: "Heyah rozpoczęła nowy etap na polskim rynku telekomunikacyjnym i wszystkie osoby pracujące nad projektem spodziewały się, że podobne oferty pojawią się znacznie szybciej. Czas reakcji jest bardzo istotny. W tym momencie konkurencja zareagowała o milion klientów za późno. Równocześnie powstawanie nowych, coraz bardziej atrakcyjnych ofert jest oczywiście zjawiskiem bardzo pozytywnym dla osób korzystających z telefonów komórkowych".

Rzecznik sieci Heyah zaprzeczyła, że jakoby dopiero teraz na polskim rynku rozpoczęła się "wojna cenowa". Według niej ruch w ofertach prepaid trwa już od wielu miesięcy, a w tym roku nastąpiła tylko intensyfikacja działań operatorów w tym segmencie. Według Borowskiej ewolucja ofert dotyczy głównie prepaidu ze względu na to, że w Polsce zaczyna funkcjonować powoli model włoski, czyli taki, w którym wzrasta popularność telefonów na kartę. Wynika to zapewne z tego, że Polacy nie chcą wiązać się umowami oraz chcą mieć pełną kontrolę nad kosztami swojej komórki. Według Borowskiej nie oznaczo to, że są to klienci nielojalni, bo np. w TAK TAK-u duży odsetek klientów ma ten sam numer od wielu lat.

Heyah nie zamierza gwałtownie reagować na ofertę Nowy POP. Borowska tłumaczy: "Od momentu pojawienia się na rynku Heyah było już kilka nowych propozycji - odpowiedzi konkurencji na oferte Heyah. Teraz powinno się pozostawić trochę czasu rynkowi na przeprowadzenie własnej analizy. Heyah nie jest marka reaktywną. Ma precyzyjny plan rozwoju, plan dialogu z klientem, który zamierza realizować". Heyah nie jest taryfą - jest czymś więcej - jest marką, która swoje działania wpisuje w różne sfery życia: komunikację, zabawę. Heyah to również styl, dlatego naszą ostatnią propozycją jest kolekcja Heyah."

Nadal w sieci Heyah są najbardziej atrakcyjne stawki na połączenia i SMS-y wewnątrz sieci, co ma przyciągać młodych ludzi.

Opinie:

Opinie archiwalne (151):

Komentuj

Komentarze / 151

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2004-06-21 18:55
    No to brawo dla Heyah ( czytaj PTC Era ;-) )
    0
  • Users Avatars Mini
    lukmrz pisze: 2004-06-21 18:59
    Dobrze się dzieje, ceny spadają!!!oby tak dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 18:59
    cóż uważam że hayah przeciez nie przyzna sie ze sie troche boi, gdyby w simplusie pojawiła sie taka oferta to napewno to by było coś, biorąć pod uwage że plus jest jakis taki bardziej konserwatywny, idei nie lubie bo miałem z nia niemałe problemy i to nie z mojej winy, a hey'i nie chce bo wydaje mi sie że ma (jak dla mnie) smieszne podejscie do klientow, te rozne teksty na stronie i odpowiedzi konsultantów na poziomie trzeciej klasy podstawówki no i jeszcze ten prefiks, ble... ale to oczywiście moje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    1955 pisze: 2004-06-21 19:00
    ...słowa, słowa, słowa.......... ale dobrze dla nas, że wojna cenowa trwa, a jej zwycięzcami będziemy tylko MY - UŻYTKOWNICY !! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-21 19:01
    No trudno, żeby pochwalili konkurencję hehe... Każdy chwali tego co mu kasę daje. A jednak mnie ten "wizerunek" Heyah się bardzo nie podoba. A Simplus też zepsuł swój. No i macie odpowiedź, że nie będzie odpowiedzi Heyah. Albo to typowe mydlenie oczu konkurencji, a przede wszystkim ludziom. ZObaczymy jakie teraz bądą ruchy w drugą stronę. No i co z abo...
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:02
    @lukmrz każda oferta jest dobra bo daje kolejną mozliwość wyboru... dla operatorów bez różnicy czy to postpaid czy prepaid ważne żeby były wpływy do kasy i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-21 19:02
    No i brawo dla Heyah PTC:-)) Myślałem że aktywnych uzytkowników będzie ok 700,800 tysięcy,a tu 1 duża bańka! ! ! :-))) ładnie,i do przodu heyahu:-)) zobaczymy jak to będzie ,a ze odsetek TAKTAKowców mający numer ten sam jest taki wielki.... pogratulować i Sieci i Użytkownikom (ja się też zaliczam do nich - nr 602 846 xxx,mam od lipca 1998 ) :-))) i mam jeszcze jedną kartę ,też w TAKTAKu:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:03
    Śmiać mi się chce jak czytam podobne wypowiedzi. Trudno milion sprzedanych aktywacji nazywać milionem pozyskanych klientów. O tym, ilu klientów ma Heyah będzie można powiedzieć po pewnym upływie czasu, kiedy będzie wiadomo, ile osób regularnie doładowuje konto, a ile wali dziesionę i wywala kartę do jeziorka [sorry za uproszczenie]. Natomiast czas reakcji jest z pewnością nie najgorzy - sporo osób, które odrzuciły POPa z pewnością załapie się na okres ważności konta i wróci do niego :).
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-06-21 19:04
    podoba mi sie to ja jestemw popie ale ciesze sie ze powstalo heyah poniewaz moze trakie ceny bylyby za 3 lata przy tylko 3 firmach a tak gwaltownie ten rynek ruszyl i dobrze ze tak jest jestem ciekaw kiedy producenci telefonow beda otwierac swoej punkty ze beda sprzedawane tylko ich telefony do takich ofert np jak tak tak
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-06-21 19:06
    bardzo mi sie podoba sam mam jedna heyah zamiast tak taka:))) natomiast połowa starterów heyah jast pewnie na allegro i innych komisach komórkowych wiec trudno mówic o 1mln sprzedanych
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:07
    I taka mała uwaga - może mniej zacietrzewienia - gdyby nie konkurencja, która pompowała przez kilka ładnych lata dotowane aparaty na rynek, to twórcy Heyah mogliby sobie otworzyć co najwyżej stronę z panienkami, a nie nowy rozdział na polskim rynku telekomunikacyjnym :).
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-21 19:07
    ****Bluebird,a dlaczego Ci się nie podoba ,ze do ciebie cześć mówią w Biurze Obsługi Klienta??? że prefix jest 888???? co Ci to wadzi? a tak przy okazji- ciekawi mnie ile osób z tego miliona przeniosło się do heyaha też ze względu na 888 ???? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-06-21 19:10
    ja nie wiem gdzie oni maja najtansze sms-y w sieci... w S+ taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-06-21 19:11
    *Gonzales. proponuje krotki kurs czytania. milion nie sprzedanych aktywacji tylko "są to osoby, które chociaż raz doładowały samodzielnie swoje konto prepaid" i to robi wrazenie. moje gratulacje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 19:11
    Dialog Heyah: "Siemasz Ziomuś, w czym mogę Ci pomóc?", "Heyah, ziomalska oferta"! I to tyle - oferta jest skierowana przede wszystkim do mlodziezy, ktora nie jest stalym klientem, a stwierdzenie, że 'Konkurencja zareagowała o milion klientów za późno...' jest po prostu śmieszne. Racja ze atak nastapil za pozno, ale jak juz podkreslalem, to milion klientow to startery z poczatkowa wartoscia kwotową - niech mi ktoś przedstawi klientow ktorzy doladowali konto chociaz DWA czy TRZY razy od momentu aktywacji, bedzie ich MILON, a moze az 800000 ... przykro mi, ale nie wierze.
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-06-21 19:11
    Super ! Należy podziękowac pomysłodawcy HEYAH za spadek cen na rynku telekomunikacyjnym(pre-paid) w polsce.Nawet ta nazwa jakoś tak lepiej brzmi,a nie POP :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-21 19:12
    a w ogóle to te trzy cyfry 888 to dla mnie prawie jak manifest - że można uczciwie rozliczać użytkowników prepaidów bez jakichkolwiek dodatkowych opłat , manifest że ci którzy się przenieśli do heyaha mają już dośc pokrętnych taryf w innych sieciach "na kartę" i że mozna już spokojnie pogadać te przykladowe 15 sekund i nie zostać orżniętym jakby się dzwonilo całą minutę :-))) heyahowcy trzymajmy się :-))))) i miejmy nadzieje ,że niedługo wejdą MMSy i GPRS - i wtedy już będzie ok:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:15
    ***Bartosz: i Tobie kurs się przyda - pisałem o dłuższej perspektywie czasowej niż jedno doładowanie, które można uznać - mimo wszystko - za incydent.
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2004-06-21 19:18
    matteo zauważ, że Heyah to nie tylko prefiks 888 ale także 880, mogę Ci przedstwić full osób, które regularnie raz na 3 tygodnie doładowywują konto.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:19
    @olek_01 wiesz co do prefiksu to niechce żeby moji klienci kojarzyli mnie z oferta jakas taka "młodzieżową", mając numer np 601 nikt nie wie czy mam plusa czy simplusa i to mi sie podoba, taka jakby anonimowość,
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-06-21 19:22
    Ja się obawiam żeby tak młoda ale tak już zasłużoną marka jak Heyah nie powieliła błędu POPa. Idea przyglądała się za długo, to fakt ale nie sądzę żeby teraz PTC mogło się spokojnie przyglądać rozwojowi sytuacji. Pozycja H nie jest jeszce ugruntowana, bardzo ważny wydaj mi się argument że wiele osób które się poprzenosiło ma pewnie jeszcze swoje stare aktywne karty POP i teraz mogą z łatwościa wrócić do Idei. Jak dla mnie oferta POPa jest wyraźnie atrakcyjniejsza (choć to kwestia do dyskusji) więc nie przysypiałbym tylko raczej atakował od razu żeby udowodnić swoją wyższość. A samo budowanie wizerunku marki i jakiejś ideologii naokoło to działania niewystarczające a nawet czasem potrafią zaszkodzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:23
    Ba, w pewnym momencie S+ był jedynym miejscem, gdzie można było dostać numery ze starym prefiksem 601 ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:24
    Właśnie a moze nowy temat: Twój ulubiony eprefiks!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kruki pisze: 2004-06-21 19:25
    Ciekawe kiedy bedzie odpowiedz TAK-TAKa ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-06-21 19:26
    ***Gonzales, ciezko tu liczyc, bo Heyeh istnieje okolo 3 miesiecy i czesc osob dodladowala raz, czesc dwa, a czesc jedzie jeszcze na tym pierwszym. w kazdym razie milion doladowan (chociazby pojedynczych) to znakamity wynik. poza tym PTC naleza sie podziekowania za zapoczatkowanie tego calego zamieszania.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:26
    Prefiks miało być.. Mój to 601 a najbardziej nie lubie prefiksów które jako druga cyfre maja inną niż zero np 693, 695 no i oczywiście heyah tez nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:28
    Heyah i pop to oferty rzeczywiście można powiedzieć tanie ale... zawsze jest jakieś ale, otóz pop zjada kase na koncie gdy sie nie doładuje na czas a heyah chyba najszybciej ze wszystkich ofert wyłancza numer, wiec tez trzeba doladować jak sie numeru nie chce stracić.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:30
    @bartosz zgadzam sie z tobą gdyby nie heyah to popaki do dziś a nawet pewnie jeszcze długo długo płaciliby 1.70 z naliczaniem co 60sec
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-21 19:30
    Mój ulubiony...he to zależy, mi się podobają 601, 603, 600 itp, a sam mam 691...
    0
  • Users Avatars Mini
    Hauas pisze: 2004-06-21 19:31
    Mi sie wydaje ze Nowy POP jest lepszy poniewaz jest tanszy, ma dobra bramke sms, i jaki dlugi okres waznosci konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:31
    ***Bartosz: zgadzam się, i dlatego uważam, że mówienie o milionie klientów w kontekście stałych userów jest zwykłym marketingowym naciąganiem - zwłaszcza, że Heyah istnieje 3 miesiące, a o ile mnie pamięć nie myli, to okres ważności konta wynosi 1 miesiąc. Natomiast śmiem twierdzić, że PTC najbardziej ze wszystkich operatorów zdemoralizowała rynek i fakt wprowadzenia oferty Heyah traktuję w kategoriach swego rodzaju pokuty a nie daru dla ludności ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-21 19:31
    śmieszni jesteście. Bez obrazy. "mając numer np 601 nikt nie wie czy mam plusa czy simplusa i to mi sie podoba, taka jakby anonimowość", Czyli uważasz że ludzie mający tel na abo są najlepsi? anonimowość eh reszty nie będe komentowal
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:34
    @haiper wisdze ze jestes chyba zwolennikiem hayah słuchaj ja mam takie zdanie i może cie to śmieszyć lub nawet rozpłakać sie możesz, tak mnie to interesuje jak ten deszcz który właśnie pada za oknem.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:36
    i nieuważam że abonamentowcy są najlepsi ale poprostu wszystko zależy w jakim środowisku sie obracasz, ja sobie nie wyobrażam dawać klientom wizytówki z numerem 888 podczas gdy pewnie ich dzieci właśnie heyah używają.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 19:39
    O Jezu, ale Wy jesteście tutaj marudni. Ładnie napisali, ta cała Borowska proszę: " powstawanie nowych, coraz bardziej atrakcyjnych ofert jest oczywiście zjawiskiem bardzo pozytywnym dla osób korzystających z telefonów komórkowych " no i dobrze mówi, nie jak jakiś Kalinowski co najpierw obrażał kogo się dało a w końcu i tak Idea to samo co Heyah zrobiła. I co teraz może rteraz Idea jest dla złodzieja??? CIągle wszystko źle i źle. Wizerunek Heyah się ma podobać jednym a innym nie, nikt nie powiedział, że wszystkim ma się podobać. Już mi się słuchać nie chce o ziomalach itp. i że Heyah to sieć dla dresa, sory no to Simplus Team2 dla kogo? Też dla dresa jeśli podążać takim rozumowaniem i to dla dresa bez stylu, jeżdżącego wózkiem po sklepie. A POP dla kogo? Dla debila, którem coś "rośnie" pod choiką albo co se sesemesa wysyła. Oszaleć można. Przecież chodzi o to, żeby było 1. TANIEJ 2. ŻEBY KAŻDY MÓGŁ ZNALEŹĆ TARYFĘ I SIEĆ DLA SIEBIE! uniosłem się....
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 19:40
    **aaa, w 50000 osób się zmieścisz przy tym wymienianiu czy rozszerzyć Ci zakres? ROTFL! Jak jakimś cudem 500000 osób regularnie doładowuje konto to już bedzie dobrze, a nie MILION starterów wliczanych nawet z jednym uzupelnieniem i branych pod uwage jako sukces. Sukces marketingowy, niewatpliwie - cos innego? Trzeba jeszcze poczekać na wyniki, może HEYAH niedługo przedstawi dochdy sieci i ilosć takich userów, może ...
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:42
    @locco i właśnie o to chodzi!!! :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:44
    idea wprowadziła nową oferte zeby przy publikowaniu wynikow finansowych nie wyszlo na jaw ilu to klientow stracili, teraz sobie odrobią swoje a może nawet zyskają wielu nowych. sam skrodzki stwierdził że churn podskoczył ale już nie powiedział o ile.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:45
    Bosh, co za czasy, już nie można podrzeć łacha z mało umiejętnej propagandy sukcesu :))).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 19:56
    ***Haiper: może niekoniecznie abonamentowcy są lepsi w ogólnym znaczeniu, ale w niektórych sytuacjach zdecydowanie bardziej wiarygodni. Idąc do banku kredyt dostajesz po okazaniu rachunków za telefon abonamentowy, a nie paragonów za doładowania. A mając firmę, kogo wolałbyś kredytować: klienta z abonamentem i stałym numerem od kilku lat, czy klienta z niezarejestrowaną kartą, kupioną przed chwilą w kiosku?
    0
  • Users Avatars Mini
    Luki86 pisze: 2004-06-21 20:03
    Z tekstu wynika, ze heyah spodziewala sie odpowiedzi od konkurencji juz pare miesiecy temu, jednak nie doczekala sie. Czuje ze PTC ma jeszcze asa w rekawie, wkrotce moze go uzyc:) Oferta popa tak szczerze nie powalila mna jak heyah, ceny sa niewiele nizsze od heyah, doslownie nic nadzyczajnego (moze to rewolucja dla tych co placili wczesniej 1,7 za minute, ale nie dla mnie:P) dobrze ze ceny spadaja, a to jest najwazniesze. Najbradziej smieszy mnie to ze idea wprowadzila takie badziewia jak POP na okraglo lub naliczanie sekundowe wewnatrz sieci i wydala na reklamy "tego czegos" kupe kasy, POWINNI OD RAZU WPROWADZIC NOWEGO POPA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcel pisze: 2004-06-21 20:12
    ***Luki86- zapomniałeś że najpierw pan rzecznik idei poobrażał wszystkich abonentów Heyah, teraz sami wprowadzają usługę o bardzo zbliżonych parametrach a jakoś ch* nie przepraszał
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-06-21 20:17
    ***locco. 100% racji. Widac roznice klas. rzeczniczka Heyah ladnie sie wypowiedziala, nie zaczela wylewac pomyj na POP-a, nie wpadla w panike i to sie ceni. Borowska wie, ze ma dobra oferte i nie musi sie POP-em tak bardzo przejmowac. Heyah coraz bardziej idzie w kierunku marki laifstajlowej. to nie tylko telefon, ale styl zycia. Wjele osobom sie to podoba i nie kazdy zwraca uwage na kilka groszy roznicy. Heyah jest bardzo mocna i tak szybko sie nei podda.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-21 20:18
    * bluebird * twoja wypowiedz o czym inny świadczy i nie jestem zwolennikiem żadnej sieci. Co do tych wizytówek to płytkie myślenie. Ale to nie maja sprawa. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-06-21 20:18
    GDYBY NIE HEYAH TO BY NAS NADAL KANTOWALI!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 20:33
    GDYBY NIE WAŁĘSA TO BY NAS NADAL KANTOWALI!!!! Ludzie, uspokojcie sie, Heyah pomogla troche rynkowi ale spuscmy te emocje bo zaczyna mnie to smieszyc ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-21 20:43
    Nie sposob sie zgodzic z owa Pania, bo ma wiele racji. Opki przespaly troche oferte Heyah, liczac ze dzialania kosmetyczne jak 5zl w POPie czy przeorbka taryfy TEAM2 w Simplusie uczynia cuda. Niestety coraz wiecej ludzi umie liczyc i patrzy co wybiera. Dzis po wlaczeniu GPRS POP jest w mojej ocenie najbardziej konkurencyjny. Nawet 60gr w Simplusie w weekendy nie jest na tyle atrakcyjne, kiedy przez pozostale dni to 1,50... Na cale szczescie rynek sie ruszyl i idzie do przodu z korzyscia dla klientow. Dlaczego wlasnie prepaidy? Bo juz dzis 60% uzytkownikow telefonii mobilnej, to wlasnie prepaidowcy, a ich udzial w rynku stale rosnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-06-21 20:51
    A co z PAST-PAIDami?? o nich to już wszyscy operatoży zapomnieli. Ja jestem lojalnym klientem Idei od 3 lat i płacę 1,20 netto/min. i to jeszcze bez naliczania sekundowego! Trochę dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-06-21 21:04
    trzeba to erze przyznac byli pierwsi z heyah i mysle, ze jeszcze dlugo zostana
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 21:08
    Trzy miesiące po wejściu Heyah miały zostać podane szczegółowe informacje tyczące liczby użytkowników itp. Ja jestem skłonny uwierzyć w ten milion , u nas naprawdę bardzo dużo ludzi zrezygnowało z POPa. Ale to już raczej koniec, jak wieść się rozniesie , a się roznosi coraz prędzej , przypuszczam , że to jednak POP będzie coraz szybciej zyskiwał klientów. No cóż zobaczymy. Ja kibicuję Heyah , życzę jej jak nalepiej bo naprawdę bardzo , bardzo namieszała. Kto z nas by przypuszczał , że tak będzie na początku roku... Jednak mojego Heyah proszę odliczyć , ja zdecydowałem się na Mega. A swoją Hejke oddam , chętny się na pewno znajdzie. Heyah i Nowy Pop to SUPER OFERTA.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 21:13
    Co do prefiksów. 888 jest piękny , z pewnością najłatwiejszy do zapamiętania. Ja sam mam dwa 509 i jeden 609.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asteilon pisze: 2004-06-21 21:15
    Stało się już to, co stać się miało! POP wystartował z nową ofertą na POPa... a teraz abonamentowcy Idei oczywiście, uśmiechnijcie się od 1 lipca staruje sekundowe naliczanie do Wszystkich sieci za FRIKO...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-21 21:20
    Błeh! Heyah. Nie dość, że nazwa głupio brzmiąca to ten ich prefiks... Jak patrze na allegro na dane sprzedające od jakoś trai on swój imicz w moich oczach jak widze 888... A w dodatku przyda się teraz pop, bo podobno będzie można smsem zwiększyć limit w neostradzie (a pewnie tylko w idei). Heja to breja
    0
  • Users Avatars Mini
    Mach pisze: 2004-06-21 21:22
    A ja jestem w POPie od 5 lat (ten sam numer), startowki Heyah nie kupilem poniewaz zalezy mi na utrzymaniu obecnego numeru (502) ale powiem wam tylko tyle: VIVA LA HEYAH !!! A teraz kilka slow do wszystkich ktorzy nie sa ani w Heyah ani w POPie: idzcie wylewac swoje łzy/żółć do swoich operatorow, bo cokolwiek powiecie to prawda jest taka ze ww prepaidy sa w obecnej chwili najatrakcyjniejsza oferta dla zwyklych uzytkownikow i sami o tym dobrze wiecie. A dzisiaj jest dzien POPaka :) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 21:24
    *** Astelion - prawda jest taka , że nie ma już pytania "czy" , tylko "kiedy" jakiś operator zdecyduje się na coś takiego w post-paid. Co było do zrobienia w pre-paid , zostało zrobione, czas na pre-paidy. W końcu trzeba jakoś powstrzymać odpływ do pre-paidów pewnych , płacących co miesiąc klientów (co nie zanczy , że lepszych od użytkowników pre-paid). Ja się bardzo ucieszę , jeśli Twoja wypowiedź się sprawdzi , ale jak zawsze - zobaczymy. Oby :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-21 21:25
    Jednak jeśli Heyah nie wprowadzi jakichś usług dodatkowych to przegra.
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-06-21 21:25
    heyah ma pewien problem, o którym nie mówi. Jest to bardzo duża rotacja klientów. Trudno tu mówić o klasycznym churnie, natomiast można mówić o braku stałości uczuć do sieci. Ot, kupuje się starter, pogada, i już go wyrzuca. W niektórych środowiskach pojawiła się nawet moda - moda na częstą zmianę komórki, numeru i sieci. Jest to "trendy" (paskudny wyraz!). W heyah zjawisko to występuje najsilniej. Najbardziej lojalnych użytkowników ma nadal Simplus oraz Tak Tak. Wcześniej podobne problemy miała Idea ze swoim POpem. Tak więc bajdurzenie pani rzecznik prasowej ery heyah jest nieco pokrętne. Milion osób doładowało, ale ... aż 50% osób zrezygnowało z przedłużania numeru! Są to pewne informacje pochodzące z samego źródła.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-21 21:27
    Czy ktoś się moze orientuje czy TT zostanie zmieniony czy Era będzie lożylka tylko na Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-21 21:31
    Tomek: jak szukasz nowej oferty, to nie na ty forum, a na www.idea.pl. Co do Heyah... Uważam, że to jeden wielki szajs, na który przerzucili się głównie klienci Ery, zatem PTC nie ma z tego tytułu wielkiego zysku. Ci, co "przeszli" z POP-a, tak naprawdę mają jeszcze swoje stare simy i zapewne nie będą się długo wahać przed powrotem do dawnej sieci, skoro jest pewna, oferuje więcej usług no i... przede wszystkim jest dużo tańsza :-) Połączenia do innej sieci są przecież o prawie 20% tańsze w stosunku do Heyah, sms-y jeszcze bardziej, a Heyowiczów nie ma znowu tak wiele, żeby na połączeniach do nich oszczędzać sporo kasy. Tak więc Idea ma teraz świetną pozycję, a wypowiedź rzeczniczki Heyah świadczy o niezrozumieniu sytuacji, podobnie jak to było w przypadku wypowiedzi przedstawicielstwa Idei po wejściu Heyah. Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 21:37
    Jeszcze co do sekundowego naliczania (mowa oczywiście o Sekunda Pro , czyli 1/1). To nawet nie chodzi o to , żeby było za darmo w post-paid, wystarczyłoby na początek , by zmniejszyli opłatę za 1/1 , na 10 zł netto , albo 5 zł netto... Poza tym zniesienie opłaty powinno się równać automatycznemu załączeniu na każdy numer usługi 1/1. Kto by wtedy jeszcze wziął IdF i Top Taryfy 200-400 , prz Mega z darmowym 1/1 ?Chyba , że dla telefonu. Jak poczuliby się użytkownicy planu Premium ?
    0
  • Users Avatars Mini
    voytk pisze: 2004-06-21 21:41
    Witam. Też nie bardzo wierze w ten milion "aktywnych klientów". W moim spisie telefonow jest tylko jeden numer Heyah na ponad 100 kontaktow... To samo tyczy sie rozmow i smsów, aż 1 raz dzwonilem na 888... **Asteilon - podaj wiecej szczegolow
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-06-21 21:41
    Mam wątpliwości czy to przypadkiem nie Heyah zlekceważyła zanadto konkurencję. POP uderzył z grubej rury. Heyah jeśli chciała być siecią "bez ściemy" od początku powinna wystartować z maksymalnie zdołowanymi stawkami żeby nie dać się przebić. A teraz ma problem- jak obniży ceny wyjdzie na to że wcześniej ściemniała że już taniej być nie może, jak nie obniży może być problem z utrzymaniem klientów. Chwała PTC za wprowadzenie na rynek fermentu ale obawiam się że w świetle Nowego POPa całe przedsięwzięcie wydaje się coraz bardziej ryzykowne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-21 21:47
    Ale z POPa mieli racje, że to taryfa dla złodzieji. I przecież nie staje się nikt heją jeśli obniży ceny połączeń. Dlatego to nazwali dla złodziei telefonów, bo heya nie miała zestawów z telefonem tylko same startery, a POP ma..
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2004-06-21 21:49
    Dla mnie Heyah to marka dla dzieciaków. Jak w pracy dostałem telefon od agenta ubezpieczeniowego i zobaczylem 888.. to pomyslałem ... na sieć dla dzieci się przesiadł. O takim człowieku nie myśli sie już tak powaznie jak wcześniej. Odeszliśmy z żoną z Plusa i w pierwszym impulsie kupiłem karty Heyah, ale to, że w którymś momencie może mi się skończyć kasa jak akurat będę potrzebował bardzo mi się nie podoba, no i te głupawe komunikaty przed połaczeniem są bardzo wkurzające. Ostatecznie kupiliśmy MEGA w Idei i jeszcze dostaliśmy zajebiste złote numery w MEGA Zmiennikach. Jesteśmy z Idei bardzo zadowoleni i dobrze zrobiliśmy puszczając Plusa wolno. Jest lepszy zasięg, lepsze ceny i przyjemniejsza obsługa klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus pisze: 2004-06-21 22:00
    mario: masz racje mnie tez sie tak kojarzy 888 w ten sam sposob , zreszta podobnie promowany jest simplus team - prepaid dla dzieciakow. no lae to subiektywne odczucia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-21 22:04
    Święte słowa ***Grzegorz_Z. To chyba o mnie chodziło. A taka jest prawda. Tylko ja do mniej dosadnie napisałem, ale coś w tym jest z kłamstwa. Szkoda, że nie ma obowiązku przedstawiania danych przez operatorów o ilości userów. Oczywiście aktywnych więcej niż 3 miesiące, bo dopiero o takim użytkowniku można powiedzieć, że nim jest. Kupić kartę i zużyć każdy głupi potrafi. A u mnie w książce telefonicznej jest jeden numer Heyah na 250 osób. To zdaje się 1/250, a milion z nawet 20 to 1/20. Coś chyba ponad 100 razy mniej :-) Może Heyowcy dzwonią tylko do siebie? I dlatego tak wychwalają te parę groszy tańsze połączenia w sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-21 22:05
    @ kubus moj imienniku nie takie znów subiektywne te odczucia, bo dzieciaki reklamują simplusa, a ziomale od hh heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-21 22:09
    Yhy - naprawdę - milion klientów - chciałoby się tyle mieć. Po pierwsze nie wierzę, że milion osób doładowało starter Heyah, a po drugie do miliona to im pewnie wiele brakuje. No ale trochę propagandy nie zaszkodzi. Poza tym jeśli będą takie problemy z połączeniami o jakich piszą niektórzy userzy Heyah - to sieć raczej będzie tracić Klientów niż ich pozyskiwać. Nie po to kupuję komórkę, żeby wtedy jak mi jest raz na jakiś czas potrzebna - nie można było z niej zadzwonić.
    0
  • Users Avatars Mini
    michal18lll pisze: 2004-06-21 22:10
    hahaha i gdzie ta wasza odpowiedz heyah na popa?? gdzie te rozmowy za 30 gr a smsy za 5gr i jak ktos napisal "polsekundowe" nalicznie? czekam
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-21 22:11
    ***Pinkbird,co do prefiksu - zwracam honor:-)))) masz rację ,w biznesie prefiks ma znaczenie :-)) pozdrawiam. ***marbie, heyah to nie ściema - a że idzie po przekaźnikach Ery, i np.w Siemensie MT 50 jest logo Ery,to co??? ważne że jest tańsza i tyle ! ! ! Ja lubie bardzo 888 ale też mam 698 i 602 i .. a z innych to lubie 605 i ... 507....;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-21 22:12
    a tak do tematu ,hmm:-)) chyba sobie kupie zapasowy nr w tym nowym Popie, SMSy za 20 groszy.... no,no:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-21 22:12
    Poza tym co to za tekst "konkurencja zareagowała o milion klientów za późno". Jekby zareagowała na drugi dzień - to by Heyah nawet 100tys klientów nie miała - bo kto z obecnego od dziś popa przechodziłby do droższej sieci. Kiedy oni tych rzeczników nauczą składać logiczne zdania. A podobno jest tak wielu bezrobotnych - założę się, że co dziesiąty z nich po 2-miesięcznym przeszkoleniu wypowiadałby się bardziej logicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 22:16
    Nie wiem dalczego , ale ja czuję dużą sympatię do Heyah, o ofercie wielokrotnie pisałem , że jeste bombowa. Teraz Nowy Pop przebił ją totalne, stawkami , wspomnianymi przez ***pajorro: mBox , idea.net , MMS-ami i wkrótce gprs. Ale w żaden sposób nie uważam , żeby klienci Heyah to byli dresiarze , czy jak kto ich tam chce jeszcze nazwać. Mam dużo znajomych w Heyah , mniej w Simplusie i żaden z nich nie pasuje do streotypu gangstera , luzaka, zadymiarza, dresiarza , dzieciaka , bandziora , tumana itd. A Ci z Heyah , znacznie więcej niż jeden raz doładowali konto i są zadowoleni. Po cóż im ubliżać ? Niech każdy będzie zadowolony z tego co ma. O to chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 22:21
    ***Grzegorz_Z - luzik , bo widzę , że się bardzo "antyHeyah" przejąłeś. :-) Heyah to naprawdę dobra oferta. Choćby i ze względu na sumowanie się ważności kont.
    0
  • Users Avatars Mini
    michu pisze: 2004-06-21 22:25
    Ten bełkot o rzekomym stylu Heyah, jest poprostu tak idiotyczny i na siłę, że aż mną trzęsie, kto jej takie bzdury kazał mówić ?! Ona obraża moje poczucie smaku!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 22:27
    ***Grzegorz_Z - apmiętam , ktoś pisał o tym na Gol-u. Trzeba przyznać , że Żółta Łapa , wymierzyła porządnego klapsa Hejce i obawiam się , że Heyah może się po tym nie pozbierać. W tivi lecą już reklamy Nowy Pop , jak na razie tylko słyszałem , muszę obejrzeć w wolnej chwili.
    0
  • Users Avatars Mini
    bolo pisze: 2004-06-21 22:29
    ... O MILION KLIENTÓW ZA PÓŻNO ...... Coż za zarozumialstwo. Od jutra klienci heyah rzucą kartę do koszą i kupią Nowego POPa. Przecież nie trzyma ich żadna umowa lojalnościowa. Ja wlaśnie to robię w tym momencie. Karta POP ma 250 wpisów na adresy-kontakty, heyah - tylko 70. A podobno w Tak Taku zmieniają system na taktowanie sekundowe? Zacznie się wesoło. Pewnie po 79 gr do wszystkich sieci, czy taniej ????? A co na to Simplus ???
    0
  • Users Avatars Mini
    bolo pisze: 2004-06-21 22:35
    Pomimo iż nigdy nie darzylem monopolisty TPS-y sympatia, to poraz pierwszy zaczynam sie zastanawiac, czy nie kupic sobie karty POP, ale wyłacznie z fajnym, łatwym numerem. Ta cena 80 gr jest na prawdę BEZ ŚCIEMY !!!!!!! I dsekundowka do wszystkich !!!!!!! A CZERWONA łapa nigdy mi się dobrze nie kojarzyła. Pamiętam czerwonych i jeszcze mi się nimi odbija ....... No to do sklepów Idei nowi POPaki !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 22:43
    hej mam pytanko do ludzi ktorzy maja abonament w idei czy z ostatnim rachunkiem dostaliscie gazetke idea mobile?? bo ja nie i chcial bym wiedziec co jest grane
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2004-06-21 22:51
    ***Tyski Boss: w zwiazku z obnizka cen w nowym popie idea tnie koszty i wstrzymuje pisemko ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-21 22:52
    Na stronie idei jest elektroniczna wersja idei mobile.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 22:54
    tak tylko tam sa pisemka z kwietnia ... sa sto lat za murzynami....
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-06-21 23:25
    "Nadal w sieci Heyah są najbardziej atrakcyjne stawki na połączenia i SMS-y wewnątrz sieci, co ma przyciągać młodych ludzi.""' mam nadzieje ze nikogo nie uraze ale heyah to raczej oferta dla gowniarzy i dresiarzy. Jedyne co ma naprawde dobre to zasieg. Z tego co wiem to Nowy POP (sam juz uzywam) i tak tak juz ją deklasuja- co wymysli Simplus zoabczymy. zreszta sorki ale co to za siec ktora opruc telefonicznego BOK ma swoja siec sprzedazy w kioskach. Jesli komus sie nie podoba co napisalem nich pisze na moj @ -podyskutujemy
    0
  • Users Avatars Mini
    POP Fan pisze: 2004-06-21 23:50
    Co z tego że Heyah ma milion klientów jak za chwile połowe z nich stracą :-) Chłopaki do POPa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-21 23:53
    @Grzegorz_Z podobają mi się Twoje wypowiedzi. Delikatnie rzecz ujmując - delikatne :-) Ale jakoś też niemogę polubić Ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-06-22 00:03
    czyli czekamy na TT bo na heyah chyba nie ma co
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 00:19
    OT niezła usterka jak zwykle. Ciekawe czy kiedys wymyślą z telefonami, chyba nie hehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ravel pisze: 2004-06-22 00:23
    wg mnie POP jest najbardziej konkurencyjna oferta na rynku. wystarczy pokalkulowac i poszukac troche. ja potrafie teraz z popa wycisnac 51gr za min i 12,8gr za sms. mam dostep do zdrapek pop25 za 21zl + 10% (2,5zł) jesli bede co 25 dni doladowywal popa + 5zł w ofercie na okraglo. za 21zl mam 32,5zl do wykorzystania. poza mega gdzie do idei jest ok30gr w sieci nie ma korzystniejszej oferty, a w popie do kazdego mozna miec 51gr/min z nalicz sek 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    boo pisze: 2004-06-22 00:54
    o bosze ale ta pani %#$@$%#@ "Heyah nie jest taryfą - jest czymś więcej - jest marką, która swoje działania wpisuje w różne sfery życia: komunikację, zabawę. Heyah to również styl, dlatego naszą ostatnią propozycją jest kolekcja Heyah." - no ja nie mogę co za pierdoły , a tak na marginesie jestem juz w Nowym Popie - POP rulez !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł GSM pisze: 2004-06-22 01:01
    Powinni sie spytać co p.Kalinowski z Judei sądzi o nowej POPelinie - jeśli wg niego heyah jest dla \"dzieciakow i złodziei na których się nie zarabia\" to dla kogo jest nowy Pop?????????? Wiekszość moich znajomych ma numerki na 888,880 (które regularnie doładowują) więc Heyah dla mnie jest najbardziej korzystna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-22 01:09
    Zrozum to, że heyah jest dlatego dla złodzieji, bo oferuje same startery!! A telefon skądś trzeba było mieć żeby pogadać sobie tanio... A w popie są telefony i ta oferta jest skierowana dla tych co już mają POPa czyli mają telefony. Mam nadzieje, że zrozumiałeś tyle słów na raz. A tak propos to po wprowadzeniu oferty Heyah wzrosła ilość skradzionych telefonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    maly-joe pisze: 2004-06-22 01:14
    *boo nie chce byc zlosliwy, ale to co ma heyah w swojej ofercie to przynajmniej jakis pomysl, zeby nie uzyc tego czteroliterowego slowa na i. sama I. nie ma kompletnie zadnego pomyslu, jak widac, bo kopiuje, i kopiuje.. *Pawel GSm: Kalinoski napewno teraz powie, ze nie ma niebezpieczenstwa, bo wszyscy zlodzieje juz sobie kupil heyah, wiec do popa przyjda sami uczzciwi ludzie ;-))))) a tak w ogole, to Plus tez nie jest lepszy.. "mixplus" jest troche jakby podobny do "ideamix" prawda ? a zauwazyliscie ze nie ma zadnego "mixEra" ? mozna sie klocic czy Era jest najlepsza czy nie, ale przynajmniej jest oryginalna
    0
  • Users Avatars Mini
    maly-joe pisze: 2004-06-22 01:23
    Jedi, zmien te ksywke na jakas inna bo jestes zbyt prymitywny w mysleniu, zeby tak sie podpisywac.. to, ze uwazasz, ze jedyna metoda zdobycia telefonu jest rabniecie go komus, swiadczy o tobie. nie wpada Ci do glowy, ze ktos moze byc po skonczonym cyro, i zdjac sobie simlocka ? albo ze miec stara zakurzona nokie 3210, kupiona sto lat temu w jakiejs promocji i nie sprzedanej "bo moze ten telefon sie zepsuje i przyda mi sie do czego zapasowy".. i to nie sa dywagacje, tylko autentyczny przyklad - ukradli mi moj abo, i cale szczescie ze mialem stary telefon, dokupilem sobie heyah i dopoki sie nie odnalazl stary (a cudem, podkreslam, cudem sie odnalazl, co prawda bez akumulatora, ale jednak) to nie tracilem lacznosci ze swiatem... tak poza tym, to glupio gadasz, bo mozna uzytkownikow popa tez uznac za zlodziei - w koncu teraz po wprowadzeniu tej nowej oferty, pop jest jak heyah, no i zeby miec telefon to trzeba go zaje**c... no nie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 01:29
    @maly-joe chyba malo wiesz o polskich operatorach... Bo Era skopiowala z Idei swoją Eramix. Plus był orygialny chociaż i ma inne zasady. Poza tym widze, że piep...sz. Podaj mi ten przykład pomysłu Heyah? Co jest tym pomysłem? Stawki za rozmowy w sieci i poza? Tak było kilka lat temu. Jedna stała stawka do wszystkich została wprowadzona przez Idee jako pierwszą, podobnie jak wymiana minuty na sms-y 1 do 4. Co Era idealnie skopiowała. JEdynie Idea i Plus są orygnalne właśnie. A ty zdaje się, że właśnie jesteś typowym klientem Heyah. Co to pierwszy raz ma telefon. Ciekawe tylko skąd... ty piep...sz dla samego piep...enia. Normalnie aż się nóż w kieszeni otwiera.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 01:31
    @maly-joe z 23:23 zeby miec telefon w Popie mozna go kupić. A do Hejki dopiero teraz można i to cienką Nokie za dużą kase. W tym kontekście chodziło o złodzieii.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-22 01:37
    *Jedi* Heyah oferujew telefony bez simloka.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-22 01:37
    jest to podajrze Nokia
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-06-22 01:40
    ***boo - wykreowany wizerunek HEYAH sprawia, ze nie chce sie z nim w zaden sposob identyfikowac... - zdanie moje podzieli zapewne czesc 'dojrzalszych' uzytkownikow tego serwisu, ktorych pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-06-22 01:46
    Ja po 102 dniach wróciłem do POPa, namówiłem kumpla i czekamy na 15 zł. On dostanie jeszcze 10 zł za rejestrację. W środę aktywuję kolejnego POPa w rodzinie i dostanę 15 zł wkrótce za polecenie. 30zł za nic??? To możliwe jest tylko w Idei. Mogę jeszcze kilka osób namówić, ale jest limit na 2 tylko ;( Napisałem o tym do nich i zobaczymy, co odpowiedzą. Nie żałuję powrotu. Wewnątrz Heyah miałem tylko moją babcię, którą w nią władowałem i teraz będzie wracać do POPa
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 01:47
    @promedia masz rację! tez cie pozdrawiam i innych. @Grzegorz_Z fakt zapomniałem jeszcze o tym :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-06-22 01:55
    ***locco: swietny komentarz, tez mi sie to troche nasunelo i lepiej bym tego nie ujal. respect. ***Grzegorz_Z: sam jestes astronomiczny ***promedia: nie jestem ziomalem ale wizerunek heyah bardzo mi sie podoba i nie mialbym nic przeciwko posiadaniu takiego numeru. nie moje klimaty ale wizerunek jest z jajem, w przeciwienstwie na przyklad do S+ Team2. ale to moje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-06-22 02:00
    z mojej strony: powodzenia heyah!!! robcie swoje i nie dajcie sie zwariowac. z mojej strony all the best.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-22 02:03
    Większość moich znajomych ma numerki zaczynające się na 5xx więc... widocznie obracam się w lepszym towarzystwie ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 02:10
    @vex dobry tekst. U mnie jest rożnie, ale tez mam 501.
    0
  • Users Avatars Mini
    toomy pisze: 2004-06-22 10:03
    moze i konkurencja zareagowala o 1 mln za pozno ale pre-paid ma to do siebie ze tak szybko jak sie wchodzi w siec tak szybko mozna ja zmienic np. na lepsze, bogatsze w usługi i obsługe warunki
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-22 02:24
    Dzięki, Boncio :) Może nie powinienem się chwalić, ale nie tylko mam numer na 501, ale jest to również złoty numer: 501 153 153. Chociażby dlatego dobrze wypadam, jak go komuś podaję ;D A tak serio do ludzi korzystających z Hejah nic nie mam, chociaż uważam, że ta cała "marka" to po prostu tandeta. Nic nie działa jak powinno, chociaż nie ma tego dużo, np. można zapomnieć o mms-ach. Ja potrzebuję telefon do korzystania i to zapewnia mi abonament w Idei. Nie wyobrażam sobie korzystania z prepaidu, a już zupełnie Heyah (ze względu na jakość) ani Simplus (ze względu na idiotyczne taryfy dla ograniczonych maniaków korzystających z jednej i tylko jednej sieci).
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-22 02:31
    Właśnie! Nie ma tam nic poza rozmowami i smsami, a wpychają jeszcze jakieś desery i ciuchy rodem z lumpexu. W POPie to się samemu ubiera (Zrob to sam :D ), a nie jakies rozłażace się buty. Przynajmniej jak zpbacze kogoś tak ubranego to będe wiedział, że ma heje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-22 02:32
    Dodam też, że choć nie jestem rasistom ani żadnym innym takim, to mam pewien uraz do Niemców i dlatego nigdy nie zamierzam korzystać z ich sieci. Na szczęście Idea ma wciąż najlepszą ofertę abonamentową (teraz nie tylko taką ma najlepszą, ale mnie tylko abonament interesuje) i nie jestem w rozterce, którą sieć powinienem wybrać. Nie sądzę, żeby do czasu wprowadzenia możliwości zmieniania sieci z zachowaniem numeru coś się zmieniło w tej kwestii. Z Idei korzystam od wielu lat, ciągle ją porównuję z konkurencją i jestem zadowolony. Pozdrawiam wszystkich trzeźwych i oglądających rynek z dystansem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-06-22 02:38
    Powiem tyle mimo, że jestem przeciwnikiem heyah to bardzo wiele dobrego zrobiła na naszym rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    grishA pisze: 2004-06-22 02:45
    Ja mam fona w ERze, natomiast pracuje w Ideii, i cóz - obie te sieci maja swoje plusy i minusy ... no tyle heh
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-22 02:52
    To dobrze, że Heyah się pojawiła. Konkurencja jest bardzo ważna i (o ile nie prowadzi się biznesu) trzeba się z niej cieszyć. Na szczęście każdy ma prawo samodzielnego wyboru oferty. Uważam, że dla przeciętnego człowieka w sam raz jest Nowy POP, ale ja sam wolę Idea MEGA. Są tacy (oczywiście jest ich mniej), którym najlepiej wychodzi korzystanie z abonamentów w Plus GSM itd. Zdrowa konkurencja jest jak najbardziej dobra. To impuls do rozwoju pod każdym względem. Na szczęście nikt nikogo nie zmusza do kożystania z danej sieci, taryfy itd. No, może czasem jakiś wnuczek męczy babcię ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 03:17
    @vex no ja mam gorszy numer, ale to scheda po analogu. 296 301 dobrze, ze nie zaczyna sie na zero :-) Też uważam, że Heyah dobrze zrobiła, ale nie przeceniajmy jej. W niej nic nie ma czego już nie było... i to dawno. No poza 1/1 w cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-06-22 05:05
    ale fakt faktem ze tego telefonu nie ma w popie a jest w heyah i to w konkrencyjnej cenie. dla mnie to najfajniejszy telefon jaki mozna kupic w pp a do tego w umiarkowanej cenie ponizej 100 euro
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2004-06-22 10:56
    Grzegorzu_Z i matteo : jesli zarzucasz komus klamstwo to udowodnij. Tak heyah ma milion \\\"stalych\\\" klientow. Tak grubo ponad 100 tys kart poszlo JUZ do kosza. matteo tak czytam te twoje \\\"wizje eksperckie\\\" i sie usmiecham. masz jakies wizje cos gdzies uslyszysz ale ... jakos kojarzenie faktow mizerne. Heyah jest marka ktora pozostanie niszowa NIGD|Y nie dorowna ani POPowi ani pozostalych prepaidom. Co do POPa to odpowiedz idei byla glosem rozpaczy. To jest strzal w kolano to jest samobojstwo. Heyah nie zaszkodzila ani taktakowi ani abonamentowcom z ery gdyz oferuje zbyt ubogie uslugi. Heyah uderzyla glownie w POPa. Łaska dresikow na pstrym koniu jezdzi stad heyah teraz lansuje sie na trendowa by w ten sposob wziazac ludzi z marka. A POP pewnie wroci do niego grupa biednych uczniakow w walce o 2 gr. taniej tyle ze ci klienci lada moment odejda jak wejdzie lepsza oferta. POp ma najwyzsza wartosc odchodzacych klientow i wyrzucanych starterow.
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2004-06-22 11:03
    Grzegorz_Z i vex : macie jakies obsesje ?! Grzegorz nie mozesz miec popa 5011xxxxx Grzegorzu jestes slepy ze swojej nienawisci do Heyah to popatrz ile kosztuje stylowa muzealna Nokia 3310 w twoim kochanym POPie 426zl i sie zastanow czy aby 399zl w Heyah nie jest aby taniej za nowoczeniejszy telefon z radiem FM :)) Nie pisz prosze bzdur o drogim Nokii w heyah bo narazasz sie na smiesznosc w zestawieniu z faktami
    0
  • Users Avatars Mini
    Delfin um pisze: 2004-06-22 11:28
    A kto mi powie ile w waszych sieciach kosztuje wyslanie sms-a z polski na siec np....T-mobile?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-22 11:55
    No teraz widzę użytkownicy zaczęli się dzielić na tych którzy nie będą korzystać z usług operatora "kopiującego" - bo to obcina oraz tych, którzy wolą korzystać z usług najbardziej innowacyjnego operatora - bo to jest "prestige" ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ktosik pisze: 2004-06-22 11:59
    A ja torchę o tych co piszą że numer 888... a raczej osoba która z niego korzysta to cieciak czy tam jakiś \"szczyl\". Sami tacy jesteście jak macie takie zdanie o tych ludziach co używają telefonu do dzwonienia i poprostu wybrali tańszą ofertę! A czy to jest heyah czy simplus czy %#$@$ to już dl mnie ma znaczenie marginesowe, byle działało i było ofertą cenowo dobrą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-06-22 12:13
    ***Delfin um*** W POPie sms zagraniczny kosztuje 20 gr brutto, czyli jakieś 4 centy.
    0
  • Users Avatars Mini
    aprii pisze: 2004-06-22 12:45
    "Nadal w sieci Heyah są najbardziej atrakcyjne stawki na połączenia i SMS-y wewnątrz sieci, co ma przyciągać młodych ludzi." w Nowym POPie sa tansze.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-06-22 12:51
    Korzystam z Heyah dodatkowo poza swoim abonamentem i jestem zadowolony z tej oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2004-06-22 13:23
    i klienci zyskaja na tej wojnie pomiedzy operatorami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-06-22 13:53
    Troszkę dziwi mnie tytuł newsa. W heyah chyba zdają sobie sprawę, że sami pracowali nad projektem kilka miesięcy i takich zmian jak w POP nie wprowadza się z dnia na dzien! Ale jedna rzecz jest warta podkreślenia - heyah dała głos w sprawie POP - więc sami uznali, że trzeba bo jest co komentować!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-06-22 13:59
    Ciekawe na jakiej podstawie ustalono Churn w pre paidzie? Przecież jeśli ktoś miał popa, dzwonił z niego i nagle po wejściu heyah wsadził go do szuflady to karta jest nadal aktywna! I jeszcze wiele miesięcy będzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    ksywa pisze: 2004-06-22 14:00
    Dobra dobra, ale wszyscy tutaj mówią o telefonach pre-paid a co z telefonami post-paid? Mam ideę 30, mam umowę na 24 m-ce i płacę 1,65 brutto za minutę i 0,29 za sms-a. O sekundówce nie wspomnę bo nie ma. czy to jest fair?
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2004-06-22 14:01
    nie wierze zdecydowanie w ten milion aktywnych! u mnie domu lezy 14 taktakow(kupione gdzies na allegro po 1 pln za sztuke), 4 heyah startery a i tak nie jestem rekordzista. kumpel taktaki trzymal w pudelku po monitorze, nie wiem po co, ale.... w kazdym razie sporo osob wzielo hayah do zabawy, ja tez wydzwonilem 15 pln z jednej karty i doszedlem do wniosku ze ziomalowsko sie nie czuje i wole doplacic wiecej za lepsza jakosc uslug. jesli chodzi o prefixy, to rzeczywiscie, 888 kojarzone jest glownie ze polska scena blokersowa, i brzmi oraz wyglada malo biznesowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2004-06-22 14:04
    nie uwazam rowniez ze heyah 'jest marką, która swoje działania wpisuje w różne sfery życia: komunikację, zabawę. Heyah to również styl'. JAKI STYL??? nie zmieniam swojej osobowosci ani tego jak sie ubieram w zaleznosci od tego jaki kolor ma kawalek plastku ktory siedzi sobie w moim telefonie! wkladajac heyah do komorki, tez nie poczulem ze mam ochote isc na klate i walnac browca z ziomalami... srednio trafne stwierdzenie. poza tym jesli chodzi o kolekcje...hmmmm, na zdjeciach prezentuje sie dosc marnie... moze wypuscic lufki z naklejka heyah... kogos, kogo stac na ciuchy z kolekcji, stac zapewnie na uslugi drozsze i lepsze niz heayh...
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2004-06-22 14:25
    ojciec.dyrektor ma rację jest tu pewna sprawa nad którą warto się zastanowić zapowiedzią idei było iż na koniec roku będzie liderem względem ilości userów biorąc pod uwagę fakt iż ważność kart to 12 miesięcy userzy którzy przeszli na heya będą mieli aktywne numery jeszcze przez około 8-9 miesięcy numery te oczywiście wliczają się do ogólnej wartości użytkowników bardzo duża ilość zdecyduje się na zakup nowego numeru głównie ze względu na bonus(na okrągło) i tak oto liczba abonentów na koniec roku osiągnie rzeczywiście imponujące 1 miejsce więc p.Kalinowski będzie się szczycił tym iż jego plan marketingowy jest słuszny
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2004-06-22 15:00
    Trudno nie zgodzic sie ze stwierdzeniem, ze reakcja pop'a jest spozniona - bo wlasnie tak jest. Nie wiem dlaczego czekano tak dlugo ze zmianami w pop'ie - gdyby zrobiono to tydzien po pojawienu sie heyah to nie byloby "o milon za pozno" tylko o "sto tysiecy za pozno". A tak rekacja pop'a przypomina troszke placz nad rozlanym mlekiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Luki86 pisze: 2004-06-22 15:04
    Na mojej karcie jest juz 10 numerow heyah i wszystkie karty sa aktywne, ja tez lece dzisiaj do kiosku kupuje sobie karte 50zl bo juz nic nie mam na koncie, na popa nie przechodze za mala roznica cen i zasieg ery jest lepszy:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-06-22 15:45
    Popieram ***Grzegorza_Z. Sam miałem styczność z osobami, które karty Heyah dostały za darmo. Wykorzystały limit i papa. Nie wiem ile takich kart było, ale pewnie sporo. Poza tym nie jest dla mnie argumentem, że każdy telefon ma swoją pamięć. Przykład owa Nokia w Heyah. Jak dla mnie ma (łącznie z kartą sim) gdzieś o połowe za mało miejsca na moją książkę telefoniczną. Może mam dziwne wymagania, ale potrzebuje 250 wpisów po kilka nawet numerów. A karta sim służy mi po pierwsze jako pamięć dodatkowa (mam pięcioletnią kartę Idei, jeszcze w barwach żółtoniebieskich i mam tam zajęte 180 pozycji), poza tym sim jest rozszerzeniem pamięci telefonu o kolejne w przypadku Idei i Popa 230 pozycji i 30 smsów. Tylko czemu w Idei i Popie od zawsze byłe simy 230 numerów i 30 smsów, a w innych sieciach dopiero od niedawna? I też z tego co mi wiadomo mają miejsce na 20 smsów. Czyżby to też były oszczędności? Takie odnoszę wrażenie, że Heyowcy dostają najstarsze typy kart sim.
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-06-22 16:45
    Dobrze że ceny spadają!!Ciekawe co u konkurencji??Kolej na SimPlusa i Taktaka!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-22 17:22
    Jeśli ktoś marudzi na ceny telefonów w POPie to weszła promocja wakacyjna - zestawy z telefonami Motorola C205 i Alcatel OT320 kosztują tylko 219 zł z VAT.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-22 19:41
    Grzegorz_Z - to nie tak... Mnie nie stać, żeby płacić mniej - niesety :-) Chyba, że jest to dokładnie to samo. Ale nie jest. Więc porównywanie taryf jako takich trochę się mija z celem. Co innego porównywanie taryf w odniesieniu do potzreb. Tyle, że ludzie raczej porównują taryfy w odniesieniu do ceny telefonu :-) Ja wolę płacić w tej chwili 82 grosze (brutto za minutę taktowaną 1/1) w abonamentowej usłudze i 29 groszy za esemes bo mam po prostu lepszą usługę niż nowy POP. Nie mówię już o billingach czy innych pierdołach. No i niech sobie niektórzy interpretują to, że lubię przepłacać... Bóg z nimi ;-) BTW. W czwartek odbieram Nokię 6230 :-) Miałbym ją o 100 złotych netto taniej gdybym zdecydował się na zmianę taryfy na Efekt Plus 150 - to taryfa akurat dla mnie - całe mnóstwo minut biorąc pod uwagę strefę domową, jednak przy Plus 200 mam większe pole manewru w przypadku zmiany taryf w ciąg u najbliższego roku - tutaj podstawę stanowi 105 zł a nie 150 jak w Efekcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jedi pisze: 2004-06-22 22:11
    Aaa czyli burak rzucił się na telefon? :D Burp. Ja tak samo zrobiłem ;-) I teraz mam cyrogram na 2 lata ;( Ale za to 2 lata to kupe sobie nowy telefon i będe miał czym szpanować, a pozostali będą chodzić na banany do KFC :)
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2004-06-22 23:11
    POP I TAK JEST NAJLEPSZY !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-22 23:34
    *wlo: ciekawie liczysz. ja tam bym wolal 100zl od razu niz mozliwosci, ale kazdy woli co innego ;) poza tym w razie czego zmaina taryfy na nizsza w ramach obojetnej oferty w +) kosztuje przeciez 25netto. a juz w pojawienie sie lepszej tabelki dla indywidulanych niz obecny efekt jakos nie wierze - musieliby i efekta zmienic na lepsze. mnie w kazdym razie troche sfrustrowalo to co ostatnio robi idea w stosunku do tego co mam w + za moje marne pare zlociszy. tylko nr byloby zal - za leniwy jestem na taka zmiane. pocieszam sie ze jak do konca roku bedzie taka wojna to przy przedluzeniu beda jednak dawalali 1/1.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-22 23:46
    klops - no niby tak - sto złotych to sto złotych... ale nie mogę przez rok zmienić taryfy na taryfę z niższą opłatą - dzieje się, więc mogę więcej stracić niż zarobić. Nie - przy PWA nie można przez rok na niższą zmieniać :-) Bo teoretycznie - na dzisiaj mam taryfę za 105 złotych - z pakietem i taktowaniem płacę 1545, zmieniając na równorzędnego efekta, płacę 5 zł więcej i mam tańszy telefon, tyle, że mam roczną blokadę na obniżenie taryfy. Natomiast w Plus 200 mam jeszcze możliwość manewru - a kto wie czy nie obniżą opłaty za taktowanie 1/1? Różnie może być, a 100 złotych przy tej cenie telefonu to nie majątek, szczególnie, że na dwa lata się rozkłada.
    0
  • Users Avatars Mini
    JK pisze: 2004-06-23 00:06
    "Sieć Heyah ma już ponad 1 mln aktywnych klientów. Są to osoby, które chociaż raz doładowały samodzielnie swoje konto prepaid. " Zapomniała tylko pani rzecznik podać jaki jest churn w HEYAHu i wtedy zamiast miliona aktywacji brutto zostalo by... no właśnie ile aktywacji netto? Ehhhhh, propaganda...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-06-23 01:07
    *wlo - jak już troszkę pośmigasz nowym telefonem to napisz o wrażeniach!
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-06-23 10:24
    mysle, ze era przygotuje odpowiedz na pop'a szysbciej niz to zrobila idea, sorry ale mam lepsze zdanie o erze, a akcje idei pogarsza to, ze sa czescia tpsa i czesto z tego korzystaja
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-06-23 11:00
    Mam wątpliwości co do sszybkich zmian w TT. Sądzę, że ERA może spocząć przynajmniej na jakiś czas na Heyah. Wprawdzie to tylko takie odczucie związane z wypowiedzią p. Borowskiej w newsie, ale jakoby bardzo natrętne. Pozdrowionka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-23 16:02
    A ja uważam, że reakcja POPa była w sam raz. Jaki był sens reagowania ze zmianami, skoro przez kilka tygodni mieliśmy do czynienia z histerią na tle Heyah, umiejętnie stymulowaną przez marketingowców PTC? Żaden. I tak nikt nie zwróciłby uwagi na jakiekolwiek zmiany. Teraz nieco się - na szczęście - uspokoiło, więc można działać :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-06-23 16:41
    Wróciłem po 102 dniach z Huyah do POPa i nie żałuję. Mam tyle kasy dzięki Profitowi, 10% więcej, że minuta wychodzi po 65 gr brutto i smsy po 16 gr brutto i to do każdej sieci. Jakbym ładował kartami 150/180, to byłoby jeszcze o jakieś 15-20% taniej. Łapa zrewolucjonizowała polskie prepaidy, ale POP teraz jest lepszy. Trzeba tylko pokombinować.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-23 18:45
    Grzegorz_Z - tak, ja też tak podchodzę do sprawy. Tylko widzisz... W tym wszystkim chodzi właśnie o sposób korzystania z komórki przez użytkowników. Niektórym się opłaca POP - bo tanio wszędzie, niektóym "1 sekunda" z ceną 60 gr brutto do dwóch numerów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2004-06-23 23:44
    Sam mam Heyah, ale powiem uczciwie że pop jest teraz dużo lepszy i gdyby nie dzwonienie na Heyah z internetu za 0,24 zł/min z Vat przez teleaikon (szczegóły w www.teleaikon.net.pl) to bym ich olał ale mamy w domu dwa Heyah i czasami dzwonię z netu za 30 sekund płacę 12 gr brutto i to mi pasi
    0
  • Users Avatars Mini
    Emilass pisze: 2004-06-25 03:27
    Witam.Powiem wam jedno IDEA POP bije wszystkich. Mam też Heyah ale nawet jej nie aktywowalem bo nie widze potrzeby używania heyah skoro Idea jest 100 razy lepsza.Jestem w POPie od 2 lat i napewno dalej pozostane. Nawiasem mowiac sprzedam swoje Heyah, ladny nowy numer:888 218 112, moze ktos jest chetny???Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-27 23:23
    Heyah, jest usługą dla młodych osób i w danym momencie poprostu świetnie trafiła w ich gusta, obecnie wprowadzone zmiany np. w POPie mogą tą tendencje napływania klientów do Heyah odrucić, ale już nie w takim tempie jak by to możliwe , gdyby te 2 oferty startowały w miare równocześnie. Ewidentnie zyskała na tym Heyah, co świadczy fakt posiadania już 1mln klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    aquilon pisze: 2004-06-28 00:39
    Heya juz mi nie potrzebna. Sprzedam nr 888 21 90 20 na koncie 21.67 pln. Cena wywolawcza 15 pln - KTO DA WIĘCEJ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xidar pisze: 2004-07-04 11:25
    sporo moich znajomych przeszło do heyah... tylko szkoda mi ich jak mają jakieś problemy - zdrapka nie chce sie załadować, karta sim nie działa, nagła utrata 10zeta... i gdzie iśćpo reklamacje?? próbują do ery ale nic z tego - jedyna odpowiedź - BOA telefoniczne lub NET - heyah jest OK, ale powinni mieć jakiś konsultantów choćby w małych salonikach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacu pisze: 2004-07-08 23:23
    Coś mnie tu brzydko pachnie. Heyah to 888 xxx xxx. Piszą że sprzedali ponad milion ale od numeru 888 000 000 do numeru 888 999 999 jest dokładnie milion. Wyłączając tzw. złote numery itd to przecierz niemożliwe.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: