Huawei wspólnie z UserFarm Content Creators, crowdsourcingową firmą produkującą filmy video, ogłosiła akcję Roztargnieni.
Firma zaprasza do udziału wszystkich „roztrzepanych” pasjonatów nagrywania filmików. Huawei zobowiązał się wykupić prawa do najciekawszych filmów. Autorzy mogą zarobić 5000, 3000 lub 2000 euro.
Filmowców – amatorów, firma Huawei zachęca do tworzenia za pomocą swoich smartfonów zwariowanych video, którymi mogą podzielić się w sieci. Filmiki mają w niestandardowy i angażujący sposób przedstawić temat „dostrzegania szczegółów” i „łapania chwili”.
Zorganizowaliśmy tę akcję, aby w nieco przewrotnym stylu pokazać, że dostrzeganie szczegółów z innowacyjnym Huawei P9 jest łatwiejsze. Podwójny aparat z wielką precyzją wychwytuje żywe barwy i detale otaczającego nas świata. Ukazuje także wszelkie emocje, których w nadesłanych filmach, mam nadzieję nie zabraknie. – komentuje Dariusz Marnic, szef marketingu Consumer B.G. Huawei Polska.
Zadanie polega na nagraniu maksymalnie 30-sekundowego filmiku prezentującego zabawną sytuację nawiązującą do tematu szczegółów i detali. Wideo powinno być kreatywne, ciekawe i zachęcające do dzielenia się nim z innymi. Materiał nie może przy tym zawierać wypowiedzi, lecz sam obraz konkretnej sytuacji. Termin nadsyłania filmów mija 31 maja br. Oprócz Polski, projekt obejmuje również Danię, Norwegię, Czechy, Serbię i Austrię.
Więcej informacji na temat akcji znajdziecie na stronie https://www.userfarm.com/en/call/huawei-the-unfocused/1513/description.