Grupa ClickAd przygotowała stronę internetową i mechanizm konkursu „iPad od Play” na zlecenie ProxyAd, która jest jego organizatorem. Dodatkowo Grupa ClickAd odpowiada za hosting witryny konkursowej oraz opiekę techniczną.
Konkurs skierowany jest do osób, które do 14 listopada 2010 kupią dowolny zestaw startowy Play Fresh lub doładowanie Play Fresh w wybranych salonach prasowych sieci HDS (InMedio, Relay, InMedio Cafe, 1-minute) bądź wypożyczalniach sieci Beverly Hills Video. W ramach konkursu nagrodami są Apple iPad.
Stworzona przez Grupę ClickAd na potrzeby konkursu witryna www.konkurs-play.pl jest bardzo czytelna i łatwa w nawigacji. Uzyskano to dzięki minimalizmowi graficznemu. Zastosowanie efektu tafli wody pod elementami graficznymi oraz umieszczenie linii horyzontu pośrodku strony tworzą wrażenie przestrzeni. Kreacja utrzymana jest w tonacji fioletu, bieli, szarości i nawiązuje do stylistyki marki Play.
Konkurs promowany jest przy pomocy reklamy lokalizacyjnej (za pośrednictwem Bluetooth) wysyłanej na telefony komórkowe konsumentów znajdujących się w pobliżu promocyjnych punktów sprzedaży Play. Konsument za pośrednictwem nadajników reklamowych Sieci ProxyAd otrzymuje na swój telefon specjalny kupon, który motywuje go do zakupu produktów Play i uprawnia do uczestnictwa w konkursie.
By wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę internetową www.konkurs-play.pl i zmierzyć się z innymi uczestnikami w quizie. Każdy zakupiony produkt Play uprawnia do jednej próby przejścia quizu 10 pytań i wpisania się na ranking graczy. W konkursie liczą się więc wiedza i sprawność, a wygrywają najlepsi – premiowane są tylko trzy pierwsze miejsca.
Opracowany przez Grupę ClickAd algorytm konkursu obejmuje naliczanie punktów i tworzenie listy rankingowej. Algorytm zapewnia, że każdy gracz otrzyma pytania w różnej kombinacji, a ich kolejność się nie powtarza. Odpowiedzi na poszczególne pytania mają przypisane różne wartości punktowe. Na wynik składa się nie tylko suma punktów za poprawne odpowiedzi ale także liczy się szybkość ich udzielenia. Czas jest mierzony z dokładnością co do milisekundy. Wyniki konkursu można na bieżąco śledzić na liście rankingowej.