"KONWERSJA WOLNOŚĆ XI" - ostatnia wersja promocji

Newsy
Opinie: 48

Regulamin promocji "KONWERSJA WOLNOŚĆ XI"

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja Konwersja Wolność XI (zwana dalej "Promocją") obejmuje zarejestrowanych Użytkowników, w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług przez Polkomtel S.A., którzy nie dokonując aktywacji nowej karty SIM, podpiszą w czasie trwania Promocji umowę z Polkomtel S.A. o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną Umową), stając się Abonentem w myśl Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
2. Warunkiem wzięcia udziału w Promocji jest: pozostawanie przez Użytkownika w okresie ważności konta, posiadanie limitu dodatniego w wysokości nie niższej niż 4,10 zł netto (5 zł brutto) w momencie dokonywania Konwersji, dokonanie rejestracji numeru oraz posiadanie minimalnego 3 miesięcznego stażu liczonego od daty aktywacji telekarty SIMPLUS.
3. Dla potrzeb niniejszego Regulaminu dla oznaczenia aktywacji Abonenta dokonanej w następstwie podpisania przez Użytkownika Umowy przy jednoczesnym zachowaniu numeru używa się terminu "Konwersja", przez którą następuje zmiana statusu Użytkownika na Abonenta.
4. Promocyjna opłata aktywacyjna w Promocji wynosi 1,00 zł netto (1,22 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
5. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt 4 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
6. Promocja trwa od 03 stycznia 2005 roku do 31 stycznia 2005 roku.
7. Abonent przy podpisaniu Umowy może wybrać jedną z taryf dostępnych w planie taryfowym PLUS, t.j.: Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.
8. Do wzięcia udziału w Promocji nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Użytkownika, oprócz wymienionych w § 1 pkt. 1-2.
9. Abonent zachowuje posiadany dotychczas numer telefonu MSISDN.

§ 2 OGRANICZENIA
1. W Promocji nie są oferowane aparaty telefoniczne.
2. Abonent biorący udział w Promocji nie może, w zamian oferowanej aktywacji, żądać innego rodzaju usługi.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji otrzymuje specjalny Rabat na Abonament, pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej określonej w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwany dalej "Rabatem").
2. Rabat, o którym mowa w § 3 pkt. 1 niniejszego Regulaminu przysługuje Abonentowi przez okres 12 miesięcy od dnia dokonania Konwersji.
3. Miesięczna wysokość Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt. 1 niniejszego Regulaminu wynosi 10 zł netto (12,20 zł brutto).
4. Wysokość Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt. 1 kształtuje się odpowiednio:

Taryfa Sumaryczna wysokość Rabatu od daty dokonania Konwersji

(wartość w zł)

 Miesięczna wysokość Rabatu

(wartość w zł)

Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty dokonania Konwersji

(wartość w zł)

Plus 20 120,00 (122,00 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 15,00 (18,30 brutto)
Plus 40 120,00 (122,00 brutto) 10,00 (12,20 brutto)  25,00 (30,50 brutto)
Plus 60 120,00 (122,00 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 35,00 (42,70 brutto)
Plus 100 120,00 (122,00 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 55,00 (67,10 brutto)
Plus 200 120,00 (122,00 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 95,00 (115,90 brutto)
Plus 400 120,00 (122,00 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 175,00 (213,50 brutto)

5. Jeżeli Abonent dokona Konwersji w jednej z taryf wybranej z planu taryfowego Plus, o których mowa w § 1 pkt. 4 niniejszego Regulaminu, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
6. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 12 miesiące od daty dokonania Konwersji opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja Konwersja Wolność XI w ciągu 12 miesięcy od dnia dokonania Konwersji na warunkach Promocji, nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2 i 3 niniejszego Regulaminu.

2. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji Konwersja Wolność XI może na zasadach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania "Strefy Plus" zawiera aktualnie obowiązujący Regulamin Promocji "Strefa Plus ".
3. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji Konwersja Wolność XI będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji, przed upływem 12 miesięcy od daty dokonania Konwersji, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie.
2. W przypadku utraty karty SIM Abonent zobowiązany jest wystąpić do Polkomtel S.A. o wydanie i aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł netto (61,00 zł brutto).
3. W przypadku nie wystąpienia przez Abonenta o wydanie i aktywowanie nowej karty SIM zgodnie z § 5 pkt. 2 niniejszego Regulaminu Polkomtel S.A. będzie uprawniony do rozwiązania Umowy.

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej, oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 850,00 PLN, co nie wyłącza uprawienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Polkomtel S.A. informuje, iż po podpisaniu Umowy nie będzie dostępna usługa podlegająca kontroli kosztów korzystania z telefonu komórkowego Plus GSM poprzez odczyt limitu konta na wyświetlaczu aparatu telefonicznego (AOC).
2. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (48):

Komentuj

Komentarze / 48

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-02 12:44
    Wow! Już widzę tłumy chętnych, zwaszcza że można sobie przenieść nr i podpisać umowę w innych promocjach. Np. Worek Prezentów :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-02 13:03
    A ja skorzystalem z opcji "Wolnosc" - zerwalem umowe z Plusem nie akceptujac nowego regulaminu czego i innym w roku 2005 zycze.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-02 13:11
    *Poke: dzieki, postoje. ja tam jestem zachwyconym uzytkownikiem taryfy maxprofit! stacjonarny w najblizszych dniach idzie sie kochac, bo do tego z rodzicami mozna przez skype'a gadac, odkad namowilem ich na neostrade...
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-02 13:30
    klops - co kto lubi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-02 14:25
    ***Poke - jak sądze z wewnętrzną uczciwością i szeroko rozumianą prawością , jesteś za pan brat. Czy mógłbyś w związku z tym powiedzieć , którego punktu(punktów) nie zaakceptowałeś , oraz czy zostałeś bez aktywacji , a jeśli nie (na pewno nie) to jaki telefon sobie kupiłeś? Tak , konkretnie chodzi o telefon. Chyba nie masz nic do ukrycia , tajne te informacje raczej nie są....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-02 14:40
    Mam szczerą nadzieję , że po zmianie regulaminu , tym razem w Erze lub w Idei , Plus - wszystkim tym którzy znów będa chcieli do niego powrócić , dowali taką kaucję , że im na zawsze przejdzie , czego bez owijania w bawełnę , życze owym osobom w 2005 i następnych latach. To samo tyczy się tych , którzy rozwiązali umowę z Ideą rok temu. BO JA NIE ROZWIĄZAŁEM Z IDEĄ I NIE ROZWIĄŻĘ Z PLUSEM - BĘDĘ PŁACIŁ DO KOŃCA UMOWY IDEI I PLUSOWI.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-01-02 14:41
    Chore - umowa na rok z marnym rabacikiem i płatny clip oraz 2 zł minuta z taktem co 30 sekund... Ręce opadają. To tak żałosne, że śmiać mi się już z tego nie chce nawet.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-01-02 15:39
    zgadzam się całkowicie z ***pajorro
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-01-02 15:43
    Naiwnych w tym kraju widocznie nie brakuje skoro coś takigo wypuszczają na rynek i jeszcze mają śmiałość Promoją to zwać jestem pod wrażeniem ale cóż skoro jest popyt to i podaż,ale je w to bym nie wszedł i polecam innym to samo
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-02 16:10
    Marek. - mnie zastanawia, że nie mogę w całkiem dobrym sklepie z art. biurowymi kupić zawsze kiedy potrzebuję porządnych zszywek - zawsze mogę dostać chińszczyznę - powiedzmy po 60 groszy za paczkę. Natomiast zszywki nie niszczące zszywacza, zszywające dwa razy tyle co ta chińszczyzna, po 1,20 za paczkę, są prawie na zamówienie tylko... Tak więc kto jest naiwny? Ja, kupując lepsze? Na dodatek te teksty... A kto mi kupi takie drogie zszywki... Wszystko jest indywidualną sprawą każdego z osobna. Ty korzystasz z jakiej taryfy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-02 16:15
    Alexander25 - wszędzie i w kóło powtarza cenę 2 złote... Ja korzystam półtora roku z taryf Plus i płacę po 61 groszy brutto większość moich połączeń (30/30 billing). A przeciętnie z całości mojego planu wychodzi 82 grosze brutto z taktowaniem sekundowym. Jakie 2 złote więc? Jeśli dla niego jedynym palnem Jest Plus 20 do zaakceptowania... Nie sądzę by w ogóle cokolwiek z oferty operatorów było korzystne dla niego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-01-02 16:31
    wlo Ja korzystam z simlusa mam takiego z prefiksem 601 i prawie nikt się nie domyśla że do simpus kupuje zdrapki najdrożej po 140 PLN więc policzsobie ile mnie wychodzi rozmowa wiem że jesteś w tym dobry
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-01-02 16:32
    zdrapki po 140zł oczywiście nabija mi 180PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-02 17:10
    Marek. - i dobrze... jeśli tylko można - nie widzę problemu. Sam ostatnio zasilam simplusy "setkami". Natomiast nie można mówić o naiwności czy chorobie, jak mówi Alexander25.
    0
  • Users Avatars Mini
    toxic pisze: 2005-01-02 17:17
    Ciekawe za co tak wysoka kara umowna ? W promocji nie są dostępne telefony a upust miesięczny wynosi 10zł przez 12 miesięcy. Co daje nam 120 zł oszczędności.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-02 17:40
    no widzisz *Poke, jednak mozna napisac inaczej ;) z Twoja 2ga wypowiedzia zgadzam sie calkowicie
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2005-01-02 18:25
    Ostatnia? tzn. że koniec z konwersją?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-02 18:33
    Gumek- zocza sobie kilka newsów niżej. Jest Nowa konwersja!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-02 19:10
    ***toxic - a przeczytałeś , za co jest ta kara ? ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-02 19:35
    issa: Nikt nic nie czyta, a jak czyta to i tak nie rozumie... to z Lema.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-02 19:39
    ***RAFALS - ale dałem z przymrużeniem oka , bo mi się ostatnio też "mała" wpadka zdarzyła. Na marginesie ja mam karę w regulaminie 5 tysięcy , ale też nie za rozwiązane umowy:-D Hej:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-02 19:40
    A promocja jak promocja. Można przejść, a jak się pojawią nowe taryfy, podobne do tych z worka, to się wtedy zmienia. I nie ma kontraktu na 12 miesięcy. A co do zrywania umó przy okazji zmiany regulaminu. Zgadzam się że to jest śmieszne. Jestem prawie pewien, że ci którzy tak zerwali umowę nawet tego regulaminu na oczy nie widzieli. Generalnie są przeciwni regulaminowi ale go nawet nie czytali. **Poke: Mylę się? Nie. no chyba że mnie wyprowadzisz z błędu.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-02 19:42
    Ja przeżyłem kilka zmian regulaminów i jakoś nigdy mie to nie zachęciło do zrywania umów. Ale może ja jestem inny?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-02 19:49
    RAFALS - witam w klubie Innych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-02 19:51
    wlo: Dla mnie zmiana tego regulaminu jest tak bez znaczenia, że się nawet nad zerwniem umowy nie zastanawiam. Ja rozumiem proste zobowiązanie. Oni mi dali telefon w cenie promocyjnej, jakieś tam dodatki a ja za to mam przez 2 lata płacić minimalnie abonament. To że w terminie, to nawet nie piszę, bo to też jest dla mnie oczywiste. I tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-02 20:30
    RAFALS - szkoda że ludzie nie myślą normalnie - jak Ty czy ja albo jeszcze garstka innych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2005-01-02 21:06
    to ja podziekuje za takie cos!!! nie skorzystam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-02 21:23
    w sprawie migracji nr to widac, ze sa uzytkownicy i abonenci, a tym co tak skacza po opach uciekajac z innych wspolczuje
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-01-02 23:40
    Kiedy będzie można zmienić na MaxProfit bez konieczności czekania do PWA???
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2005-01-02 23:47
    miliard: po 12 miesiącach od ostatniego PWA, takie są ostatnie info Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-03 10:17
    miliard - zależy co masz w ostatniej kontraktowej umowie napisane... Ja myślę, że jednak niedługo każdy będzie mógł przejść. Oczywiście nie każdy będzie miał te same warunki przejścia - właśnie związani umowami, na pewno bez problemu nie zmienią taryf na niższe (wiadomo, że np. przy Max Profit nawet o 50% można zmniejszyć taryfę zachowując "zasoby"). Ale z doświadczenia wiem, że wystarczy "dobra" historia i Polkomtel pozytywnie odpowiada na zapytanie konsultanta o zmianę taryfy na niższą nawet przy klauzuli zakazującej. Ważna jest jednak naprawdę "dobra" historia współpracy ;-) Ja się cieszę, bo nie będę miał większych problemów ze zmianą - nie będę musiał na niższą przechodzić - no - o 5 zł netto - bez problemu będzie. Miałem bowiem nie najwyższą taryfę, za to sporo stałych dodatków - taktowanie czy duży pakiet do plusa i w potrzebie jednorazowe pakiety w zależności od potrzeb. Dzięki temu znacznie odczuję redukcję wydatków przy zachowaniu kwoty abonamentu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-03 11:04
    issa - nie ucz mnie o uczciwosci bo nie masz pojecia co to slowo oznacza. Dla Ciebie jak operator klami ordynarnie to ok, ale jak klient walczy o swoje prawa to juz zlodziej. Wez prosze Cie ale taka demagogie uprawiaj na stronach LPRu a nie tutaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-03 11:06
    Aha, i jeszcze jedno: OBIECUJE ze nie wroce NIGDY do plusa. Gwarantuje - wiec sie nie martw o mnie - zbytek łaski. EOT.
    0
  • Users Avatars Mini
    arek.poz pisze: 2005-01-03 11:24
    Alexander25: MASZ CALKOWITA RACJE!!! Ja mam niesetty Plusa-Plus 60- i place miesieczny abonament prawie 55 pln a oni proponuja mi ten smieszny "rabacik" w dalszym ciagu przy 30 min gratisi 30/30 (1,61 zł z VAT). Rozumiem konwersja na Nowy Plus 35 byla by do przyjecia... a tak czekam tylko do konca mojej umowy - a mam jeszcze 6 m-cy. NIESTETY.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-03 11:27
    Poke - muszę się włączyć... co znaczy, że operator kłamie ordynarnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-03 12:28
    Albo mam deja vu albo **ANO pod każdym newsem pisze to samo... ;))) Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-03 12:32
    ANO - no pewnie... stała oferta zmiany formy korzystania z usług... Ciekawe co byś powiedział po dwóch latach, kiedy zmienią się taryfy, lista telefonów... Krzyk byś podnosił, że wbrew Twoim interesom zmieniają regilaminy i żądałbyś rozwiązania umowy... prepaid ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    GrzesiuC pisze: 2005-01-03 12:59
    **ANO zgadzam się z Tobą, **wlo ile płaci Ci Plus za robienie im tak dobrej reklamy, w prawie każdej Twojej wypowiedzi bronisz Plusa, aż się już mdło robi. To jest dosyć duża firma i ”chyba” da sobie radę bez Ciebie. Plus jak każdy operator nie jest organizacją charytatywną musi zarabiać, ale zapominają o czymś bardzo ważnym, a dokładniej kimś – kliencie i pewnie dlatego stracili ich najwięcej wśród operatorów komórkowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-03 13:53
    GrzesiuC - jak zapewne się domyślasz, kompletnie nic mi nie płacą... Mylisz się mówiąc, że stracili klientów... Ciekaw jestem co ANU powie, kiedy w końcu wprowadzą stałą ofertę?
    0
  • Users Avatars Mini
    GrzesiuC pisze: 2005-01-03 16:52
    **wlo , dobrze mówisz ”w końcu” wprowadzą… łaskawcy :-(, Plus jest na ostatnim miejscu pod względem podpisywania przez starych klientów kolejnych cyrografuf. Najczęściej ludzie rezygnują i przechodzą do innych. Najbardziej ”wiernych” klientów ma Era, a 2 miejscu jest Idea. Widocznie Plus się nie stara, (oczywiście pomijam MaxProfit, który jest niepodważalnie najlepszą ofertą na rynku, szkoda tylko że nie dla każdego :-() …
    0
  • Users Avatars Mini
    GrzesiuC pisze: 2005-01-03 17:00
    **wlo, oczywiście wprowadzą nowe taryfy. Nie mają wyjścia, było by to dla Plusa samobójstwem jakby nic nie zrobili, ale nie napalałbym się tak… wątpię, że to będzie jakaś rewelacja…. pewnie kala Jednej Idei. Chociaż bardzo bym chciał się miło roszczarować, bo w końcu też jadę na tym wózku.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-03 17:43
    ***POKE - śmiać mi się chce z Ciebie. Szkoda tylko , że nie odniosłeś się do meritum. Pytam raz jeszcze - O JAKIE SWOJE PRAWO TAK ZAWZIĘCIE WALCZYSZ I JAKICH PUNKTÓW NIE ZAAKCEPTOWAŁEŚ? Proszę o konkrety.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-03 18:06
    ***wlo10.27 , właśnie - "Dla Ciebie jak operator klami ordynarnie to ok, ale jak klient walczy o swoje prawa to juz zlodziej."- demagogia ż I, DCMs. ~gii, blm «sposób wpływania na opinię publiczną, sprowadzający się do efektownych ale zazwyczaj nie spełnianych obietnic; wszelka akcja obliczona na łatwy efekt, poklask»
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-03 18:41
    GrzesiuC - tutaj też się mylisz - najbardziej wiernych abonamentowców ma Plus właśnie ;-) Były raporty na ten temat... Terminu "w końcu" użyłem w innym znaczeniu niż Ty chcesz by to zabrzmiało. POKE - też jestem ciekaw, przy braku akceptacji której zmiany w regulaminie (może rozdzielenia części dla aboanmentowców i prepaidowców) nie zaakceptowałeś i w związku z czym rozwiązałeś umowę (rozumiem że bez konsekwencji, bo z konsekwencjami to nie masz się czym chwalić - to może każdy w każdej cwili nie czekając na nowy regulamin).
    0
  • Users Avatars Mini
    rafisis pisze: 2005-01-03 20:12
    jaka tam wolnosc to niewola
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-04 10:44
    ja sie przylaczam: chce od *Poke uslyszec co takiego nieakceptowalnego jest w nowym regulaminie....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-04 12:08
    Pewnie nie usłyszymy... Każdy wie , że tego typu demagogiczne teksty w stylu LePpeRa , ja uczciwy - oni złodzieje , które to zestawiłem ze słownikową definicją , są tylko oszukiwaniem (uspokajaniem) głosu własnego sumienia. Tego głosu akurat oszukać się nie da , a przynajmniej na pewno na dłuższą metę...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-04 20:40
    *issa: ja tam sumienia nie mam akurat tylko ufam prawu przyczyny i skutku. ale mechanizm psychologiczny "zaglusznia" pewnie podobny... tez stawiam na to ze nie uslyszymy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: