Kot, Adamczyk i Różczka w kampanii wizerunkowej Netii

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 0

11 maja br. rusza kampania wizerunkowa Netii - Wolne Wybory na Twarz Netii.

W Pierwszych Wolnych Wyborach na Twarz Netii podda się ocenie trójka kandydatów, którzy już wybrali Netię: Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka. Wyborcy mogą się zapoznać z ich programami w reklamach Netii oraz oddać swój głos na www.netia.pl, gdzie również będą mogli śledzić wynik wyborów na bieżąco. Wybory potrwają do 30 czerwca 2009 r. Wybrany kandydat, którego poznamy w lipcu, będzie reprezentował Netię w kolejnych kampaniach reklamowych.

Wybierz swojego kandydata

Zmiana jest prosta jak hop-siup – mówi Tomasz Kot, podkreślając jak proste jest wybranie lub zmiana innego operatora na usługi Netii. Nie bojąc się wyzwań, jakie przynosi zmiana, walczy o wygraną w wyborach jako kandydat numer 1.

Netia i ja jesteśmy prawie wszędzie – z tym hasłem kandydat numer 2, Piotr Adamczyk, staje w wyborcze szranki. Jego hasło wyborcze nawiązuje do szerokiej dostępności usług Netii.

Elastyczna jak Netia Magdalena Różczka przystąpiła do wyborów jako kandydatka numer 3. Podkreśla, iż jest mniej uparta, za to bardziej wyczulona na ludzkie potrzeby, odwołując się m.in. do możliwości korzystania z nowych ofert promocyjnych Netii, mimo obowiązującej umowy.

O celach kampanii – Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii

Kampania wizerunkowa pozwala nam rozszerzyć definicję „wolności wyboru”, która jest nadrzędną wartością i kwintesencją pozycjonowania Netii. Do tej pory „wolność wyboru” była w zasadzie równoznaczna z wolnością wyboru operatora. Na zliberalizowanym rynku telekomunikacyjnym Netia była alternatywą dla dotychczasowego monopolisty. Teraz, gdy alternatyw jest już więcej, adresujemy indywidualną potrzebę ludzi do podejmowania niezależnych decyzji. Jako pierwsi wprowadzamy ideę demokracji w życie korporacji – dajemy ludziom możliwość decydowania o tym, jacy jesteśmy.

Hasła wyborcze towarzyszące kandydatom na Twarz Netii mają na celu rozpropagowanie i zapisanie w świadomości klientów trzech podstawowych informacji na temat naszej firmy: że jesteśmy wszędzie, że zmiana operatora jest prosta i nie wymaga skomplikowanych formalności oraz że nawet po podpisaniu umowy pozostawiamy klientom wolność zmiany oferty na lepszą.

Kampania ma oczywiście za zadanie także wspierać realizację naszych celów sprzedażowych. W jej skład wchodzą również spoty taktyczne, w których mówimy bezpośrednio o ofercie.

Informacje o kampanii „Wolne wybory”

PRODUKCJA
Reżyser: Piotr Trzaskalski
Operator: Marian Prokop
Scenografia: Giorgos Stylianou
Muzyka: Michał Pruszkowski
Aktorzy : Magdalena Różczka, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Jerzy Molga - Prowadzący Studio Wyborcze
Lektor: Zbigniew Suszyński
Agencja: Brasil
Dom produkcyjny: Primetime
Liczba dni zdjęciowych: 2 dni zdjęciowe + 1 dzień sesji
Lokalizacja zdjęć: Warszawa, hala produkcyjna
Termin realizacji zdjęć: 27.04 - sesja zdjęciowa, 29-30.04 - shoot

AGENCJE:
ATL
Kreacja: Brasil
Kreacja internet: 180 heartbeats
Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia Group (internet - Zed Digital)

BTL
materiały BTL stworzyła agencja Change Connections

KANAŁY KOMUNIKACJI:
Kampania wizerunkowa obejmie następujące kanały:
- TV
- prasa
- internet (dedykowana strona+kampania odsłonowa+kanał na You Tube)
- kina
- działania ambientowe w kinach
- outdoor

Kampania prezentująca ofertę pojawi się w TV, prasie, internecie i radio.


 

 

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: