KRRiT wstrzymała reklamę Heyah

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 163

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała emisji spotu reklamowego Heyah Czerwony Kapturek. Rada podała w uzasadnieniu, iż "dramatyczny rozwój akcji sprawia, że dzieci boją się tej reklamy i mają wątpliwości co do prawdziwej treści bajki o Czerwonym Kapturku". W decyzji KRRiT jest też informacja o zagrożeniu rozwoju psychicznego dzieci.

Reklama telewizyjna Czerwony Kapturek znajduje się tutaj (plik MPEG, 5 MB)

Opinie:

Opinie archiwalne (163):

Komentuj

Komentarze / 163

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-08-06 23:33
    bla bla bla zle wplywa bucha haaaaaaaaaaaaaa
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-06 23:39
    Nie ma jak reklamy Plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    amstaff pisze: 2005-08-06 23:40
    Reklama jest zajefaaaaaajna, za kazdym razem się z niej śmiałem. Hehehehehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-08-06 23:42
    skoro psycholodzy tak twierdza....ale reklama jest odjechana,ja wymiekam za kazdym razem....hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    fabrizio pisze: 2005-08-06 23:42
    Powinni zabronić pokazywania w telewizji Danuśki Waniek, bo dzieci będą miały pokręconą psychikę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-08-06 23:45
    Popieram. Ta reklama jest beznadziejna. Zero szacunku dla tradycji, najwazniejsza KASA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-08-06 23:48
    Reklama jest co najmniej niesmaczna! Ktoś kto to puścił na antene musiałbyć całkowicie pozbawionym gustu matołem!
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-08-06 23:50
    A i co nie myślałem że sie wydarzy, przyznaje 10 za decyzje KRRiT a jak wymierzą Heyah solidną karę finansowa (bo do nich chyba tylko takie argumenty przemawiają) to podniose na 20!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-08-06 23:54
    głupoty gadacie:P a jak pokazują filmy z mordobiciem,czy ze strzelaniną to jest OK?? albo tego idiotę Leppera z Kaczorem do spóły ?? dajcie se luz i tyle ! jacyś palanci w tej radzie siedzą i mysla jak tu zagarnąć kasę za abonamenmt od internetu a wy sie nieistotnymi pierdołami zajmujecie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-08-06 23:58
    Ja akurat tutaj przyznam racje KRRiTV - mam trzyletnią dla której czerwony kapturek przestał siękojarzyć z "normalna " bajką... Teraz chodzi i śpiewa ta durnawą piosenkę i kompletnie nie rozumie że to reklama .... Pomysła HEYAH może i bardzo dobry ale niestety w takim wypadku dzieci sa ważniejsze ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Generic pisze: 2005-08-07 00:09
    bardziej im psychike psuja te wszystkie nowe bajki co je w tv puszczaja... one nawet mi glowe psuja o-P
    0
  • Users Avatars Mini
    midas pisze: 2005-08-07 00:16
    To moze ta reklama powinna byc puszczana po 22? ;) Po co od razu ja zdejmowac? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    amstaff pisze: 2005-08-07 00:18
    Dzieci po dobranocce powinny iść spać a nie oglądać z rodzicami reszty programu tv.
    0
  • Users Avatars Mini
    ttom pisze: 2005-08-07 00:19
    Heja. Moja 4 letnia córka po oglądnięciu reklamy powiedziała: "Ale to głupie". I miała rację. Dla mnie spot jest co najmniej niesmaczny. Muza i voice wodeckiego - spoko, szkoda że tak zeszmacone.
    0
  • Users Avatars Mini
    Belfegor pisze: 2005-08-07 00:25
    chyba największym zagrożeniem rozwoju psychicznego dzieci jest opowiedzieć im o Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, to już samo w sobie może sprowokować u dzieci wypaczenie psychiki ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ttom pisze: 2005-08-07 00:27
    w sumie nie mam racji.. moze ta moja gowniara nie powinna sie taw wyrazac! zjeje jej dzis duspko i zacznie sie odzywac- jesli jeszcze raz powie: "Ale to głupie" przypierd-le jej w łęp. a reklama jest spoko
    0
  • Users Avatars Mini
    topfan pisze: 2005-08-07 01:08
    hehee... Ten filmik jest zajefajny, a po drugie, co do prawdziwej treści bajki o Czerwonym Kapturku to dla wilka bylo by lepiej zeby to wlasnie reklama z heay byla prawdziwa :-) POZDROWIONKA
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-08-07 01:16
    A jak zobacza taka Danute W. to sie nie boja? Niech ona przestanie wygadywac takie %#$@$%#@ i pokazywac sie w telewizji, bo sama bardziej straszy dzieci swym wygladem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Buuuzia pisze: 2005-08-07 01:17
    A ja się zgadzam z KRRiT. Dziecko po obejrzeniu takiej reklamy może naprawdę nienajlepiej sie poczuć... Ja pamiętam jak płakałam jako dziecko kiedy jakiemuś bohaterowi bajki cokolwiek sie przytrafiło. Bardzo to przeżywałam... :) Więc rozumiem jak najbardziej stanowisko KRRiT i popieram.
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-08-07 01:27
    przepraszam bardzo, ale wyswietlana reklama w tv ma troche inne zakonczenie. Nie ma pokazanego Czerwonego Kapturka z ucieta noga, tylko z zatrzasnieta noga. A swoja droga to dziwne ze dzieci nie maja koszmarow jak lesniczy zabija wilka, rozpruwa mu brzuch i wyciaga babcie itd...
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2005-08-07 01:29
    I dobrze! W końcu ktoś zrozumie że reklama nie musi być durna żeby się podobała. Dziwna jest zasada "IM GŁUPSZE TYM LEPSZE" jak to jest HEYAH 10 pkt dla KRRiT
    0
  • Users Avatars Mini
    blebleble pisze: 2005-08-07 01:32
    nie no tu to przeszli sami siebie !!! jka sie komus cos uda w Polsce to odrazu cha jego zgniesc!! co taka reklama moze zrobic...nic!!!tylko poprostu byl dobry pomysl i dostali za to duzo pieniedzy a inni pazerni nie moga tego zniesc i tyle!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gal pisze: 2005-08-07 01:42
    Megabzdura. Trudno to nazwac inaczej. A co do oburzonych rodzicow - rozumiem ze to wina TV, a nie Wasza, ze pozwalacie dzieciom ogladac TV po 19:30? Specyficzna logika. Gratuluje dojrzalosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    P. pisze: 2005-08-07 02:49
    Reklamy heyah sa stabilne: zenujace byly wczoraj, zenujace sa dzis i zenujace sa jutro. Od poczatku mialem wrazenie, ze siec szuka klienteli wsrod kretynow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Witek pisze: 2005-08-07 03:09
    Mnie nie podaba sie cenzura. KRRIT za bardzo sie panoszy! Za niedlugo kazda reklama inna niz ze sztucznie usmiechnieta rodzinka w roli glownej. Na szczescie istnieje pilot i jak sie komus nie podoba, moze przeloczyc na innny kanal, a tam na pewno bedzie slodka reklama margaryny.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-08-07 06:42
    Po pierwsze cytat (bodajze 'Kazika') 'Ja wiedzialem, ze tak bedzie', a po drugie... czy aby nie nazbyt przesadnie 'KRRITV' dba o rozwoj psychiczny dzieci? Jesli przyjac odpowiedni punkt widzenia to moze nalezaloby wprowadzic zapis, iz reklamy mozna emitowac np. miedzy godz. 23 a 6 ?! // PS.Kto tak naprawde 'oglada' reklamy?!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 06:50
    to można skwitować jednym słowem: OSZOŁOMY !!! a tak w ogóle to ja myśle że powinno się wszystkiego zakazać, bo jakieś dziecko może coś zobaczyć i to go wypatrzy :D a tak swoją drogą to normalna wersja czerwonego kapturka kończy się zeżarciem babci i kapturka, a potem rozpruciem wilka przez leśniczego, także ta reklama to normalnie laicik :) mam pomysł! może by tak zakazać sprzedaży czerwonego kapturka ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-08-07 08:52
    nie chcialem sie wypowiadac nim nie zobaczylem tego spotu... nie znosze tego rogranu jakim jest KRRiTV ale no coz tu powiedziec moze nam sie podobac to ze komus pulapka upier....la noge tylko ze wlasciwie po co ? reklamujemy ciecie cen przez obcecie nogi kapturkowi ??? Bajka a raczej reklama jest conajmniej nie smaczna jesli chodzi o dzieci jesli chodzi o samego mnie to nie ogladam tv i pewnie bym jej nawet nie zobaczyl ale skoro juz widzialem to musze sie zgodzic z decyzja krajowej rady mimo to ze pozwalaja na emisje wielu innych rzeczy i mozna sie do nich przeczepic.
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-08-07 08:59
    Teraz proszę zdjąć reklamę sprite'a - bo jeszcze dzieciaki zaczną się rzuczać pod samochody albo skakać z dachów :-))) Cóż za żałosna banda idiotów w tej krajowej radzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2005-08-07 09:54
    Nie oglądam telewizji i nie wiedziałem że jest taka reklama. Ale gdy ją ściągnąłem i obejżałem ... no cóż nie jest to zwykła reklama. Uważam, że może zbyt krytycznie się do niej odnosi KRRiTV ale ta reklama jest idotyczna i sądzę, że dzieci nie potrafią odzielić tego czegoś (reklamy) od bajki. Mimo wszystko zastanawia mnie nie podejście KRRiTV tylko kto był tak "walnięty" żeby to wymyślić i skierować do emisji. Niech wszscy "obrońcy wolności" popatrzą na reakcje dzieci, wtedy choć częsciowo zrozumiecie jak na nie takie rzeczy działają.
    0
  • Users Avatars Mini
    slveck pisze: 2005-08-07 10:30
    To może zamienić Kapturkana Pokemony? w końcu w tej dziedzinie dzieci już mają wypatrzoną psychike i bardziej nikomu juz to nie zaszkodzi. Ludzie opamiętajcie sie
    0
  • Users Avatars Mini
    patgsk pisze: 2005-08-07 10:54
    Naprawde sa brutalniejsze bajki, rozprowanie brzucha to jest ok? Przesadzaja, Chyba Malo kto tu rozmumie o co chodzi heyah w tej reklamie! "nie umiemy opowiadac bajek"!. Niech sciagna lepiej telezakupy!! A co dopiero ta reklama PZU - wariaci drogowi robi z dziecmi. Uwazam ze heyah wspiera tradycje Czerwonego, a nie jakies POWER RANGES, POKEMONY i inne durne glupoty, gdzie dzieciom specjalnie sie puszcze reklamy jakis %#$@$%# i potem jest "kup mi, kup mi"...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 11:03
    Nie widziałem tej reklamy , więc tylko tak ogólnie napiszę. Najpierw tej osobie , której się wydaje , że po 19.30 dzieci chodzą spać. Chyba nie masz jeszcze dziecka skoro piszesz takie rzeczy - to nie jest robocik , któremu wyłącza/włącza się pstryczek-elektryczek na plecach o określonej godzinie i ono zasypia/budzi się. Druga sprawa to taka , że nie pozwalam mojemu dziecku oglądać wielu rzeczy , zresztą sam bardzo , bardzo mało oglądam tivi , praktycznie tylko Panoramę lub Wiadomości. Trzecia sprawa jest taka , że KRRiT to dziadowski organ , a czwarta , jak to ktoś tu słusznie napisał , że wcale nie znaczy , iż im głupsza reklama tym lepsza , ale chyba niektóre osoby za to odpowiedzialne nie są w stanie tego pojąć. Zobaczymy dziś , czy ta sie kwalifikuje do takiego opisu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 11:12
    Ps. Ludziom którzy nie rozumieją nauki płynącej z bajki o czerwonym Kapturku i większości innych bajek wyjaśniam , że chodzi o to , iż dobro zawsze zwycięża , a za złe czyny ponosi się karę:-) A nie , że ma się niższe ceny i tym podobne:-D Jeśli tak będzie i w tej reklamie to O.K. , a jeśli nie , to nie O.K. Zobaczę ją sobie u rodziców na porządnym sprzęcie , a teraz do pracy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-07 12:00
    w tej reklamie w porządku jest piosenka śpiewana przez Wodeckiego, puenta jest zaskakująca i o takie złamanie stereotypu bajkowego chodziło. Co do reklamy np. Sprite`a to reklama w konwencji filmiku dla dorosłych działa w mniejszy sposób na dzieciaki niż reklama "bajkowa" (animowana). Ja sam do konca nie mam wyrobionego zdania na temat trafności decyzji KRRiT, chyba muszę pogadac na ten temat z synem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-07 12:01
    Heyah przegięło, jak najbardziej popieram decyzję KRRiT, mimo, że za plusem to ja nie przepadam, to ich reklamy zasługują na pochwałę...
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-08-07 12:05
    Przeciez ta bajka nie jest skierowana do dzieci!!!! Oficjalnie w polskim prawie (co podkreslaja rowniez operatorzy) jest zakaz sprzedawania komorek dzieciom (nieletnim). Zatem ta reklama wcale nie jest do nich adresowana tylko do mlodziezy od przedzialu 14 do 20 lat. Oczywiscie mozemy popasc w paranoje i twierdzic,ze mlodziez niepelnoletnia to jeszcze dzieci,a na chlopaka 19-niego taka reklama ma demoralizujacy wplyw,ale jesli ktos tak uwaza,to moim zdaniem pomylil sredniowiecze z XXI wiekiem. KRAJOWA RADA JEST TWOREM KTORY NIE POWINIEN ISTNIEC! PLACIMY TYLKO OGROMNE PIENIADZE NA JEJ UTRZYMANIE,A W PRAKTYCE NIC POZYTYCZNEGO NAM NIE PRZYNOSI. Jesli mozna bylo by probowac wyciagnac wnioski,ze ta reklama ma negatywny wplyw na psychike czlowieka to tylko dla dziecka do 10 roku zycia.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-08-07 12:05
    Nie powinni zakazywac emisji tej reklamy najwyzej zastrzec emitowania jej do dobranocki. A czy reklama piwa ktora jest przed dobranocka nie wplywa bardziej demoralizujaco?? Oczywisci problem alkoholizmu to zaden problem w Polsce. W koncu jesli w co 4 rodzinie do chodzi regularnie do przemocy na tle alkoholu to jeszcze zaden problem. Wiecej ludzi zginie to lepiej w sumie bo bedzie mniej bezrobotnych i nie trzeba bedzie rowniez pracowac na emerytow i rencistow,a jesli ktos zrobi ciekawa reklame -pewna forma groteski- to juz wielki problem z tego robia!!!!!! KRRiTV do KLOPA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-07 12:27
    CO ZA BZDURA!!! do wszystkich rodzicow - jesli zostawiacie dziecko samo przed telewizorem i uwazacie to za wychowywanie go to wspolczuje. TRZEBA PATRZEC I WIEDZIEC CO DZIECKO OGLADA! zarowno dotyczy to reklam jak i programow. Cycki w reklamach sim+ jakos nie przeszkadzaly wielce szanownej pani Waniek?? Reklama Heyaya jest w stylu Shreka i jakos Shrek nikomu nie przeszkadzal (no prawie nikomu, jakies tam glosy byly sprzeciwu). Wiecie jak dzialaja na dzieci reklamy np. proszkow do prania? Idzie pozniej mamusia z dzieckiem do hipermarketu i nim sie zastanowi co kupic, maly juz jej wrzuca do wozka proszek kt. reklama byla fajna, bo przylecial superman i rozprawil sie z brudem. a ciekawe ile malych dzieci sklonilo w ten sposob rodzicow do kupna Heyaha?? Mnie tylko jedno zastanawia - czemu Heyah podnieca sie sms'ami za 3 gr do 1 miliona uzytkownikow sieci? Ja wole w POPie miec za 1 gr do 7 milionow ideowiczow :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    amfm pisze: 2005-08-07 12:28
    popieram. od czasu bardzo dobrego wejścia na rynek ( jedna z najlepszych kampani reklamowych na bilbordach ) wszystkie spoty telewizyjne Heyah są poj.....ne.
    0
  • Users Avatars Mini
    carnil pisze: 2005-08-07 12:37
    xor: tu nie chodzi o 3gr w pakietach ale na stałe w cenniku. dlatego Heyah w przeciwieństwie do POPa nie opowiada bajek. W POPie trzeba wykupić pakiet 100SMSów za 1zł, w Heyah nic nie musisz robić. Poza tym, kto Ci powiedział, że Heyah ma tylko 1 mln użytkowników? Reklama jest jak najbardziej O.K. i nie powinna być zabroniona.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2005-08-07 12:52
    ale ubaw :D
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-07 12:52
    ja te uwazam ze reklama jest w porzadku. niech rodzice pilnuja dzieci, a my ogladajmy i sie smiejmy bo jest przeciez smieszna :D ale z punktu widzenia uzytkownika konkurencyjnej sieci, uwazam - ze obecna oferta heyah jest bardzo slaba.
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2005-08-07 13:06
    ale bzdura!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-07 13:18
    Ja muszę czekać do późnej nocy aż brat, który ma 5 lat pójdzie spać i dopiero wtedy mogę grać w GTA San Andreas ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-08-07 13:48
    kare jakas dadza dla heyah czy nie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-07 14:43
    Cóż, myślę, że opowiedzenie tej bajki do końca, wraz z plastycznymi szczegółami, wcale nie spaczyłoby delikatnej psychiki dzieci :P. A KRRiT po raz kolejny udowodniła konieczność błyskawicznej likwidacji tego zbędnego organu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2005-08-07 15:01
    a cycki w simplusie to co ? :P teraz dzieci zamiast obolalego kapturka beda snily o cyckach =))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-07 15:22
    Cyckami w Simplusie zajął się inny organ państwowy, aczkolwiek równie beztrosko wpieprzający nasze podatki :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-07 15:25
    No ale z tą wystającą kosteczką... Dobrze, ze w telewizorze puszczali łagodniejszą wersję. Matko, co by to było!
    0
  • Users Avatars Mini
    marta pisze: 2005-08-07 16:01
    mam jedno pytanie nie związane z tematem.Jeśli w pop doładuje konto kartą 5 zł a mam jeszcze 40 dni na połączenia wychodzące to ile będe miała czasu połączen wychodzących? 2 dni? czy dalej 40 dni???
    0
  • Users Avatars Mini
    Miś Kolabor pisze: 2005-08-07 16:07
    Reklamy Heya są BEZNADZIEJNE - Ludzie - kto to robi ? Dla mnie ci co to robią są na równi z tymi co to oglądają i jeszcze się przy tym cieszą. Daje duże 10 dla KRRiT i kropka.
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnyK pisze: 2005-08-07 16:12
    Brawo! To chyba pierwszy (nie, drugi raz) kiedy popieram Rade!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2005-08-07 16:26
    Jak dla mnie wszystkie reklamy heyah sa obrzydliwe i pozbawione gustu. Widac, ze PTC celuje ta siecia trafic do ludzi o ....
    0
  • Users Avatars Mini
    LPR pisze: 2005-08-07 16:30
    Pani Waniek sie chyba ..... NAĆPAŁA No cóż, jeszcze jej wolno - za chwilę Kwach zrobi wypad i wtedy to dopiero będzie cenzura :)))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-08-07 16:38
    reklama wcale nie jest az taka zla, zeby odrazu ja zdejmowac z anteny. ciekawe cy heyah sie odwola od tej decyzji ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 17:10
    Widziałem tę reklamę , niestety ledwo co słyszałem , ale jeśli terść audio jest równie beznadziejna co video , to nie mam czego żałować. Heyah od zawsze wzbudzało kontrowersje. Tak czy innaczej osiągnięto cel , jest zadyma , rozgłos , zamieszanie , znów Heyah na ustach wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-08-07 17:35
    To Reklama Tak Taka z Wojewodzkim zagraza rozwojowi poczucia estetyki i niesie ryzyko wywolania zaburzen u dzieci. A po 2 . to powini rozwiazac KRRiT Rozgonic DARMOZJADOW
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-08-07 17:39
    Issa : Heyah na ustach wszystkich ? Dla mnie heyah niesie skojarzenia z najdrozszymi stawkami w kraju. Byla by na ustach wszystkich gdyby rzucala na kolana cenami polanczen,a nie reklamami z ktorych nie ma pozytku finansowego dla klienta. Issa nie ma co sie oszukiwac .Nikogo heyah nie interesuje poza reklamami. (mam tu na mysli tych co dzwonia z komorki do roznych operatorow)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-08-07 17:42
    Psyhike dzieci wypaczaja inne obrazy w TV ktore sa poza zasiegiem kontroli rodzicow.Rzecz nei unikniona. Rekalma nie ma takiej mocy. KRRiT co za banda ne kompetentnych darmozjadow!
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-08-07 17:43
    To prawda. Masz racje .W sumie to zadna nie ma dobrej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    lipnylipek pisze: 2005-08-07 17:51
    pierwszy raz 10 ptk.dla tej rady radiofonii i cos tam.reklamy heyah zawsze były denne.a gadka o cenzurze nie ma tu żadnego znaczenia.to sa chore reklamy .w których urywa komuś noge co w tym fajnego.moze lepsza by była jak by panu prezesowi heyah i tej dennej agencji reklamowej wpychali rybe do dupy ,a w tle by było "nie opowiadamy bajek-dziadek nie złapał złotej rybki"
    0
  • Users Avatars Mini
    femail pisze: 2005-08-07 17:56
    Heyah juz sobie poradzila z cenzura... :D No i po co to wszystko???
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-08-07 18:01
    i juz reklama leci dalej :DDDDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 18:38
    Mam kuzyna - używa jednocześnie MaxProfita od bardzo niedawna i .... Heyah od dawna. Ma naprawdę BARDZO DUŻO kontaktów w Heyah , tak się złożyło i jest zachwycony smsami po 3 grosze. Osobiście bardzo lubię Heyah , świetne były te reklamy z wajhą , zrobione naprawdę na wesoło i z polotem. Oprócz tej z silikonem. Co do tej reklamy to wpisuje się w popularny niestety schemat - "im głupiej tym lepiej" , bo wcześniej się niezbyt jasno wyraziłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2005-08-07 20:51
    nieprawda!!! własnie na tvp1 widziałem ta reklame!!! tylko, ze ocenzurowana!!! jesli ma ktos oryginalna wersję to prosze niech przesle na maila!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2005-08-07 20:16
    przynajmniej raz p. Waniek dobrze pomyślała....brawa i uszanowanie...(abonament by jeszcze mogła obniżyc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pir pisze: 2005-08-07 20:28
    HEYAH znowu zyskal na rozglosie - czy nie po to sa reklamy?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 21:16
    *trekon - wiesz co, sory ale gowno mnie obchodzi reakcja dzieci, bo ta reklama nie jest skierowana do dzieci, dziwią mnie trochę głosy że ta reklama jest nie smaczna, dla mnie jest poprostu komiczna... może jak bym miał 10lat to dla mnie też by była niesmaczna... a pare ludzi tu się wypowiadało o reklamie spite i mogę się jedynie dołączyć do tych głosów, jak takie reklamy działają na dzieci ? że koleś zrzuca drugiego z dachu wysokiego budynku, albo wrzuca go pod ciężarówkę, może pomyślą że też tak mogą i nic się nie stanie ? a teraz już całkiem na poważnie, to rodzice powinni kontrolować to co dzieci robią/oglądają, jak są jakieś rodziny które mają na to wywalone, co ich dzieci robią, to znaczy że trzeba zakazać dla wszystkich ?! ludzie toż to paranoja jakaś, może zakażemy sprzedaży alkocholu bo w jakiejś rodzinie może się zdarzyć że ojciec da piwo synowi, trzeba temu zapobiedz i zakazać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2005-08-07 21:16
    Dla mnie ta reklama jest po prostu inna. Mam inne wyobrażenia o Czerwonym Kapturku, w mojej pamięci zapisał się Czerwony Kapturek jako miła osoba. W tej sytuacji popieram KRRiTV. Ale jak ktoś wyżej zauważył dość dużo reklam nie nadaje się do emisji jak choćby ta o rzucaniu się pod samochód (jeśli dobrze pamiętam). Ale dla mnie szczytem głupoty jest reklama napoju, w której po wypiciu tego napoju (????) koszykarz fruwa nad resztą zawodników :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-08-07 21:25
    hehe ciekawe od kiedy ten zakaz bo wlasnie w przerwie MŚ w L.A. leciala na dwojce, tylko koncowke nieco zmienili, pojawila sie tablica z pewnymi napisami, a tak btw czy ktos sie orientuje co szykuja w tak taku bo Wojewodzki i Figurski cos w ostatniej reklamie sugeruja
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 21:29
    proponuję też zakazać sprzedaży noży, bo przecież może ktoś kupić nóż kuchenny i zarżnąć nim pół dzielnicy, nie może ? no może ! Zastanowił bym się także nad emisją jakichkolwiek filmów (i reklam), bo właściwie w każdym jest sex, przemoc, mordowanie itp (no może nie w "prawdziwych historiach" :D) bo może się tak zdarzyć że to na kogoś źle wpłynie. Właściwie to nad czym tu się zastanawiać, mamy już na świecie kraj który może być dla nas wzorcem - Iran ! tylko nie oprzemy naszego państwa na islamie, a na katolicyźmie, właśnie tego byście chcieli debile, co ? (tu zwracam się do członków KRRiTV, a także wszystkich którzy się zgadzają z ich ostatynią decyzją) Dodam jeszcze że wg. mnie praktycznie wszystko (co nie szkodzi osobom trzecim) powinno być dozwolone (narkotyki, prostytucja, pędzenie bimru :) wyjątkiem jest broń) bo to jest moja decyzja czy chcę coś robić czy nie (oczywiście o ile nikomu innemu to nie zaszkodzi w żaden sposób)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-08-07 21:32
    Reklama jest super a tu.. Co :| Jak zwykle jak komuś cośsie uda to odrazu trzeba sie go pozbyć :| lennox jestem z toba ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 21:35
    natomiast jeśli chodzi o dzieci, to ja jak będę miał dziecko/dzieci, napewno przedewszystkim nie pozwolę im oglądać żadnych batmanów, spidermanów i innych tego typu rozmiękczaczy mózgów, dla najtępszego narodu na świecie - amerykanów, jeśli chodzi o tą reklame to również jest to rzecz której bym unikał, dlatego zrozumiałbym gdyby tej reklamy zakazali ale od 8-22, a nie całkowicie, na hyperze lecą czasami mangi w których krew się leje rzekami, a mimo to możan to emitować, ale PO 22 ! a pani towarzysz waniek to raczej powinna wylądować w kaftanie. *lipnylipe - czy tego chcesz czy nie to właśnie JEST cenzura, rozumiem że wyznajesz swoisty relatywizm w tym temacie, tzn. jak zakażą czegoś co mi się nie podoba, to wtedy to nie jest cenzura, a jak zakażą czegoś co mi się podoba to wtedy to jest cenzura.
    0
  • Users Avatars Mini
    nos pisze: 2005-08-07 21:40
    To ta reklama z odciętą nogą Kapturka byuła w telewizji??? Ja widziałem tylko tę, gdzie noga jest cała...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 21:40
    chciałbym jeszcze dodać że tu nie chodzi o to czy komuś się tak reklama podoba czy nie, to nie ma nic do rzeczy. Tu chodzi o to czy ktoś jest ZA zakazaniem emisji, czy PRZECIW, a tym którzy są za polecam białoruś, tam będziecie mieli dobrze :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 21:47
    ***lennox - mam tylko pytanie , co to znaczy "nie szkodzi osobom trzecim". Mowa o "bezpośrednio" nie szkodzi osobom trzecim? Czy w tym znaczeniu o którym Ty pisałeś? Bo tak naprawdę to znaczenie o którym piszesz nie istnieje... Słyszałeś o "efekcie motyla"? Co byś powiedział , jakby naprany gostek , który pijąc alkohol bezpośrednio nie szkodził osobom trzecim , przejechał następnie za 10 minut kogoś z Twojej najbliższej rodziny? Co powiesz kobiecie , którą mąż puszczał kantem z laskami w agencji towarzyskiej i która się dowiedziała , że ma dzięki temu , ("nie szkodził osobom trzecim" w pewnym momencie) jest zarażona wirusem HIV?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2005-08-07 21:47
    A ja się dziwię,ze p.Wodecki zaśpiewał do czegoś takiego... Chyba chciał się zemścić za pszczółkę Maję.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 21:50
    Propagujesz skrajną odmianę wolności , chyba , że coś źle zrozumiałem... To tak jakbyś zrobił samochód w którym jest tylko %#$@$ gazu. Bardzo szybko przyniosłoby to zgubę Tobie i wielu postronnym osobom... Dlatego potrzebny jest hamulec , zwany wewnętrzną odpowiedzialnością , bo bez niego się nigdzie bezpiecznie i daleko nie dojedzie. Może by tak rozwiązać wogóle Policję , co Ty na to?;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 21:51
    To wyhaszowane słowo , to "pe.dał". Cóż za cenzura :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    talib z Sudetów;-) pisze: 2005-08-07 21:52
    Ogólnie luzik , wiele rzeczy jest dobrych , ale z umiarem , tutaj przegieli.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSM pisze: 2005-08-07 22:00
    Jakby czarny, nie czerwony kapturek szedł na mszę i niósł ofiarę na tacę to nikt by nic nie mówił. Heyah nie to weźmie pod uwagę. PS. Kiedyś cenzura mieściła się na ul. Mysiej
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 22:10
    *issa - chyba mnie trochę źle zrozumiałeś, nie do końca ale... więc po kolei koleś może się zachalć na śmierć nawet jak chce, ale broń boże nie może wsiadać za kółko po alkocholu (tzn. ja bym tu ustalił twrdą granicę, na np. 0.6 promila, poniżej tego NIC, powyżej tego - przestempstwo) bo w tym momencie stwarza zagrożenie, chociaż badania wykazują że śpiący człowiek jest jeszcze bardzije niebezpieczny za kółkiem, ale już pomińmy ten fakt. Jedziemy dalej :) ten mąż to sutener ! szkodzi osobie trzeciej - prostytutce, bo ją wykorzystuje, prostytucja - tak, sutenerstwo - nie. Tak jest to skrajna odmiana wolności tzw. libertarinizm, ale też nie do końca, ja nie uważam że człowiek może sobie robić CO CHCE, może robić wszystko (z drobnymi wyłączeniami) dopuki nikomu nie szkodzi, tak w bezpośredni jak i pośredni sposób
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-08-07 22:15
    *** issa - przeginasz.. Pora wydorośleć... ;-) Reklama Heyah w wersji w której była w telewizji była w pełni akceptowalna. Jeżeli coś raziło, to nieprofesjonalne podawanie tekstu Czerwonego Kapturka, którego w ogóle nie dawało się zrozumieć (przynajmniej za pierwszym razem ;-) ) Zwłaszcza przy super dykcji Wodeckiego... ;-) Cenzura czegoś takiego to kompromitacja Jeszcze jakby wersja z urwana noga, ale na to w Heyah nie poszli, i świadczy to o ich wyczuciu granicy...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 22:19
    ten samochód i hamulec to typowo prawicowe podejście do człowieka (nie żebym tu coś wytykał, każdy ma wyrobione jakieś poglądy i ma do nich pełne prawo, jak akurat jestem lewicowcem z przekonania, ale też nie w całości bo w niektórych tematach mam całkowicie prawicowe poglądy) tzn. nie można dać ludziom zbyt dużo wolności bo sobie z nią nie poradzą, lepiej ich pilnować, sprawdzać, kontrolować, nakazywać itd. system panoptikonu - każdy wie że może być kontrolowany, ale nie każdy jest, natomiast przez samą świadomość możliwości kontroli - zachowuję się tak jak by był cały czas pod obserwacją... w sumie tak działa każde państwo, ale mi się to nie do końca podoba... co do likwidacji policji, to jestem jak najdalszy od takich (anarchistycznych) poglądów, aczkolwiek uważam że policja nie powinna mieć prawa do przeszukań bez DOWODÓW, a nie tak jak teraz - zenkowi z policji wydaje się że to jest podejżane więc trzeba przeszukać
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-08-07 22:20
    Natomiast zaraz po przeczytaniu (parę godzin temu) tego njusa zobaczyłem w tiwi nową wersję, i wygląda to pięknie jak za dawnych dobrych czasów zwykłej cenzury, którą trzeba było _inteligentnie(!)_ omijać, i dzięki temu kwitły polskie kabarety... Punkt dla Heyah, wstyd dla KRRiT, która nie ma _nic_ czym mogłaby się pochwalić jako sukcesem, poza takimi idiotyzmami. Czekam na cenzury dobranocek i bredni w programach dla dzieci, bo wprawdzie moje właśnie szykuje mi wnuka, ale niebawem te wnuki urosną...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-08-07 22:21
    A to co "leci" w pasmach dla dzieci jest żenujące... I to w kraju Bolków i Lolków, Reksiów, itd... Smutek i żal...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 22:26
    zresztą tu poruszyłem odwieczny spór, wolność czy bezpieczeństwo, albo raczej ile wolności a ile bezpieczeństwa (jedno z drugim się wyklucza) nie wiem czy zaóważyłeś że w USA to już w ogóle, ale nawet w europejskich krajach wystarczy jeden zamach żeby całkowicie zmienić prawo, odebrać ludziom ich wolności pod płaszczykiem walki z jakimś tam terroryzmem. W usa większości ludzi nie dotknął terroryzm, tylko terror władz, policji, SB... o sorry FBI, mozna by długo wymieniać ekscesy takie jak baza w Guantanamo i tortury w iraku wykonywane NA ROZKAZ przełożonych. Czy tego właśnie chcemy ???? Niewiem czy widziałeś "Minoryty Reaport" tam przy wchodzeniu do metra każdy miał skanowaną siatkówkę oka, a jak policja szukała kogoś wpuszczała do budynku skanery, które wyszukiwały form życia i skanowały siatkówkę, jak się nie chciałeś poddać skanowi automatycznie jesteś podejżany i z drzwiami Ci do domu wjeżdżają
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-07 22:29
    science-fiction ? jedno powiem, jak tak dalej pójdzie to JUŻ NIEDŁUGO. Dlatego uważam że nie można zmierzać w tym bardzo niebespiecznym kierunku odbierania wolności, tylko w kierunku odwrotnym, i trzeba o to walczyć bo w pewnym momencie może być za późno i wszyscy się obudzimy z przysłowiową ręką w nocniku.
    0
  • Users Avatars Mini
    lipnylipek pisze: 2005-08-07 22:36
    lenox-jestem ciekaw co musiało by byc w reklamie aby cie zniechęciła.jak by kapturek wytaplał sie w gównie to tez by ciebie cieszyło?mówisz ze reklama nie jest skierowana do dzieci...hm to powiedz mi do kogo? do 30 -latków? do 25-latków? a moze do 20 -latków? jak juz ktos wyzej napisał ,heyah jako grupe docelowa wybrała debili i dresiarzy...zamiast szokowac byle jakimi na siłe zbajerowanymi reklamami niech jeszcze raz zaszokuja cenami tak jak zrobili to rok temu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-07 22:53
    ***Czytek Newsów - nie widziałem tej reklamy w tivi. Ta zaś w/w nieocenzurowana reklama jest przegięciem , moim zdaniem. Tak to widzę. Co zresztą juz napisałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.malkontent pisze: 2005-08-07 23:10
    a do tej wersji nikt się nie przyczepiał: \"Zapina ziomala Kaptur przez osiedle na miejscówke do starszej Jareckiej... :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-07 23:11
    Krajowa rada tego i owego ma bardzo selektywny ogląd świata. Zakazuje teklamę, która w wersji telewizyjnej, nie jest znów taka straszana. Jednocześnie na kanałach z bajkami dla dzieci lecą nieraz takie demolki, że ręce opadają. Takie "atomówki" - polecam. Dziecko znajomych znajomych jak to ogląda to dostaje napadu agresji i lata po całym domu jak te atomówki (3 dziewczynki).
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-07 23:15
    Pani Waniek miała już problem z reklamą Simplusa "moja pierwsza komórka" - niby wzglady natury religijnej tu zadziałały.... Jakoś prepaidy mają pecha. Jednocześnie lecą setki reklam, od kremów po napoje chłodzące, gdzie seksem wali na odległość, mniej lub bardziej subtelnie. A dobrym przykładem jest reklama Idea, gdzie to telefony pos...... się na plaży, inaczej tego napisać nie umiem. Jest żenująca na maksa ale jak widać poprawna politycznie. Jak dodamy do tego schizę z reklamą Ery która to podobno obraża kobiety (nie wiem nie widziałem) to widzę, że mamy kraj cenzorów. Same autorytety moralne rodem z PRLu wyłażą zza telewizora....
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-08 00:05
    1-neczka dla bandy je.anych cymbalow z KRRiTV. Ktore dziecko oglada TV po 20??? DZIECI chyba poowinny wtedy spac!!!!!!!!! Reklama zaje..sta i jak bylem do te pory zwolennikiem Mumio z plusa to twierdze, ze sie chlopaki wypalili i kiche wstawiaja. Kapturek jest moja najlepsza reklama!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-08 00:18
    lipny_lipek prosze spojrzyj na zasady pisowni i gramatyki i dopiero wtedy zabieraj glos biedna dzieciono!!! Tepota ma chyba granice!!! Robisz z siebie analfabete ze znajomoscia rynku gsm - rotfl
    0
  • Users Avatars Mini
    midas pisze: 2005-08-08 00:21
    HAHAHAHA! Tak zasmialem sie w "twarz" KRRiTV! Podobnie, jak zrobila to HEYAH. Kto widzial najnowsza wersje tej reklamy zrozumie o czym pisze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-08 00:23
    Cytuje lipnego_lipka mistrza ortografii i interpunkcji jez. polskiego: "pierwszy raz 10 ptk.dla tej rady radiofonii i cos tam.reklamy heyah zawsze były denne.a gadka o cenzurze nie ma tu żadnego znaczenia.to sa chore reklamy .w których urywa komuś noge co w tym fajnego.moze lepsza by była jak by panu prezesowi heyah i tej dennej agencji reklamowej wpychali rybe do dupy ,a w tle by było "nie opowiadamy bajek-dziadek nie złapał złotej rybki" Zenada facet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-08 00:27
    Na koniec tylko dodam, ze jesli ktos czuje sie Polakiem i za takiego sie uwaza to NIE POWINIEN robic z siebie analfabety, ktory zna jezyk angielski, a nie ma pojecia o jezyku OJCZYSTYM!! Bando analfabetow do slownikow jez. polskiego!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ajelo pisze: 2005-08-08 00:28
    KRRiT, najpierw opłaty od kablówek, chcą kontrolować TV, radio przez Internet, teraz biedny kapturek. UOKiK, URTiP i KRRiT powinni się zająć badaniem własnych siebie, wtedy te komuchy wańkowate miały by ciepła posadkę i kasę, ale by się przynajmniej mniej ośmieszały. Czy ktoś zna większy przykład niekompetencji niż Waniek?
    0
  • Users Avatars Mini
    mzko pisze: 2005-08-08 00:42
    I tak byli gorsi od Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-08 01:06
    Mzko - nowe reklamy plusa to bieda i zenada. Niestety, bylem ich totalnym zwolennikiem ale sie chlopakom wena skonczyla :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-08-08 02:03
    No i dobrze, irytowało mnie już to seplenienie...Choć to i tak "rarytas" w porównaniu z reklamami belgijskiej "brzydkiej kaczki".
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 10:29
    Coś Ci się ***Lennox popieprzyło. To właśnie lewicowcy są za ograniczaniem wolności indywidualnej, interwencjonizmem państwowym, a także traktują obywatela jak zagubione dziecko we mgle, które trzeba obudować przepisami, urzędami, nakazami, zakazami etc., aby mogło sobie poradzić we współczesnej rzeczywistości (oczywiście według ich wyobrażeń). I oczywiście niechęć do własności prywatnej. Z kolei prawica postuluje ograniczenie roli państwa (czyli jego struktur i narzędzi) do minimum, w każdej dziedzinie - zaś wolność w maksymalnym zakresie chce oddać obywatelom. Słabiutko, jak na studenta politologii, słabiutko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 10:33
    Natomiast co do USA - owszem, w ostatnim czasie mają do czynienia z ograniczaniem wolności, oj mają. Tyle, że nie z powodu jednego zamachu, jak Ty to określasz, tylko z powodu ataku na WTC i stałego zagrożenia terroryzmem. Poza tym to, co prezentujesz to karykatura. W USA możesz robić co żywnie Ci się podoba, pod warunkiem, że nie łamiesz prawa ani nie naruszasz wolności ludzi. W momencie, gdy naruszysz którąś z granic masz do czynienia ze strukturami państwa. I tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-08-08 10:54
    niech lepiej zajmą się bajkami w stylu POWERRANGERS, jak to widzę to się nie dziwię że wśród dorastającej młodzieży jest tyle agresji, moje pokolenie oglądało misia uszatka, kolargola, pszczółke maje itp i było o wiele lepiej i bezpieczniej na ulicach niż teraz
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-08 11:02
    luk- nad Power Rangers to trzeba płakać... ale jak kiedyś zobaczyłem jak mój pięcoletni brat to ogląda to się wkurzyłem. To jest normalnie głupsze od Pokemonów! Nie ma jak Smerfy, Krecik i Gumisie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-08 11:07
    ANO- raczej nie wycofali tylko zmienili oznaczenie gry- tylko dla pełnoletnich, za producent gry pracuje nad wersją pozbawioną niektórych elementów...
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-08-08 11:33
    KRRiT powinni jak najszybciej rozwiazac i jeszcze na dokladke z naszym ukochanym Senatem, a wtedy znalazlyby sie pieniadze. Wedlug ich rozumowania to prawie 100% reklam powinno zostac usunietych z TV, bo ciagle zle dzialaja na czyjas psychike. Odgrzewane filmy po 1000 razy co roku i powtarzane seriale w wakacje tez moga zle oddzialywac. Placenie abonamentu za radio i telewizje oraz za kablowke itp. tez zle oddzialuje :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 11:46
    ***ANO - sprawy nie znam, więc nie komentuję. Fanem USA, wbrew pozorom, nie jestem, ale nie ulega wątpliwości, że państwo to - ze swoimi licznymi ograniczeniami - jest o wiele bardziej innowacyjne i silniejsze gospodarczo aniżeli postępowe i "wolnościowe" kraje chociażby Europy. I o to chyba chodzi, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    P pisze: 2005-08-08 11:48
    Osobiscie KRRiT uwazam za bande darmozjadow ale w tym przypadku przyznaje im racje. Tak debilnej reklamy juz dawno nie bylo. Bardzo dobrze, ze wstrzymali jej emisje bo tego nie dalo sie ogladac.
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2005-08-08 12:02
    Dobrze zrobili.Ta reklama była faktycznie debilna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-08-08 12:14
    jak dla mnie po prostu śmieszna, zrobina z pomysłem ale dla dzieci raczej sie nie nas\daje,lepiej niech sobie pokemony ogkladaja:)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-08-08 13:42
    Ale trzeba przyznać, że ta reklama jest makabryczna. Chociaż mogliby ją puszczaś po 22 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-08-08 13:43
    Według mnie ta reklama nie jest debilna - jest pomysłowa i fajnie zrobiona, ale naprawdę straszy dzieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bizonek21 pisze: 2005-08-08 14:26
    sorki ze na tejn stronie i z takim pytaniem ale kiedy bedzie darmowy wekend w idei teraz w popie?wie ktos cos na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    linki1988 pisze: 2005-08-08 14:59
    heeh smieszne reklamy plusa sa najlepsze pokazuja to co naprawde sie ludzia podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-08-08 15:18
    Tak reklamy w plusie .......... są beznadziejne, ale śmieszne i o to im chyba chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-08-08 15:59
    ciekawe jest dla mnie kto i dlaczego zmanipulowal tego newsa? Jeszcze wczoraj byla tu reklama czerwonego kapturka w wersji "hard" - ktora nie byla emitowana w TV a dzisiaj jest juz poprawka i jest wersja "soft" w wersji emitowanej w TV. Czyzby to byl zwykly przypadek? Pomylka?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:17
    *Gonzalez - sorka, ale to Tobie się coś popieprzyło, prawicowcy owszem są za ograniczeniem interwencjonizmu państwowego ale w gospodarce, natomiast w sferze społecznej wcale nie, wg. prawicowej doktryny państwo powinno być surowym policjantem, mało tego człowiek jest z natury "zły" i nieporadny, dlatego państwo powinno go pilnować i karać jeżeli "zbłądzi" śmieszą mnie trochę takie wypowiedzi na zasadzie, coś tam gdzieś słyszałem o lewicy i o prawicy i wiem lepiej, studenciku. Jeśli chodzi o lewicę, to jak najbardziej pochwala interwencjonizm państwowy, nie zostawia ludzi samym sobie, ale na zasadzie pomocy, a jeśli chodzi o sferę społeczną to z założenia traktuje ludzi jako "dobrych" nie trzeba postawić policjanta z pałą na każdym rogu żeby ludzie nie kradli, wystarczy im zapewnić godne warunki życia...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:23
    niewiem czy wiesz że najwięcej biedy jest w USA, mimo że na mieszkańca PKB jest bardzo wysokie, skąd taki paradoks, ano stąd że 1% społeczeństwa ma 40% środków USA (!!!!!!) a 15% społeczeństwa ma ponad 80% pieniędzy, a co z pozostałymi 85% a no oni mają niecałe 20% i to jest to bogactwo USA, nigdzie na świecie nie zobaczysz tylu meneli. W stanach rządzi od zawsze prawica, (republikanie - to quzi faszystowska partia, a demokraci - to taka ich lewica, ale jak by ich umieścić w europpejskich parlamentach to byliby oni SKRAJNĄ prawicą) i co ? owszem masz rację że ich gospodarka jest bardziej prężna, ale to ma niewiele do rzeczy bo dochodem z tej prężności dzieli się kilka procent społeczeństwa USA, mało nie ma nic za darmo, u nich genetycznie modyfikowana żywność jest całkowicie dozwolona, czemu ? bo farmerzy-multimilionerzy się tego domagali, a społeczeństwa nikt się o zdanie nie pytał
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:29
    a co zrobił bush jak doszedł do władzy ??? najpierw obniżył podatki dla tych paru procent milionerów, którzy sponsorowali jego kampanie (najdroższa kampania wyborcza w histori świata, można powiedzieć że kupił sobie głosy matołów, którzy mają hamburgery zamiast mózgów, a tych co nie kupił - czarnoskurych - załatwił inacze, na florydzie która była decydująca dla całego kraju większość z nich nie mogła głosować, a czemu murzyni ? bo jaki murzyn zagłosuje na faszyste ?!? murzyn republikanin, to prawdziwe zjawisko) a potem rozpętał bezpodstawnie wojnę w iraku, kto pamięta ile mieli żekomych dowodów... i gdzie te wszystkie fabryki broni biologicznej i broń masowego rażenia ? no gdzie ?!? Powód był inny, trzeba dać zarobić swoim, największa firma paliwowa na świecie Halliburton dostała WSZYSTKIE kontrakty na parę miliardów $ BEZ PRZETARGÓW
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 16:34
    Jak widzę, w odmienny sposób interpretujemy te same słowa. Owsze, dla prawicowców państwo powinno być surowym policjantem, ale w zakresie obowiązującego prawa. Czyli przykładowo, jeżeli sąd wydaje nakaz zapłaty a dłużnik nadal nie płaci, to państwo błyskawicznie i bezwględnie dąży do wyegzekwowania wyroku. Tak samo z zakazami - jest zakaz to państwo go egzekwuje, nawet jeżeli jest to zakaz plucia na chodniku. I w tym kontekście państwo jest bardzos urowym policjantem. Tak jak uważali libertarianie, czyli ewidentna prawica: "rząd powinien sprawować dwie podstawowe funkcje: zapewnić bezpieczeństwo obywateli, chroniąc ich przed atakiem zewnętrznym oraz egzekwować prawo i zapewnić porządek w państwie. Wszelkie dodatkowe działania rządu postrzegane są jako pogwałcenie indywidualnych praw obywateli".
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:36
    dodam że w tej firmie wice-prezesem był nie kto inny jak Dick Cheney, a wysoko postawioną pracowniczką Condoliza Rice, taaaak to ci co najgłośniej krzyczeli za wojną. Co do zamachu, to jest to dokładnie tak jak to określam z powodu JEDNEGO ZAMACHU (na WTC) i to nie jest tak że możesz sobie robić co się żywnie podoba, tam jak popełnisz jeden błąd możesz spędzić reszte życia w pierdlu, a najgorsze jest to że nie sądzi Cię wykształcony sędzia, tylko ława przysięgłych (wybranych matołów ze społeczeństwa) i dzięki temu żona która zamordowała męża, bo ją bił - wychodzi NA WOLNOŚĆ, a gościu który ukradł samochód (nie mówię że to dobrze, albo morderstwo to to nie jest) i w panice zaczął uciekać przeg gestapo (inaczej ichniejszej policji nie można nazwać) dostał 60lat, czy DOŻYWOCIE, i Ty to nazywasz wolnością ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 16:38
    Co do USA - zgadzam się, że jest to kraj ogromnych nierówności społecznych, kraj ze sporymi obszarami bogactwa, ale i z ogromnymi obszarami nędzy. Jednocześnie jest to kraj największych możliwości, o wiele większych aniżeli w takiej Polsce. I w takich Stanach o wiele szybciej wydobędziesz się z nędzy, aniżeli w jakimkolwiek kraju europejskim (no, może z paroma wyjątkami).
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-08-08 16:41
    *Gonzales; lennox - a co na Wasze rozwazania powiedzialby Czerwony Kapturek ? :-) to tak zeby bylo na temat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 16:41
    Co do polityki Busha - cóż, akurat obniżanie podatków najbogatszym jest bardzo chwalebne, z tego prostego powodu, że podatki są przerzucalne. I niezależnie od tego, ile będą musieli podatku zapłacić bogacze, to i tak w końcu te koszty poniosą najubożsi. Więc popuszczając cugle bogaczom, ułatwiasz życie biednym. Co do wojny w Iraku - w tym wypadku prawicowość nie ma nic do rzeczy. Po prostu, indywidualne ambicje zderzyły się szeroką władzą nad potegą militarną US Army.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:42
    i zgadzam się że jest bardziej innowacyjne i rozwinięte gospodarczo, ale ja wolę mieć trochę słabszą gospodarkę, ale iść zrównoważonym rozwojem, powoli do przodu, za to w sferze społecznej mieć wolność, a nie drapierzny rozwój niewielu kosztem wielu... zgadzam się że libertarianizm to doktryna ewidentnie prawicowa, natomiast co do prawa, to w faszystowskich niemczech tewż było jakieś prawo, np. że niedorozwinięci podlegają likwidacji, bo za dużo kosztują, nie uważam że dura lex sed lex, prawo musi być łagodne i wyrozumiałe, wtedy należy go przestrzegać, a jak jest takie jak w singapurze, że za żucie gumy 500$, a za recydywę w tym "przestępstwie" kara więzienia, to sory, ale tego prawa NIE POWINNO SIĘ PRZESTRZEGAĆ, należy je łamać, tak jak każde inne idiotyczne prawo, jak mawiał Arystoteles zawsze trzeba znaleźć złoty środek, dlatego państwo nie powinno być surowym policjantem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 16:44
    Natomiast co do reszty - zgadzam się, że w USA jest masa paradoksów, które przedstawiane w odpowiednim świetle ośmieszają ten kraj. Ale dziwnym trafem, to do USA migrowały i migrują nadal dziesiątki tysięcy ludzi, a niemal wszyscy Amerykanie przecierają oczy ze zdumienia, gdy trafiają do któregoś z socjalnych rajów Europy; bynajmniej nie czynią tego z zazdrością.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:48
    "Co do wojny w Iraku - w tym wypadku prawicowość nie ma nic do rzeczy. Po prostu, indywidualne ambicje zderzyły się szeroką władzą nad potegą militarną US Army." może i w pewnym stopniu tak, ale prawica ma tu wiele do rzeczy, dlatego że to następna różnica między prawicą - rozwiązywanie konfliktów w sposób zbroiny, bezwzględny, bez dyskusji, a lewicą - rozwiązywanie konfliktów w sposób pokojowy (w miarę możliwości) poprzez negocjacje, ew. pomoc partyzantom i ew. pomoc finansową (jak nie będą biedni nie będą nas napadać) więc ma tu coś do rzeczy. "I w takich Stanach o wiele szybciej wydobędziesz się z nędzy, aniżeli w jakimkolwiek kraju europejskim" ale też o wiele szybciej wpadniesz w nędze, jak stracisz pracę - tracisz wszystko bo masz (tak jak prawie wszyscy w USA) dom na kredyt, samochód itp. przestajesz spłacać lecisz na bruk i to natychmiast, tam nie ma żadnej ochrony przed eksmisją
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-08 16:53
    dodam jeszcze jedno bo muszę lecieć, najbardziej lewicowym krajem w Europie jest Szwecja, tam meneli praktycznie nie ma, socjal jest wysoki, ale niewielu z niego korzysta bo każdy ma pracę i zarabia bardzo dużo, fakt płaci z tego bardzo wysokie podatki, ale za to ma wszystko w jak najlepszym porządku, a policjant... no cóż jak uciekasz przed policją nie dostaniesz 60lat, może nawet nie trafisz do aresztu a jak nawet trafisz to na krótko, kara więznia ??? poco, to jest przeznaczone dla prawdziwych kryminalistów, którzy NAPRAWDE zagrażają społeczeństwu, a jak już jakiś złodziej trafi do więzienia to nie wyjdzie jako morderca, tak jak w USA (i wielu innych krajach) tylko wyjdzie zresocjalizowany, bo nie był maltretowany przez klawiszy i gwałcony przez współwięźniów, tylko miał czas na przemyślenia i pracę nad sobą...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 17:08
    W USA owszem, istnieją bardzo ostre kary, nawet za stosunkowo lekkie przewinienia. Tylko, to kurczę działa. W takim Nowym Jorku egzekwując kary za jazdę na gapę (cóż za brak wrażliwości społecznej) doprowadzono do spadku liczby morderstw, i to w ciągu dwóch lat. Więc może ma to głębszy sens, karanie za kradzież batonika? Co do opiekuńczego traktowania więźniów (lekki wyrok, praca nad sobą, znośne warunki etc) powiedz o tym ofiarom przestępstw, które straciły zdrowie, kogoś bliskiego, bądź dorobek życia. Z pewnością ucieszą się.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-08-08 17:13
    i bardzo dobrze, reklama jest conajmniej niesmaczna
    0
  • Users Avatars Mini
    pokutnik pisze: 2005-08-08 17:20
    reklama w deche, jezeli chodzi o wstrzymanie emisji to mozna puszczac po godz 20:00 kiedy wszystkie dzieci smacznie spia i dac sie posmiac starszym dzieciom :))) tak jak z erotykami i innymi programami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 17:32
    Kończąc powiem tak: Nie ulega wątpliwości, że lewicowe ideały pięknie brzmią. Wiele osób uważa, że taki "Kapitał" Marksa powinien dołączyć do kanonu literatury obowiązkowej, z uwagi na piękno przedstawiania ideałów. Rzecz w tym, że nawet jeżeli lewicowe ideały są słuszne ( a przynajmniej ładnie brzmiące), to i tak sposób ich realizacji obraca się przeciwko najbiedniejszym. Daleko nie trzeba szukać - "bezpłatne lecznictwo", "bezpłatne studia" etc.
    0
  • Users Avatars Mini
    M4ciek pisze: 2005-08-08 19:53
    a gdzie mozna sciagnac wersje poprzednia ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 20:32
    To jest właśnie wersja poprzednia.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi na wakacjach pisze: 2005-08-08 21:16
    Może pani W.ma jakiś sentyment do Czerwonego K.Bo dośc selektywne patrzące oko to ma czego dowód pow..Niech zajmie się obrażaniem ludzi w tivi i nie tylko w trwam,komentarzami pani pochanke do newsów(nie o kretynie z wa-wy),kłamliwą prognozą pogody i przeinaczaniu faktów w faktach i wiadomościach.Pastą dentystów,nachalną promocją tuska,reklama tp i wiele innych spraw,które jakoś umykaja oczą poża sie boże rady.Kapturek jej @#$%^ przeszkadza...
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi na wakacjach pisze: 2005-08-08 21:17
    oczom :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-08-08 21:26
    No w końcu jedną mądrą decyzję podjęli bo oni tak jak i rada polityki pienieżnej powinnni byc dawno zlikwidowani a balcerowicz i czerwona waniek na zieloną trawke - tak okrutna reklama nie powinna się pojawić wogule i te ściemy 3 grosze a nie powiedziane że tylko do heyah a Wodecki lepiej się nie z pszczółke Maję weźmie z tym frycem ala lata '70 oszołom a pozatym mnie i innych znajomych denerwowała nahalna reklama we fleszu na inecie że nawet XP SP2 , Google Toolbar i Ad-Watch nie blokowały tego ścierwa , zresztą reklamy heyah nigdz mi nie podchodziły gdyż targetem ich byli cwaniaczki w dresach spod osiedlowego sklepu społem albo tepe hiphopolowe małolactwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi na wakacjach pisze: 2005-08-08 21:35
    I niech zajmą się praniem mózgów dzieci w TVP programami typu ziarno sobota i niedziela od samego rana katolickie programy w publicznej tv.Ja chcę aby moje dziecko wybrało jak dorośnie,a nie miało wpajane przez jakiegoś klchę o wątpliwej orintacji(raczej na dzieci)Już wolę parę dwóch facetów i czerwonego kapturka.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-08 21:43
    Klika newsów niżej mózgi prał "dzikus Kriszna" , a teraz klechy z tivi haha. Oj ludzie , ludzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-08-08 21:56
    **yogi - który z nich był "gorszy: Tilopa , Naropa , Mila , Drunkpa Kunley , Muhhamad , Jezus , Mojżesz , Kriszna , Rama , Saraha , Patanjali.... ? Który z nich nie osiągnął nirwikalpa samadhi? ;-) Ukrzyżuj swoje ego a to obdarzy Cię nieśmiertlenością - to jest właściwe tłumaczenie krzyża. Mówi się , że ten który uważa jedną religię za lepszą od drugiej , postradał sam rdzeń swojej wiary. Nie mąć umysłów młodych , i tak już zagubionych - niech to jedno będzie dla nich jasne. Żadna religia nie poddaje się krytyce , ze względu na to iż ich założyciele byli doskonali:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-08-08 22:00
    *Gonzales - myslisz sie - co do poprzedniej wersji reklamy o ktora pytal M4ciek. Przeczytaj moj komentarz z 13.59 - wersja hard nieemitowana w TV zostala podmieniona na soft emitowana w TV
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-08 23:45
    ***Aragog - ściągnąłem przed chwilą reklamę ze strony GOLa. Jest identyczna jak ta w wersji hard, a jedyna zmiana to taka, że Kapturek mówi wyraźniej, że nie może więcej występować. Z kolei dzisiaj w telewizji widziałem wersję soft, gdzie w pewnym momencie napisy zastąpiły bajkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-08-09 01:05
    * Gonzales - jednak jestes w bledzie - w wersji hard na samym koncu Kapturek stoi z ucietym kikutem, z wystajaca koscia ociekajca krwia - natomiast w wersji soft Kapturek stoi z sidlami zatrzasnietymi na nodze -kwestie wypowiadaja takie same. Plik zostal prawdopodobnie podmieniony dzisiaj okolo poludnia tamten mial ok 3MB ten ma 5MB. Jesli chcesz tp pchne Ci go na maila
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-09 09:56
    W takim razie są już trzy wersje tej kontrowersyjnej reklamy :). Jedna z krwią, trzecia bez i jedna z napisami na czarnej planszy ;). Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 18:00
    *Gonzalez - nie mogę się zgodzić że to dział, tzn. to działa ale jakim kosztem, wiesz jak zamkniesz wszystkich bezrobotnych w wieku od 15- do 30 lat, to przestępczość spadnie o 90%, ale ilu niewinnych ludzi pujdzie siedzieć, tak właśnie jest w NY, wiesz że za karmienie gołębi możesz trafić do aresztu ? za jazdę na rowerze bez trzymania nóg na %#$@$%#@ grozi wysoki mandat (to nie jest żart) a w CA za trzykrotną recydywe (bez względu na rodzaj przestępstwa) dostaje się 25 lat - np. trzy razy okradniesz sklep i zostaniesz na tym złapany - 25 lat, ale w californi chwalą się że to prawo jest super bo ilość morderstw spadła o 60%, ale co ztego skoro niewinni (albo nie na tyle winni) ludzie trafiają na całe życie do więzienia, czyli właściwie można powiedzieć że są mordowani, bo mając 25 lat wyjdziesz jako 50-latek, niewiem jak Ty ale ja bym nie chciał żyć w takim koszmarnym kraju... już o texasie to chyba nie muszę wspominać...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 18:22
    natomiast masz rację że zbytnia pobłażliwość dla więźniów, może być krzywdząca dla ofiar, dlatego jak wszędzie trzeba znaleźć złoty środek, natomiast to co jest w USA to absolutna, maksymalna skrajność.... Fakt że z realizacją lewicowych ideałów było różnie, kapitalizm jest efektywny, można powiedzieć najefektywniejszy, ale polecam przyjżeć się Japoni i Chinom, jak tam to wygląda, tam też jest kapitalizm, ale zupełnie inny niż u nas, nie będę się rozpisywał, ale to co jest w USA pod KAŻDYM WZGLĘDEM, to jest to czego bym u nas nigdy nie chciał. Co do "bezpłatnych" studiów, czy lecznictwa, to nie jest do końca tak, tzn. powinno być płatne, ale symbolicznie, a w stanach jak cię nie stać na operację to zdychaj, a jak cię nie stać nawet na szpital to zdychaj na ulicy, tak tam jest i to jest straszne, a to że u nas jest niby bezpłatne a wszyscy wiemy jak to wygląda, to nie znaczy że się nie da tego zrobić dobrze, tylko to oznacza że u nas to zrobiono źle.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 18:26
    wszystkie bajki sa z podtekstami. w kazdej bajce znajdziesz patologie i wykolejenie (ok. procz teletubisi) to tylko reklama. chodzi naga kobieta w reklamie i nikt sie nie odezwie, skacza sobie ludzie to tu to tam z wysokosci i nic sie im nie stanie tez zero reakcji. przeciez dzieci jak sobie popatrza to tez moga sobie gdzies skoczyc, wplyw reklamy. byuly przrciez wypadki ze jakis dzieciak zabil babcie bo gral w jaks gre i stwierdzil ze babcia ma jeszcze 4 zycia. i co??? gry dalej sa. a reklamy likwiduja bo... wplyw na dzieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 18:26
    tamto słowo "%#$@$%#@" z posta 09-08-2005 16:00, to oczywiście na "p.e.d.a.ł.a.c.h" widzę że przesadna polityczna poprwność GOLa doszła już do jakiegoś kuriozum, przecież to normalne słowo, może niedługo będą cenzurować "czarna kawa" bo to może być obraźliwe dla jakiegoś murzyna ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 18:29
    jednak "czarna kawa" przeszla.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 18:29
    *jaaa - no akurat teletubisie to jest jedna wielka patologia i psychoza, niewiem jak można dzieciakom fundować takie pranie mózgu... co do reszty wyp. to się zgadzam.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 18:30
    hehe narazie przeszła ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 18:40
    *lennox teletubisie to odpowiednia bajka dla dzieci w wieku lat 3. domyslam sie ze dla Ciebie to "wielka psychoza i patologia" i sie zaj3biscie nudzisz ale to jest fakt. poruwnaj np z smerfami ale spojrz obiektywnie. male niebieski stforki uciekaja przed zlym duzym kolesiem w dodatku koles ma do pomoicy kota. przemoc. sprawa nr 2. ok 100 smerfow i jedna smerfetka. harem w innym wykonaniu??? sprawa 3. ok 100 smerfow jedna smerfetka i jest jeszcze maly smerfus. oki. urodzila smerfetka. kto jesty ojcem??? jakas bajke ci przeanalizowac jeszcze???
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 18:41
    porownaj przepraszam z blad
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-08-09 19:35
    jak można było taki nius w ogóle umieszczać!?!!!?????
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 19:39
    *grzechotnik dlaczego nie??? wiadomosc jak wiadomosc. mozna na kazdy temet rozmawiac. dlaczego nie o wstrzymaniu reklamy???
    0
  • Users Avatars Mini
    ryba24 pisze: 2005-08-12 04:35
    Faktem jest że reklamy i programy telewizyjne wpływają na zachowania dzieci.Reklama z Czerwonym Kapturkiem była dla mnie wstrętna ale każdy ogląda to co mu się podoba. Lennox fajnie wiedzieć, że Jesteś studentem politologii. Jeśli chcesz w przyszłości zostać politykiem to zacznij od dziś studiować jeszcze słownik ortograficzny. Pozdrawiam (mimo tego,że Twoje posty do mnie były bardzo aroganckie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adaś pisze: 2005-08-12 16:27
    i tak lepsza jest reklama... tato ja nie chcę tam iść nikogo tam nie znam :]
    0
  • Users Avatars Mini
    horus pisze: 2005-08-18 14:40
    no pzestancie !!! wogole nie rozumiem tej dyskusji!! co komu pzeszkadza ta rekalama???? jest bardzo smieszna,a dzieci,sorry kto im karze to ogladac? i nei mowicie ze to \"spacza im psychike\" bo to jest nie najlepszy argument-wogole zalosny. ja jestem za reklama!!! przynajmniej jest jakas sensowna i wcale nie podaoba mi sie ze jzu tv ja zmienila!!!! KRRiT MOWIMY NIEEE!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lord_mario pisze: 2005-08-18 18:06
    teraz szewczyk dratewka jest na TOPie !
    0
  • Users Avatars Mini
    juzef pisze: 2005-08-20 17:29
    reklama manipuluje juz nie tylko dziecmi ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: