Kruger&Matz z początkiem drugiego kwartału wprowadza do swojego portfolio nowy smartfon SOUL.
Urządzenie posiada 4,7” calowy ekran IPS OGS o rozdzielczości 720x1280px. Kruger&Matz wyposażył nowy model w czterordzeniowy procesor MSM8212 Qualcomm (ARM Cortex A7) o taktowaniu 1.2GHz oraz 1 GB pamięci operacyjnej RAM. Takie parametry dają użytkownikowi pewność płynnej pracy oraz możliwości korzystania ze wszystkich funkcji systemu Android 4.3. Funkcjonalność smartfona SOUL zwiększa również m.in. Bluetooth 4.0, GPS oraz 8 Mpix tylna kamera, która pozwala nagrywać filmy oraz robić bardzo dobrej jakości zdjęcia. Telefon wyposażony został 4GB pamięci wewnętrznej z możliwością powiększenia jej o 32GB za pomocą karty zewnętrznej micro SD. Jak wszystkie smartfony Kruger&Matz, SOUL posiada system DUAL SIM, który umożliwia obsługę dwóch osobnych kart SIM.
Ceny detaliczną smartfonu Kruger&Matz SOUL ustalono na 649 zł.
Kruger&Matz stworzył, również projekt „It’s your life just take it”. Jego głównym celem jest promowanie takiego stylu życia i wyborów, które pozwolą każdemu, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania czy płci na uświadomienie sobie, co w życiu jest naprawdę wartościowe i ważne.
W ramach projektu została zrealizowana kampania, w której udział wziął Przemysław Saleta – znany polski bokser oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk – instruktor skoków spadochronowych. W ramach projektu „It’s your life just take it” powstały filmy dokumentalne, w których bohaterowie kampanii opowiadają jak pokonywali przeciwności losu, nie poddawali się, wytrwale walczyli – wszystko, by w życiu robić to, co kochają najbardziej.
Osią projektu jest konkurs „Pokaż nam swoją pasję”, w którym Kruger&Matz poszukuje ludzi pragnących zrealizować swoje marzenia. Platformą konkursu jest aplikacja na stronie www.krugermatz.com/itsyourlife, za której pośrednictwem wszyscy zainteresowani mogą prezentować swoje pasje. „Poszukujemy muzyków, sportowców, artystów, wokalistów, podróżników, melomanów, kucharzy, poetów… ludzi, którzy mają marzenia i nie boją się ich realizować. Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród m.in. nasze słuchawki, tablety i smartfony, ale przede wszystkim nagroda główna – 50 tys., zł na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu” – mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i jednocześnie inicjator kampanii.
W trakcie trwania projektu w wybranych miastach w Polsce pojawi się Łowca Pasji, który będzie „polował” na różnorodne talenty. Do tego zadania Kruger&Matz wybrał Marcelinę Zawadzką, modelkę i byłą MISS Polonia. Z wjazdów powstaną materiały video oraz wywiady prezentujące ludzi z pasją. Wszystkie będą dostępne na platformie internetowej projektu.
Projekt rozpoczyna się 25 kwietnia i potrwa do 30 września 2014r.