Krzysztof Piątek to obecnie jeden z najlepszych polskich piłkarzy. Gra jako napastnik w A.C. Milan. Urodził się w 1995 r.
Napastnika reprezentacji Polski będziemy mogli zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.
Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Już dzisiaj Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX – powiedział cytowany w komunikacie Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu marki Play.
Krzysztof Piątek przechodzi do #Play! Piłkarz został twarzą oferty PLAY HOMEBOX. Witamy! pic.twitter.com/p0SV546kGC
— Play (@Play_Polska) June 7, 2019
#PiątkawpiątekodPiątka pic.twitter.com/7Wdkijp08x
— Marcin Gruszka (@RzecznikPlay) June 7, 2019