W USA streaming ma ponad 1/3 rynku telewizji - liczą się głównie Netflix i Youtube

Newsy
Opinie: 0
W USA streaming ma ponad 1/3 rynku telewizji - liczą się głównie Netflix i Youtube

W USA streaming w czerwcu stanowił ponad jedną trzecią całkowitego czasu oglądania telewizji. Platformy streamingowe osiągnęły w zeszłym miesiącu czwarty z rzędu rekord miesięcznej oglądalności. Jeśli ostatnio pojawiły się wątpliwości, że streaming na zawsze zmienił oglądanie telewizji, to trendy z czerwca 2022 roku z pewnością je uspokoją.

Oglądalność telewizji jest sezonowo niższa w miesiącach letnich, ale całkowite wykorzystanie telewizji wzrosło o 1,9% w ujęciu miesięcznym, wsparte 7,7% wzrostem transmisji strumieniowej, co zwiększyło udział w oglądalności o 1,8 punktu do nowego rekordu 33,7% — o 6,3 punktu więcej niż w czerwcu 2021 r.

Disney+, Amazon Prime Video, Netflix i YouTube zyskały udział w widowni i opublikowały rekordy oglądalności:

  • Disney+: wzrost oglądalności o 14,7%; wzrost udziału o 0,2 punktu
  • Amazon Prime Video: 11,1% wzrost liczby obejrzanych minut; wzrost udziału o 0,2 punktu
  • YouTube (w tym YouTube TV): wzrost liczby oglądanych minut o 5,2%; wzrost udziału o 0,2 punktu
  • Netflix: wzrost liczby oglądanych minut o 16,3%; wzrost udziału o 1 punkt

W segmencie telewizji naziemnej oficjalne zakończenie sezonu telewizyjnego i brak nowych treści spowodowało spadek oglądalności o 6,7% i stratę o 2,1 punktu udziału między majem a czerwcem 2022 roku.

Wraz z zakończeniem play-offów NBA w telewizji kablowej w maju oglądalność wydarzeń sportowych w telewizji kablowej spadła o 42,1% – to zbyt duży spadek, aby zrównoważyć go kategoria filmów fabularnych, która zawsze ma znaczący wpływ na telewizję kablową. W czerwcu oglądalność filmów pełnometrażowych wzrosła o 15,8% w porównaniu z majem, co stanowi 13,7% wszystkich minut oglądania telewizji kablowej. W ujęciu rocznym liczba minut oglądania telewizji kablowej spadła o 11,9%, co spowodowało spadek o 5 pełnych punktów udziału w rynku.

Share of TV trended

Share of TV trended

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: