1 marca rusza silna kampania reklamowa komunikująca jeszcze większy zasięg sieci Play. Po raz kolejny Play wykorzystuje w swojej komunikacji wizerunek Kuby Wojewódzkiego.
Nowa kampania jest kontynuacją współpracy Kuby Wojewódzkiego z Play. Tym razem jednak akcja przenosi się poza studio telewizyjne. Wojewódzki znalazł się nagle w samym środku dzikiej głuszy. Wyrusza na poszukiwanie pomocy i trafia do samotnej leśnej chaty. Jest przekonany, że kogo jak kogo, ale jego na pewno tam znają i udzielą mu pomocy. Rzeczywistość jednak daje mu pstryczka w nos. Okazuje się bowiem, że wbrew pozorom Wojewódzki nie wszędzie dociera, w przeciwieństwie do zasięgu sieci Play, który dociera nawet tam, gdzie Wojewódzkiemu się nie udało.
Głównym zadaniem kampanii jest poinformowanie, że teraz wszyscy Klienci Play mogą korzystać z jeszcze większego zasięgu – aż 3 sieci komórkowych. Dzięki używaniu nadajników sieci własnej oraz dwóch partnerów roamingowych Play oferuje najpełniejszy zasięg wśród operatorów posiadających własną infrastrukturę radiową.
Reżyseria: Maciej Kowalczuk
Koncept kreatywny: Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Piotrowska, Weronika Lis
Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Urszula Mucha, Aneta
Iwaniuk
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom mediowy: Mediacom Warszawa
Agencja internetowa: K2, Monika Kamińska (P4)
Produkcja: Prime Time
Postprodukcja: Studio Orka
Outdoor