Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce Huawei MateBook. Serię Mate ma promować kampania Work smart not hard, której twarzami są Jarosław Kuźniar z Onetu i Michał Sadowski z firmy Brand24. Na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl, będą dzielić się merytorycznymi materiałami dla współczesnych biznesmenów. Serwis ma wystartować od najbliższego poniedziałku.
Z badań wynika, że Polacy pracują bardzo ciężko. W kampanii „Work smart not hard” pokażemy, że można pracować nie tyle ciężko, ile... mądrze. Wchodzimy w segment biznesowy, proponując naszym klientom nie tylko wydajne, mobilne urządzenie 2w1 – MateBooka i świetnego smartfona Mate 8. Dajemy coś znacznie więcej – porady i doświadczenie uznanych biznesmenów, a także możliwość wspólnego rozwijania swojej kreatywności w biznesie – mówi Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Business Group.
Huawei MateBook jest dostępny w Media Markt i Saturn w dwóch wersjach:
Za kilka dni pojawi się także w salonach sieci Play w wersji 4GB/128 RAM, Intel M3.
Huawei liczy, że nowy produkt sprawi, że marka Huawei będzie bardziej kojarzyła się także z profesjonalnymi produktami dla rynku biznesowego (SME/SOHO).
Nasze pierwsze wrażenia dotyczące Huawei MateBook znajdują się tutaj
Specyfikacja urządzenia jest dostępna tutaj
Zdjęcia: