L2Mobile.com chce spopularyzować platformę SMS Messenger

Newsy
Żródło: L2Mobile.com
Opinie: 5

L2Mobile.com i BiznesNet.pl zbadały preferencje abonentów wspólnie tworzonego serwisu informacyjnego SMS, najdłużej działającej tego typu usługi w kraju. Serwis ten tworzony jest na platformie aplikacji SMS Messanger firmy L2Mobile.com, która podobne rozwiązania wdrożyła m.in. sieci restauracji McDonald's. Aplikacja SMS Messenger pozwala tworzyć różnego typu serwisy SMS np. informacyjne, promocyjne, lojalnościowe, rozrywkowe itp.

Ankieta nieprzypadkowo przeprowadzona została wśród 1456 abonentów zainteresowanych biznesem i nowymi technologiami, którzy otrzymują na swoje telefony komórkowe SMSy od BiznesNet.pl.

Ankieta potwierdziła popyt na usługi SMS. Spośród 1456 osób, które zdecydowały się dwa razy dziennie otrzymywać wiadomość SMS od BiznesNet.pl, aż 82,6 % jest zadowolonych z nowego źródła informacji biznesowej i pozostaje abonentami mobilnego serwisu.

Najciekawsze obserwacje dotyczą oczekiwań abonentów w stosunku do usług SMS. Ankietowani mogli wybierać między przesyłaniem aktualności SMS na bieżąco, albo w określonym przedziale godzin, tak aby SMSy nie przeszkadzały im w pracy, czy życiu rodzinnym. Zdecydowana większość, bo 72 % aktywnych abonentów, wybrała otrzymywanie SMSów na bieżąco co w połączeniu z wysokim
wskaźnikiem zadowolenia z usługi wskazuje na znaczące zainteresowanie usługami ze strony posiadaczy telefonów komórkowych.

Z drugiej strony profil demograficzny ankietowanych pozwolił zidentyfikować bardzo atrakcyjną grupę odbiorców. Około 48% abonentów ma od 24 do 40 lat, a 42% od 19 do 24 lat. Wśród 1204 aktywnych abonentów znalazło się 88,3 % mężczyzn oraz 11,7 % kobiet. 44 % respondentów ankiety L2Mobile.com i BiznesNet.pl deklaruje wykształcenie wyższe, 33 %
jeszcze studiuje.

Pytani o rodzaj wykonywanej pracy, ankietowani najczęściej deklarowali zajmowanie stanowiska kierowniczego (14 %), stanowiska związanego z marketingiem oraz informatyką (po 12 %), a także obsługą klienta (11 %). 26 % abonentów, prawdopodobnie studentów, deklaruje brak zatrudnienia.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    konlin pisze: 2001-09-27 14:37
    Potwierdzam powyzsze, sam jestem abonentem ich sms i bardzo sobie chwale te usluge. Szkoda tylko, ze wiadomosci nie sa regularne, tzn. czasem jest ich 3 dziennie a czasem przez tydzien nic. A przeciez w branzy az takiego zastoju nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    skozak pisze: 2001-09-27 14:56
    Nie wiem czy to dobrze, ale portale/strony dostaly potezne narzedzie do mikroplatnosci.. stawki od 0,50 zl do 9 zl sa idealne do pobierania oplat.. Problem jest tylko juz chyba w nasyceniu rynku.. No bo ile mozna zapisac sobie serwisow SMSowych ??? 2-3 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    konlin pisze: 2001-09-27 15:17
    Ja mam tylko ten jeden i to za free. Kiedys jeszcze mialem pogode z jakiegos innego serwisu ale przez 3 misiace dostalem ja moze z 4 razy :((( A mozesz podac jakies linki do takich serwisow? Znam tylko wapstera ale drogi raczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-09-27 18:19
    niby chcesz na biezaco a dostajesz z opoznieniem kilku godzin/dni, tylko w necie jest na biezaco to co chce. No ale moze to sie zmieni gdy bedziemy placic, bo L2 bedzie musialo placic operatorom. Tak sie zanosi. Opy nie chca za darmo udostepniac bramek
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-09-27 18:20
    ja mialem kiedys w idei za 4 PLN dziennie trzy smsy (cytat dnia, ciekawostka, program TV) i bylem zadowolony. to, ze mnie ta ilosc smsow draznila i zrezygnowalem z tej uslugi to juz inna rzecz. gm
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: