"Lato bez opłat" - letnia oferta Idei

Newsy
Opinie: 100

Od 19 czerwca br. Idea wprowadzi nową ofertę promocyjną dla nowych abonentów Jednej Idei - "Lato bez opłat". Przy zakupie nowej aktywacji z rachunkiem klient otrzyma zwiększoną liczbę bezpłatnych połączeń, SMS-ów lub MMS-ów. Ich ilość zależy od wybranej kwoty deklarowanej. Z promocji można korzystać przez 2 miesiące od momentu aktywacji nowego numeru. Dodatkowe godziny dotyczą połączeń z siecią Idea lub z siecią stacjonarną. Telefonami wiodącymi w promocji będą Sagem myX-7 oraz LG C3310

Kwota deklarowana Jedna Idea 25 Jedna Idea 50 Jedna Idea 75 Jedna Idea 100 Jedna Idea 200
godziny 5 10 20 30 30
minuty 300 600 1200 1800 1800
lub          
SMS 1125 2250 4500 6750 8040
lub          
MMS 563 1125 2250 3375 4020
Przez ile miesięcy przyznawany jest pakiet 2

W ofercie obowiązuje usługa Kapitał Złotówek.

Opinie:

Opinie archiwalne (100):

Komentuj

Komentarze / 100

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-17 09:49
    Wolałbym 5 godziny Wieczorów i Weekendów przez 12 miesięcy w NP55 , czy 10 godzin bez podziału na godziny szczytu przez 2 miesiące i to wymienne na smsy- oto jest pytanie?;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    erafanzg pisze: 2005-06-17 09:50
    Fajna promocja...
    0
  • Users Avatars Mini
    olooooo pisze: 2005-06-17 09:52
    pisze ze bez zadnych oplat a okaze sie ze przy okienku dostanie sie fv za w/w usluge lub te minuty beda schodzic po wyczerpaniu bierzacych
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-17 09:52
    nawet nawet ta promocja cieszy mnie bo dzieje sie cos na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-06-17 09:53
    W idei nie ma podziału na godziny szczytu a zasada działałenia bedzie jak pakiety, a 2 czy wszędzie ci rozadają coś za darmo ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-17 09:54
    10 godzin (w Jednej Idei50) Przez 2 miesiące , bo nie dopisałem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gnd pisze: 2005-06-17 09:57
    ale zaliczają sie do kapitału złotówek , więc można z nich skożystać i za rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-17 10:02
    No w Plusie jest za darmo przez 6-12 miesięcy przyz zakupie nowej aktywacji , w Erze było przez rok , jest przez 9 miesięcy. Więc tak na serio ta oferta nie jest wielkim "halo" , ale ujdzie w tłoku;-) 30 godzin na dwa miesiące , to ździebko za duża "kumulacja"
    0
  • Users Avatars Mini
    TOMI pisze: 2005-06-17 10:09
    ***gnd: z kapitaly zlotowek nie mozna skorzystac za rok bo on obowiazuje 1 mc,+ zejscie kapitalu pakietów, zlotowek w pierwszej kolejnosci. to tak na marginesie bo widze ze nie wiesz o tym
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-17 10:15
    Taka jest prawda , że jakbym miał znajomych w Idei i szukał nowej aktywacji , to brałbym w ciemno , bez wzgędu na to , czy na 2 czy na 12 miesięcy. To by było dla mnie głównym wyznacznikiem. Na co mi 12 miesięcy w Plusie , jak znajomi w Idei , albo 2 miesiące w Idei jak rodzina w Plusie? Ale reklama robi swoje , stąd po 2 miesiącach świeżo upieczeni aboneneci Idei będą sobie pluć w brodę , bo im się przypomni , że kupili dziecku na komunię MixPlusa. Albo im się przypomni wcześniej. Ta prawidłowość działa też w drugą stronę oczywiście. Albo i w wybuchowej mieszance z Erą. Ehh te świadome nabywanie aktywacji he.he...
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-06-17 10:34
    2 miesiace spoko, potem zacznie sie nażekanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 10:41
    No ładnie - 5 godzin, 10 godzin... Dalej już się boję mówić... Po co komu 10 godzin? Kto tyle rozmawia? issa - to wiem ;-))) Jeśli rzeczywiście ten kapitał działa jak mówicie, czyli że można miuty przez rok wykorzystywać to mogę wytłumaczuć sobie dlaczego dla nowych klientów (a więc z reguły nie mających wcześniej komórki) tyle czasu na połączenia dają. Na stacjonarne - no fajnie - niektórym nieco odciąży rachunek w tepsie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    andrew pisze: 2005-06-17 10:44
    co to za oferta chyba idea sobie jaja robi, oferta tylko przez 2 miesiace a co pozniej!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 10:48
    andrew - jak co później? później normalnie korzystasz z telefonu - chyba po to go kupujesz???
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-17 11:07
    KAPITAL ZLOTOWEK W IDEI DZIALA PRZEZ MIESIAC, KTO TU TAKIE RZECZY WYPISUJE ZE PRZEZ ROK
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 11:12
    a gdzie można zgromadzone w czasie promocji minuty wykorzystywać po zakończeniu promocji, nawet przechodząc na najniższą taryfę?
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2005-06-17 11:19
    Szkoda ze jak zawsze dla nowych. Czemu nie zadbaja o tych co sa juz w idei? A co do promo to dobrze ze jest czy te minutu są po wykorzystaniu tych z abo ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-06-17 11:26
    tymczasowa promocja, po roku juz o niej nie pamietalbym
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-06-17 11:32
    ja mam Jedna IDEA i zadowolony, nie narzekam, choć jest jeden mankament powinni zniżyć tą stawkę 0,75zł/min, bo jak czlowiek zagalopuje sie i rozmawia druga minute to zaplaci 1,50 a tu jest juz duzo tak na serio!Cos z tym trzeba zrobic, dobrze ze jest te sekundowe naliczanie.../pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    tpwl pisze: 2005-06-17 11:32
    Te minuty to w sumie na 2 + 1 miesąc. A potem można uruchomić pakiety i jeżeli to działa w Mixie to będzie tylko trochę mniej gadania. Czyli przez okres wakacji nie zapłacimy wyższych rachunków niż abonament - a gadania sporo.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-17 11:48
    Fajnie zrobili ale szkoda ze na 2 miechy tylko...zeby na cala umowe bylo to idea by pozyskala nowych klientow troche.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 12:02
    BOSSNOKIA - co po takich klentach, do których trzeba dopłacać? Idea płaci coś ponad 3 grosze tepsie za minutę...
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-06-17 12:02
    spoko promocja, troche ludzi przyciagnie, wizualnie dziala lepiej niz ekstra pieniadze (chociaz nawiasem mowiac przy 50 deklarowanym 6*50 do idei i stacjo jest calkiem niezle, ale to i tak moje subiektywne odczucie bo mam 90% kontaktow w idei)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-06-17 12:16
    Każda promocja cieszy. A ta jest całkiem przyzwoita. Wprawdzie tylko dla nowych, ale im się też coś należy ;))) Nie skuszę się jednak na to coś i dalej przy JINK pozostanę :) Jakoś odzwyczaiłem się od comiesięcznych przymusowych opłat już :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 12:27
    Mariusz. - podejście nieco dziwne... Ja płacę co miesiąc bo dzwonię. Ty, żeby móc dzwonić też płacisz. Tak więc przynmus jest. A że nie robisz tego co miesiąć, to znaczy, że dzonisz za miej niż najtańsza zdrapka. Ja musiałbym przymusowo co miesiąc zasilać swoje konto gdybym miał pre-paid. Co więc za różnica czy płacę to na podstawie faktury czy kupując zdrapkę?
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-17 12:44
    w idei zaczeli lepiej myslec chca pozyskac nowych ludzi wczoraj kartowiec ( tu zeby nie bylo ze idea pochwali sie iloscia nowych klientow a to bedzie mlodziez kupi aktywacje wykozysta i kupi nowa jak ma dawc na zdrapke 25 na miesiac to za 25 ma 2 miesiace i do wykorzystabnia 50zl a nr bedzie istnial u operatora z roczek) dzis rachuneczek (tu juz umowa to ludzie beda palcic)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2005-06-17 13:17
    A co ze starymi użytkownikami Idei? Zapomnieli o nas świntuchy jedne,......
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-06-17 13:24
    nienejgorsza promocja, szkoda tylko ze na 2 miesiace, ciekawe tez czy ktoryc op sie wreszcie odwazy zaproponowac bezplatne polaczenia poza swoja siec i stacjonarki
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-17 13:31
    ~~~ smartfon - nikt się nie odważy , bo nikt do tego dopłacał nie będzie. Promocyjka całkiem całkiem , ale tylko 2 miesiące- kiepskawo.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-17 13:54
    wyglada na to ze przyszle taryfy orange beda podobnie wygladaly, z pokaznymi pakietami godz i sms, ale to sie okaze na jesien
    0
  • Users Avatars Mini
    mac pisze: 2005-06-17 13:56
    no 2 miechy bo nazwa promocji \"Lato bez oplat\" :) przez wakacje to mozna se teraz nagadac hoho! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-06-17 14:39
    ***wlo: profil mojej pracy polega na tym, iż to do mnie klienci dzwonią i zamawiają. Ja to nie mam do kogo dzwonić oprócz rodzinki od czasu do czasu i dziewczyny;) Wszystko mam na miejscu - nie zamawiam telefonicznie tylko idę spacerkiem (mieszkam w Poznaniu Wawie i Cz-wie ;). Moje miesięczne wydatki na telefon to głównie GPRS i mieszczę się zazwyczaj w 50zł/miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-06-17 14:42
    PS - **wlo: ładuję swoje konto za 150zł średnio raz na 3 miesiące i mam święty spokój przez ten czas. No i 30zł dodatkowo, co obniża i tak już niskie (w pakietach) koszta połączeń. Z tego co liczyłem to najbardziej mi się opłaca właśnie Idea. I to o dziwo ta Jedna na Kartę (dopóki nie będzie pakietów GPRS w popie oczywiście).
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 15:11
    Masz racje Mariusz wlace nie musisz doładowywać co miesiąć a wlo płacić musi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 15:19
    Mariusz. - no właśnie. ale jeśli nie zasilisz - nie ważne czy co miesiąc czy co kwartał, nie zadzwonisz. Nie pisz więc że nie masz przymusu. Mojej żony wujek kupił sobie niedawno telefon w abonamencie i... zapłacił z góry za ok. cały rok czy nawet więcej to wychodzi. Zobacz - też nie będzie miał przymusu comiesięcznego płacenia. I nie była to żadna kaucja zaznaczam. Po prostu - 500 czy 800 złotych wpłacił i ma na dłuższy czas spokój.
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 15:41
    Po co z góry płacić. Później Cię będą szkolić. Miałem już 4 abonamenty i wiem co to znaczy. W prepaidzie jak mnie zdenerwują to stracę najwyżej 20 zł i nara wcale nie musze korzystać. Ale niestety swoboda kosztem innych usług. Czy może ktoś podać ceny za gprs w jednej idei na karte bo nie mogę znaleźć albo przynajmniej linka.
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 16:04
    Chodzi mi o te pakiety co wspomniał Mariusz.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-17 16:10
    **gumisie: GPRS w JINK (pakiet Świat idei)50 kB po GPRS lub 1 minuta połączenia po CSD kosztuje 5 gr. w promocji 50% mniej przez 3mce, pakiety mozna tez kupic za pkt Profit
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-17 16:14
    te 5 gr to normalna cena w pakiecie, bo w promocji 2,5 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 17:16
    **wlo - widzisz, dla mnie kozystający z pre-paid mają przewagę nad post-paidami. Zauważ, że najlepsze warunki :) są w post-paidach. najniższa cena za sms, najniższa cena za minutę. To oczywiście pakiety ale zawsze taniej. Poza tym - brak cyro - i to jest najważniejsza zaleta. Niepodoba się to spadasz do konkurencji. Sam mam pre-paid. Dla mnie telefon służy tylko i wyłącznie do dzwonienia albo sms-owania. Jak potrzebuję coś z nety to ściągam po Neo i z głowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 17:20
    sorry - miało być "najlepsze warunki są w pre-paidach" - error :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 17:26
    eta - nie bardzo rozumiem - najlepsze warunki wymieniasz w post-paid? Jeśli tak - to się zdadzam, jeśli miałeś na myśli pre-paid to nie. Fakt, że po groszu jes esemes nie jesd dla mnie czymś co mnie mogłoby przekonać. Cena minuty mniejsza? Raczysz żartować sobie? Może taniej jest w prepaidach w Idei czy Erze niż w ich abonamentach, ale nie w Plusie. Cyro? Dla mnie nie problem... 2 lata? Dla mnie nie problem - nie zamierza zmieniać operatora bo ten u którego 8 lat jestem ma dla mnie najlepszą ofertę. Uogólniasz to co Tobie odpowiada? Ja znowu uważam, że niepoważni są ludzie kupujący Simplusa zamiast ofert post-paid bez telefonu! Oczywiście jeśli comiesięczne wydatki się bilansują. Bo popatrz na taką superkartę - za 25 + 3 zł 50/100/150 minut. Któraś taryfa Simplusa jest lepsza? Jasne - nie wszyscy siedzą na tyłku w promieniu 15, 10 czy 5-kilometrowej Strefy Plus... Ale jeden jeździ mercedesem z salonu inny 20-latkiem po czterech kraksach ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 17:29
    gumisie - i inni zresztą też... Kto Was zmusza do podpisywania umów kontraktowych? Przecież można na czas nieoznaczony podpisać i z miesięcznym okresem wypowiedzenia odejść z sieci... A niedługo nawet z numerem... Nie rozumiem, co jest z Wami?
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 17:52
    *wlo - widzisz, podpisywanie umowy na 2 lata przy tak niestabilnym rynku telekom. wydaje się błędem. Piszesz o podpisaniu umowy na czas nieokreślony bez telefonu. Okey ale to już jest post-paid a tam (dla prywatnego abonenta) są pakiety obniżające koszty bez możliwości dokupienia drugiego po wykorzystaniu pierwszego w tym samym miesiącu. A wiadomo, że raz dzwonisz za 100zł a innym za 200zł w miesiącu. Dla biznesu lepsze są post-paid bo są inaczej traktowani przez operatora. Prywatni dla opa to buraki z najtańszym abo w którym chcieliby super telefon. Tak niestety jest......
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 17:54
    *wlo - a poza tym przy umowach bez promocji trzeba ponieść "opłaty dodatkowe" (przyłączenie do sieci itp.)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-17 18:22
    Fajna promocja .... inaczej - jeśli cos jest na jakiś czas - to nie ma sieco do tego zapalać-jak mówiła niegdyś reklama Heyii
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-06-17 18:37
    ***wlo: też o tym myślałem i zapewne tak zrobię. Chcac utrzymać numer ma się ten "przymus" zapłacenia czegoś tam w terminie. Obojętnie czy abo czy pre-paid. Akurat mi na telefonie nie zależało, wiec bralem pre-paid. Ale i tak wiem, ze wczesniej czy pozniej bede miec to abo... Tak będzie wygodniej. Ale na razie poki co daje sobie rade z pre-paidem i jest oki. Pozdrawiam i do poniedzialku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 19:25
    eta - standardowa opłata to 100 złotych, ale są promocje na takie przyłączenia także - superkarta - że to wspomnę... 15 złotych brutto za umowę na 6 miesięcy ;-) Nie szukaj dziury w całym. Przecież jeśli minuta w planie taryfowym niezależnie od taryfy kosztuje 72 grosze to ja nie rozumiem, dlaczego mam kupować taryfę za 100 złotych i narzekać, że w jednym czy drugim miesiącu wydzwonię za 50? Kupuję najniższą i płace ile wydzwonie - 25 albo 50 czy 150! Ale jeśli ktoś chce mieć telefon za 20 czy 100 złotych a nie za 400 czy 600... no to albo rybki albo akwarium... Bez umowy nie da rady. Nigdzie nie da rady. No i nie przesadzaj, że w ciągu tych 2 lat nic nie można na koncie zrobić. Zawsze coś można - nawet zmienić taryfę na nową i niższą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 19:31
    Nikt mnie nie przekona, że jeśli tylko na Simplusa (a tym bardziej Mixa) wydaje się nie mniej niż 25-30 złotych miesięcznie, to jest to korzystniejsze od Superkarty 25. Bonusy i rabaty w Simplusie są z nawiązką niwelowane przez Strefę (Swojaki nie - drogo i tylko 3 chyba, że naprawdę dużo się z nimi gada i spoza strefy - cena jest taka sama przecież). Nie wszyscy ze strefy będą zadowoleni - niektórzy, jak ja mają nmin. 14 do 20 km, niektórzy tylko gwarantowany kilometr. No i jedynie pozostaje kwestia zasadnicza - czy ktoś chce fakturę i ryzyko związane z niepłaceniem w terminie czy nie. Moim zdaniem termiowe płacenie jest warte ceny usług ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 19:32
    O jednorazowo aktywowanych pakietach np. transmisji danych czy tych darmowych wieczorów albo innych pakietów do wykorzystania przez 4 miesiące nawet nie wspominam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 19:32
    Niestety nie wiem jak to porównanie w Idei wypada - ale ti jest Jedna Idea... Powinno być podobnie, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 19:34
    Awersja do abonamentu jest niestey problemem - wiem coś na ten temat, bo mam taki przypadek mojego teścia. Ale pracuję nad tym i zdaje się przyniesie niebawem moja praca efekt ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 19:41
    wlo powiedz jeszcze ile kosztuje w postpaidzie zmiana numeru na nowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 19:48
    No tu mnie zażyłeś. W max proficie 61 zł. Ale z tego co wiem u innych ok. 150 zł uważam, że to dużo. Tak samo sprawdzanie konta kosztuje. Miałem kiedyś w erze 3 razy dzwoniłem i się nie do wiedziałem a 3 x 0,48 zł pobrało.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 20:02
    *wlo - trafiłeś w sedno :) Jeżeli płacę tyle samo w abo i bez abo to po co mi abo ??? Po jakiego grzyba mam płacić opowi nawet 15zł brutto za "przyjemnośc korzystania" z usług opa, jak mam cyro na 6 miesięcy? Przecież to jest jak podatek dla opa. Dlaczego od dawna nie mamy tego w pre ? Ano dlatego, że kiedy kupuje się starter, to chce się za niego zapłacić tyle ile będzie można potem wydzwonić. W abo trzeba co miesiąc, "w zębach", przynieść opowi jego pieniądze, nieważne czy wydzwoniłeś abo czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 20:07
    Awersja do abonamentu nie jest żadnym problemem! Jest naturalna! Od pewnego czasu abonamentowi nie mają żadnych przywilejów przy zakończeniu okresu przymusu. Czemu człowiek, który dał już zarobić opowi ma się czuć jak niechciany ??? Poczytaj. Są traktowani gorzej niż nowi. Dlaczego? Wiesz ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 20:22
    gumisie - zmiana numeru w Plusie kosztuje od zarania 50 zł netto (chyba ;-), ale po co to? No chyba, że ma się kontrakt a korzystanie z numeru jest uciążliwe... eta - ja nie mówię o "tyle samo". Mówię o dolnej granicy. I nawet jesli tyle samo - nie zauważasz róznicy do daje abonament w porównaniu z prepaidem? Tylko mi nie mów, że Cię to nie obchopdzi, bo tylko dzwonisz i esemesujesz - bo wówczas bez sensu byłaby nasza rozmowa. Jaki przymus? Stary! Co Ty bredzisz? Jakie traktowanie? Czego Ty żadasz od wodociągów, czego żadasz od energetyki? Nie skacz po temacie...
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 20:27
    Dokładnie. Szukają frajerów a takich nie mało. Też kiedyś uwazałem, że abonament lepszy do pewnego czasu jak prepaid potaniał o połowę wtedy byłem uwiązany umową jeszcze rok i płaciłem jak głupi po 1,6 za minutę oczywiście bez sekundówki. Teraz tak się szybko zmienia, że podpisywać umowę na 2 lata to strach.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-17 20:44
    *wlo - jakiej energetyki, wodociągów ?????? Jak można porównywać telefon do wody albo prądu ??? Jaki przymus? Ano taki, że trzeba płacić co miesiąc i to przez jakiś tam czas.... Dla mnie post-paid to jak kredyt, który trzeba spłacać. Ja nie lubię kredytów ......
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-17 20:59
    wlo:SKad wiesz ze idea placi 3gr dla TP???
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-17 21:01
    2 miechy a potem nic :( Chyba jednak wolalbym NP55 + 12 m-cy darmowe 5h DRWiW. To bardziej "dalekowzroczna" oferta :D Co do ofert to postpaid zawsze jest korzystniejszy niz prepaid jesli duzo sie dzwoni. Zawsze sa dodatki rekompensujace nieco wyzsze ceny niektorych uslug a do tego sa fony, ktorych kupno na wolnym rynku troche kosztuje. Ja wole abonament niz karte ale wszystko zalezy od konkretnego przypadku, profilu dzwonienia itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-17 21:12
    Prosta kalkulacja: wydzwaniam okolo 400 min + 100-120 smsow. mam NP55+5h DRWiW + np.strefa(moze byc swojak) Koszt: 83 zl. To samo w Simplus Easy : 13 pakietow *6zl (412min.) i pakiet 600 sms za 6 zl to 84zl . Wiem smsow jest wiecej, ale w abo mam pakiet 90mb za 6 zl (smsy za free do bolu z Miasta Plusa na wapie) na wap i www. Na koniec jeszcze jedno SE K500i za 1zl. To samo w komisie 600zl. Roznica 599zl w mojej kieszeni.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-17 21:15
    Aha! Jesli chodzi o Easy to mozna aktywowac w ciagu 30 dni dowolna ilosc pakietow po wykorzystaniu poprzedniego, natomiast pakiet na smsy na chwile obecna mozna aktywowac raz na 30dni. Oficjalna odpowiedz z BOKu Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-17 21:25
    eta - jaki znowu kredyt? Za mieszkanie też kredyt co miesiąc płącisz? za wodę? ca cokolwiek- abonament telewizyjnych chociażby? BOSSNOKIA - czytam czasem takie rózne raporty gdie to piszą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-17 22:05
    Byłem dziś dwa razy w Salonie Firmowym Plusa i widziałem , jak ida aktywacje. Nokie (jak i aktywacje) idą jak woda. Moja babcia i wujek wzieli sobie Mixa z Nokią 3410 , widziałem jak inni brali 3100 , nastęną 3100 , 6020 , SonyEryk K700i , SE T290i , i jeszcze jedną Nokię , ale nie zobaczyłem jaki model. Ja jestem zupełnie nie przekonany do Nokii , ale Nokia rządzi , nie mam wątpliwości.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-17 22:23
    wlo:Aha...a nie wiesz jak jest z Erą i PLusem?Placa wiecej dla TP od idei czy mniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-17 22:39
    Gdzie są te pakiety w plusie 90 MB za 6 zł ?? Jak tak to sobie może podpisze umowe i sprawie sobie nowy telefon. To jakaś promocja czy jak??
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-17 23:11
    @gumisie - kiedys byly takie pakiety 90mb za 6 zl na wap i www - mam jeszcze taki aktywny do listopada, teraz zostaly juz tylko 90mb za 6 zl na www a info o tym juz nie znajdziesz bo to stara promocja a teraz Plus promuje nowe pakiety w Nowych Plusach. Np. 250mb za 25zl fajny pakiet ale do wykorzystania tylko wieczorami i w weekendy. @issa- fakt ida glownie Nokie co do ktorych juz nie jestem przekonany. Ostatnia fajna NOkia to 6310i. Przeszedlem na SE i nie zaluje.Sa bardziej funkcjonalne od Nokii, ale stereotyp robi swoje i Nokie schodza
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-17 23:14
    BOSSNOKIA- wszyscy to wiedza ze placa 3gr :D, Plus i Era tez placa okolo 3 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-17 23:59
    ***dt - ja też (w tej chwili) na pakietach i SE K500i. Ten telefon jest boski.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-18 02:05
    *wlo - tak. Dla mnie abonament to tak jak kredyt. Popatrz na wyliczenia *dt - abonament - 400 min + 120 sms = 83zł, pre-paid - 412 min + 600 sms = 84zł. Pewnie poleciał na pakiet 90MB za 6 zł???? ...... :))) ale ma "swojego" k500i ........ Nie mówię, że kiedyś nie podpiszę umowy..... Możliwe, ale dopiero gdy naprawdę będzie mi się to opłacało ....... W dzisiejszych czasach - nie ......
    0
  • Users Avatars Mini
    ada77 pisze: 2005-06-18 09:13
    Mam regulamin pełny, jedna wielk ściama
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-18 12:16
    extra!
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2005-06-18 12:24
    **ada77 - skąd masz pełny regulamin?? możesz go przesłać na maila
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 13:14
    dt - właśnie nie, Plus i Era płacą dwa razy więcej :-) eta - No wiedzę te wyliczenia. I co?Dla Ciebie, jeśli wychodzi tyle samo, bierzesz pre-paid... dt bierze post-paid. Jakiś problem? Ja wziąłbym post-paid nawet gdybym miał więcej za połączenia zapłacić - bo mam inne usługi taniej i w ogóle mam ;-) Dlaczego się opierasz na oblieczeniach innych? Może policz co Ty zyskujesz orzystając z pre-paida, oprócz oczywiście komforty nie płacenia przymusowapo co miesiąc? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-06-18 13:32
    Witam goolowiczow :) dla mnie oferta idei i ery obecnie jest po prostu słaba i tyle co nie znaczy że dla innych jest tak samo ale np ostatnio nabyłem 6670 za 480zł w pakiecie za 61zł i mając strefę plus z której korzystam oraz pakiety gprs mogę używać jej funkcjonalności bez obaw o koszty co w erze i idei było by trudno
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-06-18 13:41
    ja tez nigdy w zyciu nie przejde nie zmuszony na pre-paida, nawet jesli bedzie mi sie to bardziej oplacalo niz postpaid, wynika to z tego ze w niczym mi nie przeszkadzza koniecznosc placenia co miesiac abo, za to bardzo mi przeszkadza koniecznosc pamietania o doladowaniu i sprawdzanie czy aby bede mogl puscic jeszcze jednego sms-a czy zadzwonic, cenie sobie wygode nawet jesli jest to drozsze ale to jest zupelnie indywidualna sprawa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-18 14:10
    *wlo - "Ja wziąłbym post-paid nawet gdybym miał więcej za połączenia zapłacić - bo mam inne usługi taniej i w ogóle mam" - :)))) Masz dziecko, masz :)))) Jesteś "The Beściak" :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 14:26
    eta - dzieckiem nie jestem od kiedy moi rodzice nie żyją... Już się boję, żeby dziadkiem za szybko nie zostać- w tak młodym wieku to trochę nie teges... ;-) Ty niepoważny jesteś, traktując wszystkich jak siebie. Nie każdy ma to co Ty, nie każdy potrzebuje tego co Ty, nie każdy w końcu ma takie podejście do płacenia abonamentów jak Ty... Jakikolwiek abonament płacisz? Czy na razie to problem Twoich rodziców? konsul - dziecko! co Ty wypisujesz!! ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 14:31
    Wiesz eta - na ważnej konferencji kiedyś jakiś ważniak - nie od nas - z dużej zagranicznej organizacji - firmy zajmującej się rynkiem - powiedział, że nie należy spodziweać się rozwoju nowoczesnych usług w Polsce. Dlaczego? Z prostej przyczyny - rynek potrzebuje tego zo zaproponowała Heyah - podstawowej usługi - połączeń głosowych i esemesów. Jak widzę to dla Ciebie jest wystarczająca oferta. Dla mnie nie. Twoje powątpiewające opinie "Masz dziecko, masz" dowodzą, że albo nie wiesz, że można mieć, albo jeśli dla Ciebie to za drogie i w ogóle nie wiadomo do czego to wykorzystać to tak samo wszyscy myślą i działają ;-))) Tutaj się mylisz. Ale co mnie to w sumie obchodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 14:32
    Jak na razie nie od Ciebie zależy czy płacę 20 złotych miesięcznie, 100 co cztery miesiące czy 200 abonamentu ;-) I niech tak pozostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-18 14:51
    * wlo - widzisz i sam doszedłeś do odpowiedniego wniosku :)) I, uwierz mi, jestem poważnym człowiekiem :) Nie traktuję wszystkich jak siebie ...... Powiem więcej, uważam że Ty tak robisz ...... Za szybko oceniasz ludzi .... To, że korzystam z oferty skierowanej do młodzieży nie oznacza, że jestem młody (hlip :)..... Próbowałeś mnie przekonac, że abonament jest dla mnie lepszy. Nie jest i na razie nie będzie :)) Powiedz mi jeszcze tylko, czy Ty swoim telefonem zarabiasz na chleb ???
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-18 14:56
    * wlo - masz rację - nie powinno Cię to obchodzić :) ..... Szkoda tylko, że taki "poważny" facet ja Ty tak łatwo potrafi obrażać innych :(
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-06-18 15:27
    Jaka kłótnia się wywiązała. Czy mogę być mediatorem w osiągnięciu konsensusu ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 16:29
    eta - ja Ciebie przekonywałe, że abonamen jest lepszy? Gdzie? Czy nie napisałem, że nikt MNIE nie przekona, że abonament jest gorszy od prepaida albo odwrotnie? No czytaj trochę co piszę! Jeśli przedstawiam swoje opinie, nie znaczy, ze mówię o Tobie i Ciebie przekonuję! Jeśli natomiast ktoś się z nimi zgadza i stwierdzi, że to co piszę, porównuję, dla niego będzie dobre, wtedy mogę powiedzieć o przekonywaniu... Jakiś nerwowy jesteś? Tak - telefon wykorzystuje do zarabiania. Mój - pozostałych kilka nie ;-))) I powiem Ci, że jeden z moich synów ma już abonamentowy teledon od 2 lat, drugi jeszcze nie - ale dla niego młodzieżowy simplus jest nacznie lepszy jeszcze. O teśiu korzystającym z młodzieżowej taryfy pre-paid nie mówię, bo to już nie raz mówiłem. W jego przypadku abonament byłby zdecydowanie lepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 16:29
    Ale zobacz - mam naprawdę zdecydowany wpływ na to czego używa - wystarczy jedno słowo zdecydowane i ma abonament po konwersji. Ale nie zmuszam go - jeśli uważa, że nie, ja nie nalegam. Jego sprawa, jego pieniądze... Chociaż chyba mi jeszcze stówki za ostatnie doładowanie nie oddał - zdalnie mu zasilałem w awaryjnej sytuacji gdy był gdzieś na pustkowiu na rybach ;-))) gumisie - ja nie widzę potrzeby, ale dzięki za dobr ą wolę ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-18 20:25
    **wlo - no to ładnie... Mam nadzieję , że w przypadku teścia , obejdzie się bez firmy windykacyjnej;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-18 22:08
    *wlo - A co mnie obchodzi Twój teść i Twoje dzieci :))) .... Piszesz, że to ja schodzę z tematu? ....Musisz byc jakimś handlowcem, może nawet związanym z Plusem. Jesteś chodzącą (piszącą) jego reklamą ..... Prowadzisz salon czy co ??? ......... Nazywasz ludzi korzystających z prepaida niepoważnymi, a czy Ty jesteś poważny??? Jeszcze coś - skąd wiesz czy jestem nerwowy???
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek pisze: 2005-06-18 22:34
    sami swoi ,,,to oferta ,,24 gr za min.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-19 05:03
    *eta - nie nie mam swojego k500i i nie polecialem na 90mb za 6 zl. Poki co mam T610 ale kolejne PWA czeka mnie pod koniec roku wiec cos sie zmieni;) Moje obliczenia utwierdzaja mnie ze dobrze zrobilem wybierajac post-paid i wybierajac dzisiaj tez wybralbym tak samo - dlatego pojawia sie w nich motyw k500i. W moim wypadku byl to kiedys T610. Post-paid to zawsze pewnosc uslug, wygoda, i zawsze znajdzie sie cos fajnego vide 90mb za 6 zl ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-19 05:05
    *wlo jestes pewien ze PLus i Era placa wiecej? Gdzies slyszalem ze to Idea placi najwiecej wspomagajac tym samym mamusie TPSA :D
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-19 05:07
    *eta - zobacz ja w swoim wyliczeniu uwzglednilem platne DRWiW a dla nowych przez 12 m-cy jest za free a to dodatkowe 300zl w kieszeni + 599 za SE to 899zl oszczednosci. Ale skoro Cie to nie przekonuje to coz.. Nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-19 14:50
    dt - no raport URTiP-u chyba nie kłamie?
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2005-06-19 15:46
    dt Nie od dziś wiadomo, że jak dasz komuś zarobić więcej to będziesz miał taniej. Tak samo jak kupisz 2 litrową butelkę coli wyjdzie taniej niż byś kupił 4 po 0,5l.
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-19 17:48
    niezła promocyjka, ale za krótko...
    0
  • Users Avatars Mini
    Matt pisze: 2005-06-20 15:21
    Promocja źle wypadła w testach i zostaje zawieszone jej wprowadzenie do odwołania... ach ta Idea... :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-21 05:33
    wlo- pewnie ze nie. To tylko potwierdza ze zaslyszane opinie sa .... warte
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-21 05:34
    neo- pewnie ze tak dlatego w moim przypadku wybralem post-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-06-25 01:30
    EE promo jak promo - jak dla mnie to nic rewelacyjnego ,no ale ja jestem spaczony i nie cierpię Idei - staram sie być choć w paru procentach w miare spraweiedliwy,ale no cholera nie dają mi szans!!! zupełnie jak w Telekomunii:( zawsze żeby mnie jakimiś glupotami wk...:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Aga578 pisze: 2005-06-28 18:39
    bez sensu....to juz lepiej "nieskonczonosc" w plusie, dłuzej niz na dwa miechy i bez ograniczen w sieci ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: