W sieci IDEA od 20.06 do 15.08.2005 r. dostępna jest specjalna oferta promocyjna dla nowych abonentów Jednej Idei – oferta LATO BEZ OPŁAT.
Przy zakupie nowej aktywacji w Jednej Idei z rachunkiem klient otrzymuje darmowe minuty, SMS-y i MMS-y (ich ostateczna ilość jest uzależniona od wybranej kwoty deklarowanej). Z promocji można korzystać przez 2 kolejne miesiące od aktywacji. Minuty w miarę potrzeb można wymieniać na SMSy i MMSy w sieci Idea i na numery stacjonarne. W ofercie Lato Bez Opłat obowiązuje Kapitał Złotówek.
Kwota deklarowana | Jedna Idea 25 | Jedna Idea 50 | Jedna Idea 75 | Jedna Idea 100 | Jedna Idea 200 |
minuty | 300 | 600 | 1.200 | 1.800 | 1.800 |
lub | |||||
SMS | 1.125 | 2.250 | 4.500 | 6.750 | 8.040 |
lub | |||||
MMS | 563 | 1.125 | 2.250 | 3.375 | 4.020 |
Przez ile miesięcy przyznawany jest pakiet | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Oferta Lato Bez Opłat będzie dostępna także dla nowych abonentów Jednej Idei Mix od dnia 11.07.2005 r. (do tego czasu użytkownicy Jednej Idei Mix mogą aktywować ofertę Ekstra Pieniądze).
Telefony wiodące w okresie promocji: LG C3310, Sagem Myx-7, a telefon wspierający to Sony Ericsson T290i. Wszystkie te modele dostępne są już od 1 zł przy zakupie aktywacji w Jednej Idei.
Natomiast nowi użytkownicy JI na kartę otrzymują w trakcie obowiązywania oferty Lato Bez Opłat 50% rabat na zestaw startowy Jednej Idei na kartę. Zatem teraz nowy użytkownik Jednej Idei na kartę może nabyć zestaw startowy za 12,50 zł a na rozmowy, SMSy, MMSy otrzymuje 25 zł.
Promocja wakacyjna w Jednej Idei – Lato Bez Opłat – wspierana będzie mocną kampanią reklamową w głównych mediach (TV, prasa, radio, outdoor, Internet) i poprzez materiały informacyjne dostępne w punktach sprzedaży (POS) oraz poprzez 3 specjalne akcje wspierające sprzedaż (Dni Otwarte, Pakowaczki, Kurorty).
Dni Otwarte (25.06 – 25.07.2005 r.) to specjalna akcja odbywająca się w 70 punktach sprzedaży sieci Idea. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców 19 miast, w których przeprowadzana będzie akcja – do odwiedzenia punktów sprzedaży Idei i zakupu nowej aktywacji w ramach letniej oferty promocyjnej Jednej Idei (z rachunkiem / mix). Akcja Dni Otwarte odbywać się będzie m.in. w miastach: Wejherowo, Starogard Gdański, Kwidzyn, Przemyśl, Oświęcim, Będzin, Lubin, Włocławek, Radomsko, Głogów, Puławy, Mysłowice, Brodnica, Chojnice, Chrzanów, Wodzisław Śląski, Mielec, Bełchatów, Żyrardów. Obejmie 70 punktów sprzedaży sieci Idea: salony franchisingowe (10), Telepunkty (16), punkty Autoryzowanych Przedstawicieli (44).
W ramach Dni Otwartych dla klientów sieci Idea przygotowane zostaną specjalne atrakcje:
Koło szczęścia – które daje możliwość wygrania bezpłatnego korzystania z usługi Co Druga Minuta Gratis (w zależności od wyniku na kole) od 1 do 6 m-cy. Warunkiem skorzystania z proponowanych atrakcji Dni Otwartych jest zakup nowej aktywacji Jednej Idei w ofercie Lato Bez Opłat.
Konkurs konsumencki - warunkiem udziału w konkursie jest zakup minimum jednej aktywacji w letniej ofercie Jednej Idei oraz wypełnienie kuponu konkursowego (letnie hasło dla Idei)
Nagrody tygodniowe: rowery, discmany, telefony Nokia
Nagroda główna – bilety lotnicze przewoźnika Centralwings (dwuosobowe i powrotne w Europie)
Ponadto w ramach akcji odbywają się specjalne akcje przed punktami sprzedaży:
Występ orkiestry dętej (rotacyjnie przed punktami)
Animatorzy Idei robią zainteresowanym mieszkańcom/ klientom zdjęcia (telefonem z aparatem) na tle stanowiska foto w kształcie samochodu kabriolet – możliwość wydrukowania zdjęcia na drukarce na miejscu w POS lub przesłania formie MMS na wskazany numer.
Pakowaczki to specjalna akcja promocyjna odbywająca się w dniach 24.06 – 10.07.2005 r. w 21 Centrach Handlowych w 7 regionach Polski w 3 najbliższe weekendy (piątek / sobota / niedziela; w godzinach 10.00 – 20.00) mająca na celu wsparcie sprzedaży Jednej Idei z rachunkiem i mix w ramach promocji Lato Bez Opłat. Jest to kontynuacja akcji realizowanej w miesiącach kwiecień/ maj br. w Centrach Handlowych w największych miastach Polski.
Zespoły promocyjne pracują w wytypowanych Centrach Handlowych przy kasach hipermarketów. Ich zadania to: pakowanie wszystkim Klientom zakupów do obrandowanych toreb Idei, informowanie o ofercie Lato Bez Opłat w Jednej Idei, wręczanie promocyjnej gazetki oraz kierowanie do punktów sprzedaży Idea.
Kurorty to specjalna akcja promocyjna w dniach 15.07 - 15.08.2005 r. której działania wspierają sprzedaż Jednej Idei na kartę w 15 miastach w atrakcyjnych turystycznie miejscowościach nadmorskich, górskich oraz mazurskich. Akcja trawa 2 dni w każdym mieście (akcje 6 dni w tygodniu).
Morze: Ustka, Kołobrzeg, Łeba, Sopot, Międzyzdroje, Mielno, Jastarnia, Świnoujście, Władysławowo
Mazury: Mikołajki, Mrągowo, Węgorzewo
Góry: Zakopane, Krynica Górska, Szczawnica
Akcja Kurorty ma charakter road-show: w ramach jej pracują 3 zespoły (po 3 osoby), które zachęcają do zakupu starterów Jednej Idei na kartę na plażach, w centrach miast, pubach etc. Sprzedaż starterów premiowana upominkami (odbiór bezpośrednio po zakupie startera). Hostessy Jednej Idei robią zainteresowanym zdjęcia telefonem z aparatem cyfrowym – możliwość przesłania zdjęcia w formie MMS na wskazany numer oraz rozdają na plażach gazetkę wakacyjną nt. promocji Lato w Jednej Idei. Wieczorem te same aktywności maja miejsce w popularnych pubach w tych miastach. W ramach akcji odbywają się także pokazy zdjęć MMS zrobionych przez hostessy jej uczestnikom. W akcji uczestniczą także przyczepa typu mobil (z banerem o ofercie Lato bez Opłat w JI) jeżdżąca w danym mieście oraz lotne zespoły (jeżdżące samochodem marki cadillac w danym mieście), które informują o ofercie Jednej Idei. Wykorzystywane są także ekrany pneumatyczne (mobilny outdoor – prezentowany w danej miejscowości w miejscach dużego ruchu).