10 listopada Huawei rozpoczyna sprzedaż swojego zegarka Huawei Watch w Polsce. Robert Lewandowski został ambasadorem marki Huawei w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
Od listopada tego roku Robert Lewandowski będzie promował markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii wereable.
Jesteśmy świadkami otwarcia nowego rozdziału w strategii marketingowej marki Huawei – powiedział Wang Yanming, szef regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG – Do tej pory wspieraliśmy sport na poziomie lokalnym, jak na przykład polo na Węgrzech, czy hokej na lodzie w Czechach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając światowe portfolio marki, otwieramy się na sport w formacie globalnym, nie tylko sponsorując kluby piłkarskie, ale także podejmując współpracę z gwiazdami sportu. Stawiamy na osoby, których historia i osobowość idealnie wpasowują się strategię firmy Huawei – dodaje.
Huawei do tej pory sponsorował lub sponsoruje m.in. ligę hiszpańską i drużyny, takie jak Atletico de Madrid, Ajax Amsterdam, AC Milan, Borussia Dortmund, Paris Saint Germain, Wellington Phoenix.
Współpraca z Huawei obejmuje obecność Roberta Lewandowskiego w reklamach (TV, OOH, Digital, POS, BTL), działaniach PR i Social Media. Lewandowski będzie również aktywnym użytkownikiem smartfonów i urządzeń z kategorii werables marki.
Oficjalna premiera Huawei Watch odbyła się w Domu Braci Jabłkowskich, a wydarzenie uświetnił specjalny pokaz, przygotowany przez projektanta Jakuba „Jacoba” Bartnika.
Huawei Watch został doskonale przyjęty przez media i ekspertów już podczas pierwszej prezentacji, która odbyła się na tegorocznych targach Mobile World Congress w Barcelonie. – powiedział Dariusz Marnic, Marketing Manager Huawei Consumer BG. – Obserwujemy rosnącą popularności produktów z linii wearables w Polsce. Nasz produkt łączy innowacyjną technologię, praktyczne funkcje i niezwykle eleganckie wzornictwo. Wierzymy, że ta kombinacja spodoba się polskim użytkownikom. – dodaje.
Huawei do współpracy przy polskiej premierze smartwatcha zaprosił Jakuba „Jacoba” Bartnika. Laureat pierwszej polskiej edycji programu „Project Runnaway” i właściciel marki Jacob Birge Vision przygotował specjalną kolekcję inspirowaną Huawei Watch.
Urządzenie dostępne będzie w trzech kolorach: czarnym, srebrnym i różowego złota. Oferta pasków obejmuje plecioną bransoletę ze stali nierdzewnej lub połączonych ogniw w kolorach różowego złota albo czerni, a także skórzaną w kolorach brązu bądź czerni. W łatwy sposób można je wymieniać, na dowolny pasek bądź bransoletę o szerokości 18 mm.
Huawei Watch trafi do sprzedaży w cenach: 1699 zł, 1899 zł, 2099 zł, 2999 zł, 3399 zł.
Huawei Watch - specyfikacja
Wyświetlacz
• 1.4 calowy wyświetlacz
• Rama 0.6mm
• 400 x 400, 286 ppi
• Tarcza odporna na zadrapania, z szafirowego szkła
Wymiary
• 1.4 calowy wyświetlacz
• 11.3mm grubości
Waga
• 61g ze skórzanym paskiem
• 96g na siateczkowatym pasku ze stali nierdzewnej
• 131g na bransolecie ze stali nierdzewnej
Systemy Operacyjne
• Android 4.3+
• iOS 8.2+ *
• aktualizacje OTA
Połaczenia
• Bluetooth 4.1 BLE
• Zasięg Bluetooth 10m
• Wi-Fi
Pamięć
• 512MB RAM + 4GB Flash
Bateria
• 300mAh
• 1.5 dnia (32 godzin aktywnie, 8 godzin uśpienia)
• całkowita ładowność w 75 minut
Wodoodporność
• IP67
Czujniki
• Żyroskop i Akcelerometr
• PPG
• Barometr
Oprogramowanie
• Powiadomienia (połaczenia, wiadomosci sms, email, SNS, Google Hangout)
• Interakcja głosowa
• Google Now
• Nawigacja
• Sportowe i zdrowotne
• Muzyczny playback
• Inne aplikacje z platformy Google Play
Cyferblaty
• 40 preinstalowanych cyferblatów
• Wersje klasyczne, sportowe, cyfrowe
Paski
• Branzolety ze stali nierdzewnej lub eleganckie skórzane paski
• Rozmiar kompatybilny ze standardowymi paskami o szerokości 18 mm
Kolor koperty
• Srebrna
• Czarna
• Różowe złoto
Zdjęcia z konferencji:
Zdjęcia Huawei Watch: