LG Electronics poinformował w tym tygodniu, że jej telefony komórkowe z pełnowymiarowym ekranem dotykowym znalazły 20 milionów nabywców w ciągu dwóch lat od wprowadzenia tego rozwiązania na rynek.
Firma LG przekroczyła ten próg liczbowy po 26 miesiącach od premiery pierwszego na świecie telefonu komórkowego z pełnowymiarowym ekranem dotykowym LG PRADA (LG-KE850), która miała miejsce w marcu 2007 r. Sprzedaż tych modeli od początku była bardzo dobra a w listopadzie 2008 r. osiągnęła pułap 10 milionów sztuk.
LG Viewty podniósł poprzeczkę wszystkim następnym telefonom z tej kategorii. Jego sprzedaż osiągnęła 7 milionów sztuk, czyli najwięcej spośród wszystkich 17 modeli LG.
Nieco później firma LG zaoferowała telefon LG Cookie (LG-KP500), przeznaczony dla klientów zainteresowanych zaawansowaną technologią dotykową w przystępnej cenie. Produkt ten wzbudzał ogromne zainteresowanie wszędzie tam, gdzie się pojawił, a w ciągu jedynie pierwszych siedmiu miesięcy znalazł aż trzy miliony nabywców. Popularność tego modelu pomogła firmie LG zwiększyć swój udział w rynku z 14% na początku roku do 20%.
LG ARENA (LG-KM900) z interfejsem S-Class w ciągu zaledwie czterech tygodni zyskał 300 000 nabywców. Interfejs użytkownika S-Class mają również LG Viewty Smart (LG-GC900), przezroczysty LG-GD900 Crystal oraz smartfon LG-GM730 z systemem operacyjnym Windows Mobile 6.1.